elenlianou's blog

ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ

elenlianou's blog

Εργασία Β1 Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δρ. 5

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασία Β1 Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δρ. 5

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 2 Φεβρουαρίου 2018 στις 5:23 μμ

Δραστηριότητες

============================

 

1. Δραστηριότητα 1

Να δημιουργήσετε ένα online ερωτηματολόγιο με τη χρήση των Φορμών Google. Μπορείτε να αναζητήσετε οδηγίες στο Διαδίκτυο για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα online ερωτηματολόγιο με τη χρήση των Φορμών Google.

Απάντηση

Στα πλαίσια της εργασίας αυτής επιλέχθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο είχα δημιουργήσει το σχολικό έτος 2015-16 για ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο QAPERE (quality assesment in practise). Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο αφορά τη ανατροφοδότηση που πρέπει να δώσουν οι εκπαιδευόμενοι απ’ όλες τις χώρες για τη διδασκαλία της ενότητας των νέων τεχνολογιών. Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο  on line εδώ

————————————————————————

2. Δραστηριότητα 2

Να αξιολογήσετε ένα τουλάχιστον ιστολόγιο από αυτά που βρίσκονται στο Πανελλήνιο
Σχολικό Δίκτυο. Να τεκμηριώσετε όσο το δυνατόν πληρέστερα τις αξιολογικές σας κρί-
σεις. Καλό θα είναι το ιστολόγιο να περιέχει κυρίως εκπαιδευτικό προσανατολισμό και
περιεχόμενο.

Απάντηση

Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ιστότοπου είναι διαθέσιμη εδώ

 


 

3. Δραστηριότητα 3

Να δημιουργήσετε ένα ιστολόγιο στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Να αναρτήσετε το υλικό που έχει παραχθεί κατά την 5η Συνεδρία. Θα μπορούσατε να αναρτήσετε ένα σχέδιο
υλοποίησης δραστηριοτήτων με βάση τα μικροσενάρια που έχετε στη διάθεσή σας κατά
την 5η Συνεδρία.

Απάντηση

Πληροφορικός Γραμματισμός

Εργασία στα Λογιστικά Φύλλα:Υπολογισμός Πληθυσμού

  1. Ανοίξτε το λογιστικό φύλλο Υπολογισμός πληθυσμού όπως φαίνεται στην Εικόνα 1 από τον σύνδεσμο (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ycbcd3vK4GKWWmf7U4bfjdUqPtpYbkJ6x2HAj1vCK_o/edit?usp=sharing)


    Εικόνα 1

  2. Αντλώντας πληροφορίες απο τη σελίδα Παγκόσμιος Πληθυσμός της wikipedia συμπληρώστε τις στήλες C και G όπως φαίνονται και στις οδηγίες μέσα στο φύλλο ερργασίας.
  3. Στη στήλη G, ορίστε τη μορφή του αριθμού να έχει ένα δεκαδικό ψηφίο(υπάρχει σχετικό εικονίδιο στις γραμμές εργαλείων).
  4. Στο κελί C10 θα πρέπει να υπολογίσετε το άθροισμα του πληθυσμού. Ο τρόπος για να υπολογίσουμε το άθροισμα είναι να προσθέσουμε το περιεχόμενο των κελιών C3+C4+…+ C8. Υπάρχει τύπος μέσα στο Excel ο οποίος υπολογίζει το άθροισμα κελιών. Επιπρόσθετα ψάξτε να βρείτε τον τύπο που αυτόματα υπολογίζεται το άθροισμα των κελιών  C3-C8. Διαλέξτε έναν απ’ τους δύο τρόπους και υπολογίστε το άθροισμα του πληθυσμού
  5. Με παρόμοιο τρόπο υπολογίστε το άθροισμα στα κελιά D3:D10 και G3:G10.
  6. Στη συνέχεια χρησιμοποιείστε τον οδηγό γραφήματος για να δημιουργήσετε το γράφημα της Εικόνας 2. 

Εικόνα 2

 

Στη συνέχεια στείλτε την εργασία σας με Θέμα το ονοματεπώνυμο σας  και τον τίτλο της εργασιας στο λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που ακολουθεί: elenlianou@sch.gr

Κατηγορία Επιμορφώσεις, ΣΔΕ

Συνεργατικά έγγραφα στα Ευρωπαϊκά προγράμματα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικά έγγραφα στα Ευρωπαϊκά προγράμματα

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 26 Ιανουαρίου 2018 στις 6:12 μμ

Συνεργατικά Εργαλεία για τον εκπαιδευτικό

  • Ημερολόγιο(αρχείο δράσεων)
  • Επικοινωνία(μηνύματα, βιντεοκλίσεις)
  • Αλληλογραφία(ομαδική, ατομική)
  • Διαμοιρασμός αρχείων(ταυτόχρονη επεξεργασία)

 

(Η παρουσίαση είναι διαθέσιμη εδώ )

Ρομποτική Αρχάριοι 2017-2018

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ρομποτική Αρχάριοι 2017-2018

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 4 Δεκεμβρίου 2017 στις 6:55 μμ

Αρχάριοι

Νοέμβριος 2017

  •  Παρασκευή 17

    • Η λειτουργία εργαστηρίου ρομποτικής
    • Η έννοια του προπονητή
    • Χρήση προσωπικού Η/Υ στο εργαστήριο
    • Εξοπλισμός όπως ένα φλασάκι εργασίας για το σπίτι
    • Απαραίτητος εξοπλισμός στο σπίτι
    • Πρόγραμμα συναντήσεων
    • Αποστολή ενημερωτικής επιστολής προς γονείς
  •  Παρασκευή 24

    • η λειτουργία του εργαστηρίου πληροφορικής του σχολείου
    • Επίδειξη του Retail Rover ev3 robot

Εξάσκηση στο εκπαιδευτικό παιχνίδι ΄Τρέξε Μάρκο΄, εξήγηση δομής επανάληψης και μοτίβο βημάτων

———————————————————————————————————

Εργασία 1: Μέχρι την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου οι μαθητές θα πρέπει να έχουν ερευνήσει τι είναι ο κινητήρας γενικά και να έχουν δει κινητήρα έστω του αυτοκινήτου του μπαμπά τους:

  • να γράψουν μια παράγραφο στο τετράδιο τους ή
  • να μπορούν να δείξουν μια εικόνα κινητήρα και να πουν τι έκαναν σε σχέση με την εργασία
  • να εξασκηθούν στο εκπαιδευτικό παιχνίδι ‘Τρέξε Μάρκο’ μέχρι την πίστα 16

——————————————————————————————————–

Δεκέμβριος 2017

  • Παρασκευή 1

    Συζήτηση: τι είναι το ρομπότ, από ποια βασικά μέρη αποτελείται, υλικό-λογισμικό, ανάλυση υλικού. Εξάσκηση στο εκπαιδευτικό παιχνίδι ΄Τρέξε Μάρκο΄, εξήγηση δομής επανάληψης και μοτίβο βημάτων

    ———————————————————————————————————

    Εργασία 2: Μέχρι το επόμενο μάθημα οι μαθητές θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει το βιντεομάθημα για τη γλώσσα προγραμματισμού Logo εδώ και να έχουν εγκαταστήσει στον Η/Υ τους το πρόγραμμα Microworld Pro, από εδώ

    ——————————————————————————————————–

  • Παρασκευή 8

    Βασικές εντολές κίνησης της γλώσσας Logo. Δημιουργία γεωμετρικών σχημάτων.

    ———————————————————————————————————

    Εργασία 3: Μέχρι το επόμενο μάθημα οι μαθητές θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τις ασκήσεις που δίνονται στο φύλλο εργασίας και να προσπαθήσουν να λύσουν και να φέρουν σε χαρτί αν δεν έχουν Η/Υ τουλάχιστον δύο. Το φύλλο εργασίας εδώ.

     

    ——————————————————————————————————–

  • Παρασκευή 15

    • Επίλυση ασκήσεων του φύλλου εργασίας που δόθηκε στο προηγούμενο μάθημα.

 

——————————————————————————————————–

  • Παρασκευή 22

    •  Επανάληψη ασκήσεων logo μέχρι τώρα.

 

——————————————————————————————————–

Ιανουάριος 2017

Θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και προσωπικά εμένα την WRO HELLAS και το στρατηγικό συνεργάτη της την COSMOTE για την ευγενική χορηγία στο σχολείο μας του βασικού εξοπλισμού LEGO WEDO 2

  • Παρασκευή 12

    • Δομή επανάληψης. Ανάλυση αλγορίθμου μαίανδρου ως μοτίβο. Εντολές υλοποίησης μαίανδρου με και χωρίς επανάληψη. Φύλλο εργασίας 2. Το φύλλο εργασίας 2 είναι διαθέσιμο εδώ.
  • Παρασκευή 19

    •  Επίλυση ασκήσεων φύλλου εργασίας 2. Συσχέτιση με τις βασικές κινήσεις του ρομπότ. Μπορείτε να δείτε και το πρόγραμμα σχεδίασης γεωμετρικών σχημάτων διαθέσιμο on line εδώ
  • Παρασκευή 26
    • Ασκήσεις που λύσαμε σε προηγούμενα μαθήματα τώρα τις λύνουμε πάλι με τη δομή επανάληψης του φύλλου εργασίας 3. Το φύλλο εργασίας είναι διαθέσιμο  εδώ.  

 

Φεβρουάριος 2017

  • Παρασκευή 9

    • Επίδειξη Cyberrobot, ηλιακού ρομπότ, EV3, βασικό πακέτο WEDO 2. 
    • Συναρμολόγηση μιας ρομποτικής κατασκευής. Η κατασκευή είναι διαθέσιμη εδώ
    • Ασκήσεις εμπέδωσης προγραμματισμού Logo
  • Παρασκευή 16

  • Προγραμματισμός on line με τουβλάκια εδώ
  • Το παζλ εδώ
  • Ο λαβύρινθος εδώ
  • Το πουλί εδώ
  • Η χελώνα εδώ
  • Η ταινία εδώ

Ανακοίνωση του περιφερειακού διαγωνισμού ρομποτικής εδώ

Πληροφορίες για το διαγωνισμό εδώ

Το θέμα του διαγωνισμού για την κατηγορία ‘open’  εδώ

  • Σάββατο 24

    • Προετοιμασία για την εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναύπλιο: διαβάστε το έντυπο αυτό
    • Ναύπλιο – Περιφερειακός διαγωνισμός Ρομποτικής WRO (Η προπόνηση της Ρομποτικής θα διεξαχθεί στο χώρο του διαγωνισμού και οι μαθητές θα πρέπει να συμπληρώσουν το φύλλο εργασίας Δ1, εδώ)
      Βίντεο απ’ το διαγωνισμό εδώ

Μάρτιος 2017

  • Παρασκευή 2
    • Από αυτή την Παρασκευή θα μπούμε στον προγραμματικό περιβάλλον του Scratch. Ακολουθούν ορισμένοι χρήσιμοι σύνδεσμοι:

Το πρόγραμμα Scratch διαθέσιμο on line, εδώ 

Βίντεο με οδηγίες εγκατάστσης του Scratch, εδώ

Για να το κατεβάσετε στον Η/Υ σας, εδώ

Οδηγίες για τους γονείς ,εδώ

Η εργασία της εβδομάδας διαθέσιμη εδώ

 

  • Παρασκευή 9

    • Η εργασία για αυτή την εβδομάδα είναι διαθέσιμη εδώ
  • Παρασκευή 16

    • Συνεχίζουμε να ολοκληρώσουμε τις εργασίες των προηγούμενων εβδομάδων
  • Παρασκευή 30

Απρίλιος 2017

  •  Παρασκευή

Μάιος 2017

  •  Παρασκευή

Ιούνιος 2017

  •  Παρασκευή

=============================================

Υπεύθυνη εργαστηρίου: Ελένη Λιανού

Υποδιευθύντρια Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καλαμάτας

================================================

email

Νοιάζομαι και Δρω

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νοιάζομαι και Δρω

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 26 Ιουνίου 2017 στις 6:23 μμ

Το πρόγραμμα Νοιάζομαι και Δρω υλοποιήθηκε και αυτή τη χρονιά στο ΣΔΕ Καλαμάτας. Οι δράσεις μας φαίνονται στην παρουσίαση που ακολουθεί:

http://prezi.com/0vczx5s8-ayw/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share

Νοιάζομαι και Δρω

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νοιάζομαι και Δρω

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 25 Ιουνίου 2016 στις 6:42 μμ

Το πρόγραμμα Νοιάζομαι και Δρω υλοποιήθηκε και για πρώτη χρονιά στο ΣΔΕ Καλαμάτας. Οι δράσεις μας φαίνονται στην παρουσίαση που ακολουθεί:

http://prezi.com/xufmck7vaswv/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share

Κατηγορία ΣΔΕ

Παρουσίαση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Moodle

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Moodle

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 27 Ιουνίου 2014 στις 6:49 μμ

Η παρουσίαση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Moodle στην ημερίδα Πληροφορικής στην Καλαμάτα διαθέσιμη on line εδώ:

Ο ιστοχώρος μου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο ιστοχώρος μου

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 14 Μαΐου 2014 στις 11:00 πμ

 

joomlaΟ προσωπικός μου χώρος βρίσκεται επίσης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://users.sch.gr/elenlianou

και προς το παρόν αναβαθμίζεται με χρήση joomla 3.2.3 cms

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων