Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Τραγούδι για τον Σχολικό Εκφοβισμό!


Η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού και η συμβολή της Φυσικής Αγωγής.


BULLYINGΗ αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού και η συμβολή της Φυσικής Αγωγής.

Σχολικός εκφοβισμός, επιθετικότητα και η Φυσική Αγωγή


Children Sitting on Bench

Bulling στην Φ.Α.

Η διδασκαλία της Φ.Α. και οι μέθοδοί της μπορούν να επηρεάσουν την επιθετικότητα και  τον σχολικό εκφοβισμό είτε αρνητικά είτε θετικά. Η χαμηλή αυτοαντίληψη,  η υιοθέτηση από τους μαθητές των στόχων επίτευξης ενίσχυσης και προστασίας του εγώ, η αντίληψη για έμφαση του καθηγητή στην ενίσχυση και προστασία του εγώ φαίνεται ότι συντελούν στην εμφάνιση συμπεριφορών εκφοβισμού (Λιάκου, Διγγελίδης, Χατζηγεωργιάδης & Παπαϊωάννου,2010).

Οι Βατάλη, Ζαχαριάδης, Αρδαμερινός & Γεωργιάδης (2005) επιβεβαιώνουν την προηγούμενη έρευνα καταλήγοντας στο ότι η υιοθέτηση προσανατολισμού στο έργο επηρεάζει την αντίληψη της επιθετικότητας  των μαθητών. Oι προσανατολισμοί επίτευξης στόχων και οι προσανατολισμοί ηθικής αθλητικής συμπεριφοράς προβλέπουν σε μικρό βαθμό την επιθετική συμπεριφορά στο μάθημα φυσικής αγωγής.

Επιπλέον, οι ∆ιγγελίδης, Μπογιατζή, Χατζηγεωργιάδης & Παπαϊωάννου (2006) βρήκαν ότι τα χαμηλά επίπεδα ικανοποίησης από το μάθημα σε συνδυασμό με την έλλειψη παρακίνησης μπορεί να οδηγήσουν σε αποδοχή των επιθετικών συμπεριφορών.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση