ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΎΚΛΙΟ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΑΤΗΣΤΕ [ΕΔΩ]
ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΥΜ[ΕΔΩ]
Αφού εξασκηθήκαμε στην συμμετρική ζωγραφική στον δαδραστικό πίνακα αποφασίσαμε να κάνουμε την δική μας συμμετρική κατασκευή με θέμα την πεταλούδα. Διαλέξαμε τα αγαπημένα μας χρώματα, βουτήξαμε τα χεράκια μας μέσα και τα μεταμορφώσαμε σε φτερά πεταλούδας! Ολοκληρώσαμε την κατασκευή μας ζωγραφίζοντας συμμετρικά γύρω από την πεταλούδα που πετά καμαρωτά και χορεύει χαμογελαστά!
Τις προηγούμενες μέρες επισκέφτηκε την τάξη μας η μάγισσα Συμμετρία ζητώντας τη βοήθειά μας καθώς στο δάσος που ζούσε όλα είχαν κοπεί στη μέση. Αφού μας διηγήθηκε την ιστορία της όλοι μαζί είπαμε την μαγική φράση ” 1,2,3, γίνε πάλι συμμετρία!” βοηθώντας την καλή μαγισσούλα να τα κάνει όλα στο δάσος πάλι συμμετρικά! Η μάγισσα Συμμετρία για να μας ευχαριστήσει για τη σημαντική βοήθεια που της προσφέραμε μας έκανε ένα υπέροχο δώρο: μας έμαθε να ζωγραφίζουμε στον διαδραστικό πίνακα συμμετρικά! Ελάτε να δείτε τα έργα μας!
Κατά το ταξίδι μας στον κόσμο του διαστήματος αγαπημένο μας θέμα τόσο στις συζητήσεις μας όσο και στις ζωγραφιές μας είναι ο Ήλιος. Σε αυτό το ταξίδι γνωρίσαμε έργα του Ισπανού ζωγράφου Juan Miro που χαρακτηριστικό σχέδιο στους πίνακες του είναι ο κόκκινος ήλιος. Με αφορμή τον πίνακα του “Γυναίκα μπροστά στον ήλιο” δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα τέχνης καθώς αναρωτηθήκαμε τι άλλο μπορεί να στέκεται μπροστά στον κόκκινο ήλιο…
Αφού μας βοήθησε να εξοικειωθούμε με τις βασικές αρχές του προγραμματισμού αναλάβαμε μια σημαντική αποστολή: να προγραμματίσουμε τον Κόλμπι, πατώντας τις σωστές οδηγίες- κουμπιά, ώστε να φτάσει από την Γη στον αγαπημένο του πλανήτη για να φάει το τυράκι του!
Φυσικά εκτοξεύσαμε το δικό μας πύραυλο χρησιμοποιώντας ένα μπαλόνι. Φουσκώσαμε με την τρόμπα το μπαλόνι, το δέσαμε στην τροχιά του και 3,2,1….εκτόξευση!
Στο τρίτο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με την θεματική ενότητα « Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία» υλοποιώντας το πρόγραμμα « SΤΕΑΜ και η Γη γυρίζει…».
Από την αρχή του προγράμματος μας ενθουσίασε το δικό μας ηλιακό σύστημα και οι πλανήτες του. Αποφασίσαμε λοιπόν όλοι μαζί να το φτιάξουμε για να “ταξιδεύουμε” σε αυτό με τη φαντασία μας όταν παίζουμε ομαδικά παιχνίδια!
Κατά την εξερεύνηση μας στην αυλή παρατηρήσαμε ότι ο περιβάλλοντας χώρο γύρω από το νηπιαγωγείο είναι ικανοποιητικά καθαρός και φροντισμένος με ελάχιστες περιπτώσεις ρίψης απορριμμάτων κυρίως από εξωγενείς παράγοντες (μεταφορά από αέρος). Μέσα από την αυθόρμητη διάθεση των παιδιών για τη συλλογή αυτών των απορριμμάτων διαπιστώσαμε ότι αυτή δεν ήταν δυνατή λόγω της απουσίας κάδου απορριμμάτων στην αυλή. Όλοι μαζί αποφασίσαμε να στείλουμε στον κύριο Δήμαρχο ένα γράμμα συνοδευόμενο από την ηλεκτρονική μας αφίσα ώστε να τον ενημερώσουμε τόσο για την ευαισθητοποίηση μας απέναντι στο περιβάλλον όσο και τη σημασία του κάδου απορριμμάτων στην αυλή μας!