Δημοσίευση άρθρου καινοτόμου δραστηριότητας



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Άρθρα | Γράψτε σχόλιο

30ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΗΝΟΣ 2018

Κατηγορίες: Άρθρα | Γράψτε σχόλιο

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΣΤΟ 4Ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12-14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018 ΛΑΡΙΣΑ



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Άρθρα | Γράψτε σχόλιο

ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΘΑΣΟΣ 2010

Κατηγορίες: Άρθρα | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ 1873 ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΟ

https://blogs.sch.gr/eeshnak/files/2018/11/Journal__Volume-8__Special-Issue-3__November__2018__Online-1.pdf

Κατηγορίες: Άρθρα | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Έρευνα Δημοσκόπησης

Αφορά δημοσιευμένη έρευνα που διεξήχθει στα πλαίσια ερευνητικού προγράμματος, υπό την αιγίδα του Παν/μίου Ιωαννίνων στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος PARSEL. Ως ερευνήτρια υλοποίησα έρευνα πεδίου, δημοσπόπισης,  σε μαθητές Λυκείου και στην συνέχεια επεξεργασία και δημοσίευση των αποτελεσμάτων.

  ΒΙΟΚΑΥΣΙΜΑ                                                        
  Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΓΥΡΑΔΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ                                              
  ΔΕΙΓΜΑ: 6 ΚΟΡΙΤΣΙΑ+ Α ΑΓΟΡΙΑ=10 ΜΑΘΗΤΕΣ                                            
  ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ                                                  
  ΠΡΟ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ PARSEL                                              
  ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΕΣΟ(ΜΑΘΑΙΝΩ) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ(ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ) ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ       ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ                    
ΑΠΑΝΤΗΣ 2 6 13 18 20 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 3 5 10 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 1 4 12 14 17 19 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 7 8 9 11 15 16 ΑΘΡΟΙΣΜΑ              
1 1 4 1 3 0 9 1 4 2 7 1 1 1 0 1 0 4 6 0 2 1 5 2 16              
2 2 0 3 2 5 12 1 2 1 4 4 4 2 0 2 4 16 1 0 4 3 3 0 11 0 MinMax 1 MinMax Γράφημα 19 -1 “ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ” Arial 8 None None FullPage Arial 5.25 0 0 4934.99267578125 2624.9853515625 1 1 15 Solid Narrow 14 Neutral Arial 5.25 Column Clustered 0 0 1 0 Σειρά 1 None Arial 5.25 None 0 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$Y$8:$Y$12 1 Σειρά 2 None Arial 5.25 None 0 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$Y$18:$Y$22 Bottom 0 0 -1 “ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ 5 ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ” Arial 5.25 None None 1 Arial 5.25 0 Automatic Left 1 1 -1 “ΠΡΙΝ-ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ PARSEL” Arial 5.25 None None 0 Minimum Between Arial 5.25 0 Value Right Arial 5.25  
3 4 2 1 3 3 13 3 2 4 9 2 2 5 3 2 2 16 1 3 0 3 1 2 10  
4 3 1 2 2 1 9 3 0 2 5 2 2 1 3 1 1 10 1 2 2 1 0 5 11  
5 0 3 3 0 1 7 2 2 1 5 1 1 1 4 4 3 14 1 5 2 2 1 1 12  
            50       30             60             60  
                                                   
  ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ PARSEL                                  
  ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΕΣΟ(ΜΑΘΑΙΝΩ) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ(ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ) ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ       ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ        
ΑΠΑΝΤΗΣ 2 6 13 18 20 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 3 5 10 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 1 4 12 14 17 19 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 7 8 9 11 15 16 ΑΘΡΟΙΣΜΑ  
1 2 3 6 6 5 22 0 4 4 8 3 4 3 1 1 1 13 6 0 3 4 6 2 21  
2 1 0 1 2 3 7 3 2 2 7 3 3 4 3 1 4 18 0 0 4 3 1 6 14  
3 5 1 1 2 1 10 5 2 1 8 2 2 2 4 6 2 18 2 2 2 2 1 1 10  
4 2 6 2 0 1 11 1 0 1 2 1 1 0 2 0 1 5 2 2 0 1 1 1 7              
5 0 0 0 0 0 0 1 2 2 5 1 0 1 0 2 2 6 0 6 1 0 1 0 8              
            50       30             60             60              
0 MinMax 1 MinMax Γράφημα 16 -1 “ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ” Arial 8 None None FullPage Arial 5.25 0 0 5040 2444.9853515625 1 1 15 Solid Narrow 14 Neutral Arial 5.25 Column Clustered 0 0 1 0 Σειρά 1 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$G$8:$G$12 1 Σειρά 2 None Arial 5.25 None 0 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$G$18:$G$22 Bottom 0 0 -1 “ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ 5 ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ” Arial 5.25 None None 1 Arial 5.25 0 Automatic Left 1 1 -1 “ΠΡΙΝ-ΜΕΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ” Arial 5.25 None None 0 Minimum Between Arial 5.25 0 Value Right Arial 5.25 0 MinMax 1 MinMax Γράφημα 17 -1 “ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ” Arial 8 None None FullPage Arial 5 0 0 4770 2520 1 1 15 Solid Narrow 14 Neutral Arial 5 Column Clustered 0 0 1 0 Σειρά 1 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$K$8:$K$12 1 Σειρά 2 None Arial 5 None 0 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$K$18:$K$22 Bottom 0 0 -1 “ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ 5 ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ” Arial 5 None None 1 Arial 5 0 Automatic Left 1 1 -1 “ΠΡΙΝ-ΜΕΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ PARSEL” Arial 5 None None 0 Minimum Between Arial 5 0 Value Right Arial 5 0 MinMax 1 MinMax Γράφημα 18 -1 “XΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ” Arial 5.25 None None FullPage Arial 4.5 0 0 4154.9853515625 2475 1 1 15 Solid Narrow 14 Neutral Arial 4.5 Column Clustered 0 0 1 0 Σειρά 1 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$R$8:$R$12 1 Σειρά 2 None Arial 4.5 None 0 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$R$18:$R$22 Bottom 0 0 -1 “ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ 5 ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ” Arial 4.5 None None 1 Arial 4.5 0 Automatic Left 1 1 -1 “ΠΡΙΝ-ΜΕΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ PARSEL” Arial 4.5 None None 0 Minimum Between Arial 4.5 0 Value Right Arial 4.5 Γράφημα 27 -1 “ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ PARSEL” Arial 8 None None FullPage Arial 5.25 0 0 4889.99267578125 2774.99267578125 1 1 None None Arial 5.25 Pie Standard 150 0 0 Σειρά 1 None Arial 9.25 None 0% 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$Y$8:$Y$12 Right Arial 8 Γράφημα 21 FullPage Arial 5 0 0 4784.9853515625 2655 1 1 None None Arial 5 Pie Standard 150 0 0 Σειρά 1 None Arial 10 None 0% 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$G$8:$G$12 Right Arial 8 Γράφημα 23 FullPage Arial 5.25 0 0 4860 2655 1 1 None None Arial 5.25 Pie Standard 150 0 0 Σειρά 1 None Arial 10 None 0% 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$K$8:$K$12 Right Arial 8 Γράφημα 25 -1 “ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ PARSEL” Arial 5.75 None None FullPage Arial 4.75 0 0 4484.99267578125 2790 1 1 None None Arial 4.75 Pie Standard 150 0 0 Σειρά 1 None Arial 10.5 None 0% 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$R$8:$R$12 Right Arial 8.5 Γράφημα 28 -1 “META THN EΦΑΡΜΟΓΗ PARSEL” Arial 8 None None FullPage Arial 5.25 0 0 4964.9853515625 2729.99267578125 1 1 None None Arial 5.25 Pie Standard 150 0 0 Σειρά 1 None Arial 10 None 0% 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$Y$18:$Y$22 Right Arial 8 Γράφημα 22 FullPage Arial 5 0 0 4739.9853515625 2639.99267578125 1 1 None None Arial 5 Pie Standard 150 0 0 Σειρά 1 None Arial 10 None 0% 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$G$18:$G$22 Right Arial 8 Γράφημα 24 -1 “META THN EΦΑΡΜΟΓΗ PARSEL” Arial 8 None None FullPage Arial 5.25 0 0 4905 2624.9853515625 1 1 None None Arial 5.25 Pie Standard 150 0 0 Σειρά 1 None Arial 10 None 0% 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$K$18:$K$22 Right Arial 8 Γράφημα 26 -1 “META THN EΦΑΡΜΟΓΗ PARSEL” Arial 5.75 None None FullPage Arial 4.75 0 0 4484.99267578125 2669.9853515625 1 1 None None Arial 4.75 Pie Standard 150 0 0 Σειρά 1 None Arial 10 None 0% 0 ‘[ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΣΕΛ 2010.xls]Φύλλο1’!$R$18:$R$22 Right Arial 8

 
                                                             
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
Κατηγορίες: Άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Ευχές για το 2012

2012 ευχές για δημιουργικές δραστηριότητες, αγάπη, υγεία, χαρά, ευτυχία, ευφροσύνη!

Φλωρεντία 2012

Κατηγορίες: Άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Κατηγορίες: Άρθρα | 1 σχόλιο