ΛΕΞΙΚΟ: Φυσικές καταστροφές

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πρόσθεσα ψηφιακό ΛΕΞΙΚΟ στο ιστολόγιο μου (με τη βοήθεια ενός λογισμικού γενικής χρήσης, Επεξεργαστή Κειμένου) για το νηπιαγωγείο μου.

Το θέμα του είναι «Φυσικές καταστροφές».

Το θέμα το δουλεύουμε αυτό το τρίμηνο στην τάξη, δημιουργώντας πίνακες αναφοράς με εικόνες και με αντίστοιχες λέξεις.

Τα παιδιά προσθέτουν στο ψηφιακό ΛΕΞΙΚΟ του ιστολογίου μου (blog) τα σχετικά λήμματα (εικόνες με αντίστοιχες λέξεις) αντιγράφοντας τις λέξεις στα κενά πλαίσια που βρίσκονται κάτω από κάθε εικόνα.

Το ψηφιακό λεξικό είναι διαθέσιμο στους μαθητές διαδικτυακά μέσω του προσωπικού μου ιστολογίου στον παρακάτω σύνδεσμο:

ΛΕΞΙΚΟ

 

………………………………………………………

Φυσικές καταστροφές

Προκύπτουν από τις φυσικές διαδικασίες του περιβάλλοντος ή από ανθρωπογενείς αιτίες και μπορεί να συσχετίζονται μεταξύ τους ή και να προέρχονται από άλλους. Περισσότερα ΕΔΩ

Ανάλογα με τις αιτίες που τους προκαλούν, διακρίνονται σε:

Γεωλογικούς:  χιονοστιβάδα, σεισμός, κατολίσθηση, ηφαιστειακή έκρηξη

Υδρολογικούς: πλημμύρες, τσουνάμι

Κλιματικούς: ξηρασία, χαλαζόπτωση,  ανεμοστρόβιλος

Ανθρωπογενείς: πυρκαγιά

(Εμείς επιλέξαμε να ερευνήσουμε αυτές τις 10 φυσικές καταστροφές)

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΛΕΞΙΚΟ: Φυσικές καταστροφές

«Η ΜΗΛΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΔΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΓΑΠΗ» 

ΒΙΒΛΙΟ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:

«Η ΜΗΛΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΔΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΓΑΠΗ» 


ΣΤΟΧΟΙ: 

      Τα επιθετικά παιδιά και τα παιδιά που δυσκολεύονταν να συγκεντρωθούν

         να συγκινηθούν από την ιστορία

         να τους δοθεί ευκαιρία προσωπικής έκφρασης

         να εργαστούν δημιουργικά για τη κατασκευή του βιβλίου

         να ικανοποιηθούν και να βελτιώσουν τη συμπεριφορά τους

Το “πράσινο βιβλίο”  το συν-δημιούργησαν τα παιδιά της τάξης μας, στο πλαίσιο του θέματος μας “Περπατώ, περπατώ μες το Δάσος…”. Ήταν μια διασκευή του γνωστού παραμυθιού  «Το δάσος που έδινε». Η διαφορά ανάμεσα στα δύο βιβλία ήταν ότι το δικό μας βιβλίο τόνιζε την προσφορά του δέντρου και δεν επισήμαινε το βιασμό της φύσης από τον άνθρωπο. 

Είδαμε το γνωστό παραμύθι «Το δέντρο που έδινε» ΕΔΩ


Οι εικόνες του βιβλίου δημιουργήθηκαν από τα προνήπια από κολάζ από σπάγκο, δέρμα, χάντρες, γκοφρέ χαρτί, και φυσικά υλικά του δάσους (φλοιό πεύκου, ξυλάκια, καρπόφυλλα από κουκουνάρια και καρπό πλάτανου). 


Το κείμενο του βιβλίου μας γράφτηκε από τα νήπια.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Η ΜΗΛΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΔΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΓΑΠΗ» 

ΑΦΙΣΑ-ΔΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ


ΣΤΟΧΟΙ:

      Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης με:

         Γλυκά Λόγια από τους συμμαθητές

        Έννοιες Διαφορετικός και Μοναδικός

Η Αυτοεκτίμηση οδηγεί σε:

         σεβασμό των κανόνων

         σωστή συμπεριφορά

         κοινωνική επάρκεια

         συναισθηματική ανάπτυξη  

Στο πλαίσιο της υλοποίησης ενός μέρους του προγράμματος  “ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ” τα παιδιά σχημάτισαν δέντρο με τα αποτυπώματα της παλάμης τους (χρησιμοποιώντας δαχτυλομπογιές)  και έγραψαν γύρω «Είμαστε διαφορετικοί και μοναδικοί». 


Μέσα σε κάθε αποτυπώματα παλάμης γράφτηκαν τα Γλυκά Λόγια που τους χάρισαν οι φίλους τους και τα οποία τόνιζαν τις ικανότητες τους, τα καλά τους στοιχεία και τις καλές τους συμπεριφορές.

Ενημερωτικά sladeshares για το πρόγραμμα “ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ”  ΕΔΩ


 και ΕΔΩ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΦΙΣΑ-ΔΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ

LAND ART (ΤΕΧΝΗ ΣΤΟ ΤΟΠΙΟ) ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 

ΣΚΟΠΟΙ:

Οι γονείς

• να πάρουν το ρόλο του δασκάλου κατά τη διάρκεια των κατασκευών

• να δουν τη συμπεριφορά του παιδιού τους στην ομάδα

• να γνωρίσουν βαθύτερα το παιδί τους

Στο πλαίσιο περιβαλλοντικών προγραμμάτων παιδιά και γονείς μαζί, σχημάτισαν κατασκευές όπως μια μεγάλη καρδιά, το αρχικό γράμμα του ονόματος του παιδιού, ολόκληρο το όνομα του, πρόσωπο, άνθρωπο, κύκλο και ένα καράβι με κατάρτι.

Χρησιμοποιήθηκαν

κουκουνάρια,
πευκοβελόνες,

ξυλάκια,
γρασίδι,

φύλλα,

άνθη,

κεράσια,

χόρτα και

καρποί.

Βασικός στόχος των δράσεων Συμβουλευτικής Γονέων ήταν οι γονείς να πάρουν ρόλο δασκάλου κατά τη διάρκεια των κατασκευών, για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να εσωτερικεύσουν τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς. Στις δράσεις αυτές χρησιμοποίησα την προοδευτική προσέγγιση της Συμβουλευτικής Γονέων για συνεργασία γονέων και Νηπιαγωγείου για να βοηθήσω τους γονείς να δουν τη συμπεριφορά του παιδιού τους στην ομάδα. Η Συμβουλευτική Γονέων συμβάλλει στο να εμπνευστούν οι γονείς έναν νέο τρόπο σκέψης, που θα τους βοηθήσει να γνωρίσουν και να ερμηνεύσουν βαθύτερα το παιδί τους. Αξία θεραπευτική, βέβαια, δεν έχει μόνο το τελικό προϊόν Land Art, αλλά η διαδικασία της δημιουργίας είναι εκείνη που μεταμορφώνει σε βάθος. Η καινοτόμος αυτή παιδαγωγική προσέγγιση συνετέλεσε στην μη αυταρχική διαχείριση της τάξης, επειδή κρατούσε αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών χωρίς να παρουσιάζουν σημάδια κούρασης, πίεσης, πλήξης, άγχους ή απογοήτευσης.

Για περισσότερες κατασκευές LAND ART δες ΕΔΩ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο LAND ART (ΤΕΧΝΗ ΣΤΟ ΤΟΠΙΟ) ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 

“ΠΕΡΠΑΤΩ ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΕΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ…”

Στο πλαίσιο του προγράμματος μας «ΠΕΡΠΑΤΩ, ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΕΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ…» οργανώσαμε μία δράση, Συμβουλευτικής Γονέων, Υπαίθριας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με παιχνίδια στο δάσος και Αγωγής Υγείας με παιχνίδια που κτίζουν ομάδες. Η προοδευτική προσέγγιση της Συμβουλευτικής Γονέων από την νηπιαγωγό έχει στόχο να ενδυναμώσει το ρόλο κάθε γονέα, ώστε ο ίδιος να είναι σε θέση να βοηθήσει το παιδί να ωριμάσει συναισθηματικά και να αυτονομηθεί. Η Συμβουλευτική Γονέων συμβάλλει στο να μεταφερθεί η κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση από το Νηπιαγωγείο στο «σπίτι» ώστε να συνδεθεί με τις υπόλοιπες πτυχές της ζωής των παιδιών. Η Συμβουλευτική Γονέων είναι μια «Παιδαγωγική Πράξη» ενσωματωμένη στην όλη παιδαγωγική διαδικασία που συμβάλλει στην αυτογνωσία των παιδιών με την αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση των συναισθημάτων τους μπροστά στους γονείς. Η νηπιαγωγός, εκτός από καλή δασκάλα των παιδιών οφείλει να είναι καλή σύμβουλος-εμψυχωτής παιδιών και γονέων, προκειμένου να συμβάλλει στην ομαλότερη ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.

Οι γονείς καθοδηγήθηκαν από την νηπιαγωγό, για να συμμετάσχουν στην εκπαίδευση των παιδιών τους. Οι γονείς αποτέλεσαν πρότυπα συμπεριφοράς με στόχο την εμπέδωση της γνώσης, τη βελτίωση της συμπεριφοράς των παιδιών τους. Πριν από τη δράση, τα παιδιά μέσα στην τάξη προετοιμάζονταν για να δείξουν στους γονείς τους τι έμαθαν στη διάρκεια του προγράμματος.

