ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ” Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ, Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, “
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ” Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ, Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, “
ΦΓΗΦΗΓΦΗΓΩ
Πρόγραμμα 2. «Η Θάλασσα της Παλαιοκαστρίτσας και ανθρώπινες δραστηριότητες» σχολικό έτος 2005-06, Νηπιαγωγείο Λακώνων Κερκυρας
Το πρόγραμμα έγινε με την συνχρηματοδότηση του πανεπιστημίου Αιγαίου και του ΕΠΕΑΕΚ. Οι μικροί πρωταγωνιστές συμμετέχουν ενεργά σε ποικίλες δραστηριότητες, έρχονται σε επαφή με τοπικές αρχές-φορείς του δήμου, με ντόπιους επαγγελματίες, διερευνούν την αλληλεπίδραση ανθρωπογενούς δραστηριότητας και περιβάλλοντος τόσο στη σύγχρονη εποχή, όσο και στο παρελθόν. Ταξιδεύουν με τη μηχανή του χρόνου, επισκέπτονται το παλάτι του βασιλιά Αλκίνοου, φτάνουν στη σπηλιά της Ναυσικάς που έκπληκτη αντικρίζει τον Οδυσσέα. Αμύνονται από πειρατές και πολιορκητές. Γνωρίζουν την χρυσή τουριστική εποχή της Κέρκυρας και αντιλαμβάνονται πως η τουριστική και η γενικότερη ανθρωπογενής δραστηριοποίηση μπορεί να επιδράσει αρνητικά στο μοναδικό περιβάλλον της Παλαιοκαστρίτσας.
http://nip-lakon.ker.sch.gr/draseis.html
Πρόγραμμα 1. “Διερευνώντας τους θησαυρούς του αύλειου χώρου” σχολικό έτος 2011-12. Νηπιαγωγείο Γκρίκας Θεσπρωτίας.
Τα έντομα, τα πουλιά, τα δέντρα και τα λουλούδια της αυλής μας “μπαίνουν ” στο μικροσκόπιο. Τα νήπια ως μικροί επιστήμονες εργάζονται ομαδικά εφαρμόζοντας πρακτικές της επιστημονικής μεθόδου.
http://efitsiara.wix.com/efitsiara