no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

Η ταυτότητά μας

Συγγραφέας: | 17 Ιανουαρίου, 2009
| 5 σχόλια |

eleni.gifΜπενιάτα Ελένη: Σχολική Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 2ης Περιφέρειας Φθιώτιδας

Είμαι Διδάκτορας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, απόφοιτος του Διδασκαλείου «Δημήτρης Γληνός» του ΑΠΘ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διδακτική Φυσικών Επιστημών του ιδίου Πανεπιστημίου. Έχω ασχοληθεί με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία Τοπικής Ιστορίας και Μουσειακής Αγωγής, ενώ συμμετείχα σε ομάδες παραγωγής εκπαιδευτικών προγραμμάτων με χρήση λογισμικού στο έργο «Νηρηίδες» του Ερευνητικού Ακαδημαϊκού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών.  Παράλληλα έχω ενταχθεί  στο Μητρώο πιστοποιημένων επιμορφωτών Β΄επιπέδου για τη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία  και στο Μητρώο Πιστοποιημένων Εκπαιδευτών  Ενηλίκων του Ε.ΚΕ.ΠΙΣ, ενώ έχω ειδικευτεί στη Συμβουλευτική με επιμόρφωση ετήσιας διάρκειας στο  Τμήμα Γενικών Παιδαγωγικών Μαθημάτων & Συμβουλευτικής της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  Τα επιστημονικά και ερευνητικά μου ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε τρεις κυρίως κατευθύνσεις της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης: στην Παιδαγωγική και Διδακτική μεθολογία των επί μέρους γνωστικών αντικειμένων, τη Χρήση Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση και την εκπαίδευση- συμβουλευτική  Ενηλίκων. Οι εργασίες μου στους παραπάνω τρεις τομείς, εκτός από την αξιοποίησή τους στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, έχουν ανακοινωθεί και δημοσιευθεί σε βιβλία, εκπαιδευτικά προγράμματα, πανελλήνια συνέδρια και σε επιστημονικά περιοδικά.

ΣΤΟΧΟΣ  ΜΑΣ?.  

Θεωρώντας ότι ο κάθε  εκπαιδευτικός βιώνει με το δικό του τρόπο την εκπαιδευτική πραγματικότητα, ότι μέσα από αυτή την πραγματικότητα προβληματίζεται, συσσωρεύει εμπειρίες, αγωνιά, ελπίζει, προσπαθεί και εξακολουθεί να ονειρεύεται ότι ένα καλύτερο αύριο για την ελληνική εκπαίδευση είναι ακόμα ζητούμενο αλλά και εφικτό, αλλά κυρίως, ότι μέσα από αυτή την πραγματικότητα έχει σαφώς άποψη  και προτάσεις για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης οι οποίες είναι σημαντικό να αναδειχθούν Πιστεύοντας επίσης ότι η επικοινωνία μεταξύ ανθρώπων που τους συνδέουν κοινοί στόχοι, συμβάλλει ώστε οι προσωπικές ανώνυμες διαδρομές έργου και προβληματισμού να δημοσιοποιηθούν και να ενωθούν με τις φωνές της ευρύτερης εκπαιδευτικής ομάδας αποκτώντας οντότητα και δύναμη. Φιλοδοξούμε και ελπίζουμε η δημιουργία του συγκεκριμένου ιστολογίου, ξεκινώντας αρχικά από τα μικρά όρια της περιφέρειάς μας, να  λειτουργήσει ως ΒΗΜΑ δημοσιοποίησης ιδεών, σκέψεων, απόψεων, γνώσεων στο πλαίσιο ενός  δημόσιου διαλόγου και προβληματισμού με εκπαιδευτικό περιεχόμενο και απώτερο στόχο την ποιότητα της εκπαίδευσης.   Προς αυτή την κατεύθυνση ζητάμε την ενεργή και ουσιαστική συμμετοχή των συναδέλφων εκπαιδευτικών σε όποιο σχολείο, βαθμίδα και θέση υπηρετούν στέλνοντας κείμενα που εκφράζουν προσωπικές σκέψεις και απόψεις, καινοτόμες ιδέες και διδακτικές προτάσεις, κείμενα που έχουν εντοπίσει στο διαδίκτυο, στον τύπο ή σε οποιαδήποτε εκπαιδευτικό περιοδικό και βιβλίο και θεωρούν ότι το περιεχόμενό τους θα ήταν χρήσιμο να το γνωρίζουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί.

κάτω από: Γενικά

Αφήστε μια απάντηση

Κατηγορίες