ΨΟΥΡΟΥΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ (ΠΕ09)- ΘΕΟΛΟΓΟΣ (ΠΕ01) – ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ (ΠΕ02)

Πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα

Μαρ 20182

S3_O2_drast_3_Psourouka_Evangelia

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα    

carpe diem

Μαρ 20182
carpe diem momento mori

“carpe diem, quam minimum credula postero”   Hor. Od. 1.11                                                                

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο carpe diem    

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Μαρ 20181

S5_drast_2_3_Psourouka_Evangelia

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ    

Αξιολόγηση μιας θεματικής ενότητας/έννοιας με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα

Μαρ 20181

S4_drast2_Psourouka_Evanglelia

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιολόγηση μιας θεματικής ενότητας/έννοιας με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα    

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ VIDEO

Μαρ 20181

Υπερσύνδεσμος:  https://www.youtube.com/watch?v=qWP775qg2kU

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

Το βίντεο αναφέρεται σε ένα ρεπορτάζ που πραγματοποίησε το ΑΘΗΝΑΪΚΌ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΌ Πρακτορείο Ειδήσεων σε συνέντευξη που παραχώρησε για το κανάλι ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κος Γιώργος Μπάλτας  σχετικά με «την αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς του Έλληνα καταναλωτή στην περίοδο της κρίσης». Το συγκεκριμένο βίντεο αξιοποιείται στο πλαίσιο της διδακτικής ενότητας 2 «Η συμπεριφορά του καταναλωτή» του 2ου Κεφαλαίου: Η ζήτηση των αγαθών, στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Γ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων).

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ

 

Μέσα απ΄τη συγκεκριμένη συνέντευξη παρουσιάζεται με μεγάλη ευκρίνεια η δραστηριότητα και έννοια του ορθολογικού και εν γένει καταναλωτή. Η έννοια αυτή δομείται από το ειδικό στο γενικό, με αναφορά στην πραγματικότητα με τρόπο όπου διαφαίνεται η θεωρία μέσα από την πράξη.  Προβάλλει παράλληλα το προφίλ του ορθολογικού -«έξυπνου» καταναλωτή, με την στροφή στην κατανάλωση ελληνικών προϊόντων και την ταυτόχρονη στήριξη της ελληνικής οικονομίας τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Οι μαθητές διερευνούν το διδακτικό υλικό και ανακαλύπτουν τη νέα γνώση, η οποία οικοδομείται σε προϋπάρχουσες γνωστικές δομές  και εμπειρίες με τη μέθοδο της καθοδηγούμενης ανακάλυψης και της συνεργατικής μάθησης. Σε όλη αυτή τη διαδικασία ο εκπαιδευτικός οργανώνει, συντονίζει και καθοδηγεί τους μαθητές με βάση τους στόχους που έχουν τεθεί και την πορεία διδασκαλίας.

Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες 3-4 ατόμων παρακολουθούν το βίντεο στον Η/Υ μέσω διαδικτύου. Ακολουθεί σύντομη συζήτηση με όλες τις ομάδες, που εισάγει τους μαθητές στις έννοιες της καταναλωτικής συμπεριφοράς, της μεγιστοποίησης της χρησιμότητας του καταναλωτή, των περιοριστικών παραγόντων καθώς και της έννοιας του ορθολογικού καταναλωτή. Η συζήτηση συνδέει τις παραπάνω έννοιες με τον πραγματικό κόσμο, την εμπειρία και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Το μάθημα ολοκληρώνεται με την εμβάθυνση των εννοιών και την απάντηση σχετικών ερωτήσεων .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ VIDEO    

Carpe diem

Φεβ 201820

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Carpe diem    

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων