↑ Επιστροφή σε Γυμνάσιο

Γ΄Γυμνασίου

ΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΕΣΤ…
Τα γρήγορα τεστ είναι μικρά κουίζ πολλαπλών επιλογών βασισμένα στην ύλη του νέου σχολικού βιβλίου. Είναι φτιαγμένα από τον συνάδελφο καθηγητή Πληροφορικής Σαμαρίνα Νίκο. Είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα http://users.sch.gr/samarinas/a_tests.htm.

Τα γρήγορα τεστ – Γ’ Γυμνασίου Τύπος Χρόνος
Τεστ στις γλώσσες προγραμματισμού – Θεωρία Πολλαπλής επιλογής χωρίς χρόνο
Τεστ στον ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ – Στη γλώσσα logo Πολλαπλής επιλογής 25′ λεπτά
Τεστ στον ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (2) – Στη γλώσσα logo Πολλαπλής επιλογής 15′ λεπτά


ΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ QUIZ…
Από εκπαιδευτικό λογισμικό πληροφορικής βασισμένο στην ύλη του νέου σχολικού βιβλίου, σε μορφή .swf (shockwave flash). Είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του συνάδελφου καθηγητή Πληροφορικής Σαμαρίνα Νίκο http://users.sch.gr/samarinas/a_tests.htm.

Τα γρήγορα Quiz – Γ’ Γυμνασίου
Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα…
» Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου
» Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου (2)
» Εισαγωγή στον προγραμματισμό
Χρήση εργαλείων έκφρασης…
» Δραστηριότητες για την παρουσίαση ιδεών
Ο υπολογιστής στο επάγγελμα
» Υπολογιστές στην κοινωνία και τον πολιτισμό

Εμπλουτισμένο ψηφιακό βιβλίο της Γ’ γυμνασίου

Αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Ψηφιακού Σχολείου το νέο εμπλουτισμένο ψηφιακό βιβλίο μαθητή για την Πληροφορική της Γ΄ Γυμνασίου. Το ψηφιακό βιβλίο περιέχει επιπλέον δραστηριότητες, προσομοιώσεις, βίντεο κ.α, τα οποία εμπλουτίζουν το περιεχόμενο που υπάρχει ήδη στο βιβλίο. Δείτε το εμπλουτισμένο ψηφιακό βιβλίο: Πληροφορική (Γ΄ Γυμνασίου) – Βιβλίο Μαθητή (εμπλουτισμένο)

Δες τη σελίδα »

Κεφ 1ο: Προγραμματισμός

Θεωρία Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και τον Προγραμματισμό Κατηγορίες Λαθών Προγραμματισμού Εμπλουτισμένο ψηφιακό βιβλίο της Γ’ γυμνασίου Σημειώσεις για τον Προγραμματισμό [Πηγή εικόνας http://lexiconcs.wikispaces.com] Δραστηριότητες Σχήμα 1: Δείτε την Ανάλυση του προβλήματος «Οργάνωση Εκπαιδευτικής Εκδρομής» σε απλούστερα προβλήματα. Αλγόριθμος: Δείτε την εκτέλεση του αλγορίθμου για τη δημιουργία ενός λουλουδιού. Ικανοποιούναι όλες οι ιδιότητες που …

Δες τη σελίδα »

Κεφ 2: Ο Προγραμματισμός στην Πράξη

Αφού ολοκληρώσαμε το θεωρητικό μέρος σχετικά με τους αλγορίθμους και τον προγραμματισμό (Κεφ 1 σχολ. εγχειριδίου), ξεκινάμε επιτέλους να προγραμματίζουμε στην πράξη! Το προγραμματιστικό περιβάλλον που θα χρησιμοποιήσουμε είναι το Scratch. Scratch Το Scratch είναι ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού που κάνει εύκολη τη δημιουργία προγραμμάτων και την κοινοποίησή τους στον Παγκόσμιο Ιστό. Έχει αναπτυχθεί από …

Δες τη σελίδα »

Αξιολόγηση Μαθήματος Πληροφορικής της Γ΄ Γυμνασίου

Πατήστε εδώ για να μπείτε στην φόρμα αξιολόγησης του μαθήματος. Οι απαντήσεις σας θα βοηθήσουν στη βελτίωση του μαθήματος. Ευχαριστώ, η καθηγήτρια σας

Δες τη σελίδα »

 
Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων