Πιστοποίηση eSafety για τα σχολεία

Δεκ 20178

Τα σχολεία έχουν την υποχρέωση να παρέχουν ένα ασφαλές περιβάλλον και ασφαλή πρόσβαση στις ψηφιακές τεχνολογίες ως μέρος της διδασκαλίας και της μαθησιακής εμπειρίας. Η Πιστοποίηση eSafety του European Schoolnet στοχεύει στο να βοηθήσει το σχολείο στην αντιμετώπιση της πρόκλησης να παρέχει ένα πιο ασφαλές, εμπλουτισμένο περιβάλλον για το προσωπικό και τους μαθητές. Οι καλές διαδικτυακές εμπειρίες συμβαδίζουν με μια ξεκάθαρη πολιτική του σχολείου και ένα καλά μελετημένο σχέδιο δράσης για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε στον ιστότοπο του προγράμματος http://www.esafetylabel.eu

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πιστοποίηση eSafety για τα σχολεία    

Γαβρόγλου: Δεν μπορούν να συγκρινουν τους Έλληνες Εκπαιδευτικούς με τους άλλους Ευρωπαίους

Δεκ 20176

Οι θεσμοί πράγματι έθεσαν την αύξηση του ωραρίου και του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα σύμφωνα με όσα σημείωσε ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.

Διαβάστε όλο το άρθρο »

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γαβρόγλου: Δεν μπορούν να συγκρινουν τους Έλληνες Εκπαιδευτικούς με τους άλλους Ευρωπαίους    

Ανασκόπηση της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα

Δεκ 20176

Μια σύντομη Ανασκόπηση της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του ΤΕΙ Αθήνας ακολουθώντας τον σύνδεσμο: http://www4.teiath.gr/index.php/tei-athinas/istoria/item/15000-alias-15000

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανασκόπηση της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα    

Why it is Important to learn “Maritime English”

Δεκ 20176

In the new era of 2017 Maritime English is a must for all the seafarers working globally. It is vitally important that those involved in any operational situation communicate effectively.

Maritime English proved to be a very important part of a future navigating officer’s training and it will still gain in importance as long as the shipping industry is in progress. It’s only up to young seafarers to get acquainted with Maritime English as their lives, other crew members’ lives and the ship’s integrity might depend on this particular aspect.

When students that are not native English go on board merchant vessels for the first time to be Apprentice Deck Officers (often called Deck Cadets) they find it hard to learn anything from experienced Officers who are speaking to them in English and also these Officers are not always speaking a correct English.

https://www.youtube.com/watch?v=glJGUNLInSA

As it is well known, most of the maritime accidents happen due to human errors and these occur especially because of bad communication.This is a result of not using standard Maritime English that should be well known by all crew members of a ship, with a special attention drawn towards young Apprentices.

Because the concept of a single nationality crew is no longer met in the world shipping industry, proper communication can be achieved only by using Maritime English focusing especially on young Apprentices as they are the mistakes sensitive ones.

I would like to dedicate this blog to this particular issue for which I would also be referring anecdotes from my experience as a Master and also from various research papers on the subject of Maritime English and discuss how the technology can help in the training of Maritime English.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Why it is Important to learn “Maritime English”    

Διαδικασία Ακυρωσης Συμμετοχης Erasmus+

Δεκ 20176
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικασία Ακυρωσης Συμμετοχης Erasmus+    

Παρουσίαση σχεδίων Erasmus+ 2017

Δεκ 20171

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση σχεδίων Erasmus+ 2017    

Workbal: Νέες ροές στη Σεβίλλη της Ισπανίας το Μάρτιο 2018!

Δεκ 20171

Ξεκινάμε τις διαδικασίες για την επιλογή υποψηφίων για τις κινητικότητες του Μαρτίου 2018 στη Σεβίλλη της Ισπανίας.

Καλή μας αρχή!
Διαβάστε προσεκτικά ποιοι έχουν δικαίωμα να υποβάλουν υποψηφιότητα και τις οδηγίες για να βάλετε την υποψηφιότητα σας εδώ

 1149_1433251302

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Workbal: Νέες ροές στη Σεβίλλη της Ισπανίας το Μάρτιο 2018!    

#Op:T.E.A.C.H.4EU | 3η ροή κατάρτισης καθηγητών στο MOODLE στη Σεβίλλη της Ισπανίας

Ιαν 20179

Μέχρι σήμερα το σχέδιο #OpTEACH4EU έχει καταρτίσει 24 καθηγητες από τρία σχολεία Επαγγελματικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Το 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Αιγάλεω συνεχίζει την υλοποίηση του εγκεκριμένου σχεδίου #OpTEACH4EU που αφορά κινητικότητα καθηγητών Επαγγελματικής Εκπάιδευσης και Κατάρτισης και έχει διετή διάρκεια. Το 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Αιγάλεω είναι ο διαχειρστής του σχεδίου που αποτελεί σύμπραξη μαζί με το 2ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Περιστερίου και το 2ο Ε.Κ Αιγάλεω.

Mέχρι σήμερα το σχέδιο #OpTEACH4EU έχει καταρτίσει 24 καθηγητες από τρία σχολεία Επαγγελματικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα οποία έχει εγκαταστήσει την πλατφόρμα e-learning MOODLE με σκοπό την αναβαθμιση και ελκυστικότητα της Εππαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.

Η τρίτη ροή δίνει τη δυνατότητα σε ακόμα 12 καθηγητές απο τα τρία σχολεία που συμμετέχουν στην σύμπραξη να αναπτυχθούν επαγγελματικά, διαπολισμικά και προσωπικά επενδύοντας στη μάθηση ενσωμάτησης ΤΠΕ στη διδασκαλία τους και αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα τα σχολεία τους κάνοντας την ΕΕΚ μια ελκυστική επιλογή.

Η τρίτη ροή θα υλοποιηθεί  από 12 Μαρτίου 2017 μέχρι 20 Μαρτίου 2017.  Όσοι καθηγητές θα ήθελαν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για να συμμετάσχουν :

Μπορούν να πληροφορηθούν για το πως μπορούν αν δηλώσουν το ενδιαφέρον τους εδώ:

Δήλωση Υποψηφιότητας Συμμετοχής στην κινητικότητα #OpTEACH4EU

Μπορούν αν ενημερωθούν για το τι έγγραφα χρειάζεται να καταθέσουν και πως εδώ:

Διαδικασία Επιλογής Συμμετεχόντων

Μπορούν αν ενημερωθούν για το πως θα καταθέσουν την αυτοαξιο΄λόγηση τους εδώ:

Μοριοδότηση & Αυτοαξιολόγηση Υποψηφίων
Η διαδικασία επιλογής συμμετεχόντων στην κινητικότητα κατάρτισης καθηγητών στη Σεβίλλη για 9 ημέρες με την ονομασία #OpTEACH4EU θα γίνει από την Επιτροπή Επιλογής Συμμετεχόντων και θα διαρκέσει μέχρι τις 25 Ιανουαρίου  2017.

από κάτω από: Key Action 1, Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση, Κινητικότητα Καθηγητών, Συμπράξεις σχολείων | με ετικέτα , , , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο #Op:T.E.A.C.H.4EU | 3η ροή κατάρτισης καθηγητών στο MOODLE στη Σεβίλλη της Ισπανίας    

#OpMySELF4EU

Ιαν 201630

ποστερ

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο #OpMySELF4EU    

Καλημέρα κόσμε!

Ιαν 201630

IMG_3264

RSS Εορτολόγιο

Το ρολογακι μας!

Εδω θα βλέπουμε τι ωρα ειναι!

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων