Τρέξε LOL-α, τρέξε

 

Η ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ!

Η ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ!

…σίγουρα αν αναφέρουμε σε έναν έφηβο του 2014 ότι είναι «φτυστός» η μητέρα του ή ο πατέρας του θα βιώσει ανάλογα συναισθήματα με το να του ζητήσουμε να σχεδιάσει μία ιστορική γραμμή συνεχόμενης πορείας της χώρας του στο μάθημα της Ιστορίας. Το λιγότερο που θα χρειαζόταν είναι…αλεξίσφαιρη πανοπλία.

Να όμως που τολμηρά σταθήκαμε απέναντι σε θέμα σοβαρό και επιστημονικά ανατρεπτικό, δοκιμάσαμε να καταλάβουμε δύσκολους όρους, να ταιριάξουμε γραμμές αίματος, ιστορίας και συναισθημάτων σε πρόσωπα. Καταλήξαμε ότι σ’αυτή τη «γειτονιά» που μεγαλώνουμε, συνδεόμαστε με πολύ περισσότερα από ένα DNA, ένα νανούρισμα, μία γεύση, μία γνώση, ένα άγγιγμα.

Είμαστε ΕΜΕΙΣ συνεχόμενα.

Υ.Γ. Συνδεθείτε κι εσείς παίζοντας στη συμπλήρωση της εικόνας, θυμηθείτε, απορήστε, γελάστε, ονειρευτείτε, ζήστε τη στιγμή…στην έκθεση φωτογραφίας, στους χορούς, στις γεύσεις.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, για τη σύνδεση τους μαθητές της Γ’ τάξης και τους συναδέλφους των μαθηματικών και της βιολογίας.

       

                                              ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ’  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

              ενότητα 6η : «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ»

                                                                          ( 2η προσέγγιση )

 

     ΓΕΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ : θα χωριστείτε σε 5 ομάδες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σας στην επιλογή θέματος από τα πρωτοσέλιδα εφημερίδων στη διαδικτυακή τους έκδοση…..άρα τρέξτε καλά μου να βρείτε πρωτοσέλιδο ΘΕΜΑτ-άκι που να σας ενδιαφέρει σε τρεις ελληνικές και δυο ξένες εφημερίδες ….ή και περισσότερες αν αντέχετε. Έχετε περιθώριο 3 ημέρες ! Οι πέντε  πιο γρήγοροι κερδίζουν…να εγγραφούν πρώτοι στον πίνακα και οι υπόλοιποι να τοποθετηθούν στη δική τους επιλογή;;;;; και πάνω από όλα κερδίζουν την ευχή μου.

  • παρουσιάστε την προτίμησή σας σε φύλλο στον πίνακα ανακοινώσεων του τμήματος
  • εγγραφή μελών, καθαρογράψτε χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή κειμένου: α)ως επικεφαλίδα το θέμα, β) τα ονόματα των μελών, γ) δώστε ένα όνομα στην ομάδα σας ( το οποίο θα γράψετε ως υπότιτλο κάτω από την επικεφαλίδα).

 

 

  • ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ( κοινό για όλες τις ομάδες) : *συγκεντρώστε σε ένα αρχείο εικόνων τα πρωτοσέλιδα της επιλογής σας

     *καταγράψτε τις παρατηρήσεις σας με τον επεξεργαστή κειμένου :

    -ποια χρώματα κυριαρχούν και σε ποιο σημείο της σελίδας

    -ποια εικόνα χρησιμοποιείται και ποιο τμήμα του θέματος αφορά

    -ποιος είναι ο τίτλος, σε ποια γραμματοσειρά, με ποια χρώματα , σε ποιο σημείο της σελίδας, αν σας θυμίζει κάτι( π.χ εξώφυλλο δίσκου, ταινία κ.λ.π)

    – ποια σχόλια υπάρχουν και ποιο το θέμα τους

    -αν υπάρχουν διαφημίσεις και προσφορές

      *  «παίξτε με τα χρώματα, τα γράμματα και την εικόνα» : π.χ αλλάξτε τη γραμματοσειρά του τίτλου ή το χρώμα του φόντου και γράψτε τις εντυπώσεις σας :

    – επηρεάζει η κάθε αλλαγή το μήνυμα της σελίδας και με ποιο τρόπο, πχ. Μεγεθύνει ή υποβιβάζει την είδηση;

    *ψηφίστε το καλύτερο πρωτοσέλιδο στα πλαίσια της ομάδα σας και αιτιολογήστε την επιλογή σας

    * «φτιάξτο μόνος σου» : δηλαδή φτιάξτε το δικό σας πρωτοσέλιδο που να καθρεφτίζει την οπτική της ομάδας σας για το συγκεκριμένο θέμα καταγράφοντας παράλληλα τις απόψεις κάθε μέλους και το ΓΟΝΙΜΟ ΔΙΑΛΟΓΟ στην ομάδα σας πριν συμφωνήσετε στο τελικό πρωτοσέλιδο( στράτα-στρατούλα λοιπόν)

    * «παρουσιάστε…είστε οι… και λέγεστε…» : σε πρόγραμμα παρουσίασης φανερώστε στην ολομέλεια του τμήματος τα πρωτοσέλιδα σας μαζί με την πορεία….που ακολουθήσατε και το σκεπτικό της τελικής επιλογής.

    ΟΠΟΙΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ,  αφού αναρτηθούν όλα στον κεντρικό πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου μας, θα ΒΡΑΒΕΥΤΕΙ ……με τις  ΕΥΧΕΣ όλων των ψηφοφόρων του και την ανάρτησή του στο ηλεκτρονικό περιοδικό του σχολείου μας!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΚΑΛΟ……ΤΡΕΞΙΜΟ.

1 Απριλίου 2014 στις 23:29 | Σχόλια & Παραθέσεις (0) | Μόνιμος Σύνδεσμος

 

( μια ελάχιστη άσκηση ενεργών πολιτών σε…αξίες)

 

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ενότητα 6η: ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ

Αρχή  :        

 

 

 

-Φύλλα εργασίας :

ΟΜΑΔΑ Α΄

   Σύνταξη ερωτηματολογίου προς τη σχολική σας κοινότητα για τη διερεύνηση προσφορών και ικανοτήτων για την εθελοντική κοινωνική εργασία(ενδεικτικές ερωτήσεις : -φύλο, – ηλικία, -ακαδημαϊκές γνώσεις, – πως αξιοποιώ του ελεύθερό μου χρόνου,-γιατί θέλω να προσφέρω εθελ.κοιν.εργασία; -τι περιμένω να αποκομίσω από την προσφορά μου; -ποια δυνατά σημεία της προσωπικότητάς μου θεωρώ ότι θα φανούν χρήσιμα; – μου αρέσει να συμμετέχω σε νέες δραστηριότητες/εμπειρίες; -προτιμώ να εργάζομαι μόνος ή σε ομάδα; -πόσο ελεύθερο χρόνο μπορώ να προσφέρω, ποιες μέρες ή ώρες της εβδομάδας; -προτιμώ να διεκπεραιώνω εργασίες ή να εργάζομαι πάνω σε ιδέες;), καταγραφή συμπερασμάτων με τη χρήση υπολ.φύλλου.

 

ΟΜΑΔΑΒ΄

     Καταγραφή παρατηρήσεων με οδηγό τη διαφήμιση και τις υπόλοιπες της ίδιας εταιρείας:( ίδιας θεματολογίας = hol double play ευέλικτα)

-τι φύλου και τι ηλικίας είναι τα άτομα;

-σε τι είδους κοινωνικό περιβάλλον δρουν;

-ποια κοινωνική στάση προβάλλεται;

-ποια δικαιώματα πολιτών καταπατούνται;

-ποιο το σύνθημα της διαφημιζόμενης εταιρείας;

-αλλάξτε την έκβαση του σεναρίου ώστε να εκφράζει την προσωπική σας οπτική και στάση πάνω στο θέμα(1. καλό θα ήταν να ακουστούν συνθετικά οι φωνές όλων των μελών της ομάδας, 2.καταγράψτε το νέο σενάριο χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή κειμένου δείχνοντας με αλλαγή χρώματος τις απόψεις των μελών και έπειτα με άλλο χρώμα την κοινή άποψη)

 

ΟΜΑΔΑ Γ΄

  Αξιοποιώντας α) το λογ.κειμ. «Όσο μπορείς» του Κ.Π.Καβάφη ως προς τη στάση ζωής που προβάλλει καθώς και τον τρόπο υπόδειξης αυτής της στάσης και β) τα συμπεράσματα της ομάδας Β΄ καταγράψτε τις παρατηρήσεις σας σε 3 παρ. σαν σενάριο για μια διαφήμιση-πρόταση στην προαναφερόμενη εταιρεία.(πρωταγωνιστές, περιβάλλον, χρόνος, χρήση χιούμορ, σλογκαν,)

 

ΟΜΑΔΑ Δ΄

   Διερευνήστε μέσα από αντιπροσωπευτικές διαφημίσεις, σχέδια, εικόνες, απόψεις , μουσική, λεξικά τις έννοιες : διάλογος, αλληλεγγύη, εθελοντισμός( το υλικό σας ή θα συντεθεί σε κολαζ αν είναι σε έντυπη μορφή ή σε περιβάλλον παρουσίασης στο τμήμα.

 

ΟΜΑΔΑ Ε΄

  Χρησιμοποιώντας το άρθρο 25 της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου καθώς και τα σχετικά κεφ. από το μάθημα της Κ.Π.Α που αναφέρονται στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του πολίτη και το κειμ. στη σελ. 116 του σχολ. βιβλίου καθώς και τα συμπεράσματα των ομάδων Α, Β, Γ & Δ προετοιμάστε μια ομιλία προς τη σχολική σας κοινότητα με στόχο την ευαισθητοποίησή της σχετικά με τις κοινωνικές αξίες και το ρόλο του ενεργού πολίτη ( η ομιλία είναι δυνατό να γίνει αρχικά στο περιβάλλον του τμήματος, να ασκηθεί κριτική από τις υπόλοιπες ομάδες  και αφού γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις και καταγραφούν,στη συνέχεια,  με τη βοήθεια του προγράμματος  παρουσίασης, να αναδείξετε τα συμπεράσματα των ομάδων του τμήματος στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου  σε όλη τη σχολική κοινότητα).

26 Μαρτίου 2014 στις 19:51 | Σχόλια & Παραθέσεις (0) | Μόνιμος Σύνδεσμος

 

 

 

….είναι,

                   όπως ένα κλωνάρι μυγδαλιάς σε ποτήρι

                    στην καρδιά μου η αγάπη.

                   Πέφτει πάνω της ο ήλιος

                     και γεμίζει πουλιά.

                    Το καλύτερο αηδόνι λέει τ’ όνομά σου.

 

                                          ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ

 

 

Ποιος μπορεί να αντισταθεί, ποιο βλέμμα, ποια ανάσα, ποια ανάγκη και ποια ανατολή;

Όλοι διονυσιακοί ακόλουθοι στο φωτεινό της κάλεσμα και το είναι μας αγωνίζεται να ανταγωνιστεί την ύπαρξή της.

                      Ελληνική Άνοιξη καλώς σε δεχτήκαμε.

 έφηβοι από τη Γ’ τάξη του  Γυμνασίου μας και η ταπεινή τους καθηγήτρια-ακόλουθος…..στις επάλξεις σου,

 σήμερα πρώτη μέρα της εισόδου σου, σφυρίζουμε ανέμελα σε όλους σας :

                            «ΕΛΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΑΣ»

ας γιορτάσουμε μαζί, ας στολίσουμε με στίχους την απολλώνια καθημερινότητα.

Εμείς το παραδεχόμαστε , ήπιαμε πολύ Άνοιξη και Ποίηση.

ΔΕΙΤΕ :

 

 

 

 

    ΙΟΡΔΑΝΗΣ:

        Χαϊκού = έξυπνο πουλί

                         σε δάσος βαθύ

                         είναι Άνοιξη. 

 

Για να μην είσαστε βασανισμένοι σκλάβοι του χρόνου μεθύστε,

μεθύστε χωρίς διακοπή ! Με κρασί, με ποίηση, με αρετή, όπως σας αρέσει.

                                                                                              Charles Baudler

 

 

XΡΙΣΤΙΑΝΝΑ:

                       Δύσκολα είναι στην αρχή κι είσαι μοναχούλι κοριτσάκι,

                       με τα ξαδερφάκια σου τα τριαντάφυλλα

                       και με τα αδερφάκια σου τ’ αστέρια…

                       έλα να σου συστήσω ένα τριαντάφυλλο

                       να παίξετε μαζί στον κήπο….

«Πρωϊνό άστρο»                                                                Γιάννης Ρίτσος

  

ΘΟΔΩΡΗΣ:

                      Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπη, χωρίς αιδώ

                       μεγάλα και υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

«Τείχη»                                                                    Κ.Π.Καβάφης

 

ΚΑΤΕΡΙΝΑ Α.:

                        Πολύχρωμα λουλούδια στολίζουν την Άνοιξη

                         λουλούδια ανθίζουν πουλιά πετούν

                           η φύση γιορτάζει

                             πράσινα είναι όλα γύρω κι ανθισμένα.

 

          Χαϊκού = μέρα τ’Απρίλη

                          πράσινο λάμπος

                          γελούσε ο κάμπος

                          με το τριφύλλι…

 

 

ΚΑΤΕΡΙΝΑ Γ. :

                         Είναι τα βλέφαρά μου διάφανες αυλαίες.

                          Όταν τ’ ανοίγω βλέπω εμπρός μου ό,τι κι αν τύχει.

                          Όταν τα κλείνω βλέπω εμπρός μου ό,τι ποθώ.

                                                                                   Α. Εμπειρίκος

 

             Χαϊκού = Άνοιξη χρυσή

                              γεμάτη άνθη η γη

                              του ήλιου φως ζει

 

 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Γ. :

                     Χαϊκού =Άνοιξη μπήκε

                                     ξεχασμένη η βροχή

                                     που έβλεπα χθες

                                  

                                Ώσπου στο τέλος ένιωσα

                                 κι ας πα’ να  μ’ έλεγαν τρελό

                                 πως από ένα τίποτα

                                 γίνεται ο Παράδεισος

                                                                   Ο. Ελύτης

 

 

ΝΑΝΣΥ :

              Τα τύλιγε προσεκτικά με τάξη, σε πράσινο πολύτιμο μετάξι

                από ρουμπίνια ρόδα, από μαργαριτάρια κρίνοι, από αμέθυστους μενεξέδες.

               Ως αυτός τα κρίνει, τα θέλησε, τα’ βλεπε ωραία.

                 Όχι όπως στην φύση τα είδεν ή τα σπούδασε.

 «Του μαγαζιού»                                                                           Κ.Π.Καβάφης

 

 

 

ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡ.:

                       Στιγμή σταλμένη από ένα χέρι

                        που είχα τόσο αγαπήσει

                       με πρόφταξες ίσια στη δύση

                         σαν μαύρο περιστέρι.

«Όταν μια Άνοιξη»                              Μ. Αναγνωστάκης

 

 

 

 

          Χαϊκού = κόκκινα, άσπρα

                          τριαντάφυλλα θέλω

                          είναι Άνοιξη

 

 

ΒΑΣΙΛΙΚΗ Γ.:

                        Σ’ άλλη γη, σ’ άλλο αστέρι μ’ ακούς

                         δεν υπάρχει το χώμα, δεν υπάρχει ο αέρας

                        που αγγίξαμε, ο ίδιος, μ’ ακούς.

«Το μονόγραμμα»                                                Ο. Ελύτης

 

                Χαϊκού = είναι Άνοιξη

                                τα λουλούδια ανθίζουν

                                 όλοι χαίρονται

 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Ζ.:

                               Η μνήμη

                                κύριο όνομα των θλίψεων

                               ενικού αριθμού

 

 

 

 

 

 

μόνον ενικού αριθμού

 

 

 

 

 

                                και άκλιτη

                              η μνήμη, η μνήμη, η μνήμη.

«Πληθυντικός αριθμός»                                   Κική Δημουλά

 

 

 

 

 

 

 

Χαϊκού = μπήκε Άνοιξη

 

 

 

                                   καλοκαίρι μυρίζει

                                   πόσο όμορφα!

 

 

ΣΤΕΛΙΟΣ:

 

      Χαϊκού =  Την Άνοιξη  δέντρα ανθούν

                         κι ο ήλιος λάμπει γαλανός

                        κι ο κόσμος ευδιάθετος

 

 

ΣΩΤΗΡΗΣ:

 

          Χαϊκού = πουλάκι μόνο

                           φωνάζει αν πιεστεί

                           σπάει τη σιωπή

 

 

ΑΝΩΝΥΜΟΣ :

            Χαϊκού = μια οπτασία

                             της φύσης φαντασία

                             ήλιου μαγεία  

 

 

ΕΡΜΙΟΝΗ:

                 Ο έρωτας

                 όνομα ουσιαστικόν

                 πολύ ουσιαστικόν

                 ενικού αριθμού

                 γένους ούτε θηλυκού ούτε αρσενικού

                 γένους ανυπεράσπιστου

                 πληθυντικός αριθμός

                 οι ανυπεράσπιστοι έρωτες

«Ο Πληθυντικός Αριθμός»                            Κική Δημουλά

 

               Χαϊκού = Άνοιξη ήρθε

                               γέλια, λουλούδια παντού

                               τα παιδιά παίζουν

 

 

 

ΒΑΣΙΛΗΣ :

                  Όταν μια Άνοιξη χαμογελάσει

                   θα ντυθείς μια καινούρια φορεσιά

                  και θα’ ρθεις να σφίξεις τα χέρια μου

                   παλιέ μου φίλε

 

                   κι ίσως κανείς δε σε προσμένει να γυρίσεις

                   μα εγώ νιώθω τους χτύπους της καρδιάς σου

                   κι ένα άνθος φυτρωμένο στην ώριμη,

                   πικραμένη σου μνήμη

 

                   κάποιο τρένο, τη νύχτα, σφυρίζοντας,

                   ή ένα πλοίο, μακρινό κι απροσδόκητο

                   θα σε φέρει μαζί με τη νιότη μας

                    και τα όνειρά μας

 

                   κι ίσως τίποτα, αλήθεια, δεν ξέχασες

                    μα ο γυρισμός πάντα αξίζει περισσότερο

                   από κάθε μου αγάπη κι αγάπη σου

                    παλιέ μου φίλε

«Όταν μια Άνοιξη»                                     Μ. Αναγνωστάκης

 

 

ΜΑΡΙΑ-ΤΕΡΕΖΑ:

                         Σου είπα ένα σωρό πράγματα

                         αλλά εκείνο που ήθελα να πω

                         και μ’ έκανε να μουτζουρώσω τόσο χαρτί,

                         δεν το’ πα.

                         είναι σκληρή η ζωή χωρίς εσένα κι άδικη

                                                                               Γ. Σεφέρης

 

 

 

ΜΑΡΙΑ Ξ. :

                Η Ιθάκη σε έδωσε το ωραίο ταξίδι,

                χωρίς αυτή δεν θα’ βγαινες στον δρόμο.

                 αλλά δεν έχει να σε δώσει πια…

                 κι αν πτωχική την βρεις , η Ιθάκη δεν σε γέλασε…

                  έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα, ήδη

                  θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.

«Ιθάκη»                                                                   Κ.Π.Καβάφης

 

 

 

ΙΩΑΝΝΑ-ΕΛΠΙΔΑ:

                             Πόσο εύκολα

                             γυρίζει η κλειδαριά των αισθημάτων,

                             μ’ ένα οποιοδήποτε κλειδί της λησμονιάς.

«Πέρασα»                                                                   Κική Δημουλά

 

 

 

ΣΟΦΙΑ ΠΟΡ.:

                   Σπασμένες μέσα μου εικόνες ανταπόκρισης,

                   ρήμαγμα μέσα σε ξένες αγκαλιές.

                   Απελπισμένο κρέμασμα από λαγόνια ξένα

                   πέσιμο εκεί που μοναχά η μοναξιά οδηγεί

                   Να υποτάξω ακόμη και το πνεύμα μου.

                    Να το προσφέρω σαν την εσχάτη εποχή.

«Απολογισμός της μοναξιάς»                    Ντίνος Χριστιανόπουλος

 

ΕΥΑ:

         Μια φορά στα χίλια χρόνια

        του πελάγου τα τελώνια

         μες στα σκοτεινά τα φύκια

         μες στα πράσινα χαλίκια

         το φυτεύουνε και βγαίνει

         πριν ο ήλιος ανατείλει

        το φυτεύουνε και βγαίνει

        το θαλασσινό τριφύλλι.

        Κι όποιος το’βρει δεν πεθαίνει

        μια φορά στα χίλια χρόνια

        κελαηδούν αλλιώς τ’ αηδόνια

        δε γελάνε μήτε κλαίνε

        μόνο λένε, μόνο λένε:

           – μια φορά στα χίλια χρόνια

             γίνεται η αγάπη αιώνια

              να’χεις τύχει να΄χεις τύχη

             κι η χρονιά να σου πετύχει

             κι από τ’ουρανού τα μέρη

                   την αγάπη θα σου φέρει

            το θαλασσινό τριφύλλι

            ποιος θα βρει να μου το στείλει.

          «Το θαλασσινό τριφύλλι»              Ο. Ελύτης

 

ΜΙΛΕΝΑ:

            Αν μου χάριζαν την αιωνιότητα χωρίς εσένα,

             Θα προτιμούσα μια μικρή στιγμή πλάι σου

                                                            Τάσος Λειβαδίτης

 

      Χαϊκού = στην κόλαση για

                       να μπεις, πρέπει πρώτα

                        να ερωτευτείς

 

ΣΜΑΡΑΓΔΑ:

           

          Χαϊκού = κοιτώ τα άστρα,

                           του ουρανού τα λαμπρά

                           πάνω εκεί ψηλά

 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ:

                Σημασία έχει το ταξίδι, όχι ο προορισμός.

                                                     Κ.Π. Καβάφης

 

             Χαϊκού = τρεις φίλοι παίζαν

                              στα ζάρια το φιλί της

                              κι άλλος το πήρε

 

ΚΑΤΕΡΙΝΑ Φ.:

                  Κάποτε μες στα όνειρα μας ομιλούνε

                   Κάποτε μες στην σκέψη τες ακούει το μυαλό.

«Φωνές»                                                         Κ. Π. Καβάφης

 

 

        Χαϊκού = πώς να μαζέψεις

                        τα χίλια κομματάκια

                        του κάθε ανθρώπου;

 

 

 ΓΙΑΝΝΗΣ Ψ.:

                    Η φυγή δεν είναι νίκη,

                     το όνειρο είναι τεμπελιά,

                    και μόνο το έργο μπορεί

                     να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.

                                                                  Νίκος Καζαντζάκης

 

            Χαϊκού = Διπλά τα βλέπω

                             χωρίς να ξέρω γιατί

                             μάλλον έχω πιεστεί

 

                         

 

                   

 

                                                        …καλή ΘΕΑΣΗ!

22 Μαρτίου 2014 στις 14:05 | Σχόλια & Παραθέσεις (0) | Μόνιμος Σύνδεσμος

 

βεγγος                 τρέξτε καλοί μου ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!

…κι εσύ το ίδιο LOL-α, τρέξε

Πάντα συμπαθούσα τον κο Θανάση. Ένας αντιήρωας της καθημερινότητας, ο πιο καλός μαθητής εφαρμογής μεθόδων κοινωνικού ελέγχου στις ταινίες του και φυσικά ένας απίστευτος δρομέας!

Πως να μη νιώθω αυτή την «κοινότητα» στο νιάξιμο; στο τρέξιμο; μια μάγος της τάξης;;;;;;  χα,χα,χα! και φυσικά…. βασίλισσα του προαυλίου, όπερ σημαίνει      :                                     phd στην κοινωνιολογία, τη ρητορική, τη ψυχολογία, τη ψυχανάλυση, τη διαμεσολάβηση, τη διατροφή, το άθλημα :»το σαρκίον που τρέχει», στην εύρεση των τσάκρα κι όλα αυτά μόνο στην εξωτερική διαδρομή….με το κουδούνι μεταφερόμαστε                                           στην τάξη-αεροπερπατητή που τονώνει και τις υπόλοιπες μυϊκές ομάδες.

Υ.Γ : η άχρηστη πληροφορία της ημέρας : » τα αθλητικά παπούτσια  συνδυάζονται υπέροχα με το επαγγελματικό ντύσιμο», κάτι θέλει να μας πει το σύμπαν της μόδας αλλά τι;;;;        Λέτε να; Α, μπα! Κι αν, ΝΑΙ; Ε, τότε…………… 

 

 

9 Μαρτίου 2014 στις 16:58 | Σχόλια & Παραθέσεις (0) | Μόνιμος Σύνδεσμος

καλή μας Άνοιξη!

«εκ Λαρίσης ορμώμενη» : αυτή η μετοχή νομίζω ότι παγίωσε την εικόνα που θα παρατεθεί στο τέλος! Πάντα έτρεχα ή έτσι νόμιζα τουλάχιστον…μόνο που το τρέξιμο στον κάμπο μεταμορφώθηκε σε τρέξιμο για εξετάσεις, σεμινάρια , εξειδικεύσεις, αλλαγή πάνας (Χ3), διορθώσεις, αναστοχασμό, ενσυναίσθηση, σύζυγο, μάνα, αδελφή, μαθητές και λοιπούς συγγενείς….κι έτσι ανάμεσα σε όλων των ειδών τα περιβάλλοντα ( βολεϊ, μπάσκετ, κολύμβηση, σχολές χορού, ομάδες σκάκι, κιθάρας, βιολιού, ακορντεόν, σαξόφωνου….) εγώ απλά έτρεχα στον» παράλληλο διάδρομο» που με έφερε και στην επιμόρφωση Β’ επιπέδου….κι άνοιξε «νέος διάδρομος» τρεξίματος, ορολογιών, μυστικών κλειδιών. Σήμερα όμως πλέκοντας τα βραχιολάκια του Μάρτη για την οικογένεια γύρω από τις διηγήσεις της γιαγιάς μας και χτες στην τάξη για τους 85 μαθητές μου μεταφέροντας τις ίδιες λαογραφικές διηγήσεις , φόρεσα «νέα παπούτσια, νέα βολικά ρούχα «, άδειασα το μυαλό , προεπισκόπησα τη διαδρομή, επιστράτευσα όποιο «φυλαχτό του νου διέθετε η παράδοσή μου» και με τη βοήθεια και της τεχνολογίας του avatar που ακολουθεί σας χαιρετώ. Ας τρέξουμε λοιπόν!

1 Μαρτίου 2014 στις 15:14 | Σχόλια & Παραθέσεις (0) | Μόνιμος Σύνδεσμος