Διατροφή και μαθηματικά

Σήμερα ασχοληθήκαμε με την ομαδοποίηση, την μέτρηση και τη δημιουργία μοτίβων με αντικείμενο τα φρούτα. Αρχικά κόψαμε και ζωγραφίσαμε μήλα κι αχλάδια και στη συνέχεια τα κατατάξαμε σε 2 ομάδες, τα μετρήσαμε, βάλαμε τον σωστό αριθμό και δημιουργήσαμε μοτίβα φρούτων, σύμφωνα με τις εντολές κάθε φορά.

Φθινοπωρινές πινελιές μέσα από την Τέχνη

1η Οκτωβρίου σήμερα. Το Φθινόπωρο βρίσκεται στην αυλή μας κι εμείς παρατηρήσαμε τη φύση και μερικούς πίνακες ζωγραφικής μέσα στην τάξη.

15 ζωγραφικοί πίνακες με θέμα το φθινόπωρο

https://antikleidi.com/2013/09/22/autumn-2/

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε με πινέλα τον δικό μας φθινοπωρινό πίνακα.

«Αθλούμαι-Μένω Υγιής –Μένω Ασφαλής» Erasmus 2019-21

Με σύνθημα «Αθλούμαι-Μένω Υγιής –Μένω Ασφαλής» και στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus + 2019-21 »Prevention is better than Cure», γιορτάσαμε την 7η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2020 και την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2020, υλοποιώντας την Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020, αθλητικές δράσεις. Τα νήπια έπαιξαν με τα στεφάνια, τους κώνους, τις ρακέτες και τις μπάλες, ενώ γνώρισαν και τις μασκότ των ολυμπιακών αγώνων στην Αθήνα το 2004.

KODAK Digital Still Camera

KODAK Digital Still Camera

KODAK Digital Still Camera

KODAK Digital Still Camera

Το αρχικό μου όνομα, με φύλλα φθινοπωρινά.

Ένα πρωινό στην αυλή του νηπιαγωγείου μας, κάποια παιδάκια άρχισαν να μαζεύουν φθινοπωρινά φύλλα. Τα αξιοποιήσαμε κατάλληλα και τα χρησιμοποιήσαμε για να μάθουμε το αρχικό του ονόματός μας, εφόσον κάναμε συγκρίσεις κι ομαδοποιήσεις με όλα τα ονόματα, πρώτα.

Ποιο όνομα αρχίζει με το ίδιο γράμμα, ποιο όνομα τελειώνει το ίδιο.

Χρήσιμο ενημερωτικό υλικό του ΕΟΔΥ

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ 

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε!

Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο

 Ενθαρρύνετε τα παιδιά να παίρνουν μέτρα προφύλαξης από τον ιό (SARS-CoV-2) που προκαλεί τη νόσο COVID-19 και να εφαρμόζουν τους κανόνες υγιεινής:
– Να φορούν προστατευτική μάσκα σε εσωτερικούς χώρους καθώς και σε εξωτερικούς όταν υπάρχει συνωστισμός. Συζητήστε μαζί τους τον τρόπο της σωστής χρήσης μάσκας. Επιμείνετε ότι η μάσκα είναι αυστηρά προσωπικό αντικείμενο.
– Να αποφεύγουν την κοντινή επαφή με άτομα που δεν ανήκουν στο οικογενειακό σας περιβάλλον τηρώντας τη μέγιστη δυνατή απόσταση από φίλους, γνωστούς και άγνωστους.
– Να πλένουν συχνά τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά με την επιστροφή στο σπίτι, πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.
– Να κρατούν με ευλάβεια αποστάσεις από τους ηλικιωμένους και τα ευάλωτα άτομα της οικογένειας-πρέπει να τους προστατέψουμε!
– Να αποφεύγουν τη στενή επαφή με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα του ιού.
– Να βήχουν και να φτερνίζονται στον αγκώνα τους ή σε ένα χαρτομάντιλο, το οποίο θα πετούν αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.
 Κρατήστε τα παιδιά στο σπίτι αν νιώθουν άρρωστα, επικοινωνήστε άμεσα με γιατρό της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, κατά προτίμηση με γιατρό που παρακολουθεί συστηματικά τα παιδιά, και ενημερώστε το σχολείο.

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ, Σεπτέμβριος 2020

Αγιασμός στο νηπιαγωγείο

Καλημέρα σας!!

Ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρόνια θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του σχολείου μας, στις 11.00 το πρωί, τη Δευτέρα 14/9/2020.

Οι εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται στο σχολείο στις 8.15 π. μ. 

Μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει:

  • ενημέρωση στην αυλή για τη λειτουργία του νηπιαγωγείου
  • για τα μέτρα που θα τηρηθούν στα νηπιαγωγεία
  • διανομή μάσκας ανά μαθητή
  • ιδιαίτερη έμφαση στην ενδεδειγμένη χρήση της μάσκας.
Σας περιμένουμε με χαμόγελο και αισιοδοξία!!

Συνίσταται η χρήση μάσκας και η αποφυγή συνωστισμού, για λόγους πρόληψης.

 

Ευχόμαστε:

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ!!!!

Ενημέρωση για το «Σχολείο Δεξιοτήτων»

Μετά την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης διαδικασίας δήλωσης των σχολείων από τις Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης της χώρας στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα του Ι.Ε.Π., εκδόθηκε η Υ.Α. με αρ. Φ.7/86136/ΓΔ4/6-7-2020 (ΦΕΚ 2847/Β/13-7-2020), όπου ορίζονται διακόσιες δεκαοκτώ (218) σχολικές μονάδες (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια) για την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην υποχρεωτική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Το νηπιαγωγείο μας ορίσθηκε για το σχολικό έτος 2020-21 ως σχολική μονάδα για την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», όπου σήμερα έγινε η πρώτη ενημέρωση στις εκπαιδευτικούς.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Τα πρώτα μου χρόνια τ’ αξέχαστα τα ’ζησα
κοντά στ’ ακρογιάλι,
στη θάλασσα εκεί τη ρηχή και την ήμερη,
στη θάλασσα εκεί την πλατιά, τη μεγάλη.
Κωστής Παλαμάς

Μ΄αυτούς τους στίχους αποχαιρετήσαμε τους μαθητές μας, ελπίζοντας πως οι στιγμές, τα βιώματα, τα συναισθήματα, οι γνώσεις, οι εμπειρίες που απέκτησαν στο νηπιαγωγείο θα μείνουν αξέχαστες στην ψυχή και τη σκέψη τους.
Προσπαθήσαμε να είμαστε γι αυτούς μια πλατιά και ήρεμη θάλασσα στην αρχή του ταξιδιού της ζωής και της γνώσης.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Βράβευση του νηπιαγωγείου μας

Με τη λήξη της φετινής χρονιάς το νηπιαγωγείο μας παρέλαβε βραβείο στην κατηγορία βίντεο, με το ομαδικό έργο «Το ημερολόγιο ενός νηπιαγωγείου», στα πλαίσια του διαδικτυακού διαγωνισμού καλλιτεχνικής έκφρασης με τίτλο: «Σκέφτομαι και Δρω, Περιγράφω αυτό που Ζω».
Στο «Ημερολόγιο ενός νηπιαγωγείου» αποτυπώνονται τα συναισθήματα του ίδιου του σχολείου, αλλά και των παιδιών, τις μέρες τις πανδημίας και του αναγκαστικού εγκλεισμού στο σπίτι, με ζωγραφικά έργα και κείμενα.


https://www.youtube.com/watch?v=9bBMTCWgXG4

Συγχαρητήρια πολλά στους συμμετέχοντες και στους διοργανωτές αυτής της όμορφης εκδήλωσης, στη Δ/ντρια Π. Ε. Λάρισας, κ. Παπαδοπούλου και στην Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων κ. Χατζημίχου.

Παρουσίαση του προγράμματος «virtual story», στο 6ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Συνέδριο eTwinning

6ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Συνέδριο eTwinning #etwinconfgr

Παρουσίαση του έργου «virtual story», ενός βραβευμένου έργου με ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας, που υλοποίησαν το νηπιαγωγείο Μεσοχωρίου Λάρισας και το 23ο νηπιαγωγείο Λάρισας μαζί με σχολεία από τη Λιθουανία, Ισπανία, Ιταλία και Τουρκία.


Η παρουσίασή μας στο 10.08 λεπτό

STEM 2.0. Παρουσίαση προγράμματος

Μία πολύ εποικοδομητική χρονιά με ρομποτική στο σχολείο STEM 2.0. και webinars έφτασε στο τέλος της με τις σημερινές παρουσιάσεις μας. Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία και το υπέροχο αυτό ταξίδι. » Ένα φανταστικό ταξίδι στον κόσμο της ρομποτικής και του προγραμματισμού παρέα με τo Robby»

Μικρές φωτοϊστορίες.

Πόσα πράγματα μπορεί να ανακαλύψει κανείς παρατηρώντας με προσοχή το περιβάλλον γύρω του!! αυτό έκαναν οι μικροί φωτογράφοι του νηπιαγωγείου μας, που ανακάλυψαν την ομορφιά της φύσης μέσα από τον φακό της φωτογραφικής μηχανής..στη συνέχεια δημιούργησαν τη δική τους ιστορία με βάση τις φωτογραφίες που τράβηξαν.

Συγχαρητήρια παιδιά!!!

(Πατήστε στο σύνδεσμο για να διαβάσετε τις ιστορίες, επιλέγοντας στη συνέχεια το μεσαίο βελάκι):

https://littlebirdtales.com/tales/view/story_id/765679/?fbclid=IwAR3QcTG5knLNuos5XHHhaqCY9mX4EwXyLqPkgi37c3Y4EZxYsKZ3EhmGw70

 

 

 

Αχ μελισσούλα, μελισσάκι.

Επειδή το θέμα για τα έντομα είναι «ανεξάντλητο» και δίνει αφορμές και προεκτάσεις για πολλές δραστηριότητες, αποφασίσαμε να εστιάσουμε στη μικροκαμωμένη αλλά ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ μελισσούλα!!!

Πατήστε πάνω στα εικονίδια και ανακαλύψτε παιχνίδια, παζλ, ιστορίες και κατασκευές.

 

«Οι φωτογραφίες μιλάνε..»

Από την δράση της προηγούμενης εβδομάδας «Μικροί φωτογράφοι» επέλεξε  3-4 φωτογραφίες που τράβηξες και δημιούργησε τη δική σου φωτοϊστορία.

Μπορείς ( με βοήθεια) να τη γράψεις (50 λέξεις περίπου).

2) Παρακολούθησε την ταινία «Μια πολύ πεινασμένη κάμπια» του ERIC CARL,στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=Z7hTGCs9QJY&feature=youtu.be

Κατόπιν, σε ένα φύλλο χαρτιού γράψε ( όπως μπορείς) σε μια κάθετη στήλη, τις μέρες της εβδομάδας και  ζωγράφισε δίπλα στην κάθε ημέρα πόσα φρούτα έφαγε η κάμπια. Στο τέλος της σειράς γράψε τον αντίστοιχο αριθμό.

ΔΕΥΤΕΡΑ

ΤΡΙΤΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΕΜΠΤΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

 

2) Πόσα φρούτα  έφαγε η κάμπια την Δευτέρα και την Τρίτη συνολικά ;

Ζωγράφισε  κάτω από τις λέξεις τόσα φρούτα όσα έφαγε και γράψε τον αριθμό.

 

ΜΗΛΑ          +         ΑΧΛΑΔΙΑ  

                      +                                  =

 

Πόσα φρούτα έφαγε την Τετάρτη και την Πέμπτη συνολικά;

ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ      +       ΦΡΑΟΥΛΕΣ  

 

                                   +                                   =

3) Ζωγράφισε μία  μεγάλη πεταλούδα και σχεδίασε τα φτερά της με τέτοιο τρόπο ώστε ό,τι σχέδιο και χρώμα υπάρχει στο δεξί φτερό, ακριβώς το ίδιο να υπάρχει και στο αριστερό.

4) Παρακολούθησε την ταινία για τη μεταμόρφωση της πεταλούδας στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

Με τις δραστηριότητες θα ασχοληθούμε και στην σύγχρονη διαδικτυακή μας συνάντηση στις 22/5, στο ψηφιακό περιβάλλον Webex!

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

Οι δασκάλες σας

κ.’Ελσα,   κ.Σιμέλα

 

Μικροί φωτογράφοι, μεγάλοι εξερευνητές.

Ο μήνας Μάιος προσφέρεται για βόλτα στη φύση, κοντινή ή πιο μακρινή, στην αυλή του σπιτιού, στο πάρκο ή στη γειτονιά μας.
Οι σημερινές δραστηριότητες έχουν στόχο να ανακαλύψουν τα παιδιά μέσα από φυσική παρατήρηση, όμορφες λεπτομέρειες που υπάρχουν γύρω μας.

Καλή επιτυχία!!

Δείτε την παρακάτω παρουσίαση:

https://sway.office.com/kR2lrR3qJZLzcVE4?play