- Διδακτική πρόταση με χρήση λογισμικού Διαδραστικου Πίνακα (λογισμικό, Openboardστα) Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α Γυμνασίου
2. Οπτικοακουστική Διδακτική πρόταση με χρήση του
λογισμικού Photostory 3
2. Οπτικοακουστική Διδακτική πρόταση με χρήση του
λογισμικού Photostory 3
Μαθαίνουμε να συλλαβίζουμε σωστά!
https://melobytes.gr/app/syllavismos
Φτιάξε λέξεις με τις συλλαβές
Διάβασε τις λέξεις σύμφωνα με τον οδηγό ανάγνωσης και μετά φτιάξε κι εσύ οδηγούς ανάγνωσης για τις λέξεις που σε δυσκολεύουν
Φτιάξε λέξεις με τις συλλαβές του πίνακα
Σχεδίασε τα γράμματα που βλέπεις στην εικόνα
Να βάλετε στην σειρά τις εικόνες
Συμπληρώστε τα κενά με ο ή ω.
ιδ….μένος
γράφ….ντας
ενεργ….ντας
αφαιρ….ντας
αναιρ….ντας
διαμαρτυρ….μενος
ειπ….μένος
προσδοκ….μενος
αφήν….ντας
δημιουργ….ντας
καμ….μένος
πι….μένος
περν….ντας
παίρν….ντας
περισπ….μενος
περιφερ….μενος
ενάγ….ν
εναγ….μενος
Nα συμπληρώσετε τις λέξεις με τα γράμματα που λείπουν:
A. ασκ….στε κρατ….στε B. κλα….ένος κα….ένος
κρατηθ….τε κλ….στε διαμαρτυρ….μένος διασ….ρμένος
αγαπ….στε δροσ….στε εντειχ….σμένος συναθρ….σμένος
δροσιστ….τε κυβερν….στε δαν….σμένος κλ….σμένος
αναρωτηθ….τε διαμαρτυρ….θ….τε κατακλ….σμένος δακρ….σμένος
προχωρ….τε καθαρ….στε αποθαρρ….μένος καταψ….φ….σμένος
αφ….στε φυλαχτ….τε εκλεπτ….σμένος πρ….σμένος
υπηρετ….τε λ….στε συγχ….σμένος επιβαρ….μένος
λυθ….τε δακρ….στε π….γμένος μυ….μένος
κατακλ….στε αντικρ….στε μεθ….σμένος θρε….ένος
φαγ….μένος κατατεθ….μένος
Στις παρακάτω φράσεις να υπογραμμίσετε τα λάθη και να γράψετε το σωστό.
1. Eρευνείστε το θέμα και απαντείστε μας σε σύντομο χρονικό διάστημα.
2. Kατήγγειλέ τους στην αστυνομία και μ’ αυτόν τον τρόπο απήλλαξέ μας από μερικούς
ενοχλητικούς.
3. Έχει δωθεί παράταση. Ήλεγξε τα κείμενα και ύστερα αντέγραψέ τα προσεκτικά.
4. Nα ομολογίσεις ότι έσφαλλες αφήνοντας τη δουλειά σου.
5. Mόλις τον γνωρίσαμε, τον περιβάλαμε αμέσως με την εμπιστοσύνη μας. Όσο καιρό
ήταν κοντά μας, τον περιβάλαμε με την αγάπη μας.
6. Έμεινε κρυμένος μην ξέρωντας τι να κάνει.
7. Kανένας δεν ήταν διατεθημένος να παραδεχτεί το σφάλμα του.
8. Tο τιμόμενο πρόσωπο στην εκδήλωση ήταν μια εργαζόμενη πολύτεκνη μητέρα.
9. Mη δώστε σημασία ό,τι κι αν σας πούνε.
10. Προσπαθείστε να καταβάλλετε όλες σας τις δυνάμεις για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου.
11. Tους υπέβαλλε μήνυση, γιατί τον απέρριψαν χωρίς να αιτιολογήσουν την απόφασή τους.
12. Έχει ανάγει σε προσωπική του υπόθεση το θέμα.
Συμπληρώστε τα γράμματα που λείπουν.
δυσμέν….α σύμπν….α παράν….α
πορ….α αρρώστ….α αντιπροσωπ….α
πεζοπορ….α παλίρρ….α πλαστοπροσωπ….α
καπηλ….α στρατ….ά εποπτ….α
αρχαιοκαπηλ….α εκστρατ….α ανδρ….α
ανεξιθρησκ….α δουλ….α ανανδρ….α
κηδεμον….α εθελοδουλ….α λατρ….α
συμπόν….α επιμέλ….α αρχαιολατρ….α
Εξάσκηση στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου:
1. Aποδομημένες Προτάσεις – Βάλε στην σειρά τις λέξεις ώστε να δημιουργήσεις μια ολοκληρωμένη πρόταση http://dim-k-kastr.ach.sch.gr/physics/mix1.htm
2. Δημιούργησε τις δικές σου ασκήσεις αποδομημένων προτάσεων
http://www.easyschool.gr/abparagr13.htm
3. Εννοιολογικός χάρτης για Συγγραφή Περιλήψεων