Η δράση ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΓΟΝΕΩΝ είχε θέμα το δάσος. Γονείς και παιδιά έπαιξαν ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια στο δάσος, που είχαν στόχο να συμβάλλουν: στην καλλιέργεια της αγάπης των παιδιών στη φύση, στην ευαισθητοποίηση τους για την προστασία του περιβάλλοντος και στην προετοιμασία τους ως αυριανών διαχειριστών των δασικών πόρων (ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ).

Επίσης, είχαν στόχο να συμβάλλουν: στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της ομαδικότητας, της συναισθηματικής νοημοσύνης, της έκφρασης, της αυτοεκτίμησης, της αποδοχής του διαφορετικού, της φιλίας, της αλληλεγγύης, της αυτονομίας και της ανεξαρτησίας (ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ).

Συνοπτική περιγραφή της δράσης με τους γονείς:

1. Πριν την δράση: Δραστηριότητες που προετοιμάζουν τους γονείς για το ρόλο τους ως παντοτινούς δάσκαλους των παιδιών τους. Διαβάστηκαν μέσα στην τάξη. 

2. Κατά τη διάρκεια της δράσης με γονείς: Οι γονείς και τα παιδιά θα παίξουν ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια με θέμα το δάσος.

3. Μετά την δράση: Συζήτηση με τους γονείς.Προέκταση του προγράμματος στο σπίτι: Φάκελος με υλικά του προγράμματος. Ερωτήσεις στους γονείς για την επίδραση του προγράμματος στο παιδί και την αλλαγή συμπεριφοράς του.

1. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ. ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ :


• ΓΡΑΨΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

• ΓΡΑΨΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ.

• ΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΗΓΗΘΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ (ΧΑΡΑ, ΑΓΑΠΗ, ΗΡΕΜΙΑ, ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ, ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ, ΕΛΠΙΔΑ, ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ…)

• ΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΗΓΗΘΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ(ΛΥΠΗ , ΝΤΡΟΠΗ, ΘΥΜΟΣ, ΦΟΒΟΣ, ΖΗΛΙΑ, ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ, ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ…)

• ΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ.

• ΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ, Ή ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ, Ή ΤΟ ΡΕΦΡΕΝ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ ΖΩΑ Ή ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ, ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.

• ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΕΥΧΗ, ΣΕ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ… ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ…

2. ΔΡΑΣΗ. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ

• ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ – ΚΑΝΟΝΕΣ 

• ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΝΟΧΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: Ο ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ: ΕΙΜΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΑΨΩ. ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΑΙ, ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ. • ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟ. ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ, ΓΟΝΕΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ, ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ Ή ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΦΙΓΟΥΡΑ.

• ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ.

ΓΟΝΕΑΣ ΣΕ ΡΟΛΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΡΟΛΟ ΓΟΝΕΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ. • Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΑΓΕΛΗ ΛΥΚΩΝ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΜΙΑ ΦΩΝΗ. • Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ. ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΕ 4 ΟΜΑΔΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ. ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΟΥΝ ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΕ Η ΟΜΑΔΑ.

• Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ. ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΕ 2 ΟΜΑΔΕΣ, ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ 2 ΛΕΞΕΙΣ (ΦΟΒΙΣΜΕΝΑ ΖΩΑΚΙΑ–ΘΥΜΩΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ). • ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΚΙΤΡΙΝΟ, ΚΑΦΕ, ΠΡΑΣΙΝΟ, ΑΣΠΡΟ, ΚΟΚΚΙΝΟ.

 

 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ LAND ART. ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΥΛΙΚΑ. Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ (ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ…) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΣΥΛΛΕΧΘΗΚΑΝ.

• ΧΑΡΙΖΩ ΜΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΥΧΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ (π.χ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ). ΤΗ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΑΡΤΟΝΕΝΙΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΠΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΕΜΟΥΝ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ. ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ.

• ΑΝΤΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΤΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ.

3. ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ. ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

• ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ;

• ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑΤΕ ΠΟΥ ΠΑΙΞΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ;

• ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑΤΕ ΠΟΥ ΠΑΙΞΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ;

• ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑΤΕ ΟΤΑΝ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ;

• ΤΙ ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ;

• ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ;• ΓΡΑΨΤΕ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΦΙΣΑ

4. ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

• ΕΙΔΑΤΕ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ; 

• ΠΟΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ; ΤΙ ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΑΝΕ; 

• ΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΗΡΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ;

• ΤΙ ΕΜΑΘΕ; ΤΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ;

• ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ;

• ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ; 

• ΤΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ;

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “ΠΕΡΠΑΤΩ ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΕΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ…”