ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Με αφορμή την ημέρα οργανώθηκαν στο σχολείο μας κάποιες δράσεις, που περιελάμβαναν σχηματισμούς με τα σώματα των μαθητών και των τσαντών τους, γράφοντας το σύνθημα ‘’ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ’’, ζωγραφική και προβολή σχετικών βίντεο.https://www.youtube.com/watch?v=duhVcKg2wYc

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

 

 

Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας διαδραματίζουν τα τελευταία ένα σημαντικό ρόλο στη ζωή μας. Μέσα από αυτό το πλαίσιο δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος και  ο χώρος της εκπαίδευσης. Η αξιοποίηση του διαδικτυακού εργαλείου του ιστολογίου  (Blog) είναι δυνατή και στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι αξιοποίησης των Ιστολογίων (Blogs) στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Ένας από τους κύριους λόγους είναι η επικοινωνία αλλά και ενημέρωση με τους γονείς ή τους μαθητές. Η ανάρτηση εργασιών ή η υλοποίηση δραστηριοτήτων μέσω άλλων υπερσυνδέσμων ή εφαρμογών για τους μαθητές σε θέματα αθλητισμού. Η ενημέρωση τους σε άρθρα αθλητικού περιεχομένου και  ανταλλαγή απόψεων για κάποιο θέμα π.χ φωτογραφίες, video για την βία, για την άσκηση, τον χορό. Αξιολόγηση του μαθήματος φυσικής αγωγής ή παροχή βιβλιογραφίας για μελέτη σε θεματολογία αθλητικού περιεχομένου π.χ ο ρόλος της άθλησης στην ζωή μας, εναλλακτικοί τρόποι άθλησης, διατροφή και άθληση κτλπ. Η αξιολόγηση του μαθήματος της φυσικής αγωγής αλλά και ετεροξιόλογηση ομάδων σε εργασίες ή κατά τη διάρκεια του μαθήματος στην αυλή. Επιπλέον πληροφορίες για το διδακτικό αντικείμενο του τριμήνου. Παρουσίαση ομαδικών ή ατομικών εργασιών. Μπορούμε επίσης να έχουμε συνεργασία και με άλλα σχολεία π.χ όμορα.

Τέλος τα ιστολογία παρέχουν στους μαθητές την δυνατότητα να μαθαίνουν  καλλιεργώντας τους και τη διαθεματικότητα. Βασική προϋπόθεση όμως είναι να είναι σχεδιασμένα σωστό από τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής και σε συνεργασία με τον εκάστοτε εκπαιδευτικό κάθε ειδικότητας θα μπορούσαν να δοθούν εργασίες σε συνεργασία. π.χ να αναφέρουν σε ποιο μάθημα έχουν συναντήσει την τοιχογραφία από τα ταυροκαθαψία  ή για τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες (ιστορία) ή στη μουσική tempo (ρυθμούς) για χορό, μέτρηση γηπέδων (μαθηματικά), στη φυσική δράση – αντίδραση (χτύπημα της μπάλας).

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