Πρόσφατα σχόλια

Kατηγορίες

Σύνδεσμοι

Αναζήτηση

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

30 Δεκεμβρίου 2015 από

Β_ΕΠΑΛ_-_Συστήματα_Διαχείρισης_Βάσεων_Δεδομένων_και_Εφαρμογές_τους_στο_Διαδίκτυο

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο »

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ Η/Υ Β’ ΕΠΑΛ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ)

11 Δεκεμβρίου 2015 από

Β_ΕΠΑΛ_ΓΕΝ_ΠΑΙΔΕΙΑΣ_-_ΕΙΣΑΓΩΓΗ_ΣΤΙΣ_ΑΡΧΕΣ_ΑΡΧΕΣ_ΤΗΣ_ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ_ΤΩΝ_ΗΥ

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο »

ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΕΠΑΛ

11 Δεκεμβρίου 2015 από

Β_ΕΠΑΛ_Αρχές_Προγραμματισμού_Υπολογιστών

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο »

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΠΕ

29 Νοεμβρίου 2015 από

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο »

Ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση: παράγοντες πρόβλεψης της εκπαιδευτικής χρήσης

29 Νοεμβρίου 2015 από

ΤΠΕ_ΣΤΗΝ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο »

ΤΠΕ στην τάξη

29 Νοεμβρίου 2015 από

tpe

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο »

ΤΠΕ στην Εκπαίδευση

29 Νοεμβρίου 2015 από

tpe

 

Οι νέες τεχνολογίες δεν παρέχουν μόνο τα μέσα για παραστατικότερες, ελκυστικότερες και πιο αποτελεσματικές διδασκαλίες. Παρέχουν επίσης κατάλληλα μέσα για την ένταξη στη διδακτική πράξη της διαγνωστικής και της διαμορφωτικής αξιολόγησης, δύο μορφών αξιολόγησης που αν δεν αγνοούνται, τουλάχιστον επισκιάζονται από την τελική αξιολόγηση (των προαγωγικών, ή μήπως μόνο των εισαγωγικών εξετάσεων;) για τα αποτελέσματα της οποίας, μαθητές και εκπαιδευτικοί οφείλουν να κοπιάζουν σχεδόν αποκλειστικά.

Με τα μέσα που παρέχουν οι ΤΠΕ ο εκπαιδευτικός είναι σε θέση :
· Να προσδώσει σε παραδοσιακά διδακτικά εργαλεία, όπως τα φύλλα εργασίας και τα ερωτηματολόγια που χρησιμοποιούνται στη διαμορφωτική αξιολόγηση, περισσότερη ελκυστικότητα, πολυμορφία, πλαστικότητα και «διαδραστικότητα»
· Να εντάξει στην αξιολόγηση του βαθμού επίτευξης των διδακτικών στόχων, τον έλεγχο της ικανότητας των μαθητών να ανταποκρίνονται σε δοκιμασίες που παρέχουν τα νέα διδακτικά εργαλεία όπως λ.χ. οι διαδραστικές αναπαραστάσεις βιολογικών φαινομένων.
· Να σχεδιάσει δραστηριότητες που εξασκούν και αξιολογούν τη δυνατότητα των μαθητών να συνεργάζονται ομαδικά για τη διεκπεραίωση μιας εργασίας, Να ενισχύσει, στο πλαίσιο των ανατιθέμενων εργασιών, την οριζόντια επικοινωνία των μελών της τάξης και εκτός των ορίων του σχολικού προγράμματος, με τη χρησιμοποίηση του διαδικτύου.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο »

Hello world!

1 Μαρτίου 2012 από

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο »