eltheodo's blog

Επιμόρφωση B-Επιπέδου, εφαρμογή στην πράξη

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ & COVID-19

Δεκ 20206

Παρακαλώ αφιερώστε δέκα λεπτά από το χρόνο σας για την συμπλήρωση του παρακάτω ερωτηματολογίου  σχετικά με τη διάγνωση και διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον, την εποχή του Covid-19, το οποίο δημιουργήθηκε στα πλαίσια Διπλωματικής Εργασίας του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών από την Θεοδωροπούλου Ελένη και την Σκανδάλου Κατερίνα.

https://forms.gle/dgARpuCDWnWXjB1CA

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Φωτόδενδρο… χρήσιμη πηγή υλικού και για τα Λογιστικά Φύλλα

Ιαν 201927

Εισαγωγή στα Λογιστικά Φύλλα 

μέσα από το Φωτόδενδρο

Για την εισαγωγή των μαθητών στις έννοιες και στη φιλοσοφία των λογιστικών φύλλων το Φωτόδενδρο παρέχει μια σειρά από διαδραστικά βίντεο. Αυτά ανήκουν  στο γνωστικό αντικείμενο/ενότητα: Πληροφορική – Λογισμικό – Λογιστικά Φύλλα και απευθύνονται σε τάξεις του Γυμνασίου.

Τα βίντεο αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια του μαθήματος, με τη χρήση των υπολογιστών του εργαστηρίου, να χρησιμοποιηθεί ο διαδραστικός πίνακας, αν υπάρχει, ή να κατευθυνθούν οι μαθητές να τα δουλέψουν στο σπίτι.

Οι μαθητές θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με το παραθυρικό περιβάλλον του υπολογιστή και να χειρίζονται με άνεση το ποντίκι και το πληκτρολόγιο.

Οι υπολογιστές που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να έχουν εγκατεστημένο λογισμικό πλοήγησης στο διαδίκτυο.

Διευθύνσεις διαδραστικού περιεχομένου είναι οι:

«Η πρώτη γνωριμία με το Υπολογιστικό Φύλλο», http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/960

«Καταχώρηση δεδομένων στο Υπολογιστικό Φύλλο», http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/756

«Εισαγωγή τύπων σε υπολογιστικό φύλλο», http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/950

 

Μετά το τέλος της διδακτικής διαδικασίας οι μαθητές είναι σε θέση:

  • Να αναγνωρίζουν ένα υπολογιστικό φύλλο
  • Να αναγνωρίζουν τις στήλες και τις γραμμές ενός υπολογιστικού φύλλου και να αναφέρονται σε αυτές με το όνομά τους.
  • Να διακρίνουν τα διαφορετικά κελιά του υπολογιστικού φύλλου και να αναφέρονται σε αυτά με τη διεύθυνσή τους.
  • Να διακρίνουν το ενεργό κελί και να επιλέγουν συγκεκριμένα κελιά.
  • Να εισάγουν περιεχόμενο στα κελιά του υπολογιστικού φύλλου.
  • Να κάνουν απλές μαθηματικές πράξεις με την χρήση τύπων και της αυτόματης άθροισης.
  • Να εισάγουν απλούς τύπους υπολογισμού στο υπολογιστικό φύλλο.
  • Να αντιγράφουν απλούς τύπους υπολογισμού στο υπολογιστικό φύλλο.
  • Να αναγνωρίζουν έναν πίνακα δεδομένων, να συνδυάζουν τα στοιχεία του και να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα.

Κριτήρια Αξιολόγησης Ιστοτόπων

Δεκ 201815

 

 

ΚΡΙΤΗΡΙΑ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

 

  1. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ, (ΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ)
  2. ΠΛΟΥΤΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΕΓΚΥΡΌΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΡΘΟΥ)
  3. ΕΥΧΡΗΣΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΔΟΜΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
  4. ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ , ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ,ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ (ΗΘΟΣ)
  5. ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΠΛΗΡΌΤΗΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
  6. ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
  7. ΕΜΦΑΝΙΣΗ
  8. ΥΠΑΡΞΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΠΗΓΩΝ

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Εισαγωγή στο υλικό του ηλεκτρονικού υπολογιστή

Δεκ 201815



Λήψη αρχείου

Ονομάζομαι Έλενα Θεοδωροπούλου. Το 1995 αποφοίτησα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. Εργάζομαι στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του νομού Αιτ/νίας από το 2001, σαν καθηγήτρια Πληροφορικής.

Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε στα πλαίσια της Πράξης “Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη” του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Περιλαμβάνει προτάσεις για σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις με τη βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για το μάθημα της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το e-mail μου είναι: elenatheodo@gmail.com



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων