Μαθηματικά Πρώτης Τάξης

Καλλιεργείται η αποσπασματική γνώση επειδή δεν δίνεται ο αναγκαίος χρόνος για κατάκτηση του γνωστικού αντικειμένο?.Τρέχουμε συνέχεια από τον ένα στόχο στον επόμενο με αποτέλεσμα οι μικροί μαθητές να κουράζονται και να απογοητεύονται και συχνά να παραιτούνται από την προσπάθεια.

Σκέψεις και προβληματισμοί

Αγαπητοί φίλοι

Ένας ακόμη απολογισμός του εκπαιδευτικού μας έργου πλησιάζει.Τι έμαθαν οι μαθητές σε γνωστικό επίπεδο; Πώς προσέγγισαν τη γνώση; Βοηθήθηκαν στην οργάνωση του τρόπου σκέψης τους; Επιτεύχθηκε η μέγιστη δυνατή αφομοίωση και διαχείριση της γνώσης από τα παιδιά; Πέρασαν οι μαθητές μια ευχάριστη και δημιουργική χρονιά; Έμαθαν να επικοινωνούν με τους συμμαθητές και το ευρύτερο σχολικό περιβάλλον τους στα πλαίσια της συνεργασίας και της αποδοχής; Ενισχύθηκε η αυτοεκτίμησή τους ; Ένιωσαν παραγωγικοί και δημιουργικοί;Να μερικά ερωτήματα που πρέπει να μας απασχολούν. Δάσκαλοι, διοίκηση, υπουργείο, η επιστημονική υποστήριξη των εκπαιδευτικών, τα αναλυτικά προγράμματα, σχολικά εγχειρίδια και γονείς έχουμε το μερίδιο ευθύνης που μας αναλογεί στην κοινωνική πραγματικότητα του σχολείου.Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε. Δε νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι για τους μαθητές που δεν μπορέσαμε να βοηθήσουμε, παρόλο που το επιθυμούσαμε .Δεν εξαρτώνται όμως όλα από εμάς. Εξαρτάται όμως από εμάς η δυναμική μας παρουσία, η διεκδίκησή μας για ένα σχολείο που θα παρέχει στον κάθε μαθητή στήριξη και ευκαιρίες για πρόοδο και προκοπή.

Προφίλ

Είμαι εκπαιδευτικός της Α/θμιας εκπαίδευσης στις  Σέρρες. Υπηρετώ σε 6/θ σχολείο και διδάσκω στην Α? Έχω αρκετά χρόνια υπηρεσίας. Πιστεύω πως η εμπειρία και η ανταλλαγή απόψεων σε θέματα σχετικά με την εκπαιδευτική πραγματικότητα μέσα από την επικοινωνία που μας δίνεται θα λειτουργήσουν θετικά στην πορεία μας ως δάσκαλοι.

Copyright © euag.tani's blog          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση