Ερευνητική Εργασία ΕΠΑΛ

Blog συζήτησης για τις ερευνητικές εργασίες στα ΕΠΑΛ

Ερωτήσεις για την ερευνητική εργασία

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 15 Οκτωβρίου 2011

Αν είστε εξοικειωμένοι με τη δημοσίευση σε blog, εδώ μπορείτε να καταθέσετε τις ερωτήσεις σας σχετικά με την ερευνητική εργασία, με τη μορφή σχολίων.

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη δημοσίευση σε blog, στείλτε μας mail στο kontaxisATsch.gr για να το δημοσιεύσουμε (όπου ΑΤ γράψτε @).

Αν θέλετε να πείτε τη γνώμη σας σε κάποιο ερώτημα ή δημοσίευση, γράψτε ένα σχόλιο στο θέμα που αναφέρεστε.


Κατηγορία Ερωτήσεις - Απαντήσεις | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Νέες Οδηγίες για τις Ερευνητικές Εργασίες Α΄ ΕΠΑΛ

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 9 Οκτωβρίου 2014

Οδηγίες για τις Ερευνητικές Εργασίες (Project) της Α΄τάξης του ημερήσιου ΕΠΑΛ για το Σχολικό έτος 2014-15. Περισσότερα..

Συμβουλές για τη διδασκαλία του μαθήματος, βιντεοσκοπημένα εργαστήρια και υλικό στη σελίδα Ο ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
http://users.sch.gr/kontaxis/mathimata/ataxi/STOIXEIATEXNOLOGIAS.htm

Κατηγορία Συμβουλές | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Έξι συν ένα λάθη των διδασκόντων στις Ερευνητικές Εργασίες

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 16 Οκτωβρίου 2013

Υλικό και βιντεοσκοπημένη παρουσίαση σεμιναρίου που πραγματοποίησε ο σχολικός σύμβουλος Γ. Τζωρτζάκης και αναφέρεται
στα λάθη των εκπαιδευτικών στις Ερευνητικές Εργασίες και στους τρόπους αντιμετώπισής τους. Περισσότερα…

Κατηγορία Καλές πρακτικές, Συμβουλές | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Διαδικασίες εκπόνησης Ερευνητικής Εργασίας για όλους τους μαθητές

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 25 Νοεμβρίου 2012

Ιδέες για εναλλακτικές δραστηριότητες,  ώστε να ενεργοποιηθούν όλοι οι μαθητές των ΕΠΑΛ και προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα. Καλές πρακτικές από τα σχολεία για τη δημιουργία ομάδων, την επίλυση πρακτικών προβλημάτων, την αξιολόγηση των μαθητών.  Περισσότερα..

Κατηγορία Ιδέες και Υλικό, Καλές πρακτικές, Συμβουλές | Με ετικέτα: , , | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Επιλογή θεμάτων Ερευνητικής Εργασίας για όλους τους μαθητές

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 25 Φεβρουαρίου 2012

Μία από τις σημαντικές αδυναμίες στη διδασκαλία των ερευνητικών εργασιών (projects), στα ΕΠΑΛ, ήταν η ενεργοποίηση του συνόλου των μαθητών, σύμφωνα με την έρευνα που έγινε στα ΕΠΑΛ της Αττικής. Ιδέες, προτάσεις και πρακτικές συμβουλές για την επιλογή θεμάτων, πειραματικών ερευνών και άλλων δραστηριοτήτων, για όλους τους μαθητές. Περισσότερα..

Κατηγορία Ιδέες και Υλικό, Συμβουλές | Με ετικέτα: , , | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χρηματοδότηση Ερευνητικής Εργασίας

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 20 Φεβρουαρίου 2012

Ενδιαφέρον πρόγραμμα υποστήριξης Πρωτοβουλιών Μαθητών, της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς (ΓΓΝΓ), το οποίο μπορεί να χρηματοδοτήσει και Ερευνητικές Εργασίες ή Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων. Η προθεσμία υποβολής προτάσεων λήγει στις 7 Μαρτίου 2012. Περισσότερα..

Κατηγορία Ιδέες και Υλικό, Συμβουλές | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Διημερίδα “Η πορεία των ερευνητικών εργασιών (projects) στα ΕΠΑΛ

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 17 Φεβρουαρίου 2012

Διημερίδα, με θέμα “Η πορεία  των ερευνητικών εργασιών στα ΕΠΑΛ – πρώτος απολογισμός”, πραγματοποιείται την Παρασκευή 17 και Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012, από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής, στο 3ο ΕΠΑΛ Ταύρου. Περισσότερα…

Κατηγορία Συμβουλές | Με ετικέτα: | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Ημερίδα για την ερευνητική εργασία

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 9 Νοεμβρίου 2011

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Τεχνολογίας (ΠΕΚΑΤΕ) διοργανώνει ημερίδα με θέμα: «Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ», το Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011, στο 1ο ΕΠΑΛ Αθήνας, Αχιλλέως 37-39 &  Μυλλέρου 124, Μεταξουργείο (σταθμός Μετρό «Μεταξουργείο»). Περισσότερα…

Κατηγορία Συμβουλές | Με ετικέτα: | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Στην Ομαδοσυνεργατική οι καλοί μαθητές μήπως αδικούνται;

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 21 Οκτωβρίου 2011

Στις περιπτώσεις ομαδοσυνεργατικής που έχω δοκιμάσει, συνήθως την περισσότερη δουλειά τη υλοποιούν οι καλοί μαθητές ενώ οι αδιάφοροι εκμεταλλεύονται τη δουλειά της ομάδας. Επίσης, αν το θέμα είναι πολύ εύκολο ώστε να μπορούν να συμμετάσχουν οι αδύναμοι μαθητές, τότε οι καλοί μαθητές βαριούνται.

Κατηγορία Ερωτήσεις - Απαντήσεις, Παιδαγωγικά | 1 Σχόλιο »

Πως είναι δυνατόν οι αδιάφοροι μαθητές να συμμετάσχουν σε ομαδικές εργασίες;

Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ στις 15 Οκτωβρίου 2011

Οι αδιάφοροι μαθητές δεν κάνουν τα στοιχειώδη. Δεν φέρνουν τετράδια και βιβλία, δεν παρακολουθούν στο μάθημα, κοροϊδεύουν αυτούς που συμμετέχουν χαρακτηρίζοντάς τους σπασίκλες κλπ. Πως μπορούμε να εντάξουμε αυτούς τους μαθητές στην ομαδική εργασία;

[forum:541]

Κατηγορία Ερωτήσεις - Απαντήσεις | Δεν υπάρχουν σχόλια »