ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΙΣΤΟΡΊΑ ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ 



Λήψη αρχείου

 

Παρακολουθούμε το βίντεο  
 «Κορωνοϊός, ο πονηρός ταξιδευτής – Ενημερωτικό βίντεο picou picou»

 

Παρακολουθούμε το βίντεο για το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου 
«Πως λειτουργεί το σώμα μου – Οι φρουροί του οργανισμού»

Ποίημα – Αναταραχή στο δάσος- Μια ιστορία με τον Κορονοϊό

Αναταραχή στο Δάσος

Μια φορά κι έναν καιρό

σένα δάσος μακρινό

ζούσαν όμορφα πουλιά,

 ζώα, έντομα, ερπετά.

Όλα τα μικρά ζωάκια

 Κάθε μέρα ανελλιπώς

για να μάθουν γραμματάκια

πήγαιναν  στο σχολειό.

Οι γονείς τους εργασία

 για να φέρουν  φαγητό,

 οι παππούδες και οι γιαγιάδες

 βόλτα βγαίναν στο βουνό.

 

Η ζωή ήταν ωραία

ζούσαν όλοι ειρηνικά

μα μια μέρα ξαφνικά

 εμφανίστηκε στο δάσος

ένα πλάσμα στρουμπουλό,

  και πολύ επιθετικό.

 Γύρω του είχε κορόνες

που κολλούσανε παντού

 κι όνομα του δώσαν τότε

και το είπαν κορονοϊό.

Για να ζήσει , να φουσκώσει

 ήθελε πολύ φαΐ

Όλη μέρα τριγυρνούσε

κάτι νόστιμο να βρει

Προτιμούσε τους μεγάλους

να τους κάνει μια χαψιά.

Μα  δεν χόρταινε αρκετά

έτρωγε και τα μικρούλια

 που ήτανε πιο τρυφερά.

Μόλις μάθαν οι μεγάλοι

τι συμβαίνει στο χωριό

τους επιάνει πανικός.

 Ψάχνουν τρόπο να γλιτώσουν,

να σωθούν απ το κακό

και μια  μόνο λύση βρίσκουν

που τη λένε  περιορισμό.

Μες στα σπίτια τους  να μένουν

έπρεπε όλοι κλεισμένοι,

 τα χεράκια τους να πλένουν

  κι έξω  να μην πολυβγαίνουν,

 δύναμη να μην του δίνουν

 να μη γίνεται χοντρό.

Και στα σπίτια όλοι μέσα

 θυμηθήκαν τα παλιά

 πως περνούσανε τα χρόνια,

όταν ήτανε παιδιά.

Άκουγαν τα παραμύθια

 γύρω γύρω απ τη φωτιά,

διάβαζαν πολλά βιβλία,

 έπαιζαν με τα παιδιά,

μαγειρεύαν, συζητούσαν

και αγαπήθηκαν ξανά.

 Ήθελαν, όμως, να βγούνε

πάλι έξω να χαρούνε,

μα ο φόβος τους κρατούσε

στα παράθυρα μπροστά

και κοιτούσανε το πλάσμα

 να γυρνάει στη γειτονιά.

Κάποια βράδια στα μπαλκόνια

 παίζαν όλοι μουσική

να ξεχάσουνε τον φόβο

 και να νιώσουν δυνατοί.

Στην αρχή το  πλασματάκι

 έτρεχε εδώ κι εκεί

μα σιγά σιγά κουράγιο

 δεν είχε πια να κουνηθεί.

 Και περνούσανε  οι μέρες

οι βδομάδες, ο καιρός

και σιγά σιγά το πλάσμα

έγινε πολύ ισχνό.

Δεν το βλέπανε πια έξω,

όλους να του απειλεί

 και επιτέλους ήρθε η ώρα

 για να βγουν  στην εξοχή.

Η ζωή ξαναγυρνούσε

στους γνωστούς  της τους ρυθμούς,

μα κανένας δεν ξεχνούσε

 της αγωνίας τους παλμούς

και πως την κάθε δυσκολία

την περνάμε όλοι μαζί

με δημιουργία, αγάπη

 και πολλή υπομονή.

Ερωτήσεις

  • Πού διαδραματίζεται η ιστορία;
  • Τι είδους μέρος ήταν;
  • Είναι ένα πραγματικό ή ένα φανταστικό μέρος;
  • Μπορείς να το ζωγραφίσεις;
  • Πού θα μπορούσε να τοποθετηθεί;
  • Ποιοι πιστεύετε ότι ζούσαν στο δάσος;
  • Ποιος είναι ο πιο σημαντικός ήρωας;
  • Ποιος άλλος είναι σημαντικός;
  • Μπορείς να ζωγραφίσεις τον ήρωα;
  • Τι χαρακτήρας  είναι;
  • Τι είδους ιστορία είναι;
  • Τι συνέβη στο δάσος;
  • Τι θα μπορούσε να είχε συμβεί;
  • Τι σκεφτόταν, τι έλεγαν, τι ένιωθαν οι ήρωες;
  • Τι από αυτά που σκεφτόταν/ ήθελαν/ έλπιζαν θα συνέβαιναν;Τι επιθυμούσαν να κάνουν;
  • Τι λύση βρήκαν για να γλιτώσουν;
  • Τι κάνανε μέσα στο σπίτι;
  • Τι συζητούσαν μέσα στο σπίτι;
  • Τι μουσική πιστεύεις ότι παίζανε;
  • Τι έκανε το πλασματάκι, όταν κλείστηκαν μέσα στα σπιτικά τους; Τι να σκεφτότανε;
  • Τι μάθανε τα  ζωάκια  από την κατάσταση αυτή;
  • Πώς ξεκίνησε;
  • Πως ήταν η ζωή πριν εμφανιστεί το στρουμπουλό πλασματάκι;
  • Πώς ένιωσαν  τα ζωάκια, όταν εμφανίστηκε το πλασματάκι;
  • Πώς πιστεύεις ότι θα τελειώσει;
  • Πώς τελείωσε η περιπέτεια στο δάσος;
  • Πώς θα το τελείωνες εσύ;
  • Γιατί συνέβη με τον τρόπο που συνέβη στη ιστορία;
  • Γιατί γράφτηκε;
  • Γιατί γράφτηκε με αυτόν τον τρόπο;
  • Γιατί ακολούθησαν όλοι την απόφαση να μείνουν μέσα;
  • Γιατί δεν έβγαιναν έξω , ενώ το ήθελαν;
  • Ποιος λέει την ιστορία και γιατί;

ΠΑΖΛ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ

ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟ ΠΆΘΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ

 

 

Εναλλακτικά

  1.  Ακούμε το παραμύθι  «Ένας δράκος με κορόνα μια φορά…»

Διαβάζουμε την ιστορία «Γίνε ο μαχητής κατά του κοροναϊού»



Λήψη αρχείου

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ  ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

  



Λήψη αρχείου

 

ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΠΑΝΤΟΥ – ΕΙΚΟΝΕΣ

 

ΣΩΣΤΟ & ΛΑΘΟΣ

 

ΤΡΟΠΟΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥ

 

ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ

Η σημασία του πλυσίματος των χεριών

Πειράματα για παιδιά

  • Πείραμα με φέτες ψωμιού.

Παίρνουμε φέτες ψωμιού και τις ραντίζουμε με λίγο νερό.

Πιάνουμε μερικές φέτες με βρώμικα χέρια και τις βάζουμε σε σακουλάκια τροφών.

Σε ένα  σακουλάκι βάζουμε μία φέτα  που την  πιάσαμε με καθαρά χέρια. Γράφουμε πάνω στα σακουλάκια για να μην ξεχάσουμε ποια είναι με καθαρά και ποια με βρώμικα χέρια.

Αφήνουμε μερικές μέρες και παρατηρούμε τι θα γίνει.

  • Πώς διασπείρουμε τα μικρόβια

Βάζουμε χρυσόσκονη ή αλεύρι  στα  χεράκια. Το αλεύρι είναι οι ιοί. Κολλάνε παντού.  Πιάνουμε τη μύτη, άλλα χεράκια. Το αλευρι κολλάει παντού!!!!

  • Επίδειξη-πείραμα

Μια εξαιρετική επίδειξη για την ενίσχυση της σημασίας του ενδελεχούς πλυσίματος των χεριών.

Ρίχνουμε λίγο  πιπέρι στην επιφάνεια του νερού. Θα επιπλέει. Λέμε  στα παιδιά ότι το πιπέρι αντιπροσωπεύει τους ιούς.

Ζητάμε από το παιδί  να βυθίσει ένα δάχτυλο απαλά στο νερό για να δει τι θα συμβεί με το πιπέρι. Τίποτα δεν συμβαίνει .

Βγάζει  το δάχτυλό  από το νερό, το στεγνώνει  και  το καλύπτει  με σαπούνι χειρός. Τώρα ζητάμε  να ξαναβυθίσει  το δάχτυλό  στο νερό. Τι συμβαίνει με το πιπέρι; Μαγεία, σωστά!

  • Επίδειξη  πώς ταξιδεύει ένα φτέρνισμα.

 

Βάζουμε λίγο χρωματισμένο νερό σε ένα μπουκάλι ψεκασμού. Απλώς χρησιμοποιούμε  λίγο νερό και χρωμα τροφίμων. Ψεκάζουμε με το μπουκάλι σε ένα λευκό χαρτί για να δείξουμε  πώς απλώνεται το φτάρνισμα. Παρατηρούμε  πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα χρωματιστά σταγονίδια και, στη συνέχεια δείχνουμε τι πρέπει να κάνουμε , όταν φτερνιζόμαστε.

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

 Αγγλικά

Ακούμε το τραγούδι στα αγγλικά και κάνουμε τις κινήσεις που λέει.

  •  Wash Your Hands with Baby Shark | Baby Shark Hand Wash Challenge

  •                    Wash Your Hands Song

ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΠΛΕΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΠΛΕΝΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΒΡΩΜΙΑ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΟΥ ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΕΤΣΕΤΑ

ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΝΆΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΚΟΥΝΑΩ

ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΝΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝΕ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ

ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΠΛΕΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΠΛΕΝΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΒΡΩΜΙΑ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΟΥ ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΕΤΣΕΤΑ

ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΚΟΥΝΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΚΟΥΝΑΩ

ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝΕ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ

ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΠΛΕΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΠΛΕΝΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΒΡΩΜΙΑ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΟΥ ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΕΤΣΕΤΑ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ?

ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΝΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΚΟΥΝΑΩ

ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΝΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝΕ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΠΟΠΟΣ

ΤΑ ΠΟΠΟ ΜΟΥ ΠΛΕΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

ΤΟ ΠΟΠΟ ΜΟΥ ΠΛΕΝΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΒΡΩΜΙΑ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΜΟΥ ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΕΤΣΕΤΑ

ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΝΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΚΟΥΝΑΩ

ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΝΑΩ ΓΙΑ ΣΤΕΓΝΩΜΑ ΣΩΣΤΟ

ΧΑΡΩΠΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΧΕΡΙΑ ΠΛΕΝΩ ΕΓΩ

ΧΑΡΩΠΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΧΕΡΙΑ ΠΛΕΝΩ ΕΓΩ

ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙ ΜΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΑΡΟ

ΧΑΡΩΠΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΧΕΡΙΑ ΠΛΕΝΩ ΕΓΩ

 

ΧΑΡΩΠΑ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΛΥΝΩ ΜΕ ΝΕΡΟ

ΧΑΡΩΠΑ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΛΥΝΩ ΜΕ ΝΕΡΟ

ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙ ΜΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΑΡΟ

ΧΑΡΩΠΑ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΛΥΝΩ ΜΕ ΝΕΡΟ

 

ΧΑΡΩΠΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΟ

ΧΑΡΩΠΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΟ

ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙ ΜΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΑΡΟ

ΧΑΡΩΠΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΟ

 

ΧΑΡΩΠΑ ΘΑ ΔΙΩΞΩ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΥΙΟ

ΧΑΡΩΠΑ ΘΑ ΔΙΩΞΩ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΥΙΟ

ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΑΙΔΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ

ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΑΡΟ

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

 

 

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΆ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΟΝΟΙΟ

 


·       Κορονοϊός παιχνίδι γραμμάτων  

 

          Παιχνίδι με κανόνες υγιεινής 

http://topiooraiosxoleioeinaitonipiagvgeio.blogspot.com/2020/05/blog-post_9.html

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ “ΒΑΛΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ
topiooraiosxoleioeinaitonipiagvgeio.blogspot.com/2020/05/blog-post_9.html

Πώς αντιμετωπίζω τον κορονοϊό

https://topiooraiosxoleioeinaitonipiagvgeio.blogspot.com/2020/05/2.html 

 

 

 

 

ο κύκλος ζωής των φυτών

Άνοιξη, Πρωτομαγιά, Γιορτή της Μητέρας

Τα Λουλούδια έχουν την τιμητική τους…

Ας μιλήσουμε για τον κύκλο των λουλουδιών…

 

 

 

Ας ξεκινήσουμε με ένα παραμύθι

“Ο Τζακ & η Φασολία”

Μιλάει για ένα φτωχό παιδί, που πούλησε την αγελάδα του για 3 μαγικά φασόλια. Τα έσπειρε και είχε διάφορες περιπέτειες.

Για να δούμε και μερικά βιντεάκια για τα φυτά & τον κύκλο των φυτών…

Και τώρα εικόνες για να σας τις εξηγήσει η μαμά…

 

 

 

 

Να και μερικές εργασίες….

 

 

 

Ας τελειώσουμε με ένα παραμύθι για ένα μικρό σποράκι

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Κάθε 2η Κυριακή του Μαΐου έχει καθιερωθεί η γιορτή του πιο αγαπημένου προσώπου μας.

Την Κυριακή 10/5/2020 είναι η γιορτή της μητέρας.

Όπως και να την φωνάξουμε, μητέρα, μαμά, μάνα,μανούλα, μανουλίτσα,μαμάκα, η λατρεία που θρέφουμε όλοι γι’ αυτήν δε μειώνεται ούτε αλλοιώνεται.

Ας τους αφιερώσουμε το παρακάτω τραγούδι! Ακούστε το όσες φορές χρειαστεί…. 

 

Πάρα πολύ ζωγράφοι και καλλιτέχνες έχουν αφιερώσει έργα τους στο πρόσωπο και στις ιδιότητες της μητέρας. Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο με πίνακες ζωγραφικής, πατώντας το παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=duIsm9yDn24

Προσθέτουμε ένα πίνακα του Έλληνα ζωγράφου Γ. Ιακωβίδη για να το παρατηρήσετε….

εδώ μπορείτε να παίξετε ένα παζλ συνθέτοντας το πίνακα:

 

Διάβασε και το ποίημα του Γεώργιου Βιζυηνού για κάποιες από τις ιδιότητες της μητέρας.

 

Ξεφύλλισε την Άλφα βήτα για τη μανούλα πατώντας το παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=ySi9Q04wogc

 

Πάτησε στα σταυρουδάκια της παρακάτω εικόνας για να βρεις

Μ όπως          ΜΕΛΙ

Η όπως          ΗΛΙΟΣ

Τ όπως          ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Ε όπως          ΕΥΤΥΧΙΑ

Ρ όπως          ΡΟΔΟ

Α όπως          ΑΓΑΠΗ

ΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ….

