Οκτ 09

Πρωτογενές υλικό για τη Μυθολογία και τη Λαογραφία

Αγνές παιδικές ψυχούλες περιμένουν να ακούσουν ένα παραμύθι από το στόμα κάποιου μεγάλου. Γιατί, αγαπητοί μου, να μη χρησιμοποιήσουμε υλικό λογοτεχνίας που μας παρέχεται από διάφορες ψηφιακές βιβλιοθήκες της χώρας μας; Η φαντασία καλλιεργείται με τις απλές, λιτές ιστορίες που τους απαγγέλουμε είτε αυτές είναι παρμένες από την αρχαία ελληνική ποίηση είτε είναι αποστάλλαγμα της …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Σεπ 30

Φύλλα εργασίας για τους αριθμούς

Ο αριθμός της εβδομάδας… διαθεματικά! Οι μαθητές αντιλαμβάνονται την αξία του αριθμού και με καλλιτεχνικό/ εικαστικό τρόπο! Ευφάνταστα Φύλλα Εργασίας που εύκολα μπορούν να προσαρμοστούν στην ελληνική γλώσσα   Δείτε τη σελίδα Pinterest του Σχ. Συμβούλου ΠΕ Παναγιώτη Πήλιουρα

Σεπ 28

Οδηγίες συγγραφής ακαδημαϊκής εργασίας

Ως εκπαιδευτικοί ασχολούμαστε με την επιμόρφωση, συμμετέχουμε σε σεμινάρια ή παρουσιάζουμε σε συνέδρια. Πώς, όμως, γράφουμε μια εργασία που θέλουμε να έχει ακαδημαϊκό χαρακτήρα; Η εκπαιδευτική έρευνα ακολουθεί συγκεκριμένο πρότυπο, που μπορείτε να δείτε παρακάτω:   Η ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΜΙΑΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Σεπ 25

Από την «εργασία για το σπίτι» στην «αποστολή»

Στο webinar με θέμα Meaningful Learning with Digital Badges & Missions οι ευρωπαίοι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για την παιδαγωγική χρησιμότητα της έννοιας της «αποστολής» αντί για την «εργασία για το σπίτι». Οι μαθητές γίνονται ενεργοί και πρόθυμοι για μάθηση όταν έχουν να επιτελέσουν ένα έργο, ενώ στη δεύτερη περίπτωση το θεωρούν υποχρέωση και δεν υπάρχει κίνητρο …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Σεπ 20

Μέθοδος επίλυσης προβλήματος για το Δημοτικό

Οι σύγχρονες τάσεις στη διδακτική των Μαθηματικών στο Δημοτικό απαιτούν την καλλιέργεια δεξιοτήτων. Σε αυτό συμβάλλει σημαντικά και η εξάσκηση μέσω της μεθόδου επίλυσης προβλήματος. Διαβάστε παρακάτω πέντε βήματα ώστε να εφαρμοστεί σε μια τάξη η εν λόγω μέθοδος. http://www.eschoolnews.com/2014/09/17/problem-solving-culture-904/?

Σεπ 20

Χρησιμοποιώντας τα Νέα Μέσα στην τάξη…

Ακούμε και διαβάζουμε για την παιδαγωγική σημαντικότητα της χρήσης των Νέων Μέσων στην Εκπαίδευση.. Τι είναι όμως αυτά; Γιατί να τα εφαρμόσει στη διδασκαλία του ένας δάσκαλος; Για ποιες ηλικίες είναι; Στην ελληνική πραγματικότητα ταιριάζουν; Τα Νέα Μέσα μπορούμε να πούμε ότι εξυπηρετούν κυρίως τον κοινωνικό σκοπό της μάθησης και αυξάνει στους μαθητές μας τα …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων