Τρενάκι Πηλίου

Και να λοιπόν που ήρθε η μέρα να κάνουμε μια βόλτα πίσω στο χρόνο. Δηλαδή, δεν ήταν η βόλτα, αλλά το μέσον που χρησιμοποιήσαμε που μας έκανε να νιώσουμε πως ζούμε σε μια άλλη εποχή, χρόνια πριν. Πήγαμε βόλτα στο Πήλιο με τον «μουντζούρη», το παλιό τρενάκι του Βόλου και ήταν λες και κάναμε ένα ταξίδι μέσα σε ένα παραμύθι. Στη διαδρομή περάσαμε μέσα από δάση, νερά, σχεδόν ακουμπήσαμε γεφύρια, είδαμε πηλιορείτικα χωριά, ακούσαμε πουλιά, προλάβαμε να δού με ζωάκια να φεύγουν τρομαγμένα από το τρένο, γίναμε ένα με τη φύση. Στο τέλος της διαδρομής, στις Μηλιές, πήραμε ένα μονοπάτι που μας έβγαλε σε αυτό το όμορφο χωριό. Ε, να μην πιούμε ένα αναψυκτικό στην πλατεία του, κάτω από τον ίσκιο των δένδρων; Γυρίσαμε με το λεωφορείο. Άλλη διαδρομή με άλλες εικόνες, όμορφες αλλά όχι σαν τις πρωινές.

Είμαστε από άλλους τόπους, γι’ αυτό και θα έχουμε πολλά να διηγηθούμε στους ανθρώπους μας γι’ αυτήν την εκδρομή. Δεν ήταν του σχολείου, αλλά είμασταν όλοι μαζί και θα συζητάμε γι’ αυτήν τη μέρα για πολύ καιρό και μέσα στις τάξεις μας.

1IMG 20211017 090513IMG 20211017 102029IMG 20211017 115907

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *