Με παιγνιώδη τρόπο μπορεί να γίνει η εκμάθηση από τους μαθητές και τις μαθήτριες της ιστορίας της Μ. Ασίας.
Πρώτος σταθμός του παιχνιδιού ο χάρτης-παζλ. Δίνεται χάρτης με τις κυριότερες μικρασιατικές πόλεις και κόβεται σε κομμάτια σε μορφή παζλ. Οι μαθητές πρέπει να φτιάξουν σωστά και όσο το δυνατόν πιο γρήγορα το παζλ. χαρτης παζλ.
Δεύτερος σταθμός το κρυπτόλεξο. Δίνεται ένα κρυπτόλεξο στο οποίο πρέπει να βρουν γρήγορα 9 πόλεις της Μ. Ασίας που είναι κρυμμένες. ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ
Τρίτος και τελευταίος σταθμός η ακροστιχίδα. Με τα αρχικά της λέξης ΣΜΥΡΝΗ φτιάχνουν μια δική τους ακροστιχίδα. Η πιο γρήγορη και πρωτότυπη κερδίζει. ακροστιχιδα