Ευρωπαϊκά Προγράμματα Π.Δ.Ε. Δ.Ε. | * EU-PDEDE * European Projects Team

Ευρωπαϊκά Προγράμματα Π.Δ.Ε. Δ.Ε.
Ιούλ/18

2

Οι μικροί μελλοντικοί εφευρέτες του 49ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών βρέθηκαν στη Bagheria της Σικελίας για νέες ανακαλύψεις με το πρόγραμμα Erasmus+

 

 

Το πρόγραμμα F.I.N.D (Future Inventors New Discoveries) του 49ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ -Στρατηγικές Συμπράξεις_Σχολική Εκπαίδευση- συνεχίζει την υλοποίηση του με τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου οι οποίοι βρέθηκαν για τις ανάγκες του προγράμματος στην Bagheria της Σικελίας στις 19-26 Μαΐου 2018.

Υπεύθυνη Επικοινωνίας Προγράμματος: Τάγιου Σωτηρία (ΠΕ70)

Μέλη Παιδαγωγικής Ομάδας που μετακινήθηκαν: Ρηγοπούλου Γεωργία (ΠΕ70), Κηλίφη Μαρία (ΠΕ08), Πριόβολου Κωνσταντίνα (ΠΕ06)

Α) Δραστηριότητες εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της συνάντησης εργασίας ( project meeting)
• Σάββατο 19 Μαΐου, 2018
Αναχώρηση και άφιξη στην Bagheria, Σικελία- Ιταλία όπως περιγράφεται στο πρόγραμμα που έχει ήδη αποσταλεί
• Κυριακή 20 Μαΐου 2018
Επίσκεψη όλης της αποστολής στο Παλέρμο. Ξενάγηση στα αξιοθέατα της πόλης- Επιστροφή το απόγευμα στο ξενοδοχείο ( Bagheria)
• Δευτέρα 21 Μαΐου 2018
Συνάντηση εργασίας στο σχολείο
Αξιολόγηση της δραστηριότητας 15: Θεμα: Καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας. Όλες οι χώρες ολοκλήρωσαν τη δραστηριότητα. Έγινε διάχυση των αποτελεσμάτων στους εκπαιδευτικούς του κάθε σχολείου. Συμπληρώθηκε φόρμα αξιολόγησης.
Αξιολόγηση δραστηριότητας 16: Θέμα: Βραβείο Νόμπελ. Έγινε αξιολόγηση της μέχρι τώρα πορείας της δραστηριότητας. Οι μαθητές που συμμετέχουν στη μετακίνηση, εργάζονται πάνω σε αυτή τη δραστηριότητα σε άλλη αίθουσα του σχολείου, όπως περιγράφεται παρακάτω.
Αξιολόγηση δραστηριότητας 17: Θέμα: Η άποψη των μαθητών για τους επιστήμονες μετά από τη μέχρι τώρα ενασχόλησή τους με το πρόγραμμα. Συζήτηση πάνω στα είδη απεσταλμένα αποτελέσματα.
• Τρίτη, 22 Μαΐου, 2018:
Όλες οι αποστολές συγκεντρωθήκαμε το πρωί σε ένα ορισμένο σημείο και πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικού τύπου εκδρομή. Τα σημεία ενδιαφέροντος ήταν:
Erice
Marsala
• Τετάρτη, 23 Μαΐου, 2018:
Προγραμματισμός- Σχεδιασμός επόμενων Δράσεων
Δραστηριότητα 18: Θέμα: Εστίαση σε εφαρμογές της κινητής τεχνολογίας .
Κάθε χώρα θα ψηφίσει 5 εφαρμογές που να συνδέονται με την εκπαίδευση STEAM. Δημιουργία σχετικού βίντεο. Σκοπός να δημιουργηθεί μια τράπεζα με αυτές τις εφαρμογές διαθέσιμη σε όλα τα σχολεία.
Στη συνέχεια καθορίσαμε τις ακριβείς ημερομηνίες των επικείμενων συναντήσεων και ιδιαίτερα για την επίσκεψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στη Μάλτα.
Τέλος παρακολουθήσαμε τις εργασίες των μαθητών που εργάζονταν παράλληλα , όπως περιγράφεται παρακάτω.
Το απόγευμα παρακολουθήσαμε διάλεξη στην Bagheria η οποία διοργανώθηκε από το ιταλικό σχολείο. Το θέμα της διάλεξης ήταν η θέση της γυναίκας στην αγορά εργασίας STEAM.
• Πέμπτη, 24 Μαΐου, 2018:

E-twinning : Ενημέρωση της πλατφόρμας του e-twinning με τις ολοκληρωμένες δραστηριότητες. Επίλυση αποριών, τεχνικών προβλημάτων. Στη συνέχεια παρακολούθηση της παρουσίασης των τραγουδιών ραπ από τους μαθητές σε σχετική εκδήλωση στον χώρο του σχολείου.

• Παρασκευή 25 Μαΐου 2018
Τελετή λήξης – Απονομή βραβείων
Εκδήλωση στον χώρο του σχολείου με τη συμμετοχή όλων των αποστολών καθώς και γονέων με σκοπό την παρουσίαση της δουλειάς των μαθητών.

Όλες οι ομάδες βραβεύτηκαν από τη διευθύντρια του Ιταλικού σχολείου για την συμμετοχή και τη συνεισφορά τους στο πρόγραμμα.
• Σάββατο 26 Μαΐου 2018
Επιστροφή στην Πάτρα σύμφωνα με το πρόγραμμα

Β) Δραστηριότητες μαθητών στο πλαίσιο της επίσκεψής τους στην Σικελία (Δημοτικό Σχολείο Aspra, Bagheria)

• Δευτέρα, 21 Μαΐου, 2018:
Αφού συγκεντρώθηκαν όλες οι αποστολές στο σχολείο της περιοχής Aspra, διεξήχθησαν εκδηλώσεις καλωσορίσματος από τους μαθητές του σχολείου. Κατόπιν, όλοι οι μαθητές χωρίστηκαν σε ανομοιογενείς ομάδες, που αποτελούνταν από παιδιά ηλικίας 12-18 ετών από τις 6 συμβαλλόμενες χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Νορβηγία, Ηνωμένο Βασίλειο, Μάλτα, Πολωνία). Το θέμα της δραστηριότητας ήταν το εξής: Οι μαθητές έπρεπε να αναζητήσουν στο διαδίκτυο γυναίκες κατόχους βραβείου Νόμπελ, να τις καταγράψουν, να δημιουργήσουν ένα σχετικό poster για την καθεμιά τους και να συντάξουν μια εικονική συνέντευξη για αυτήν. Αφούσυνέλεξαν πληροφορίες για τις γυναίκες αυτές, η κάθε ομάδα δημιούργησε από μια αφίσα, η οποία περιλάμβανε στοιχεία για τη ζωή τους, τις εφευρέσεις τους, τις βραβεύσεις τους κ.λπ.
Κατόπιν, βάσει των αναζητήσεών τους στο διαδίκτυο και της συλλογής πληροφοριών, η κάθε ομάδα δημιούργησε από μια εικονική συνέντευξη για την εν λόγω επιστήμονα. Με την τεχνική του role-playing, κάποιοι μαθητές υποδύθηκαν τους δημοσιογράφους και κάποιοι άλλοι τις επιστήμονες.
Στο τέλος, αφού ολοκληρώθηκε η δραστηριότητα, η κάθε ομάδα παρουσίασε, τόσο την αφίσα της, όσο και τη συνέντευξή της, στους εκπαιδευτικούς και στους υπόλοιπους μαθητές.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της δραστηριότητας, οι εκπαιδευτικοί βρίσκονταν διακριτικά δίπλα στις ομάδες, για τυχόν διευκρινίσεις ή οποιουδήποτε είδους διευκόλυνση.

• Τρίτη, 22 Μαΐου, 2018:
Όλες οι αποστολές συγκεντρωθήκαμε το πρωί σε ένα ορισμένο σημείο και πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικού τύπου εκδρομή. Τα σημεία ενδιαφέροντος ήταν:
Erice
Marsala

• Τετάρτη, 23 Μαΐου, 2018:
Στο σχολείο της περιοχής Aspraσυγκεντρωθήκαμε πάλι όλες οι αποστολές για να συνεχιστεί ο κύκλος των κοινών δραστηριοτήτων. Εκείνη τη μέρα, οι μαθητές, πάλι στις ίδιες ομάδες που είχαν χωριστεί τη Δευτέρα, κλήθηκαν να κατασκευάσουν χρηστικά αντικείμενα από ανακυκλώσιμα υλικά. Τους δόθηκαν υλικά, όπως πλαστικά μπουκάλια, χάρτινες και πλαστικές σακούλες, χάρτινα κουτιά από χυμούς, κόλλες, ψαλίδια κ.λπ.
Οι μαθητές χρησιμοποίησαν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους και μεγαλούργησαν. Έφτιαξαν κουμπαράδες από πλαστικά μπουκάλια και καπάκια, σετ από μαχαιροπήρουνα και πιάτα, ανεμογεννήτρια, κάδο ανακύκλωσης, κ.λπ. Συνεργάστηκαν δημιουργικά και παραγωγικά και το αποτέλεσμα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Στη συνέχεια, παρουσίασε η κάθε ομάδα τη δημιουργία της και καταχειροκροτήθηκαν όλες οι ομάδες.

• Πέμπτη, 24 Μαΐου, 2018:
Από κάθε χώρα είχε ζητηθεί η δημιουργία ενός ραπ τραγουδιού, σχετικού με τη θεματολογία του συγκεκριμένου προγράμματος Erasmus. Εν προκειμένω, ένα ραπ τραγούδι για το STEAM. Οι μαθητές από κάθε χώρα είχαν ήδη δημιουργήσει το τραγούδι και το παρουσίασαν πρώτα σε μορφή βίντεο στο youtubeκαι μετά live, με χορευτικό από τους ίδιους. Όλες οι ομάδες βραβεύτηκαν από τη διευθύντρια του Ιταλικού σχολείου για την συμμετοχή και τη συνεισφορά τους στο πρόγραμμα.

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βίντεο που ετοίμασαν οι μαθητές του 49ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών.

• Παρασκευή 25 Μαΐου 2018
Τελετή λήξης – Απονομή βραβείων
Εκδήλωση στον χώρο του σχολείου με τη συμμετοχή όλων των αποστολών καθώς και γονέων με σκοπό την παρουσίαση της δουλειάς των μαθητών.

Όλες οι ομάδες βραβεύτηκαν από τη διευθύντρια του Ιταλικού σχολείου για την συμμετοχή και τη συνεισφορά τους στο πρόγραμμα.
• Σάββατο 26 Μαΐου 2018
Επιστροφή στην Πάτρα σύμφωνα με το πρόγραμμα

Υπεύθυνη σύνταξης της έκθεσης
Σωτηρία Τάγιου

 

 

 

· · · ·

Χωρίς σχόλια ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

<<

>>

Translate

Σχεδιάστηκε από devolux.nh2.me