Κρίκου Κατερίνα
Μαριδάκη Άννα
Μελά Σοφία
Παλίνγκα Σοφία
Πέπη Αντωνία – Ελένη
Παπαδόδημα Αντιγόνη
Ραϊμπούλι Άννα Μαρία
Παππά Ελένη
Βαρβαρέσου Μαρία
Σταυριανουδάκη Μάρθα – Άρτεμις
Τζουράκη Μαρία
ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 2022 – ΕΡΓΑ ΜΕ ΠΗΛΟ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΖΑΝΝΕΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Etwinning 2020-2021 ‘Nemo 2021 sous nos mers’ – Ηλεκτρονικό Βιβλίο
Η ομάδα τέχνης του προγράμματος 'Nemo 2021 sous nos mers' επιστρατεύει τον άξιο καπετάνιο Νέμο και όλες τις συμμα- χικές του θαλάσσιες οντότητες με σκοπό να δώσουν μια διέ- ξοδο στις ανθρώπινες παρεμβάσεις και στη ρύπανση η οποία καταστρέφει το θαλάσσιο περιβάλλον και τους κατοίκους του. Πηγή έμπνευσης αποτελεί η γεμάτη από συμβολισμούς αρχαία ελληνική μυθολογία με τους θεούς τους ημίθεους τα τέρατα τους δαίμονες τις Νηρηίδες και τις νύμφες οι οποίοι προ- στάτευαν το περιβάλλον τους, και εκδικούνταν τους απρόσκλη- τους αλαζόνες επισκέπτες. Οι μαθητές δημιούργησαν καλλιτεχνικά έργα,φανταστικά κόμικς για τη ρύπανση του θαλάσσιου περιβάλλο- ντος, επισημαίνοντας τον κίνδυνο που το πρόβλημα συνεπάγεται για την ασφάλεια της ανθρωπότητας.
]
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ 2020-21: GRAFFITI – STREET ART: Η ζωντανή Πινακοθήκη II
Stencils, σχέδια, κολάζ και ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες από τους μαθητές:
Κυριακή Νικολαϊδου Α2, Ευαγγελία – Χριστίνα Μακράκη Α3,
Ειρήνη Καργοπούλου Β3, Ελένη Αναγνώστου Γ1,
Σπύρος Γκανίγια Α1, Κωνσταντίνος Μιχαήλ Ζαννής Α1,
Πελαγία Καλαμάρα Α3, Ιάσονας Κουράντης Α3,
Κλεοπάτρα Λυμπέρη Α3, Μαρία Βαρβαρέσου Β1
Λυδία Αικατερίνη Μόρφα Γ2
Οι μαθητές του Ζαννείου Π. Γυμνασίου ζωγραφίζουν το φεγγάρι
Με το βλέμμα στο ολόγιομο ή σκοτεινό φεγγάρι με τα κρυμμένα μυστικά του, τα βαθύτερα χρώματά του και τη μοναδική του λάμψη και μαγεία, οι μαθητές ταξίδεψαν πιο μακριά κι από αυτές τις επανδρωμένες αποστολές στο διάστημα με όχημα τη φαντασία τους.
Δημιούργησαν υπέροχα έργα με πολλαπλές νοηματοδοτήσεις που απηχούν τις λαϊκές αντιλήψεις, τις μυθιστορίες και το προσωπικό βίωμα του καθενός.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2018-19 URBAN ART-STREET ART-GRAFFITI
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΔΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΓΓΕΛΗ Ε., ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΡΙΝΑΤΟΥ Ε. ΠΕ02, (ΟΙ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ) ΚΑΙ ΣΤΟΥΠΑ Ε. ΠΕ03 (Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΤΟ GRAFFITI).
ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ KAI ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ GRAFFITI.
ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΝ ΟΤΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΩΣ ΟΠΤΙΚΗ ΠΗΓΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΔΕΩΝ- ΑΞΙΩΝ- ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ.
ΣΥΝΔΕΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΞΕΧΟΥΣΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ (ΓΚΡΑΦΙΤΑΔΕΣ).
ΑΝΑΠΤΥΞΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΑΝ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΣΥΝΘΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ , ΤΗ ΜΟΥΤΖΟΥΡΑ Η ΤΗΝ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΙΑ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑ, ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Διαθεματική εργασία με τίτλο «Έρωτας και προκατάληψη άλλοτε και τώρα» Ζωγραφική
Twinfeuill’ton : έρωτας και προκατάληψη άλλοτε και τώρα”
Σε διασύνδεση με το Βιβλίο Γ’ Γυμνασίου
Θέμα 4: Κίνηση, ένταση και δυναμική
4.2. Μια διαδρομή στην ιστορία της τέχνης
Διαθεματικές έννοιες: «Μεταβολή, κοινωνία, πολιτισμός»
«Ο υλικός και πνευματικός πολιτισμός βρίσκονται σε συνεχή κίνηση και αλληλεπίδραση». Με αφορμή αυτή την αναφορά στο βιβλίο μας ανοίξαμε διάλογο με θέμα κυρίως τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις.
Συμφωνήσαμε ότι στις αναπτυγμένες κοινωνίες οι άνθρωποι χαρακτηρίζονται από πρακτικές, στάσεις και αξίες που δηλώνουν αποδοχή της πολυπολιτισμικότητας και της ισότιμης συνεργασίας. Απορρίπτουν τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις που οδηγούν σε εχθρικές συμπεριφορές και στο σύνθετο φαινόμενο του ρατσισμού που περιθωριοποιεί τα άτομα με διαφορετική από την πλειοψηφία εθνότητα, φύλο, θρησκευτική ταυτότητα ή οτιδήποτε άλλο.
Οι μαθητές αρχικά ήρθαν σε επαφή με έργα μοντέρνων ζωγράφων προκειμένου να μελετήσουν την τεχνική απόδοσης της κίνησης, τη δυναμική της φόρμας και των γραμμών, καθώς επίσης και την ένταση των χρωμάτων τα οποία έχουν την δυνατότητα να εκφράσουν το συγκινησιακό στοιχείο στο έργο τέχνης.
https://www.youtube.com/watch?v=zgy1bVRBGe8
Μετά από πειραματισμό, αφού είχε προηγηθεί με την καθοδήγηση των συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών η συνεργατική γραφή της ιστορίας, οι μαθητές κλήθηκαν και επέλεξαν να απεικονίσουν εικαστικά την αναπαράσταση κάποιων αποσπασμάτων, τα οποία χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση και ένταση. Έτσι προέκυψαν αυθεντικά καλλιτεχνικά έργα, που απηχούν τις αντιλήψεις τις πεποιθήσεις και την ανάπτυξη του συναισθήματος και της φαντασίας των μαθητών.