“ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΔΙΑΡΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ”

Το περιβαλλοντικό πρόβλημα και το ζήτημα της προστασίας του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος απασχολεί ολοένα και περισσότερο τους πολίτες, τους επιστήμονες και τις δημόσιες πολιτικές. Η κλιματική αλλαγή επηρεάζει πλέον κάθε χώρα σε κάθε ήπειρο. Διαταράσσει τις εθνικές οικονομίες και επηρεάζει τις ζωές ενώ έχει σημαντικές επιπτώσεις στους ανθρώπους, τις κοινότητες και τις χώρες του σήμερα αλλά ακόμα περισσότερο του αύριο Στην χρονική περίοδο που διανύουμε η ζωή στον πλανήτη έχει την ανάγκη μας περισσότερο από ποτέ, η προσπάθεια μας για τη διάσωση της χρειάζεται να είναι τόσο ατομική όσο και συλλογική.

Η έννοια της παγκόσμιας πολιτειότητας είναι ενσωματωμένη στην ποιοτική εκπαίδευση για το κλίμα. Εάν θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να προσαρμοστούμε και να περιορίσουμε τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όλοι διαθέτουν τις δεξιότητες, τις γνώσεις και τις ευκαιρίες που απαιτούνται για την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης.

Στόχοι του προγράμματος είναι:

  • Η ευαισθητοποίηση,
  • η εκπαίδευση και
  • η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον,

μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε το σχολείο να γίνει κοινότητα αειφορικής συμβίωσης σε εκπαιδευτικό αλλά και πρακτικό επίπεδο.

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Οι μαθητές θα:

  • Διεξάγουν έρευνα για το ενεργειακό αποτύπωμα των μαθητών του σχολείου.
  • Συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικές επισκέψεις σε φορείς που δραστηριοποιούνται για την προστασία του περιβάλλοντος
  • Περιγράψουν τις διάφορες όψεις του περιβαλλοντικού ζητήματος.
  • Καταγράψουν τρόπους αντιμετώπισης.
  • Σχεδιάσουν και θα υλοποιήσουν δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος.
  • Γίνουν οι κλιματικοί πολίτες του αύριο.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: 6-12

ΗΜΕΡΑ/ΕΣ & ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΜΙΛΟΥ: Δίωρες εβδομαδιαίες συναντήσεις δια ζώσης ή διαδικτυακά. Θα καθοριστούν μετά από συνεννόηση με  τις/τους ενδιαφερόμενες/ους μαθήτριες/ες.

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο