Επαναλειτουργία σχολείου

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας ενόψει της επαναλειτουργίας του Νηπιαγωγείου μας από τη Δευτέρα 1 Ιουνίου θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω:

Αν κάποιο παιδί έχει οποιοδήποτε σύμπτωμα λοίμωξης δεν μπορεί να παρακολουθήσει το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.

Οι γονείς θα αφήνουν το παιδί τους στην είσοδο του σχολείου (δεν μπαίνουν μέσα) περιμένοντας σε σειρά και κρατώντας τις αποστάσεις ασφαλείας. Με τον ίδιο τρόπο θα κρατούν τις αποστάσεις οι συνοδοί και κατά την αποχώρηση των παιδιών. Η εξώπορτα του σχολείου κλειδώνει στις 8.30π.μ.

Τα παιδιά θα πλένουν τα χέρια τους με την είσοδό τους στο χώρο και αυτό θα επαναλαμβάνεται πριν το φαγητό και μετά το διάλειμμα. Ενδιάμεσα θα βάζουν αντισηπτικό όσες φορές κρίνεται απαραίτητο και κατά την αποχώρησή τους από το σχολείο.

Ο χώρος του νηπιαγωγείου έχει διαμορφωθεί κατάλληλα για να τηρούνται, όσο το δυνατόν, οι αποστάσεις ασφαλείας  μεταξύ των μαθητών.

 

 

Αράχνη

Η αράχνη είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να θυμηθούμε τον αριθμό 8. Και μάλιστα να τον χωρίσουμε στη μέση και να βάλουμε τέσσερα πόδια από την μια πλευρά και άλλα τέσσερα από την άλλη.

και κάτι από τα έντομα

Ο πελαργός

Οι εικόνες είναι από:https://www.youtube.com/watch?v=tDIKtmx7h-U&t=17s

                                      

 

 

Θα σ’αγαπώ ό,τι κι αν γίνει

Με αφορμή την γιορτή της μητέρας που πλησιάζει διαβάζουμε το πολύ όμορφο βιβλίο

«Θα σ’αγαπώ ό,τι κι αν γίνει» της Debi Gliori 

Eίναι ένα υπέροχο παραμύθι που υμνεί την μητρική αγάπη.  Μέσα από τις όμορφες εικόνες του βιβλίου που αποπνέουν ηρεμία και γαλήνη στα παιδιά καταδεικνύεται η δύναμη της αγκαλιάς και πώς αυτή, επιφέρει άμεσα και αβίαστα, συναισθηματική ασφάλεια.

 

Η επικοινωνία μας

Μπορεί να μένουμε ο καθένας στο σπίτι του όμως επικοινωνούμε.

Φωτόδεντρο

ΤΙΤΛΟΣ
Τόσα – όσα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα πρακτικής και εξάσκησης με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τις αριθμητικές ποσότητες (αριθμοί από το ένα μέχρι και το εννέα). Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να εξασκηθούν στην αναγνώριση και την αντιστοίχιση αριθμών με τις αντίστοιχες ποσότητες.

 

ΤΙΤΛΟΣ
Ο τροχός της τύχης – Πιθανότητες
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα για την εκτέλεση μικροπειραμάτων με θέμα τις πιθανότητες. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να αναπτύξουν οι μαθητές την πιθανολογική και κριτική τους σκέψη. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να κάνουν υποθέσεις και να εκτελέσουν μια σειρά από πειράματα τύχης, προκειμένου να διαπιστώσουν αν επιβεβαιώνονται ή απορρίπτονται οι αρχικές αυτές υποθέσεις.

 

 

ΤΙΤΛΟΣ
Αναπαραγωγή προτύπου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα πρακτικής και εξάσκησης με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την αντιστοιχία ένα προς ένα (1:1). Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρήσουν και να αντιστοιχίσουν τις εικόνες, ώστε να αναπαραγάγουν το δοσμένο πρότυπο, με τη χρήση του ποντικιού.

 

Εικονίδιο

 

ΤΙΤΛΟΣ
Παιχνίδι μνήμης με ζώα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι μνήμης με θέμα τα ζώα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα των όμοιων εικόνων. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει έξι επίπεδα κλιμακούμενης δυσκολίας, με διαφορετικό αριθμό καρτών κάθε φορά (από τέσσερις έως δεκαοκτώ κάρτες). Μάλιστα, με το άνοιγμα κάθε κάρτας, ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος του εικονιζόμενου ζώου.

 

Εικονίδιο