Οι μαθητές δημιουργούν και ταξιδεύουν με οδηγό το βιβλίο…
Βιβλίο σημαίνει ταξίδι, μοναχικό αλλά και με παρέα. Ταξίδι σε έναν κόσμο που έχεις φτιάξει εσύ ή που έχει φτιάξει κάποιος άλλος και εσύ μπορείς να τον εξερευνήσεις!!!!!
Οι μαθητές δημιουργούν και ταξιδεύουν με οδηγό το βιβλίο…
Βιβλίο σημαίνει ταξίδι, μοναχικό αλλά και με παρέα. Ταξίδι σε έναν κόσμο που έχεις φτιάξει εσύ ή που έχει φτιάξει κάποιος άλλος και εσύ μπορείς να τον εξερευνήσεις!!!!!
Και ήρθε η εποχή που ο υπολογιστής ή το tablet γίνεται απαραίτητο εφόδιο κάθε μαθητή μετά τη σχολική τσάντα, την κασετίνα, τα τετράδια και τις ξυλομπογιές. Οι μαθητές του μέλλοντος λοιπόν θα μαθαίνουν και μπροστά από την οθόνη της τηλεόρασης ή και του υπολογιστή για συνεχόμενες ώρες. Στη δυναμική και αλληλένδετη σχέση μαθητή – εκπαιδευτικού και οικογένειας εισχωρεί και το άψυχο εργαλείο του υπολογιστή.
Η πραγματικότητα που ζούμε σε στιγμές καραντίνας, απομόνωσης, ψυχικής κούρασης και κατάρρευσης των παιδαγωγικών προτύπων μας προκαλεί να μορφωθούμε τεχνολογικά. Ας εκμεταλλευτούμε κάθε ευκαιρία προς μόρφωση και εξέλιξη μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί…με μέτρο πάντα και χωρίς άγχος. Εφόδιά μας η καλή συνεργασία και η επικοινωνία προς όφελος των παιδιών μας!!!!
Καλοκαιρινή εικόνα…Ας συνδέσουμε τα κομμάτια του παζλ!!
Σε λίγο ετοιμάζονται μαθητές και εκπαιδευτικοί να αφήσουν τις τσάντες στο σπίτι!! Η ξεκούραση προσφέρει νέες ιδέες και ανανεώνει τις μορφωτικές αποσκευές για τον Σεπτέμβρη. Διακοπές από τη σχολική καθημερινότητα αλλά όχι διακοπή από τα βιβλία. Η σχέση μας με τα βιβλία είναι σχέση ζωής, ομορφιάς και πολιτισμού!! Γονείς ενδυναμώστε τη σχέση των παιδιών σας με τα βιβλία στο σπίτι!!
Ονομάζομαι Σάββα Ευφροσύνη και είμαι δασκάλα.
Η καθημερινή επικοινωνία με τα παιδιά μου έχει αποδείξει πως η λειτουργία της ομάδας είναι η λύση όλων των προβλημάτων εντός και εκτός σχολείου. Το παιδί είναι ενεργό μέλος της ομάδας και πρέπει να το αισθάνεται έντονα.
Η σύγχρονη επιστημονική παιδαγωγική αναγνωρίζει το δυναμικό ρόλο της μαθητικής ομάδας στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών και στην επιτυχή μαθησιακή διαδικασία. Η παιδαγωγική στροφή από την παραδοσιακή μετωπική διδασκαλία στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία της συνεργασίας και της αλληλεπίδρασης μόνο θετικά αποτελέσματα έχει να αναδείξει.
Τα παιδιά μας, οι μαθητές μας, συμμετέχοντας στην ομάδα της οικογένειας, της τάξης, του σχολείου καλλιεργούν δημοκρατική αγωγή, κοινωνικοποιούνται και αναπτύσσουν αίσθημα κοινωνικής ευθύνης.
Η ομάδα του σχολείου καθώς και η ομαδοσυνεργατική στρατηγική απαιτούν τη συνεργασία μαθητών – γονέων – εκπαιδευτικών.
Στόχος οι μαθητές μας να συμμετέχουν και να βελτιώνονται εντός ΟΜΑΔΑΣ.