Τα πάντα για το σύμπαν…..! Solar System Scope
Τα 100 Καλύτερα Εκπαιδευτικά Εργαλεία για το 2012
Online δημιουργία και αποθήκευση εγγράφων.. |
Online δημιουργία και αποθήκευση παρουσιάσεων.. |
3-Google Docs/Drive 19-Word 59-Scribd 87-OpenOffice | 3-Google Docs/Drive 9-PowerPoint 13-Slideshare 14-Prezi 75-Poll Everywhere 87-OpenOffice 93-Keynote |
Online δημιουργία και αποθήκευση φύλλων excel | Διαχείριση Email |
3-Google Docs/Drive 81-Excel 87-OpenOffice | 27-Gmail 49-Outlook |
Εργαλεία κατασκευής blogs και ιστοσελίδων.. | Εργαλεία Wiki |
5-WordPress 15-Blogger/Blogspot 77-Edublogs 96-Tumblr | 30-Wikispaces 32-Google Sites 88-PB Works |
Εργαλεία σχετικά με Video (προβολή, δημιοργία, ανταλλαγή) | Επεξεργασία Ήχων |
2-YouTube 25-TED Talks/Ed 56-Khan Academy 68-MovieMaker 78-Vimeo 100-iMovie | 29-Audacity 47-iTunes and iTunesU |
Δικτυακή αποθήκη φωτογραφιών.. |
Εργαλεία επεξεργασίας εικόνας |
60-Flickr | 53-Adobe Photoshop |
Καταγραφή οθόνης και εργαλεία screencasting |
Εργαλεία E-Learning |
26-Jing 28-Camtasia 42-Snagit 64-Screenr | 28-Camtasia 37-Articulate 43-Adobe Captivate 67-Udutu |
Web conferencing tools | Ζωντανή επικοινωνία |
32-Adobe Connect 50-Blackboard Collaborate (previously Elluminate) 54-WebEx |
7-Skype |
Συστήματα διαχείρισης μαθημάτων | Πλατφόρμες συνεργασίας |
11-Moodle 86-eFront 94-Blackboard | 20 –Yammer 45-SharePoint 55-Google Appss 85-Buddypress |
Εκπαιδευτικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης | Κοινωνικά δίκτυα |
22-Edmodo 85-Buddypress 91-Mahara | 1-Twitter 9-Facebook 17-Google+ 23-LinkedIn 63-Ning |
Διαδικτυακές κοινωνικές υπηρεσίες σελιδοσήμανσης | Pinning tools |
18-Diigo 48-Delicious | 36-Pinterest 89-Learnist |
Εργαλεία θεματικής επιμέλειας περιεχομένου |
Read it later tools |
24-Scoopit 61-Flipboard 73-Zite 82-Paper.li | 66-Instapaper 76-Pocket (prev Read it Later) |
Ηλεκτρονικές ατζέντες | Social media dashboards |
44-Livebinders 80-Symbaloo 90 –MentorMob | 40-Tweetdeck 41-Hootsuite |
Εργαλεία χαρτογράφησης | Note taking tools |
46-Mindmeister 69-Mindjet (previously MindManager) | 12-Evernote 71-OneNote |
Έξυπνα Εργαλεία |
Online Πίνακες Ανακοινώσεων |
16-Google Reader 38-Google Maps 51-SurveyMonkey 57-Google Translate 92-Doodle 97-Quora | 71-Wallwisher 83-Lino 99-Popplet |
Προγράμματα περιήγησης στο Web | Μηχανές Αναζήτησης |
35-Google Chrome 65-Firefox and addons | 4-Google Search 10-Wikipedia 52-Google Scholar 62-Bing |
Υπηρεσίες Αποθήκευσης Δεδομένων στο Διαδίκτυο, Συγχρονισμός αρχείων |
Hardware devices & apps |
6-Dropbox 98-Windows Skydrive | 34-iPad and Apps 70-Kindle 74-iPhone and apps 94-Android phones and tablets |
Εκπαιδευτικά εργαλεία | |
21-EduGlogster 22-Edmodo 31-Voicethread 39-Animoto 47-iTunesU 56-Khan Academy 58-Quizlet 77-Edublogs | 79-Wordle 80-Symbaloo Edu 84-Voki |
Η Ιστορία του Διαδικτύου
Η αρχική ιδέα η οποία στο πέρασμα των χρόνων μετεξελίχθηκε στο World Wide Web συνήθως χρεώνεται στον Leonard Kleinrock, όπως αναφέρει το Live Science. Το 1961 o Kleinrock γράφει για το ARPANET, που αναγνωρίζεται ως ο πρόδρομος του Διαδικτύου, σε ένα έγγραφο με τίτλο «Ροή πληροφοριών σε ένα μεγάλο δίκτυο Επικοινωνίας». Ο ίδιος μαζί με άλλους καινοτόμους, όπως τον διευθυντή του οργανισμού IPTO, J.C.R. Licklider, έθεσαν τις βάσεις για τη δημιουργία του διαδικτύου, όπως το γνωρίζουμε σήμερα.
Ο προάγγελος του Διαδικτύου εμφανίζεται ήδη από τις πρώτες ημέρες της ιστορίας της πληροφορικής, το 1969, με το δίκτυο της Υπηρεσίας Ερευνών του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ (ARPANET). Μέσω του ARPANET αναπτύχθηκαν πολλά σχέδια τα οποία χρησιμοποιούνται σήμερα στο διαδίκτυο, κυρίως για την επικοινωνία. Το παρακάτω χρονοδιάγραμμα, όπως παρουσιάστηκε στο LiveScience, δίνει συνοπτικά την ιστορία του Διαδικτύου.
1934: Ο Βέλγος εμπειρογνώμονας στη ροή πληροφοριών, Paul Otlet, φαντάστηκε μία δομή (Radiated Library) με τη χρήση της τότε τεχνολογίας, όπως το τηλέφωνο και το ράδιο, ώστε να δημιουργήσει κάτι που έμοιαζε σε δομή με το σημερινό διαδίκτυο.
1965: Δύο υπολογιστές στο εργαστήριο Lincoln του MIT επικοινωνούν μεταξύ τους την τεχνολογία «packet-switching».
1968 : Η εταιρεία BBN παρουσιάζει την τελική έκδοση του Interface Message Processor υπογράφοντας σύμβαση για το ARPANET.
1969: Στις 29 Οκτωβρίου το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Λος Άντζελες, το Ινστιτούτο Ερευνών του Στάνφορντ, το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στη Santa Barbara και το Πανεπιστήμιο της Γιούτα εγκαθιστούν τους πρώτους κόμβους επικοινωνίας. Το πρώτο μήνυμα που στέλνεται είναι «Lo», ένα μήνυμα από τον φοιτητή Charles Kline για σύνδεση (Login) στον υπολογιστή του Ινστιτούτου Ερευνών του Στάνφορντ. Ωστόσο το μήνυμα δεν ολοκληρώθηκε καθώς το σύστημα του Στάνφορντ κατέρρευσε.
1972: Ο Ray Tomlinson της BBN παρουσιάζει για πρώτη φορά το e-mail. Η Ομάδα Εργασίας Διαδικτύωσης (INWG) βρίσκεται αντιμέτωπη με την πρόκληση της θέσπισης πρωτοκόλλων.
1973: Η Παγκόσμια δικτύωση γίνεται πραγματικότητα, καθώς το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και το Royal Radar Establishment, στη Νορβηγία, συνδέονται στο ARPANET. Ο όρος Διαδίκτυο μόλις έχει γεννηθεί.
1974: Γεννιέται ο πρώτος πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου (ISP) μία εμπορική έκδοση του ARPANET , γνωστή ως Telenet.
1974: Ο Vinton Cerf και ο Bob Kahn ( το δίδυμο που από πολλούς αναγνωρίζονται ως οι πατέρες του διαδικτύου) δημοσιεύουν το «Πρωτόκολλο για τη διαδικτυακή σύνδεση», που παρουσιάζουν τις λεπτομέρειες για τον σχεδιασμό του TCP (Πρωτόκολλο Ελέγχου Μεταφοράς).
1976: Η Βασίλισσα Ελισάβετ Β’ πατάει το κουμπί αποστολής για το πρώτο e-mail της.
1979: Δημιουργείται το USENET όπου φιλοξενούνται ειδήσεις και ομάδες συζήτησης.
1981: Το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών των ΗΠΑ (NSF) προβλέπει επιδοτήσεις για τη δημιουργία Δικτύου για την ανταλλαγή πληροφοριών και την παροχή υπηρεσιών μεταξύ επιστημόνων των πανεπιστημίων.
1982: Το Transmission Control Protocol (TCP) και το Internet Protocol (IP) αναγνωρίζονται ως η «Σουίτα Πρωτοκόλλων Διαδικτύου» για το ARPANET. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σύνδεση του Διαδικτύου με το πρωτόκολλο TCP / IP, το οποίο ακόμα και σήμερα παραμένει το βασικό πρωτόκολλο για το Διαδίκτυο.
1983: Το Domain Name System ή DNS (Σύστημα Ονομάτων Τομέων ή Χώρων ή Περιοχών) καθιερώνει τα γνωστά .edu, .gov, .com, .mil, .org, .net, και .int ως καταλήξεις για την ονομασία ιστοσελίδων. Οι νέες ονομασίες είναι πολύ ευκολότερες από αυτές που υπήρχαν μέχρι τότε όπως 123.456.789.10.
1984: Ο William Gibson συγγραφέας του Neuromancer χρησιμοποιεί για πρώτη φορά τον όρο «Κυβερνοχώρος».
1985: Η Symbolics.com γίνεται η πρώτη καταχωρημένη ιστοσελίδα στον συγκεκριμένο τομέα.
1986: Στο NSFnet, το Δίκτυο του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών επιτυγχάνεται για πρώτη φορά απευθείας σύνδεση «υπερυπολογιστών» με ταχύτητες 56.000 bits το δευτερόλεπτο, η τυπική ταχύτητα ενός dial-up modem. Με την πάροδο του χρόνου αυτή η ταχύτητα επιτυγχάνεται σε όλο το NSFnet, αλλά και στα περιφερειακά του δίκτυα, πραγματοποιώντας ουσιαστικά μια επέκταση του Διαδικτύου σε όλες τις ΗΠΑ. Το NSFnet ήταν ουσιαστικά ένα δίκτυο από τα πολλά δίκτυα, μέσω των οποίων συνδέονταν ακαδημαϊκοί χρήστες στο ARPANET.
1987: Τα hosts στο Διαδίκτυο ξεπερνούν τις 20.000. H Cisco παρουσιάζει το πρώτο router.
1989: Ο World.std.com γίνεται ο πρώτος εμπορικός πάροχος για πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω dial-up.
1990: O Tim Berners-Lee, επιστήμονας από το CERN, αναπτύσσει για πρώτη φορά την HTML. Σήμερα αποτελεί την κύρια γλώσσα σήμανσης για τις ιστοσελίδες.
1991: Το CERN παρουσιάζει και εισάγει για πρώτη φορά το World Wide Web, το γνωστό σε όλους μας «www».
1992: Τα πρώτα αρχεία ήχου και βίντεο κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Η φράση «σερφάρω στο διαδίκτυο» διαδίδεται και γίνεται ευρέως γνωστή.
1993: Ο αριθμός των ιστοσελίδων ανέρχεται στις 600 και ο Λευκός Οίκος, αλλά και ο ΟΗΕ μπαίνουν στο διαδίκτυο. Ο Marc Andreesen δημιουργεί το πρώτο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο το Mosaic, στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι. Οι υπολογιστές που συνδέονται στο NSFnet από τους 2.000 το 1985 φτάνουν το 1993 σε 2 εκατομμύρια. Το NSF ηγείται μίας προσπάθειας για δημιουργία μίας νέας αρχιτεκτονικής του διαδικτύου, ώστε να μπορέσει να αξιοποιηθεί και εμπορικά.
1994: Γεννιέται η Netscape Communications. H Microsoft έναν web browser για τα Windows 95.
1995: Οι Compuserve, America Online και Prodigy παρέχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Στον κυβερνοχώρο βγαίνουν και οι Amazon.com, Craiglist και eBay. Το NSFnet θεωρείται πλέον παρωχημένο και η εμπορική εκμετάλλευση του διαδικτύου είναι πλέον γεγονός.
1996: Ο ανταγωνισμός μεταξύ των προγραμμάτων περιήγησης εντείνεται, κυρίως μεταξύ των δύο μεγάλων εταιρειών της Microsoft και της Netscape, ενώ η CNET αγοράζει την tv.com για $ 15.000.
1995: Οι νέες εκδόσεις του προγράμματος περιήγησης των Windows ’95 βρίσκονται στα χέρια μόνο των κατασκευαστών ηλεκτρονικών υπολογιστών, ύστερα από σχετική απόφαση του υπουργείου Δικαιοσύνης. Αντίθετα ο browser της Netscape παραμένει ελεύθερος και δωρεάν στο διαδίκτυο.
1998: Γεννιέται η Google η μηχανή αναζήτησης που άλλαξε οριστικά τον τρόπο περιήγησης στο διαδίκτυο.
1999: Η AOL αγοράζει τη Netscape. Η ανταλλαγή αρχείων Peer-to-peer γίνεται πραγματικότητα με τη δημιουργία του Napster, προκαλώντας μεγάλη δυσαρέσκεια στη μουσική βιομηχανία.
2000: Σκάει η λεγόμενη «φούσκα dot-com». Πολλές εταιρείες του διαδικτύου καταρρέουν οικονομικά. Η Yahoo! και eBay έχουν τεράστιες απώλειες, λόγω του ζητήματος των προσωπικών δεδομένων, ενώ η AOL συγχωνεύεται με την Time Warner.
2001: Ομοσπονδιακός δικαστής κλείνει το Napster σε μία προσπάθεια να δώσει τέλος στην ελεύθερη διακίνηση υλικού, για το οποίο αναγνωρίζονται πνευματικά δικαιώματα.
2003: Ο ιός Slammer SQL εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο μέσα σε 10 λεπτά. Πρωτοεμφανίζονται τα Myspace, Skype και Safari.
2004: Το Facebook μπαίνει στο διαδίκτυο και η εποχή της κοινωνικής δικτύωσης μόλις αρχίζει. Την ίδια χρονιά παρουσιάζει ο browser Mozilla Firefox.
2005: Ξεκινά το Youtube.com
2006: Η AOL αλλάζει επιχειρηματικό πλάνο προσφέροντας τις περισσότερες υπηρεσίες δωρεάν, με τα έσοδα της να στηρίζονται κυρίως στις διαφημίσεις. Πρώτη συνάντηση και για το Φόρουμ για τη Διακυβέρνηση του Διαδικτύου.
2009: Η 40η επέτειος του Internet.
2010: To Facebook φτάνει τα 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.
2011: Twitter και Facebook παίζουν σημαντικό ρόλο στην οργάνωση και ενημέρωση στις εξεγέρσεις της «Αραβική Άνοιξης», το επαναστατικό κύμα στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.
Πηγή : http://tvxs.gr/
Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
========================================================
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
========================================================
========================================================
Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια
========================================================
========================================================
Υπηρεσία βίντεο
========================================================
========================================================
Ηλεκτρονική Τάξη
========================================================
Η υπηρεσία ‘η-τ@ξη’ απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στοχεύει στην υποστήριξη της κλασικής διδασκαλίας και την ενίσχυση της διαδικασίας μάθησης που πραγματοποιείται καθημερινά μέσα στη σχολική τάξη.
========================================================
Φιλοξενία ιστοσελίδων
========================================================
Η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς να δημιουργήσουν και να συντηρήσουν εύκολα την ιστοσελίδα τους στον Παγκόσμιο Ιστό.
========================================================
Ζωντανές μεταδόσεις
========================================================
Υποστηρίζει τη ζωντανή κάλυψη και μετάδοση εκδηλώσεων που ενδιαφέρουν την σχολική κοινότητα, μέσω του Διαδικτύου.
Επιλέξτε μία από τις ακόλουθες ζωντανές μεταδόσεις.
Για προηγούμενες μεταδόσεις επιλέξετε το ακόλουθο σύνδεσμο: http://iptv.sch.gr/live όπου εμφανίζονται οι ανακοινώσεις προηγούμενων μεταδόσεων.
========================================================
Δικτυακή Βιβλιοθήκη για το Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα
========================================================
Αποσκοπεί στην ενημέρωση της Εκπαιδευτικής Κοινότητας για αξιόλογο εκπαιδευτικό λογισμικό και εκπαιδευτικές εφαρμογές που διατίθενται ελεύθερα στο Διαδίκτυο. Η υπηρεσία είναι δημόσια προσβάσιμη, ενώ οι εκπαιδευτικοί έχουν επιπλέον δυνατότητες.
========================================================
Προώθηση της ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου
========================================================
Mε οδηγίες και προτάσεις προς γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου, καθώς παρά την αδιαμφισβήτητη χρησιμότητά του υποκρύπτει και ορισμένους κινδύνους τους οποίους κάθε χρήστης ανακαλύπτει σταδιακά.
========================================================
Ασφαλής πρόσβαση στον Παγκόσμιο Ιστό (αποκλεισμός ακατάλληλου περιεχομένου)
========================================================
Το ΠΣΔ για να προστατεύσει τους μαθητές από το παράνομο και ακατάλληλο περιεχόμενο παρέχει την υπηρεσία Ασφαλούς Πρόσβασης στον Παγκόσμιο Ιστό (αποκλεισμός ακατάλληλου περιεχομένου)
========================================================
Ονοματολογία DNS
========================================================
Σε κάθε διοικητική ή εκπαιδευτική μονάδα η οποία συνδέεται στο δίκτυο αποδίδεται όνομα DNS, στα πλαίσια της πολιτικής ονοματολογίας που έχει καθοριστεί. Το DNS αυτό όνομα παρέχει τις ακόλουθες δυνατότητες:
- Δίνει την διεύθυνση e-mail η οποία είναι της μορφής mail@Όνομα DNS>
- Αποτελεί την διεύθυνση του σχολείου στον παγκόσμιο ιστό (www). Στην διεύθυνση αυτή γίνεται η τοποθέτηση των σελίδων του σχολείου.
Για τα Σχολεία, Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης
========================================================
Ομάδες αλληλογραφίας σχολείων
========================================================
Οι ομάδες αλληλογραφίας (mailgroups) της μονάδας είναι λίστες που περιλαμβάνουν τους λογαριασμούς, εκπαιδευτικούς και μελλοντικά μαθητές κάθε σχολείου ή τους λογαριασμούς, εκπαιδευτικούς και προσωπικό που υπηρετούν σε μια διοικητική μονάδα.
Στην πραγματικότητα είναι mailgroups για την επικοινωνία εντός της μονάδας. Σε αυτές τις λίστες θα μπορούν να στέλνουν μηνύματα μόνο τα μέλη, δηλαδή οι λογαριασμοί και οι εκπαιδευτικοί της μονάδας (members only).
- Μετάβαση (Πρέπει να έχετε συνδεθεί πρώτα)
- Περισσότερα
- Όροι χρήσης
- Αναφορά προβλήματος
========================================================
Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση
========================================================
Η υπηρεσία αποσκοπεί στην ενθάρρυνση της παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ στο σχολικό περιβάλλον. Υποστηρίζει μία διαδικασία ανταλλαγής μάθησης με ασύγχρονο τρόπο. Παρέχει στους εκπαιδευτικούς ένα πλήθος από δυνατότητες και χαρακτηριστικά, τα οποία επιτρέπουν τη δημιουργία ψηφιακών μαθημάτων, ενσωματώνοντας εκπαιδευτικές δραστηριότητες και πολυμεσικό υλικό.
Η υπηρεσία παρέχεται με προσωποποιημένη πρόσβαση στους εκπαιδευτικούς και χρησιμοποιείται κύρια για ανάγκες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών.
- Μετάβαση
- Περισσότερα
- Αναφορά προβλήματος
========================================================
e-Portfolio (Ηλεκτρονικός Φάκελος Μαθητή)
========================================================
Με την υπηρεσία e-Portfolios του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) μπορείτε να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε τα δικά σας e-Portfolios!
Πρόκειται για ένα εργαλείο που αντανακλά την πρόοδο του μαθητή στην προσπάθειά του για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων. Στον Ηλεκτρονικό Φάκελο Μαθητή περιέχεται οτιδήποτε μπορεί να αποτυπώσει την πρόοδο αυτή (π.χ. έγγραφα, φωτογραφίες, βίντεο, παρουσιάσεις, γραφικά, λύσεις ασκήσεων κ.α.). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση των μαθητών. Η υπηρεσία e-Portfolios του ΠΣΔ σας δίνει επιπλέον τη δυνατότητα διασύνδεσης χρηστών και δημιουργίας ηλεκτρονικών κοινοτήτων μάθησης.
Σύνδεσμοι και Πόροι
========================================================
Μαθητική Πύλη του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου
========================================================
Η συγκεκριμένη πύλη αποτελεί μία ξεχωριστή περιοχή ειδικά για τους μαθητές με σκοπό την ενθάρρυνση τους στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και του Διαδικτύου.
========================================================
Πύλη του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου
========================================================
Η πύλη του ΠΣΔ περιέχει χρήσιμο υλικό για την αξιοποίηση των υπηρεσιών του ΠΣΔ στη εκπαιδευτική διαδικασία, τεχνική υποστήριξη και οδηγίες, ανακοινώσεις, προτάσεις αξιόλογων εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων και κυρίως προσωποποιημένη πρόσβαση στις υπηρεσίες του ΠΣΔ μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον
========================================================
========================================================
Εμπλουτισμένα Ηλεκτρονικά Βιβλία Μαθητή
========================================================
Ε´ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
========================================================
Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων (Ε & ΣΤ Δημοτικού) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
========================================================
ΣΤ´ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
========================================================
Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων (Ε & ΣΤ Δημοτικού) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
========================================================
Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
========================================================
Αρχαία Ελληνικά (μτφρ.) Ηροδότου Ιστορίες (Α Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή – Εμπλουτισμένο
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα (Α Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή – Ενότητα 11 (Δείγμα εμπλουτισμού)
Βιολογία – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Θρησκευτικά (Α’ Γυμνασίου)-Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Τεχνολογία (Α’ Γυμνασίου) – Βιβλίο μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Γαλλικά (Α΄ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Γεωλογία – Γεωγραφία (Α Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Α Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Νεοελληνική Γλώσσα (Α Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Πληροφορική – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
========================================================
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
========================================================
Αγγλικά Αρχάριοι – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Αισθητική Αγωγή – Εικαστικά (B’ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Αρχαία Ελλάδα, ο τόπος και οι άνθρωποι – Ανθολόγιο (Β’ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή ( Εμπλουτισμένο)
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα (Β Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Θρησκευτικά (Β Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Μαθηματικά (B’ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Νεοελληνική Γλώσσα (Β Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Πληροφορική (Β’ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Φυσική (Β Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Χημεία (Β Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Αγγλικά Προχωρημένοι – Βιβλίο Μαθητή (εμπλουτισμένο)
Αισθητική Αγωγή – Μουσική (Β’ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Αρχαία Ελληνικά (ΜΤΦΡ.) Ομηρικά Έπη Ιλιάδα (Β Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή – Εμπλουτισμένο
Γεωλογία – Γεωγραφία (B Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Β Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Eμπλουτισμένο)
Τεχνολογία (B΄ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
========================================================
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
========================================================
Αισθητική Αγωγή – Μουσική – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Αρριανού “Αλεξάνδρου Ανάβαση” (Γ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή – Εμπλουτισμένο
Ευριπίδη “Ελένη” (Δραματική Ποίηση Γ’ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Νεοελληνική Γλώσσα (Γ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Γ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Πληροφορική (Γ’ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Φυσική (Γ’ Γυμνασίου)-Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Χημεία Γ’ Γυμνασίου – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
========================================================
Α´ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
========================================================
Άλγεβρα και Στοιχεία Πιθανοτήτων – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Βιολογία- Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Έκφραση Έκθεση (Α Λυκείου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Ευκλείδεια Γεωμετρία (Γενικής Παιδείας) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Φυσική (A’ Γενικού Λυκείου – Γενικής Παιδείας) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι (Α Λυκείου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Εγχειρίδιο Γλωσσικής Διδασκαλίας (Γενικής Παιδείας) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Θρησκευτικά – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Α’ Γενικού Λυκείου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Χημεία (A Γενικού Λυκείου – Γενικής Παιδείας) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)
Online Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α’Βάθμιας & Β’Βάθμιας Εκπαίδευσης
========================================================
Δημοτικό
========================================================
- Αγγλικά Δ’-Ε’
- Αγγλικά ΣΤ’
- Γεωγραφία Ε’-ΣΤ’
- Γλώσσα Α’-Β’
- Γλώσσα Γ’-Δ’
- Γλώσσα Ε’-ΣΤ’
- Εικαστικά Α’-ΣΤ’
- Θρησκευτικά Γ’-Δ’
- Θρησκευτικά Ε’-ΣΤ’
- Ιστορία Γ’-Δ’
- Κοινωνική και πολιτική αγωγή
- Μαθηματικά Α’-Β’
- Μαθηματικά Γ’-Δ’
- Μαθηματικά Ε’-ΣΤ’
- Μέτρηση Δ’, Ε’, ΣΤ’
- Μουσική Α’-ΣΤ’
- Μαθαίνω τη γλώσσα μου
- Περιβάλλον – Η προστασία του Δάσους
- Πολιτικά και Διπλωματικά γεγονότα της νεότερης Ιστορίας
- Στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων
========================================================
Γυμνάσιο
========================================================
========================================================
Λύκειο-ΤΕΕ
========================================================
Υλικό σχετικό με την πιστοποίηση Α’ επιπέδου ΤΠΕ
========================================================
Δημιουργός του παρακάτω υλικού είναι ο Γιάννης Σαλονικίδης
========================================================
Α΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ | ||
Ερωτήσεις από όλες τις ενότητες | 100 ερωτήσεις | |
Εισαγωγικές έννοιες | 50 ερωτήσεις | |
Επεξεργασία κειμένου | 40 ερωτήσεις | |
Υπολογιστικά φύλλα | 40 ερωτήσεις | |
Λογισμικό Παρουσίασης | 30 ερωτήσεις | |
Διαχείριση πληροφοριών & Επικοινωνίας | 50 ερωτήσεις | |
Ασκήσεις για την πιστοποίηση στις ΤΠΕ (497 Kb ) | 210 ερωτήσεις | |
Ερωτήσεις από όλες τις ενότητες (258 Kb ) | 100 ερωτήσεις |
========================================================
Δημιουργός του παρακάτω υλικού είναι ο Βασίλης Μισαηλίδης
========================================================
Παρακάτω θα βρείτε ασκήσεις πολλαπλών επιλογών που έχουν δημιουργηθεί με το πρόγραμμα hot potatoes και ανταποκρίνονται στην ύλη της πιστοποίησης. Δοκιμάστε τις γνώσεις σας!!!!!!!!!
1ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
Τα αρχεία εργασίας που είναι απαραίτητα για το 1ο τεστ κατεβάστε τα από εδώ
2 Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
3ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
4ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
5ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
6ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
7ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
8ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
9ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
10ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
11ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
12ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών για το internet
13ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών για το internet
14ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
15ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
16ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
17ο Τεστ Εξοικείωσης για την πιστοποίηση πολλαπλών επιλογών
Παρακάτω θα βρείτε όλες τις ερωτήσεις κατά ενότητα όπως περιέχονται στο cd που μας έδωσαν κατά την διάρκεια των προγραμμάτων επιμόρφωσης.
Όλες οι ερωτήσεις με απαντήσεις στις Εισαγωγικές Έννοιες Πληροφορικής (35 ερωτήσεις )
Όλες οι ερωτήσεις με τις απαντήσεις για την επεξεργασία κειμένου (Word) (74 ερωτήσεις )
Όλες οι ερωτήσεις με απαντήσεις στα υπολογιστικά φύλλα (Excel) (42 ερωτήσεις )
Όλες οι ερωτήσεις με τις απαντήσεις για τη διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες (38 ερωτήσεις)
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ασκήσεις για το Word και το Excel
Ασκήσεις από όλες τις ενότητες
Υλικό σχετικό με την πιστοποίηση Β’ επιπέδου ΤΠΕ
========================================================
Δημιουργός του παρακάτω υλικού είναι ο Γιάννης Σαλονικίδης
========================================================
Αυτοματοποιημένο Μέρος Πιστοποίησης Επιμορφωτών Β΄ Επιπέδου |
|
Ερωτήσεις πιστοποίησης Γενικού μέρους (64 ερωτήσεις) | |
Ερωτήσεις πιστοποίησης κλάδου ΠΕ 02 (80 ερωτήσεις – ΟΛΕΣ) | |
– Νεοελληνική Γλώσσα (28 ερωτήσεις) | |
– Λογοτεχνία (27 ερωτήσεις) | |
– Αρχαία Ελληνικά (15 ερωτήσεις) | |
– Ιστορία (15 ερωτήσεις) | |
Ερωτήσεις πιστοποίησης κλάδου ΠΕ 03 (100 ερωτήσεις) | |
Ερωτήσεις πιστοποίησης κλάδου ΠΕ 04 (79 ερωτήσεις) | |
Ερωτήσεις πιστοποίησης κλάδου ΠΕ 60/70 (129 ερωτήσεις) | |
ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΗΥ |
Έγγραφα Πιστοποίησης Επιμορφουμένων Β΄ Επιπέδου (ΚΣΕ) |
|
Ενημέρωση για την πιστοποίηση εκπαιδευτικών Β΄ επιπέδου (ΝΟΕ 2010) | |
Οδηγίες για την πιστοποίηση εκπαιδευτικών Β΄ επιπέδου (ΝΟΕ 2010) | |
Δείγμα ερωτήσεων αυτοματοποιημένου μέρους – Γενικό μέρος (ΝΟΕ 2010) | |
Δείγμα ερωτήσεων αυτοματοποιημένου μέρους κλάδου ΠΕ 02 (ΝΟΕ 2010) | |
Άξονες περιγραφής σεναρίου κλάδου ΠΕ 02 (ΝΟΕ 2010) | |
Δείγμα ερωτήσεων αυτοματοποιημένου μέρους κλάδου ΠΕ 03 (ΝΟΕ 2010) | |
Άξονες περιγραφής σεναρίου κλάδου ΠΕ 03 (ΝΟΕ 2010) | |
Δείγμα ερωτήσεων αυτοματοποιημένου μέρους κλάδου ΠΕ 04 (ΝΟΕ 2010) | |
Άξονες περιγραφής σεναρίου κλάδου ΠΕ 04 (ΝΟΕ 2010) | |
Δείγμα ερωτήσεων αυτοματοποιημένου μέρους κλάδου ΠΕ 60/70 (ΝΟΕ 2010) | |
Άξονες περιγραφής σεναρίου κλάδου ΠΕ 60/70 (ΝΟΕ 2010) |
========================================================
Δημιουργός του παρακάτω υλικού είναι ο Βασίλης Μισαηλίδης
========================================================
Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου στα ΠΑΚΕ
Δείγματα Ερωτήσεων Γενικού Μέρους 18
Δείγματα Ερωτήσεων Γενικού Μέρους 37
Δείγματα Ερωτήσεων Γενικού Μέρους 11
Δείγματα Ερωτήσεων Ειδικού Μέρους Π. Ε. 60/70 1-32
Δείγματα Ερωτήσεων Ειδικού Μέρους Π. Ε. 60/70 33-63
Δείγματα Ερωτήσεων Ειδικού Μέρους Π. Ε. 60/70 64- 96
Δείγματα Ερωτήσεων Ειδικού Μέρους Π. Ε. 60/70 97 -129
Απομακρυσμένη Διαχείριση
========================================================
Teamviewer, http://www.teamviewer.com/el/index.aspx
========================================================
To TeamViewer είναι ένα πακέτο λογισμικού για απομακρυσμένο έλεγχο και διαμοιρασμό της επιφάνειας εργασίας καθώς και για μεταφορά αρχείων και φακέλων σε υπολογιστές. Το λογισμικό λειτουργεί σε διαφορετικά λειτουργικά συστήματα ή πλατφόρμες, όπως Microsoft Windows, Mac OS X, Linux , iOS και Android. Ενώ ο κύριος στόχος της εφαρμογής είναι ο απομακρυσμένος έλεγχος ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιλαμβάνει πρόσθετα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την συνεργασία (collaboration) και τις παρουσιάσεις (presentation)
Δείτε πως γίνεται εγκατάσταση, πως λειτουργεί:
========================================================
========================================================
Δημιουργία timelines
========================================================
Dipity, http://www.dipity.com/
========================================================
Το Dipity είναι μία on-line εφαρμογή με την οποία μπορείτε να δημιουργήσετε και να μοιραστείτε διαδραστικά timelines για όποιο θέμα επιθυμείτε. Σε κάθε timeline που φτιάχνετε μπορείτε να συμπεριλάβετε εικόνες και videos από διάφορες πηγές. Στην τάξη μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένας διασκεδαστικός τρόπος διδασκαλίας.
========================================================
Timetoast, http://www.timetoast.com/
========================================================
========================================================
Timeglider, http://timeglider.com/
========================================================
========================================================
TikiToki, http://www.tiki-toki.com/
========================================================
========================================================
Preceden, http://www.preceden.com/
========================================================
========================================================
Timerime: Εργαλείο δημιουργίας χρονογραμμής,
========================================================
Το Timerime είναι ένα διαδικτυακό, βασισμένο σε flash, εύκολο στη χρήση, εργαλείο δημιουργίας χρονοδιαγράμματος/χρονογραμμής. Αν και είναι δωρεάν, απαιτεί από τους χρήστες του εγγραφή. Προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας, προβολής και σύγκρισης χρονοδιαγραμμάτων.
========================================================