Χώρος Προβληματισμού

Δεκ 2022 05

Δελτίο τύπου Νικηφορείου 1ου Γυμνασίου Καλύμνου της 3ης κινητικότητας του προγράμματος του 2019

Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου προγράμματος Erasmus+ 2019-1-EL01-KA101-061222, Σχολική Εκπαίδευση, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η τρίτη κινητικότητα της παιδαγωγικής ομάδας του σχολείου μας στη Βαρκελώνη της Ισπανίας 12-17/09/2022.

Picture 4

Στην εν λόγω κινητικότητα συμμετείχαν η κυρία Ειρήνη Μαρίνου, Φιλόλογος, συντονίστρια του προγράμματος Erasmus+, και ο κύριος Βασίλης Καλογεράκης, Φυσικός.

Θέμα της επιμόρφωσής μας ήταν το «Stress Management», «Διαχείριση του άγχους». Συγκεκριμένα, ενημερωθήκαμε για το άγχος, τα συμπτώματά του και τη σχέσηαλληλεπίδρασή του με τη διανοητική λειτουργία, καθώς και τη σχέση άγχους και διατροφής. Παράλληλα, μας παρουσιάστηκαν τεχνικές καταπολέμησης του άγχους και τεχνικές οργάνωσης της μελέτης, ώστε να καθίσταται αποδοτική.

Επιπλέον, ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στα οφέλη που προκύπτουν από τις πρακτικές της ενσυναίσθησης στην εκπαίδευση, καθώς και στην αξιοποίηση παιδαγωγικών μεθόδων προσέγγισης έργων τέχνης.

Picture 5

Η επιμόρφωση αυτή ελπίζουμε ότι θα βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές στην προσπάθεια αντιμετώπισης του άγχους που χαρακτηρίζει τον σύγχρονο τρόπο ζωής μέσω  της ενίσχυσης της ενσυναίσθησης. Στόχος της σχολικής μας μονάδας είναι η υιοθέτηση διδακτικών προσεγγίσεων και τεχνικών: π.χ. τεχνική pomodoro, τεχνικές συναισθηματικής νοημοσύνης, διαδικασίες προσέγγισης έργων τέχνης με βάση την ενσυναίσθηση, οι οποίες καλλιεργούν την αυτογνωσία, τη δημιουργικότητα και τον αλληλοσεβασμό.

Η κινητικότητα στη Βαρκελώνη μάς έδωσε επιπλέον την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με συναδέλφους από τη Φινλανδία, με τους οποίους ανταλλάξαμε χρήσιμες απόψεις, πρακτικές και εμπειρίες. Τέλος, συνειδητοποιήσαμε ακόμη μια φορά τα κοινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως εκπαιδευτικοί, αλλά και τις κοινές αξίες που μας συνδέουν στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής μας ταυτότητας.
Picture 6

Δελτίο Τύπου

Το Νικηφόρειο 1ο Γυμνάσιο Καλύμνου στο Βερολίνο με το πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122 του 2022

            Τρία μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του Νικηφορείου 1ου Γυμνασίου Καλύμνου, η Άννα Μάγκου μαθηματικός, η Έφη Αρναούτη φιλόλογος, και η Χριστίνα Χριστοδούλου φιλόλογος, συμμετείχαν σε επιμορφωτικό σεμινάριο στο Βερολίνο της Γερμανίας .

Picture 1

            To Εuropass Teacher Academy διοργάνωσε ένα 30ωρο σεμινάριο με τίτλο “Design  Thinking for Educators” από τις 08 μέχρι τις 13 Μαΐου 2023. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να ανακαλύψουν στρατηγικές εύρεσης και επίλυσης προβλημάτων της σχολικής τάξης, κατανόησης του μαθητικού κοινού, και δημιουργίας δραστηριοτήτων που προάγουν τη συμμετοχική διδασκαλία και νέες καινοτόμες δράσεις.

             Στο σεμινάριο συμμετείχαν τόσο εκπαιδευτικοί, όσο και εργαζόμενοι σε οργανισμούς συμβουλευτικής γονέων και εκπαιδευτικών. Τα μαθήματα αρθρώθηκαν με βάση τρεις άξονες. Αρχικά, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να ανιχνεύσουν τα προβλήματα και τις ελλείψεις που υπάρχουν στη σχολική τάξη. Έπειτα, μέσα από συνεντεύξεις μαθητών και μαθητριών διαφόρων εκπαιδευτικών βαθμίδων, οι εκπαιδευτικοί, χωρισμένοι σε δύο ομάδες, συγκέντρωσαν πληροφορίες και εξήγαγαν συμπεράσματα σχετικά με τις ανάγκες και επιθυμίες των παιδιών, τα κενά στη διδασκαλία, και τις ελλείψεις του εκπαιδευτικού συστήματος. Στο τέλος, οι συμμετέχοντες αξιοποιώντας όλο αυτό το υλικό, αφού αφουγκράστηκαν τις ανάγκες των μαθητών και καθόρισαν τα προβλήματα, σχεδίασαν ένα πλάνο διδασκαλίας με καινοτόμες δραστηριότητες, το οποίο προάγει τη συμμετοχή των παιδιών και την ελεύθερη έκφρασή τους, χωρίς να περιθωριοποιεί το πρόγραμμα σπουδών.

Picture 2

              Η επικοινωνία με εκπαιδευτικούς άλλων ευρωπαϊκών χωρών, η ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών, οι νέες γνώσεις έκαναν το επιμορφωτικό σεμινάριο πολύ ενδιαφέρον και απαραίτητο εφόδιο για τα μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας που το παρακολούθησαν. Οι συμμετέχουσες ανυπομονούν να μοιραστούν τη νέα γνώση με όλους τους συναδέλφους μέσω δραστηριοτήτων διάχυσης, προκειμένου να εφαρμοστούν στη σχολική μας μονάδα οι νέες αυτές στρατηγικές στην τάξη, ώστε τα παιδιά να απολαμβάνουν τη μαθησιακή εμπειρία.

 Picture 7

Κινητικότητα του Νικηφορείου 1ου Γυμνασίου Καλύμνου στην Ισλανδία – Οκτώβριος 2023

joint press release iceland

Οκτ 2022 06

21st Century Skills for Teachers and Students – Notes

Dublin 02-08 May 2022

Robert Schwamborn

 

  • Director of Europass Teacher Academy Ireland and Teacher Trainer in Dublin
  • Born in Duesseldorf, Germany. Lives in Ireland since 2006, Teacher Trainer at Europass since 2018.
  • Wood badge (Scouting leadership) program
  • PhD in Neuroscience
  • Former Chairman and Head of Career Development of the Young European Biotech Network Ltd.
  • Project coordinator and Teacher Trainer for the Amgen Biotech Experience in Ireland
  • Winner of the Education Outreach Award in 2017
  • Author of the online course “7 Microsoft Programs for Online Education“

Participant schools

1st Gymnasium of Kalymnos – Kalymnos

Gymnasio Platania – Creta

 

Gesamtschule am Wällenberg – Bremen

IGS Fürstenau – Osnabrück

 

Eilert Sundt videregående skole – Lista

 

Colegio Notre Dame – FESD – Pamplona

CFIE de Benavente – Benavente

IES Profesor Emilio Lledó – Toledo

CEIP Sant Jaume Apòstol – Alfarb – Valencia

EOI Raimundo de Toledo – Toledo

Icebreaking activities

  • Interactive presentations of participants, including questions through NearPod.
  • Short description and remembering what previous participants had said.
  • Names bouncing ball
  • Creativity performance role play
  • Step forward who has…
  • Words related bouncing ball

Applications

  • NearPod: educational platform that allows teachers to create and share interactive lessons with their students.
  • EdModo: enables teachers to share content, distribute quizzes, assignments, and manage communication with students, colleagues, and parents.
  • EdPuzzle: allows to create viewing evaluation questionnaires or insert audio notes in a video.
  • PlayPosit: allows to enrich video content with a variety of powerful interactions.
  • Miro: interactive mind maps and other collaborative boards.
  • Plickers: formative assessment with no need of students device.
  • com random selection among a list of thing (e.g. names)
  • com dictionary quiz for donating rice
  • Plickers: cards for assessment

Creativity and Motivation

The creative process

Turning an idea into reality:

  1. First insight: discovering a problem/task (conscious)
  2. Saturation: gather information, learning (conscious)
  3. Incubation: non-directed thinking (sub-conscious)
  4. llumination: Moment of inspiration (sub-conscious to conscious)
  5. Verification: Verbalising ideas, creating prototypes (conscious)

Adapted from Drawing on the Artist Within by Betty Edwards

How teachers can foster creativity at school

  • Motivate to discover problems
  • Motivate to keep a journal to document own thoughts, ideas, pieces of text, etc. Learn about other cultures, their creative work and believes. “Read like a butterfly, write like a bee”, Philip Pullman
  • Nothing is original: “It’s not where you take things from – it’s where you take them to”, Jean-Luc Godard.
  • Create space for the student’s questions, for open contributions…
  • Empower them to realise their own ideas, to improvise
  • Promote Performance and crafts
  • Promote both intuitive and logical modes of thinking
  • Freedom to fail, allow for risk-taking

Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.

Pablo Picasso

What factors influence motivation

  • Respect (first impression can be crucial), teacher charisma
  • Belonging/Peer pressure
  • Fun/Humour – Gamification of learning
  • Curiosity
  • Attitude/Having a goal. Recognition, rewards, delayed gratification, fear…
  • (inherent) Usefulness, Relevance
  • Student-centric Communication/Language. Personal connection, students worries.
  • Ownership/control. Mastery/Challenge (Zone of proximal development by Lev Vygotsky)
  • Habit/routine. Nutrition/Breakfast and Sleep.
  • Targeted breaks
  • Sensory stimulus, hands-on, interactive
  • Variety of tasks and methods (e.g. ICT)
  • Understanding and precise instructions. Lesson material. Classroom layout

Collaboration 

f you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together (African proverb)

 

Task are suitable for group work if they require….

  • Complex problem solving
  • Extensive research
  • Projects with lots of tasks
  • Reinforcement of specific behaviour or skills
  • Creativity (bouncing ideas of each other)
  • Internal Feedback (before final presentation)
  • Team work / games

PBL and Project Management 

Reflection on X Based-Learning: How can it improve…? How can it be applied to…?

Project Based-Learning Project Work
  • Learning happens during the project
  • The learning happens before the project
  • Takes place during the lessons
  • Takes place at the end and after the lesson
  • Driven by the students
vs
  • Driven by the teacher
  • Displayed publicly
  • Displayed only in class
  • Usually longer than a week
  • Usually completed in a week
  • Real world content and application
  • Classroom context only

 

Project Cycle 

Embracing failure

cycle

Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.

Samuel Beckett

Project motivation

Beware: Motivation high after decision taking may soon be followed by a motivation low.

  • Split large projects into bite sized tasks
  • Organise groups that are responsible for specific tasks
  • Create a checklist for each step on the way
  • Feedback to students needs to be continuous (not just at the end of the project)
  • Highlight milestones, visualise progress
  • Make sure students stay focussed
  • Improvise!

Collaborative boards


Closing projects

  • Reward the achievement
  • Present results
  • Reflection: what went well, what did not go so well?
  • Student self evaluation
  • Write a project report

6 Hats Model 

6hats

 

 

 

Different objectives can be meet by different arrangements of hats:

 

  • Initial Ideas: Blue, White, Green
  • Choosing between alternatives: Blue, White, Green, Yellow, Black, Red
  • Identification of solutions: Blue, White, Black, Green
  • Fast Feedback: Blue, Black, Green, White
  • Strategic planning: Blue, Yellow, Black, White
  • Problem solving: Blue, White, Green, Red, Yellow, Black

Assessment and feedback

Constructive feedback

The story of Austin’s butterfly: 

Rules:

  • Sandwich method: good – to be improved – good
  • Specific: don’t overload on criticism, focus on main issues
  • Honesty
  • Avoid preconceptions, generalisations (always, ever…)
  • Feedback situational, non-personal
  • Avoid but, use and or at the same time.
  • Feedback on feedback

Jigsaw presentations

https://www.jigsaw.org/

  • Choice of Arguments, amount and relevance for the public
  • Evoking of emotions
  • Use of counterarguments
  • Poster design and layout

Assessment

Types:

  • Summative: assessment of learning
  • Formative: assessment for learning
  • Self-assessment: student’s personal development

Tools:

  • Portfolios
  • Simulations
  • Classroom dialogue
  • Rubrics
Οκτ 2022 04

 

Της Καλλιόπης Μπιλλήρη

Καθοδήγηση για Εκπαιδευτικούς: Ευτυχισμένοι Καθηγητές και Καθηγήτριες για Χαρούμενους Μαθητές και Μαθήτριες

 

Kυρίως μάθαμε:

 Τα οφέλη της Ευτυχίας στην Υγεία και την Εκπαίδευση

  Τις δεξιότητες που μπορούμε να εξασκήσουμε και να διδάξουμε στους μαθητές μας, αλλά και να μοιραστούμε μεταξύ μας

 Τη Θετική Εκπαίδευση, εμπνευσμένη από τις αρχές της Θετικής Ψυχολογίας

  Την πρακτική της Ενσυνειδητότητας

  Το μοντέλο PERMA του Martin Seligman για ευεξία

  Το μοντέλο των 5  δυνατών στοιχείων του χαρακτήρα μας

Το μοντέλο PERMA

Το μοντέλο PERMA

  1. P=Θετικά συναισθήματα
  • Τα άτομα που βιώνουν θετικά συναισθήματα αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια και είναι πιο ανοιχτά στη μάθηση και στην αναζήτηση νέων εμπειριών.
  • Θετικά συναισθήματα μπορούν απλώς να αναπτυχθούν με το να συγχαρούμε έναν συνάδελφο που πέτυχε κάτι στη δουλειά του ή με το να τον ευχαριστήσουμε με ένα μήνυμα για κάτι που μας προσέφερε. Επιπρόσθετα, με επιβραβεύσεις και αναγνώριση των επιτυχιών, και γενικά με το να είμαστε θετικοί και αισιόδοξοι για το μέλλον.

  2.  Ε=Δέσμευση

  • Η δέσμευση αναφέρεται στην ψυχολογική κατάσταση κατά την οποία το άτομο απορροφάται βαθιά στην εργασία του.
  • Αυτή η εμπειρία εκδηλώνεται, όταν τα άτομα αισθάνονται ενθουσιώδη και πλήρως βυθισμένα στο έργο τους.

3. R=Σχέσεις

  • Οι σχέσεις είναι το κλειδί για την Υγεία, την Ευημερία και τη Μακροζωία. Η ύπαρξη θετικών σχέσεων στον χώρο εργασίας μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερη.
  • Συνδέονται, επίσης, με αυξημένη παραγωγικότητα και καλύτερη διαχείριση του άγχους.
  • Οι απλές πράξεις καλοσύνης, η έκφραση ευγνωμοσύνης και η προσφορά υποστήριξης σε συναδέλφους, ειδικά σε δύσκολες στιγμές, μας βοηθούν να χτίσουμε ανθεκτικότητα και να είμαστε πιο ευτυχισμένοι στη δουλειά μας.

4.M=Νόημα

  • Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν νόημα στην εργασία τους και την θεωρούν ως «κάλεσμα», τότε αισθάνονται πολύ συνδεδεμένοι με το επάγγελμά τους.
  • Όταν ένας εργαζόμενος νιώθει ότι συνεισφέρει με το έργο του στο ευρύτερο καλό, νιώθει πληρότητα, συναίσθημα που του αναπτερώνει το ηθικό, έτσι ώστε να αντεπεξέρχεται ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες και γεγονότα.
  • Εργαζόμενοι που φαίνεται να αντιλαμβάνονται την εργασία τους ως κάλεσμα εκπλήρωσης ενός ανώτερου σκοπού, έχουν υψηλότερα επίπεδα ευημερίας, ψυχικής και σωματικής υγείας, ψυχικής ανθεκτικότητας, αυτεπάρκειας και ικανοποίησης από την εργασία.

5.A=Επιτεύγματα

  • Η ύπαρξη στόχων αποτελεί σημαντικό μέρος της παραγωγικότητας και της ευτυχίας.
  • Ενώ ο καθορισμός και η επίτευξη στόχων είναι σημαντική, οι εργαζόμενοι θα πρέπει επίσης να μάθουν να απολαμβάνουν τη διαδικασία.
  • Όταν οι στόχοι συνδέονται με προσωπικές αξίες και δυνατότητες, οι εργαζόμενοι απολαμβάνουν το ταξίδι και αποδίδουν καλύτερα.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Οι ψυχολόγοι, ερευνητές και εκπαιδευτικοί σήμερα πια έχουν αποδείξει ότι το IQ συνεισφέρει μόνο κατά 20 % στη μελλοντική επιτυχία, ισορροπία και ευτυχία του ατόμου.
Tο σημαντικό υπόλοιπο 80 % βασίζεται στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης (e.q.).

Με τον όρο συναισθηματική νοημοσύνη εννοούμε την ικανότητα:

Να συναισθάνεται, να βιώνει την πολύτιμη “ενσυναίσθηση”

– να ενεργεί με ωριμότητα, νηφαλιότητα και ψυχραιμία

– να χρησιμοποιεί υπομονή και επιμονή

– να επιβιώνει παρ’ όλες τις δυσκολίες και τις αλλαγές

– να ελέγχει τις παρορμήσεις του

– να καθυστερεί την ικανοποίηση των υλικών και συναισθηματικών του αναγκών

– να ρυθμίζει τη συναισθηματική διάθεσή του και να ελέγχει τις ψυχολογικές του διακυμάνσεις, ώστε να μην επηρεάζουν την κρίση του και τη διάθεσή του

– να έχει την ικανότητα να συμπάσχει

– να έχει αισιόδοξη σκέψη και άποψη για τη ζωή

ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Ακούω ενεργητικά σημαίνει ότι ακούω αυτό που λέει ο άλλος τόσο σε αυτό που λέει όσο και στις σωματικές του εκφράσεις και σε άλλα εξωλεκτικά του σημεία, χωρίς να κρίνω και χωρίς να εκφράζω τη δική μου άποψη. Ακούω τον άλλον, του δίνω και χώρο και χρόνο, με μοναδικό σκοπό, να τον καταλάβω και να αισθανθώ αυτό που αισθάνεται.

Για να το καταφέρω αυτό δεν θα πρέπει να είμαι προκατειλημμένος, αλλά να έχω ανοιχτό μυαλό. Όταν ο άλλος μας μιλάει δε σκεφτόμαστε τη δική μας απάντηση, δεν αλλάζουμε θέμα και δε στρέφουμε τη συζήτηση στον εαυτό μας. Αντίθετα, τον αφήνουμε να εκφραστεί ελεύθερα.

Η βλεμματική επαφή, τα νεύματα, η λεκτική ενθάρρυνση διευκολύνουν αρκετά στο να κατακτήσουμε την ενεργητική ακρόαση.

ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

  • Το παρελθόν μπορεί να φέρει μελαγχολία και το μέλλον άγχος.
  • Ενσυνειδητότητα σημαίνει επίγνωση, η οποία προκύπτει από την ηθελημένη εστίαση της προσοχής στην παρούσα στιγμή, χωρίς ίχνος επικριτικής διάθεσης

Ασκήσεις αναπνοής

“Καθίστε άνετα στη θέση σας. Προσπαθήστε να κλείσετε τα μάτια σας και να πάρετε μια βαθιά αναπνοή. Δοκιμάστε να τοποθετήσετε το ένα χέρι στο στομάχι σας και να νιώσετε τις κινήσεις που κάνει καθώς αναπνέετε. Κάθε φορά που εισπνέετε προσπαθήστε να φανταστείτε ότι υπάρχει ένα μπαλόνι μέσα σας που φουσκώνει και ξεφουσκώνει. Προσπαθήστε να παρατηρήσετε πώς αναπνέετε. Αναπνεύστε χρησιμοποιώντας τα ρουθούνια σας. Νιώστε ότι ο αέρας εισέρχεται φρέσκος, και εξέρχεται ζεστός. Η προσοχή σας είναι στην αναπνοή. Νιώστε ότι ο αέρας εισέρχεται, νιώστε τον αέρα που εξέρχεται. Ακολουθήστε τον ρυθμό της αναπνοής σας και προσπαθήστε να αναπνέετε φυσικά. Προσπαθήστε να μετράτε τις αναπνοές σας. 1, 2, 3 … Κάθε φορά που μια σκέψη έρχεται στο μυαλό σας, εστιάστε την προσοχή σας στην αναπνοή σας. Όταν χάσετε τον αριθμό, θυμηθείτε ότι υπάρχει πάντα μια νέα αναπνοή, για να ξεκινήσετε ξανά. Η στιγμή της πλήρους επίγνωσης είναι μόλις συνειδητοποιείτε ότι έχετε διασπαστεί και επανεφέρετε την προσοχή σας πάλι πίσω στην αναπνοή σας. Τώρα μείνετε μια στιγμή με τα μάτια σας κλειστά, και, όταν είστε έτοιμοι, μπορείτε να τα ανοίξετε πάλι “.

Το Ερωτηματολόγιο https://www.viacharacter.org/

 δημιουργήθηκε με σκοπό να αναπτυχθεί μια ταξινόμηση των δυνατών στοιχείων του χαρακτήρα:

τη σοφία και τη γνώση που περιλαμβάνουν τα δυνατά σημεία της δημιουργικότητας,

την περιέργεια και την αγάπη για μάθηση,

 το θάρρος που περιλαμβάνει τη γενναιότητα, την εντιμότητα και την επιμονή,

 την ανθρωπιά που περιλαμβάνει την καλοσύνη, την αγάπη και την κοινωνική ευφυΐα,

τη δικαιοσύνη που περιλαμβάνει την ηγεσία και την ομαδική εργασία,

 την εγκράτεια που περιλαμβάνει τη συγχώρεση, τη σεμνότητα και τη σύνεση,

 και την υπέρβαση που περιλαμβάνει την εκτίμηση την ομορφιά, την ευγνωμοσύνη, την ελπίδα και την πνευματικότητα.

Έως το 2000 η Επιστήμη της Ψυχολογίας δεν είχε ασχοληθεί με τις αρετές και τα δυνατά στοιχεία, καθώς έδινε έμφαση στις ψυχικές διαταραχές. Η Θετική Ψυχολογία στράφηκε στις θετικές συνέπειες της καλλιέργειας θετικών ατομικών παραγόντων. Έτσι, λοιπόν, είναι απαραίτητο να ανακαλύψουμε τα δυνατά μας σημεία γιατί:

 1.Είναι όλα εκείνα τα θετικά κομμάτια του χαρακτήρα μας.

 2.Επηρεάζουν το πώς σκεφτόμαστε, νιώθουμε και αντιδρούμε.

 3.Αποτελούν το κλειδί για να είμαστε ο καλύτερός μας εαυτός.

 4.«Είναι το καλό μέσα μας»

Ιαν 2016 14

Κοινωνικό πείραμα – Ρατσισμός – Actionaid

image

 

Έγκλημα είναι ο Ρατσισμός, οι Διακρίσεις, η καταπάτηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

 

 

Κάθε ανθρώπινη ζωή έχει αξία

Κάθε ανθρώπινη ζωή έχει αξία

 

 

Black lives matter

Black Lives Matter

Οι ζωές των μαύρων είναι σημαντικές, έχουν αξία. Χιλιάδες μαύροι δολοφονούνται από την Αστυνομία στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής απλώς επειδή είναι μαύροι, άρα ένοχοι για…

 

 

Ιαν 2016 14

Ψηφίστε να δοθεί το Βραβείο Νόμπελ Ειρήνης κι Ανθρωπιάς στα Ελληνικά Νησιά!

 

Grengen διά χειρός Junker

 

Στο νέο ολοκαύτωμα ας θυμηθούμε λίγο το προηγούμενο: Συνεργάτες των Ναζί.

γιατί ο Θουκυδίδης δεν έπεσε έξω προβλέποντας ότι θηριωδίες θα επαναλαμβάνονται όσο η ανθρώπινη φύση παραμένει αναλλοίωτη (Θουκ. 3,82,2), όσο το ψέμα, η υποκρισία, η διαστρέβλωση και η χειραγώγηση της Αλήθειας, όσο η τυφλή ανάλγητη επιδίωξη του κέρδους επί πτωμάτων είναι η Πολιτική που κυβερνά τη μοίρα του 99,9 % του ανθρώπινου πολιτισμού προς όφελος του 0,1% με εκατοντάδες, χιλιάδες πρόσφυγες πνιγμένους στα ψυγεία των νεκροτομείων στα ελληνικά νησιά, εκατομμύρια ανθρώπους που βασανίζονται, που φυλακίζονται, που λιμοκτονούν, που δεν έχουν πόσιμο νερό, που είναι άστεγοι, που είναι άνεργοι, με πάνω από πενήντα εκατομμύρια πρόσφυγες σε όλον τον πλανήτη…

Προσφυγική Κρίση

Προσφυγική Κρίση

image

Άνθρωποι λιμοκτονούν κσι είναι όμηροι, θύματα βασανισμών και φυλακίσεων εδώ και πέντε χρόνια στη Συρία.

Άνθρωποι λιμοκτονούν και είναι όμηροι, θύματα βασανισμών και φυλακίσεων εδώ και πέντε χρόνια στη Συρία.

Πάνω από πενήντα εκατομμύρια άνθρωποι είναι πρόσφυγες…

Ενώ εκατοντάδες χιλιάδες λιμοκτονούν όμηροι στην ίδια τους τη χώρα, στη Μαντάγια κι όχι μόνο…

 

Ιαν 2016 14

Αυτοκτονία ενδεκάχρονου αγοριού στην Ισπανία που δεν άντεξε τον σχολικό εκφοβισμό – Η επιστολή που άφησε στους δικούς του

Τέρμα στη Σχολική Βία

Ιαν 2016 14
United Nations Refugee Agency

United Nations Refugee Agency

Ύπατη Αρμοστεία  του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες

Ο Κόσμος εν δράσει

Actionaid

 

Ιαν 2016 13

imageΠολιτιστικά Προγράμματα “Αλήθειες και Ψέματα – Αποκρυπτογραφώντας  την Πραγματικότητα” – “Ενσυναίσθηση στην Ιστορία”

Συνάντηση 1η

Σάββατο 16/01 18:15 στην αυλή του Παλαιού Κτηρίου και έπειτα στο Γ4 – Θεατρικά παιχνίδια – γνωριμία και δέσιμο ομάδας

Σάββατο 23/01 19:00-21:00 Προβολή ταινίας – Συζήτηση

Σάββατο 30/01 19:00-21:00 Προβολή ντοκιμαντέρ. Μην αργήσετε.

Σάββατο 6/2 19:00-21:00 Συζήτηση, Θεατρικά παιχνίδια, ανάθεση εργασιών

Σάββατο 13/2 19:00-21:00 Θεατρικά παιχνίδια, ρόλοι, συζήτηση.

Σάββατο 20/2 19:00-21:00 Ντοκιμαντέρ, συζήτηση.

Σάββατο 27/2 19:00-21:00 Ντοκιμαντέρ, ρόλοι, συζήτηση.

Σάββατο 5/3 19:00-21:00 Προετοιμασία υλικού για εορτή 25ης Μαρτίου.

Σάββατο 12/3 19:00-21:00 Προετοιμασία εορτής.

Σάββατο 19/3 Προετοιμασία εορτής.

Σάββατο 9/4 Δε θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση λόγω υποχρέωσης της Περιβαλλοντικής να παρακολουθήσει ομιλία.

Κυριακή 17/4 19:00-21:00

 

Νοέ 2014 13

Να μην κάνεις στους άλλους ό,τι δε θέλεις να σου κάνουν.

Αγαπάτε αλλήλους.

Μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε.

Η βία γεννά βία.

Carpe diem.

Στον πόλεμο όλοι χάνουν.

 

Μετά από έξι χρόνια μνημονιακής πειραματικής “βοήθειας” και “μεταρρύθμισης”, ας δούμε κάποια αποτελέσματα σε επίπεδο

κοινωνικής δικαιοσύνης

 

Vive y deja vivir

Viva y deje vivir

Νοέ 2012 09

Η παιδεία ως άμυνα κατά της άνθισης του νεοφασισμού και ως εφόδιο ζωής.