Φτιάξαμε ένα voki….
Voki
ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008
Α. Να χαρακτηρίσετε τις παρακάτω προτάσεις ως σωστές ή λάθος:
1. Ο δομημένος προγραμματισμός στηρίζεται στη χρήση τριών και μόνο στοιχειωδών λογικών δομών.
2. Ο παράλληλος προγραμματισμός προϋποθέτει την ύπαρξη περισσοτέρων από έναν επεξεργαστών.
3. Το αποτέλεσμα του μεταγλωττιστή (compiler) είναι το πηγαίο πρόγραμμα (source).
4. Ο διερμηνευτής (interpreter) μετατρέπει το εκτελέσιμο πρόγραμμα (executa-ble) σε αντικείμενο πρόγραμμα (object).
Β. Να κάνετε τις σωστές συνδέσεις:
Στήλη Α | Στήλη Β |
Α. Γλώσσα μηχανής Β. Μεταγλωττιστής (compiler)
Γ. Συμβολικές γλώσσες Δ. Συνδέτης-Φορτωτής(linker-loader) Ε. Γλώσσες υψηλού επιπέδου |
1. BASIC, PASCAL, C 2. Συμβολομεταφραστής (assembler)
3. Αντικείμενο πρόγραμμα (object) 4. Βιβλιοθήκες (libraries) 5. Ακολουθίες από 0 και 1 6. Διερμηνευτής (interpreter) |
Γ. Να γραφεί ο αλγόριθμος της σειριακής αναζήτησης κάνοντας χρήση της δομής Αρχή_επανάληψης…μέχρις_ότου.
Δ. Τι είναι το τυπικό ή τυπολογικό (accidence) και τι το συντακτικό (syntax) μιας γλώσσας;
Κινητά τηλέφωνα
Γράψτε μια εργασία τεκμηριώνοντας τις θέσεις σας, με δεδομένα από το Ιντερνετ,, αναφέροντας τις αντίστοιχες ιστοσελίδες, για τις τελευταίες εξελίξεις των κινητών τηλεφώνων και τις επιδράσεις τους (θετικές και αρνητικές ) στους εφήβους.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Βασικές έννοιες επικοινωνίας είναι : ο σχεδιασμός, η κωδικοποίηση, η αποθήκευση, η ανάκτηση, η μετάδοση, η λήψη και η αποκωδικοποίηση.
Χρησιμοποιώντας τις παραπάνω έννοιες να περιγράψετε τη διαδικασία σχεδιασμού μιας αφίσας με Η/Υ και μιας εφαρμογής πολυμέσων με θέμα τους Ολυμπιακούς αγώνες στο Πεκίνο και την εκτύπωση και μεταφορά τους στην Αθήνα
“Μια καινούρια Γλώσσα”
Γενικό Πλαίσιο: Οταν γεννήθηκαν οι πρώτοι άνθρωποι στη Γη δεν υπήρχε γλώσσα, αλλά αυτή αναπτύχθηκε καθώς οι άνθρωποι έμαθαν να επικοινωνούν. Τα ζώα επικοινωνούν, αλλά όχι με τους ίδιους τύπους της γλώσσας που χρησιμοποιούμε Εφ΄όσον οι πρωτόγονοι άνθρωποι επινόησαν μια γλώσσα για να επικοινωνούν , τότε μπορείτε και εσείς να κάνετε το ίδιο.
Δημιουργική πρόκληση: Αναπτύξτε σε συνεργασία με ένα συμμαθητή σας, μια γλώσσα με ικανοποιητικό λεξιλόγιο που να μπορεί να εκφάσει τις καταστάσεις:
1. Είμαι πεινασμένος
2.Είμαι φίλος
3.Συναγερμός, έρχεται ένας τίγρης
4.Γιατί τα πουλιά μπορούν να πετούν;
Πηγές: Τα βιβλία ξένων γλωσσών
Επέκταση: Περιγράψτε πώς φαντάζεστε μια μελλοντική γλώσσα επικοινωνίας των ανθρώπων
Ερώτηση κρίσεως: Ποια είναι η γλώσσα επικοινωνίας των σύγχρονων ανθρώπων
Γειά σας αγαπητοί συνάδελφοι και μαθητές!
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευση. Με χαρά αρχίζω το “Ιστολογείν” . Οποιαδήποτε χρονική στιγμή έχετε το κέφι με επισκέπτεστε ηλεκτρονικά. Οι εργασίες για τους μαθητές θα τους περιμένουν να τις μελετήσουν με ηρεμία και να τις απαντήσουν στα αρμόζοντα χρονικά πλαίσια.Οσο για τη σχέση των συναδέλφων πιστεύω ότι προάγεται γιατι θα “βαστάζει ο ένας τα βάρη του άλλου”, με την ανταλλαγή γνώσεων πρωτοβουλιών και κρίσεων για τα εκπαιδευτικά μας ζητήματα!
Ο σκοπός του ιστολογίου είναι η επικοινωνία καθηγητών και μαθητών , η ανταλλαγή απόψεων , αποριών και γνώσεων για το μάθημα της Πληροφορικής στο Λύκειο.