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

“ΘΑ Σ’ ΑΓΑΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ”

DEBI GLIORI

 

 

 

Με αφορμή τα παραπάνω μπορείς να κάνεις την παρακάτω κατασκευή.Σχεδιάζεις την παλάμη σου 6 φορές.Την πρώτη την φτιάχνεις εξώφυλλο ζωγραφίζοντας την και γράφοντας μόνος ή η μαμά σου: «5 λόγοι που αγαπώ τη μαμά μου».Σε κάθε μία  από τις υπόλοιπες  παλάμες ζωγραφίζεις και γράφεις  λέξη που χαρακτηρίζει τη δική σου μαμά. Π.χ Όμορφη, Αγάπη, Ρόδο κλπ… Το γράφει μόνος του ή κολλάει τα γραμματάκια στη σωστή σειρά ή το γράφει ο γονιός.

Και άλλες κατασκευές με τα χεράκια σας θα βρείτε εδώ:

Παιδική κατασκευή για τη γιορτή της Μητέρας

Φτιάξτε και καρτούλες – δωράκι και στολίστε τες όπως θέλετε…:

Επίσης μπορείς να ετοιμάσεις το παρακάτω δωράκι για τη μανούλα σου να στολίζει το κομοδίνο της.Σχεδίασε τα 4 γράμματα που συνθέτουν τη λέξη ΜΑΜΑ και κόψ’τα. Κόψε 4  κομμάτια παραλληλόγραμμου σχήματος από διαφορετικού χρώματος  χαρτόνια ή κόψε 4 παραλληλόγραμμα κομμάτια άσπρου χαρτιού τα οποία βάφεις με διαφορετικά χρώματα.Τα συρράπτεις όλα μαζί.Τα 4 κομμάτια χαρτονιού ή χαρτιού θα είναι κομμένα σε φθίνουσα σειρά από το μεγαλύτερο στο μικρότερο.Πάνω σε αυτά κολλάς τα γράμματα της λέξης ΜΑΜΑ ένα σε κάθε κομμάτι.Με ότι υλικά διαθέτεις στολίζεις τα γράμματα.

ΝΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ:

Ας διασκεδάσουμε με άλλα 2  παζλ:

Για να παίξουμε και λίγο κρεμάλα πατώντας το παρακάτω σύνδεσμο…  https://learningapps.org/view11749145

ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ

“Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ”

ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ…

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ!

1. Πηγαίνετε μια βόλτα με τη μαμά να μαζέψετε πέτρες θαλάσσης για να τις ζωγραφίσετε
2. Φτιάξτε μαζί της cup cakes
3. Κάντε βόλτα με τα ποδήλατα
4. Μαζέψτε χαμομήλι και στεγνώστε το για το χειμώνα
5. Φτιάξτε μόμπιλε με μία κρεμάστρα και τις ζωγραφιές σας αφού τις κόψετε περιμετρικά
6. Βρείτε λέξεις που αρχίζουν από Μ και από μα
7. Φτιάξτε μια υπέροχη ζωγραφιά, κολλήστε ό,τι θέλετε για πλαίσιο κορνίζας (γλωσσοπίεστρα, μακαρόνια, κορδέλες, χαρτονάκια, κα) και χαρίστε την στη μαμά
8. Φτιάξτε μαζί με τη μαμά μεγάλες σαπουνόφουσκες χρησιμοποιώντας και μια μυγοσκοτώστρα
9. Φυτέψτε μαϊντανό σε μια γλάστρα
10. Βγάλτε μια φωτογραφία μαζί με τη μαμά, εκτυπώστε την και στολίστε το δωμάτιό σας
11. Φτιάξτε ένα κολλάζ φωτογραφιών από την παιδική σας ηλικία.
12. Βοηθήστε τη μαμά στις δουλειές του σπιτιού, τακτοποιώντας τα παιχνίδια σας, στρώνοντας το κρεβάτι σας, σκουπίζοντας την κουζίνα, μαζεύοντας τα ρούχα σας στη ντουλάπα ή ακόμα στρώνοντας το μεσημεριανό τραπέζι

ΜΑΙΟΣ – ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

Χριστός Ανέστη, παιδάκια!!!!
Ήρθε λοιπόν, πάλι η ώρα που θα ξαναεπικοινωνήσουμε με τη βοήθεια του μπαμπά και της μαμάς!Και μιας και έχουμε περάσει τα μέσα του Απρίλη το δεύτερο μήνα της Άνοιξης, ας τραγουδήσουμε όλοι μαζί τα κάλαντα της Άνοιξης! Τα ξέρετε; Αν όχι ήρθε η ώρα να τα μάθουμε!!!!

 

Σε λίγες μέρες έρχεται η Πρωτομαγιά και σας προσκαλούμε να καλωσορίσουμε τον Μάη μέσα από μια σειρά δράσεων που θα τις ανακαλύψετε πατώντας τα σύμβολα στο παρακάτω στεφάνι!!!!!!

https://www.thinglink.com/scene/1307684709886590978

Ας ακούσουμε ένα παραμύθι & ένα τραγούδι για την Πρωτομαγιά:

Να και κάποιες εργασίες για τον Μάιο & τα λουλούδια…. Διαλέξτε όποια σας αρέσει για να κάνετε….

 

Τι φτιάχνουμε την Πρωτομαγιά?????

-Στεφάνι

Με τι φτάχνετε το Στεφάνι?????

– Λουλούδια

Με ποιο γράμμα ξεκινάει η λέξη Λουλούδια;

Ας ασχοληθούμε τώρα με το γράμμα Λ

Για να δούμε την ιστορία του “Λαχανιασμένου Λεωφορείου” από την αγαπημένη σας σειρά ένα γράμμα μια ιστορία…

Για να δούμε τώρα, πόσες λέξεις θα βρείτε από το γράμμα Λ μαζί με την μαμά.

Ψάξτε και από τη μηχανή αναζήτησής του  google να δείτε και τις εικόνες.. 

Ας τις γράψουμε μαζί με τη μαμά και ας τις μετρήσουμε!

Πολύ ωραία. Μπράβο σας! Είστε καταπληκτικοί όλοι  σας!

Ας κάνουμε τώρα και τα παρακάτω φύλλα εργασίας

Μπράβο σας….Φτιάξτε τώρα το δικό σας Λ από αντικείμενα από το σπίτι που αρχίζουν από το γράμμα Λ. Εάν δε βρίσκεται με ότι άλλα αντικείμενα θέλετε…

 

       Γλωσσικό παιχνίδι με μανταλάκια

Υλικά:χαρτόνι.ψαλίδι,ανεξίτηλος μαρκαδόρος,ξύλινα μανταλάκια.

Διαδικασία: Βρείτε μαζί με τα παιδιά σας λέξεις σχετικές με την Άνοιξη (4-5 λέξεις είναι αρκετές) και καταγράψτε τις με πεζά γράμματα στις καρτέλες από χαρτόνι που έχετε κόψει.Στη συνέχεια σε κάθε ξύλινο μανταλάκι γράψτε με τον ανεξίτηλο μαρκαδόρο τα αντίστοιχα κεφαλαιά γράμματα της κάθε λέξης.Ανακατέψτε τα μανταλάκια-γράμματα από όλες τις λέξεις.Τα παιδιά σας πρέπει να βρουν τα μανταλάκια-γράμματα της κάθε λέξης και να τα τοποθετήσουν στην καρτέλα για να σχηματίσουν την αντίστοιχη λέξη με τα κεφαλαιά γράμματα. Μπορεί να γίνει παραλλαγή και να ταυτίσουν κεφαλαία με κεφαλαία…

Καλή σας διασκέδαση!

Έφτασε η ώρα των αριθμών!!!

Ας μετρήσουμε τα λουλούδια μέσα από το παρακάτω παιχνίδι!

Πατάω το μπλε πλαίσιο για να ξεκινήσει το παιχνίδι. Για να μεταφερθώ στο περιβάλλον του παιχνιδιού πατάω στο τετράγωνο με τις διακεκομμένες γραμμές κάτω δεξιά. Για να ξαναπαίξω πατάω τις τρεις γραμμούλες κάτω αριστερά.

Να και μια εργασία για εξάσκηση με τους αριθμούς:

Και μια που το παιχνίδι μας, έφτασε μέχρι τον αριθμό 8, θέλετε να τον μάθουμε καλύτερα;

Ας τραγουδήσουμε όλοι μαζί για το 8

Για να δούμε τώρα μπορείτε να χτυπήσετε 8 παλαμάκια;

να χοροπηδήσετε 8 φορές;

να βάλετε στη σειρά 8 τουβλάκια, μαρκαδόρους ή ότι άλλο θέλετε και να τα μετρήσετε δυνατά;

Μπράβο σας!

Τώρα που τα καταφέρατε όλα αυτά για να κάνετε και το παρακάτω φύλλο εργασίας που φτιάξαμε για σας!



Λήψη αρχείου

Πάρτε χαρτόνια, χρώματα, κόλλες, ψαλίδια και ετοιμαστείτε για πολλέςςςςςςς κατασκευές!

Ανοιξιάτικα λουλούδια

Υλικά

   1.ένα άδειο ρολό χαρτιού υγείας ή κουζίνας
   2.ψαλίδι
   3.χάρακας
   4.δυο κουμπιά ή πον-πον
  5.κόλλα στιγμής
  6.συρραπτικό

  7.ένα ξυλοσουβλάκι
  8.πινέλο
  9.τέμπερες ή νερομπογιές

 

Διαδικασία

Πάρτε ένα ρολό από χαρτί υγειάς ή κουζίνας και πατικώστε το για να μπορέσετε να το κόψετε σε λωρίδες..Η κάθε λωρίδα να είναι περίπου 1,5 εκατοστό. Για ένα λουλούδι θα χρειαστείτε 7 λωρίδες. Βάψτε με ό, τι χρώματα θέλετε τις 5 από αυτές. Τις άλλες 2 και το ξυλάκι βάψτε τα με πράσινο. Αν δεν έχετε τέμπερες ή νερομπογιές βάψτε με μαρκαδόρους .Αφού στεγνώσουν όλα τα κομμάτια ενώστε τις 5 λωρίδες την μία με την άλλη με συρραπτικό ή κόλλα και σχηματίστε ένα λουλούδι .Στη συνέχεια κολλήστε το λουλούδι στο ξυλάκι και βάλτε του τις 2 πράσινες λωρίδες για φύλλα .Κολλήστε ένα κουμπί ή ένα πόν- πόν ή ένα μικρό χαρτόνι σε σχήμα κύκλου σε κάθε πλευρά του κέντρου του λουλουδιού. Το λουλουδάκι σας είναι έτοιμο να το διακοσμήσετε!

Λουλούδια χρωματιστά

Τα υλικά που θα χρειαστούμε είνα τέμπερες, πηρουνάκια και μπόλικη φαντασία!!!!!

Ζυμαρένια λουλουδάκια

Υλικά: ζυμαρικά, τέμπερες, πινέλα, κόλλα

Διαδικασία: βαφουμε με την τέμπερα τα ζυμαρικά και τα αφήνουμε να στεγνώσουν, κατόπιν τα κολλάμε στο χαρτί. Αν έχουμε πηλό ή πλαστελίνη δημιουργούμε λουλουδοκαδράκια και στολίζουμε το δωμάτιό μας!

Δεν ξεχνάμε να φτιάξουμε με την μαμά το μαγιάτικο στεφάνι με λουλούδια που θα μαζέψουμε….

Ας φτιάξουμε όμως και ένα μαγιάτικο στεφάνι με τέμπερες, εκτός από το πραγματικό με ευωδιαστά λουλούδια της Άνοιξης!

Με τύπωμα από σφουγγαράκι δημιουργούμε το πράσινο στεφάνι. Στη συνέχεια με το δάκτυλό μας φτιάχνουμε τα πέταλα από τα λουλούδια και με μπατονέτα το εσωτερικό τους. 

Μπορείτε να μας στείλετε τις φωτογραφίες από τα στεφάνια σας, τις κατασκευές, τις εργασίες σας και ότι άλλο θέλετε στο παρακάτω τοίχο…. Πατάτε το ροζ σταυρό και από εκεί μπορείτε να ανεβάσετε τις φωτογραφίες σας….

Μετάβαση στο padlet.com

 

 

 

 

 

 

 

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

04/08/2020

Το Πάσχα πλησιάζει διαφορετικό αυτή τη χρονιά μακριά από το Νηπιαγωγείο.. ας μάθουμε όμως κι ας δούμε τι κάνουμε το Πάσχα και τι συμβολίζει η κάθε ημέρα από την Μεγάλη Εβδομάδα!!!

Για να μυηθούν τα παιδιά στα γεγονότα του Πάσχα, μπορούν να δουν το παρακάτω βίντεο με τα ήθη έθιμα και τις παραβολές της Μεγάλης Εβδομάδας  https://www.youtube.com/watch?v=pAyP09x0tYA&t=214s

ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
Για να δούμε και κάποιες εικόνες για το Πάσχα…. Η μαμά και ο μπαμπάς θα σας μιλήσουν για αυτά….
Προσέξτεεεε στη συνέχεια θα έχουμε παιχνίδι που έχει σχέση με τις εικόνες….

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

 

ΚΑΝΩ ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΖΛ

(Οδηγίες για τα παζλ: Τα παζλ είναι  προσαρμοσμένα στη θεματική που δουλεύουμε. Για να παίξετε αρκεί να τοποθετήσετε το ποντίκι πάνω στα κομμάτια και να τα σύρετε στη σωστή θέση. Υπάρχουν αν θέλετε και βοήθειες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Αν πατήσετε στο κάτω αριστερά εικονίδιο βλέπετε την εικόνα του παζλ, αν το ξαναπατήσετε φεύγει. Αν πατήσετε στο δεύτερο εικονίδιο με το φαντασματάκι, παρουσιάζεται το παζλ στην επιφανεια και έτσι διευκολύνονται ακόμα περισσότερο τα παιδιά. ξαναπατώντας πάνω σε αυτό το αφαιρείτε. Τέλος πατώντας στο εικονίδιο με το σχήμα ενός κομματιού παζλ, μεταφέρεστε στο περιβάλλον του παζλ)

 

ΚΡΕΜΑΛΑ ΜΕ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Παίζουμε κρεμάλα με λεξιλόγιο του Πάσχα που είδαμε στις πιο πάνω εικόνες….

Οδηγίες: Τοποθετήστε το ποντίκι και πατήστε το γράμμα που θέλετε να επιλέξετε….

 

https://learningapps.org/view4746552

 

Παιχνίδι αντιστοίχιση εικόνας λέξης.

Σε αυτό το παιχνίδι υπάρχουν σε διάταξη κάρτες με πασχαλινές εικόνες και  τα παιδιά καλούνται να αναζητήσουν την έννοια της εικόνας στις κάρτες με τις λέξεις.  Σέρνοντας  με το ποντίκι την λέξη στη σωστή εικόνα, πραγματοποιούν αντιστοιχίσεις μία (εικόνα) προς μία (λέξη).

 

Τα έθιμα του Πάσχα

Σε αυτό το παιχνίδι τα παιδιά κάθε φορά που εμφανίζεται μία εικόνα την τοποθετούν στην σωστή μέρα της Μεγάλης Εβδομάδας σέρνοντας την με το ποντίκι. Η κάθε μέρα έχει τέσσερις εικόνες εθίμων !

 

Λογική ακολουθία εικόνων.

Τα παιδιά σέρνοντας τις εικόνες με το ποντίκι, τοποθετούν στη σωστή σειρά τις κάρτες που απεικονίζουν την ιστορία του Πάσχα.

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΕΜΟΡΙ

Ας παίξουμε λίγο ακόμα, με ένα  διαδικτυακό πασχαλινό παιχνίδι μνήμης,  ειδικά για εσάς παιδάκια μας!

ΟΔΗΓΙΕΣ: Πατάμε το τετραγωνάκι πάνω δεξιά ( το λευκό με τα κόκκινα βελάκια) για να μπούμε στο περιβάλλον του παιχνιδιού. Κάθε φορά που τελειώνουμε το παιχνίδι μπορούμε να το ξαναπαίξουμε και οι εικόνες ανακατεύονται αυτόματα. Οπότε μπορείτε και αυτό το παιχνίδι να το παίξετε πολλές φορές.

 

ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΚΑΡΤΑ

Ήρθε η ώρα για να κάνουμε μια πολύ ωραία κάρτα αυγουλάκι για να τη χαρίσουμε σε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο!

Το μαγικό αυγό!

  IMG_20160414_093619

Υποχρεωτικά Υλικά :

Χαρτόνι άσπρο ή Α4

Άλλα υλικά:

Κυρομπογιές

νερομπογιές

μαρκαδόρους

Στολιδάκια ή ότι υλικά υπάρχουν στο σπίτι

 

Διπλώσουμε ένα χαρτί Α4 στη μέση. Εξωτερικά ζωγραφίζουμε, όπως θέλουμε ένα αυγό και εσωτερικά γράφουμε τις ευχές μας…. Τρόποι που μπορούμε να το κάνουμε:

1. Σχεδιάζουμε  ένα αυγό και γραφούμε μέσα με την άσπρη κηρομπογιά το μήνυμα που θέλουμε. Στη συνέχεια χρωματίζουμε  με τις νερομπογιές  και ξαφνικά εμφανίζεται το μαγικό μήνυμα, το αφήνουμε να στεγνώσει και έχουμε ένα μαγικό αποτέλεσμα για να το χαρίσουμε σε αγαπημένα πρόσωπα.

2. Ζωγραφίζουμε με όποιο τρόπο μπορώ το αυγό με μαρκαδόρο, νερομπογιά ή κυρομπογιά… Μπορούμε να κάνουμε λουλούδια, γραμμές, βουλίτσες ότι μπορεί το κάθε παιδί…

3. Ζωγραφίζουμε το αυγό και κάνουμε κολάζ με ότι υλικά έχουμε στο σπίτι….

 

Πολύ ωραία!!!!

ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Και μια και φτιάξατε ένα πολύ ωραίο Πασχαλινό αυγό, τι λέτε;¨

ΛΙΓΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!

 

Να κάνουμε και μια επανάληψη στους αριθμούς 1-5, κάνοντας το παρακάτω φύλλο εργασίας  με πασχαλινά αυγουλάκια;

(Θέλουμε να ενημερώσουμε τους γονείς, ότι σεβόμενοι το γεγονός, ότι μπορεί καθε σπίτι να μην έχει εκτυπωτη, ότι φτιάχνουμε εμείς οι ίδιες τα φύλλα εργασίας, με τέτοιο τρόπο, ώστε ακόμα και αν δεν υπάρχει εκτυπωτής, ο γονιός, να μπορεί να το φτιάξει για το παιδί του βλεποντάς το)



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Και τώρα που θυμηθήκαμε τους αριθμούς εως το 5, μπορείτε να ζωγραφίσετε μόνοι σας σε ένα χαρτί 5 αυγουλάκια και να γράψετε τον αριθμό 5 με όποιο τρόπο μπορείτε;

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Ας παίξουμε και το παρακάτω διαδικτυακό παιχνίδι βάζοντας τα αβγά στη σειρά από το 1-10. Προσοχή!!!!Μετράω τα αβγά και τα τοποθετώ ανάλογα με την ποσότητα στον κατάλληλο αριθμό

Και ναι έφτασε η ώρα για παραμύθι!

Ακούστε την αφήγηση του παραμυθιού “Το Πάσχα του Πασχάλη”

Το ακούσατε:::::

Έχουμε τώρα κάποιες αποστολές για σας!!!!!!

1) Ποιός είναι ο ήρωας του παραμυθιού;

2) Από τι γράμμα ξεκινάει το όνομα του ήρωα μας;

3) Δείτε την παρακάτω αγαπημένη σας ιστορία

4) Βρείτε τώρα και εσείς μαζί με κάποιον μεγάλο λέξεις που ξεκινάνε από το γράμμα Π (μπορείτε να τις γράψετε με τη βοήθεια κάποιου μεγάλου και μετά να τις μετρήσετε, όπως κάνουμε και στο σχολείο. Θυμάστε;)

5) Κάνουμε το παρακάτω φύλλο εργασίας (πάλι όσοι γονείς δεν έχουν εκτυπωτή, τα μεταφέρουν οι ίδιοι σε ένα χαρτί)



Λήψη αρχείου

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ! ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΦΤΙΑΞΕΙ!!!!!

Λοιπόν, το κάθε παιδί θέλουμε να σχηματίσει με κάποιο υλικό (όσο πιο ευφάνταστο τόσο καλύτερα),που έχει στο σπίτι του το γράμμα Π. (πχ με τουβλάκια το πάτωμα, με μαρκαδόρο ή μπογιά ή χαρτοκολλητική στο χαρτί, με υλικά από την κουζίνα (όσπρια, μακαρόνια κλπ), με πλαστελίνη στο τραπέζι της κουζίνας ή σε ένα σουπλά……κλπ

Μόλις ολοκληρώσετε το έργο θα βάλετε το παιδί να γράψει το όνομά του όπως μπορει σε ένα χαρτί, εάν δε μπορεί το γράφετε εσείς, θα το βάλετε δίπλα στην κατασκευή κι θα το φωτογραφήσετε. Αν θέλετε στείλτε μας την φωτογραφία με όποιο τρόπο μπορείτε… Μήνυμα εδώ, σχόλιο, email….

 

Πάμε και για μια συνταγή για το Σάββατο του Λαζάρου….

ΣΥΝΤΑΓΗ ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ

                ΥΛΙΚΑ

1 κιλό αλεύρι σκληρό (για τσουρέκια )

½ φλιτζάνι ελαιόλαδο

½ φλιτζάνι ζάχαρη

2 φλιτζάνια σταφίδες

1 φλιτζάνι ψιλοκομμένα καρύδια

2 φακελάκια ξερή μαγιά

2 κουταλάκια του γλυκού κανέλα

γαρίφαλα ή μοσχοκάρφια

Τα λαζαράκια εικονόλεξο για το νηπιαγωγείο και οι αντίστοιχες καρτελίτσες . 

http://1.bp.blogspot.com/-xx-AcO537v4/UXVmgZQUBHI/AAAAAAAAF58/cROC9TbJA20/s1600/%25CE%259B%25CE%25B1%25CE%25B6%25CE%25B1%25CF%2581%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CE%25BD%25CF%258C%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25BE%25CE%25BF+%25CF%2583%25CF%2585%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25B1%25CE%25B3%25CE%25AE+%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CF%2584%25CE%25BF+%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2580%25CE%25B9%25CE%25B1%25CE%25B3%25CF%2589%25CE%25B3%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BF_%25CE%25A3%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25AF%25CE%25B4%25CE%25B1_5.jpghttp://2.bp.blogspot.com/-xhIjXTqpOqQ/UXVmiqRtHMI/AAAAAAAAF6M/jVYnDad88a0/s1600/%25CE%259B%25CE%25B1%25CE%25B6%25CE%25B1%25CF%2581%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CE%25BD%25CF%258C%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25BE%25CE%25BF+%25CF%2583%25CF%2585%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25B1%25CE%25B3%25CE%25AE+%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CF%2584%25CE%25BF+%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2580%25CE%25B9%25CE%25B1%25CE%25B3%25CF%2589%25CE%25B3%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BF_%25CE%25A3%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25AF%25CE%25B4%25CE%25B1_6.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-gyPO28iTOQk/UXVmhNJPidI/AAAAAAAAF6E/cZGHnPMrTJU/s1600/%25CE%259B%25CE%25B1%25CE%25B6%25CE%25B1%25CF%2581%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CE%25BD%25CF%258C%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25BE%25CE%25BF+%25CF%2583%25CF%2585%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25B1%25CE%25B3%25CE%25AE+%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CF%2584%25CE%25BF+%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2580%25CE%25B9%25CE%25B1%25CE%25B3%25CF%2589%25CE%25B3%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BF_%25CE%25A3%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25AF%25CE%25B4%25CE%25B1_4.jpg

 

 

Εκτέλεση της συνταγής

Σε ένα ποτήρι με χλιαρό νερό διαλύουμε τη μαγιά .

Παίρνουμε μια μεγάλη λεκάνη και ρίχνουμε το αλεύρι .  Στη μέση κάνουμε μια γουβίτσα και ρίχνουμε το ελαιόλαδο , τη διαλυμένη μαγιά και τη ζάχαρη .

Το ζύμωμα ξεκινά μαζί  με τα παιδιά , προσθέτοντας χλιαρό νεράκι  , ωσότου η ζύμη μας γίνει αρκετά σφιχτή .

Έπειτα , προσθέτουμε τα καρύδια , τις σταφίδες και την κανέλα , συνεχίζοντας το ζύμωμα .

Στη συνέχεια δίνουμε στα παιδιά ένα μπαλάκι , που το πλάθουν , φτιάχνοντάς ένα ανθρωπάκι .

Τα παιδιά τα τοποθετούν σε ένα ταψάκι με λαδόκολλα και τοποθετούν στη θέση των ματιών  και του στόματος μοσχοκάρφια .

Τα λαζαράκια για να φουσκώσουν τα βάζουμε αρχικά στο φούρνο  σε θερμοκρασία 40 με 50 ° C. Τα ψήνουμε μέχρι να ροδίσουν στους 200 ° C.

 

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΧΟΡΟΣ

Και μια και ο Πασχάλης, ο πρωταγωνιστής της παραπάνω ιστορίας είναι ένας κούνελος, τι λέτε να διασκεδάσουμε και να χορέψουμε ακούγοντας το αγαπημένο σε όλους μας ” Αχ κουνελάκι” και άλλα δύο πασχαλινά τραγουδια….

ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 🙂 🙂 🙂

 

 

 

Χαιρετισμός

Αγαπημένα μας παιδιά, μας έχετε λείψει!!!!

Κάνω μια προσπάθεια να φτιάξω για εσάς εδώ, μια σειρά με δραστηριότητες, που θα κάναμε μαζί και στο σχολείο. Μέχρι που να βρεθούμε πάλι από κοντά, θα σας λένε η μαμά και ο μπαμπάς τι θα πρέπει να κάνετε!