ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: “ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ Ή ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ;”

Ο σχεδιασµός της ένταξης του παιχνιδιού στον ενδιάµεσο χώρο µεταξύ αµεσότητας και αναστοχασµού, είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρηµα που µπορεί να δηµιουργήσει ιδιαίτερα ευνοϊκές συνθήκες για τη νοητική συγκρότηση εννοιών και συλλογισµών από τα µικρά παιδιά. Για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου σχεδιασµού στην εκπαίδευση θα πρέπει να λαµβάνονται πάντα υπόψη οι προϋπάρχουσες “αντιστάσεις”, οι οποίες µπορεί να εκφραστούν µε αφορµή την απόκτηση νέων γνώσεων. Αυτή θα πρέπει να γίνεται αγόγγυστα μέσα από τη χρήση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών. Γι’ αυτό το λόγο, τα συγκεκριμένα απαιτείται να θέτουν ως εξίσου πρωτεύοντα στόχο τη ψυχαγωγία των παιδιών.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: “ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ Ή ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ;”

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο