Ετικέτα ποιότητας στο έργο etwinning »Virtual Story»

 

Σήμερα πληροφορηθήκαμε με χαρά, την επιβράβευση του έργου μας Virtual Story με την εθνική ετικέτα ποιότητος.

Τα παιδιά συνεργάστηκαν δημιουργώντας ιστορίες και αναζητώντας διάφορα εργαλεία Διαδικτύου για να το κάνουν. Δημιούργησαν τους ήρωες της δικής τους ιστορίας και μιας από τις ιστορίες εταίρων και χρησιμοποίησαν διάφορα υλικά και μεθόδους. Στόχος ήταν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τη δημιουργική γραφή και ανάλογα με το επίπεδο των ικανοτήτων τους, να δημιουργήσουν σενάρια, να κοινωνικοποιηθούν, να προβληματιστούν, να συνεργαστούν, να πάρουν ρόλους, να αυτοσχεδιάσουν, να διασκεδάσουν, να αναπτυχθούν στον προφορικό και γραπτό λόγο. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο διαδικτύου με την καλύτερη δυνατή εφαρμογή, δημιουργήθηκε η τελική ιστορία που συνοψίζει το έργο και παρουσιάζει όλη την εργασία και τα προϊόντα της.

Το πρόγραμμα αυτό ενίσχυσε τις δεξιότητες των μαθητών στη γλώσσα, την τέχνη, την πληροφορική και την επικοινωνία καθώς επίσης τη φαντασία και τη δημιουργικότητα.

Ευχαριστούμε όλους του συνεργάτες του έργου, όλων των χωρών (Λιθουανία, Ελλάδα, Τουρκία, Ιταλία) κι αναμένουμε και την Ευρωπαϊκή ετικέτα, καθώς έλαβαν διάκριση και οι εταίροι μας. Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλους και φυσικά στους μικρούς δημιουργούς: τα νηπιάκια μας.

Παιχνίδια με το όνομά μου

Παίζοντας με το όνομά μας, προσπαθούμε να βρούμε την ανάλογη καρτέλα, σχηματίζουμε το αρχικό μας με καπάκια, γινόμαστε ομάδες με το ίδιο χρώμα καρτέλα και ζωγραφίζουμε το πρώτο γράμμα  του ονόματος.

Έγκριση προγράμματος Erasmus+ ΚΑ229 με συντονιστικό ρόλο.

Με την έναρξη της φετινής χρονιάς το 23ο Νηπιαγωγείο Λάρισας, πρόκειται να υλοποιήσει ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ του τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης. Η παιδαγωγική ομάδα του σχολείου είναι ο συντονιστής και δημιουργός του προγράμματος με τίτλο «Prevention is better than Cure, as Hippocrates said». Το σχέδιο εγκρίθηκε, κατόπιν αξιολόγησης από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Ελλάδας (ΙΚΥ), σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη διετία 2019-2021 και χρηματοδοτείται από την ευρωπαϊκή ένωση. Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν προσεκτικά, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι του προγράμματος.


Το γενικό συντονισμό του όλου έργου έχει η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, κα. Αντωνίου Ελισάβετ, ενώ υπεύθυνη επικοινωνίας είναι η νηπιαγωγός κα Νικολαϊδου Σiμέλα.


Το έργο με τίτλο «Prevention is better than Cure, as Hippocrates said», έχει ως άξονα τη υγιεινή διατροφή, την άσκηση και το «ευ ζην». Απευθύνεται σε μαθητές προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και βασικός στόχος του είναι η βελτίωση και προαγωγή της ψυχικής, σωματικής υγείας και κοινωνικής ευεξίας των μαθητών. Πυρήνας του προγράμματος είναι η ιδέα ότι μέσα στη φύση o άνθρωπος μπορεί να αναζητήσει τρόπους πρόληψης και θεραπείας και να διαμορφώσει θετικές στάσεις για το περιβάλλον και την αειφορία. Αυτό θα επιτευχθεί συμμετέχοντας σε δράσεις με επιμέρους στόχους, όπως την κατανόηση της έννοιας της «Υγείας» και την αξία της υγιεινής διατροφής, μέσα από την διερεύνηση της Ιπποκρατικής θεωρίας.
Είναι ένα πρόγραμμα που δίνει την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς και σε μαθητές από Ιταλία, Ισπανία, Λιθουανία, Λετονία κι Ελλάδα (23ο Νηπιαγωγείο – 5ο Νηπιαγωγείο Φαρσάλων), να ανταλλάξουν απόψεις, να μοιραστούν ιδέες και καινοτόμους μεθόδους διδασκαλίας, με κοινό στόχο την συνεργασία, την αλληλεπίδραση, την επαφή με την κουλτούρα και τον πολιτισμό των λαών της Ευρώπης αλλά και την γνωριμία με διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα. Κοινό όραμα όλων των εταίρων, αποτελεί η υιοθέτηση προτύπων, στάσεων και συνηθειών που οδηγούν στην ευζωία. Επιπλέον, η καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης στους μαθητές, και η θεμελίωση της ευρωπαϊκής τους ταυτότητας αποτελούν πρωταρχικοί στόχοι του έργου.
Τα αποτελέσματα του έργου ελπίζουμε να έχουν μακροπρόθεσμα οφέλη στους μαθητές, ώστε να αποφασίζουν και να ενεργούν συνειδητά για θέματα που επηρεάζουν την υγεία τους, μετουσιώνοντας σε πράξη τις σοφές ρήσεις του αρχαίου έλληνα θεραπευτή και φιλοσόφου Ιπποκράτη, «Κάλλιον το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν» και «Η τροφή σου είναι το φάρμακό σου και το φάρμακό σου η τροφή σου».
Θα γνωρίσουν τις συνήθειες και τις συμπεριφορές παιδιών κάθε συνεργαζόμενης χώρας, τη διατροφή της οικογένειας (γονέων, παππούδων) στο παρελθόν, σε σύγκριση με αυτές που έχουν διαμορφωθεί σήμερα. Η ενεργός συμμετοχή και συνεργασία μεταξύ των παιδιών των σχολείων-εταίρων θα βελτιώσει τις κοινωνικές τους ικανότητες, προωθώντας τον αμοιβαίο σεβασμό, την υπευθυνότητα και την αλληλεπίδραση, ενισχύοντας την ευρωπαϊκή ταυτότητα.

Είναι επιτακτική η ανάγκη, η νέα γενιά να γνωρίσει και να αφομοιώσει ωφέλιμα πρότυπα και στάσεις που θα επηρεάσουν θετικά την ποιότητα ζωής σε όλη την πορεία της. Επειδή η πρώτη σχολική ηλικία είναι η πλέον κατάλληλη για την αφομοίωση συνηθειών και προτύπων, θεωρούμε ότι το συγκεκριμένο έργο θα έχει θετική επίδραση στους μαθητές προς την κατεύθυνση αυτή.

Τα Λουλούδια της φιλίας

Αφού γνωριστήκαμε τα παιδιά παίρνουν από μια χρωματιστή λωρίδα χαρτιού και χορεύουν στο χώρο. Με το σταμάτημα της μουσικής τα παιδιά γίνονται ομάδες, ανάλογα το χρώμα της λωρίδας.

Στη συνέχεια σχηματίζουμε ένα λουλούδι, Το Λουλούδι της Φιλίας.

Το κάθε παιδί σχηματίζει μία καρδούλα μαζί με τον καινούριο του φίλο.

 

 

Καλή σχολική χρονιά!!!

Οι νηπιαγωγοί και τα παιδιά του 23ου Νηπιαγωγείου Λάρισας σας ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Ένα συναρπαστικό ταξίδι ξεκινά!! Με σύντροφό μας το παιχνίδι ανακαλύπτουμε συναισθήματα, χρώματα, σχήματα,γράμματα, αριθμούς

Στο Νηπιαγωγείο τα παιδιά δεν αποκτούν απλώς ξερή
γνώση, αλλά κυρίως μαθαίνουν τρόπους για να αναπτύξουν τις ικανότητές τους.

Νιώθουν ότι μπορούν να εμπιστευτούν όλους όσους βρίσκονται μέσα σ’ αυτόν.
Νιώθουν ότι μπορούν να παίξουν ευχάριστα, αλλά και με ασφάλεια.
Μαθαίνουν να αυτοεξυπηρετούνται, αλλά και να εξυπηρετούν τους άλλους.
Μαθαίνουν να εκφράζονται και να ακούν τους άλλους.
Μαθαίνουν να έχουν φίλους και να μοιράζονται.
Μαθαίνουν να κάνουν λάθη και διδάσκονται από αυτά.
Μαθαίνουν τη συνεργασία.
Τα παιδιά αρχικά συστήνουν τον εαυτό τους και φτιάχνουν ένα ιστό γνωριμίας.
Στη συνέχεια η κούκλα του σχολείου μας θα βοηθήσει τα παιδιά να συστήσει το ένα το άλλο.

On line meeting

Διαδικτυακή συνάντηση και ανταλλαγή ευχών με τους φίλους μας σε Ευρώπη και Ελλάδα.Μέσα σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού μιλήσαμε μαζί τους και δείξαμε τους ήρωές μας.

INTERNET DAY Ασφαλές διαδίκτυο

Στις 5 Φεβρουαρίου, ημέρα ασφαλούς διαδικτύου μιλήσαμε για την ασφάλεια στο διαδίκτυο και τους σωστούς όρους χρήσης του υπολογιστή.Παρακολουθήσαμε κατάλληλα βίντεο,παραμύθια και μετά από συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών δημιουργήσαμε την αφίσα μας.

 

 

 

 

Κατασκευή ηρώων-γλωσσικά παιχνίδια

Κατασκευάσαμε τους ήρωες της ιστορίας και παίξαμε θεατρικό παιχνίδι.

Γράψαμε στο Word τα ονόματά τους στην ελληνική και αγγλική γλώσσα και κάναμε γλωσσικές δραστηριότητες.

Δημιουργία logo-δημιουργία ιστορίας

Δημιουργήσαμε το λογότυπο (logo) της ομάδας μας,και ξεκινήσαμε τη δημιουργία της ιστορίας μας.Το Φθινόπωρο μας εμπνέει, γι’αυτό μετά από ανταλλαγή ιδεών στην ολομέλεια, αποφασίσαμε να έχουμε ως κεντρικό ήρωα στην ιστορία,ένα σύννεφο που το ονομάσαμε ‘Πουπουλένιο».Μετά από συζήτηση και »καταιγισμό»ιδεώνδημιουργήσαμετο παραμύθι μας ,ξεκινώντας την εικονογράφησή του.

 

 

 

 

e-Twinning »virtual story» στο ολοήμερο τμήμα(Simela Nikolaidou)

Στο ολοήμερο τμήμα οι μαθητές συμμετείχαν στο e-Twinning project »virtual story», όπου δημιούργησαν τη δική τους ψηφιακή ιστορία μέσα σ’ένα πλαίσιο συνεργασίας με σχολεία της Ευρώπης. Αρχικά αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο για τις συνεργαζόμενες χώρες, και με τη βοήθεια της εφαρμογής Google Maps τις εντόπισαν στο χάρτη.Παρατήρησαν τις σημαίες τους,και ζωγράφισαν τις ευχές τους.Είμαστε όλοι φίλοι και σεβόμαστε ο ένας τον άλλο

 

 

 

 

 

Eπίσκεψη στο μνημείο του Ιπποκράτη και στο βοτανικό κήπο

Ένα πολύ όμορφο πρωινό περάσαμε με τους μαθητές μας στην επίσκεψη που κάναμε στο μνημείο του Ιπποκράτη και στο βοτανικό κήπο.
Είδαμε το άγαλμα του Ιπποκράτη σμυλεμένο από τον γλύπτη Καλακαλά, απαγγείλαμε τον όρκο του Ιπποκράτη και θυμηθήκαμε τις ρήσεις του.

Ευχαριστούμε τον πρόεδρο του συλλόγου «Ο Ιπποκράτης στη Λάρισα», κο Ρίζο Χαλιαμπάλια για την όμορφη ξενάγηση που μας έκανε.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τον βοτανικό κήπο και ο κος Μανούσιος μας μίλησε για τα βότανα και την αξία τους στην υγεία του ανθρώπου. Μυρίσαμε βότανα, είπαμε παροιμίες και παίξαμε παιχνίδια, όπως περνά περνά η μέλισσα και κάναμε αθλητικές δραστηριότητες. Φάγαμε στη φύση πάντα υγιεινα φαγητά.

Γυρίσαμε στο σχολείο αναζωογονημένοι, γιατί όπως λέει και ο Ιπποκράτης, ο περίπατος στη Φύση βοηθάει όχι μόνο τη σωματική αλλά και την ψυχική υγεία.

Οικογένειες μιας άλλης εποχής

Το 23ο Νηπιαγωγείο Λάρισας συμμετείχε στην συνεργατική εκδήλωση ΄΄Τρεις γενιές μια αγκαλιά» που διοργάνωσε η συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου κ. Άρτεμις Παπαδημητρίου.Το έργο μας, εμπνευσμένο από την πλούσια συλλογή της Πινακοθήκης Λάρισας ήταν ένα οικογενειακό λεύκωμα,γεμάτο με πίνακες σπουδαίων ζωγράφων, που μας μετέφεραν στο παρελθόν της πόλης μας. Μέσα από τις αφηγήσεις του ήρωα, »ζωντανέψαμε», όμορφες οικογενειακές στιγμές μιας άλλης εποχής, εμπλέκοντας τους πίνακες και τη φαντασία των μαθητών μας. Το απόγευμα στο 13ο Νηπιαγωγείο Λάρισας, οι πίνακες της Πινακοθήκης Λάρισας ζωντάνεψαν γλυκές νοσταλγικές αναμνήσεις μέσα από μικρές αφηγήσεις του ήρωά μας, του Κωνσταντίνου Μελά.

Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώρος Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Elisabet Antoniou, , τα οποία χαμογελούν, άτομα κάθονται και εσωτερικός χώρος Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, παπούτσια

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα

Η εικόνα ίσως περιέχει: φαγητό Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και γήπεδο μπάσκετ Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Η εικόνα ίσως περιέχει: φαγητό

Τρεις γενιές μια αγκαλιά.

Όμορφες στιγμές, όμορφες εικόνες στην εκδήλωση »Τρεις γενιές μια αγκαλιά», όπου πολλά παιδιά ταυτόχρονα ,χόρεψαν και απέδωσαν το ίδιο τραγούδι με διαφορετικό τρόπο, ενώ στο τέλος ενώθηκαν όλοι μαζί χορεύοντας, γονείς και παιδιά .Όμορφες, νοσταλγικές μελωδίες απ’ το παρελθόν, ένωσαν όλους τους παρευρισκόμενους σ΄ένα ηχηρό χειροκρότημα χαράς κι ενθουσιασμού.Ένα μεγάλο χειροκρότημα αξίζει τόσο στους μικρούς μας μαθητές που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στα εικαστικά έργα και στους χορούς,όσο και στην »ψυχή» της εκδήλωσης κ. Άρτεμη Παπαδημητρίου, συντονίστρια Ε.Ε.προσχολικής αγωγής,που όλα αυτά τα χρόνια μας εμπνέει με τη θετική της ενέργεια.τις γνώσεις και την επιστημονική της καθοδήγηση.Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στις συναδέλφισσες του 13ου νηπιαγωγείου Λάρισας για την άψογη οργάνωση και φιλοξενία!

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται, πλήθος και υπαίθριες δραστηριότητεςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, πλήθος και υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και παπούτσια Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και άτομα στέκονται

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητες Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητες

 

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και υπαίθριες δραστηριότητες Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Elisabet Antoniou, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητες

Πρόσκληση στην εκδήλωση «Τρεις γενιές μια αγκαλιά».

 

Την Τρίτη 28 Μαϊου, 18 νηπιαγωγεία του νομού Λάρισας, ανάμεσά τους και το 23ο νηπιαγωγείο Λάρισας, συμμετέχουμε με εικαστικά έργα και χορούς για μικρούς και μεγάλους στην έκθεση «Τρεις Γενιές μια Αγκαλιά», με πρωτοβουλία της συντονίστριας εκπαιδευτικού έργου προσχολικής αγωγής, ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας, κας Άρτεμις Παπαδημητρίου.
Σας περιμενουμε την Τρίτη, ώρα 19:00 στο 13ο νηπ/γειο Λάρισας.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Μες στο Μουσείο, μες το Μουσείο.

Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων αύριο και …το σχολείο πάει Μουσείο!!. Βλέπουμε διαδικτυακά διάφορα μουσεία και λέμε:

-Τι αισθανόμαστε όταν πάμε να τα επισκεφτούμε.

-Πως συμπεριφερόμαστε στα μουσεία.

Στο 23ο νηπιαγωγείο Λάρισας δημιουργήσαμε την αφίσα με τα μουσεία της πόλης, αλλά και της τάξης μας φυσικά,
– το Μουσείο Ιπποκράτη- το οποίο δημιουργήθηκε στα πλαίσια του eTwinning project στο οποίο συμμετέχουμε.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

18 Μαϊου. Παγκόσμια ημέρα Μουσείων. Το Μουσείο της τάξης μας- τα Μουσεία της πόλης μας.

Δημιουργούμε κι ένα ποιηματάκι για να σας δελεάσουμε να επισκεφτείτε τα μουσεία της πόλης μας.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα

 

Η ημέρα της μητέρας.

Η γιορτή της μητέρας ξεκινάει από τους Έλληνες και την αρχαία Ελλάδα. 

Στην ελληνική μυθολογία συναντάμε την μητέρα Γη, την πρώτη μητέρα, που λατρεύονταν σαν θεότητα. Η μητέρα Γη ήταν για τους αρχαίους Έλληνες η προσωποποίηση της φύσης και μητέρα των πάντων. Η μικρασιατική θεότητα Κυβέλη, γνωστή στους Έλληνες ως Ρέα λατρεύονταν ως θεά της γης, της άγριας φύσης και της γονιμότητας. Σύμφωνα με τη ελληνική μυθολογία ήταν η πρώτη γυναίκα που γέννησε με τοκετό και μεγάλωσε με το μητρικό της γάλα τα παιδιά της.

Πως τιμουσαν τη Μητερα στην Αρχαια ΕλλαδαΦτιάξαμε καρτούλες για τη μανούλα, τις διακοσμήσαμε με καρδούλες και λουλούδια και ζωγραφίσαμε από μέσα.

Παρατηρούμε τον πίνακα του Klimt «Μάνα και Παιδί» και τον ζωγραφίζουμε.
Αποτέλεσμα εικόνας για κλιμτ μανα και παιδι

Ο Όρκος του Ιπποκράτη.

Ο όρκος του Ιπποκράτη είναι ο όρκος που λαμβάνεται από ιατρούς και αναφέρεται στην ηθική εξάσκηση της ιατρικής. Πιστεύεται πως ο όρκος γράφτηκε απο τον Ιπποκράτη τον 4ο αιώνα π.χ ή απο έναν απο τους μαθητές του. Παρ’όλο που είναι περισσότερο ιστορικής και ηθικής αξίας, ο όρκος θεωρείται ως τελετή περάσματος για αυτούς που ασκούν την ιατρική.
Μαθαίνουμε και απαγγέλουμε τον όρκο του Ιπποκράτη.