no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

… επιμόρφωση Τ.Π.Ε. και Β Επιπέδου

Συγγραφέας: | 8 Σεπτεμβρίου, 2008
| 18 σχόλια |

Στόχος της σελίδας αυτής είναι να αποτελέσει μια γέφυρα  επικοινωνίας μεταξύ επιμορφωτών, επιμορφούμενων εκπαιδευτικών και όσων γενικά ενδιαφέρονται για τη χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση.

Μια σελίδα για όσους δεν νιώθουν επαναπαυμένοι και πιστεύουν πως πάντα υπάρχει κάτι άλλο καλύτερο να προσφέρουν στο χώρο της εκπαίδευσης.

Για όσους έχουν μεράκι! Αχ, αυτό το μεράκι. Όπως σοφά΄λέει και ο “συνεπιμορφούμενος” Ελεήμων στο blog του:  http://eleimon.blogspot.com/

Για το μεράκι ρε γαμώτο

Μικρός όταν ήμουνα είχα πολύ μεράκι.

Καθόμουνα κι έλυνα ασκήσεις Γεωμετρίας από τον Τόγκα και τους Ισουίτες. Και μετά στο πανεπιστήμιο πάλι μεράκι είχα. Μ? άρεσε η Άλγεβρα, είχα πάρει και 10, οπότε στο Παρίσι, από μεράκι, καθαρά μαθηματικά έκανα στο DEA. Οι περισσότεροι τότε, παλιά μιλάμε, κάνανε υπολογιστές και διδακτική. Μου λέγανε, «κακόμοιρε έμπλεξες, έλα στη διδακτική που είναι εύκολα», εγώ βράχος, από μεράκι, έμεινα και το πήρα κουτσά στραβά. Και …

Για όσους έχουν το “μικρόβιο” της “δια βίου μάθησης”

Για αυτούς που δεν κάθονται στ΄αυγά τους…

Επιμόρφωση Β Επιπέδου (τι έρχεται στο μυαλό μου…)

Ατελείωτη δουλειά σε μικρό χρονικό διάστημα! Πληροφορίες χιλιάδες συσσωρεύονται στο ταλαίπωρο μυαλό μας. Πως να τις συγκρατήσει; Αδυνατεί!  Εργασίες ανοιχτές από παντού, χιλιάδες μέτωπα. Απαιτήσεις των επιμορφωτών χωρίς τέλος. Παράλληλα, οι καθημερινές υποχρεώσεις της προσωπικής μας ζωής!

Το θέμα είναι να είμαστε ψύχραιμοι, να μην μας τρώει το άγχος (γιατί έχουμε και κάποια ηλικία!) και να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες γνώσεις και εμπειρίες μπορούμε από το ΠΑΚΕ.  (τα λέω για να τα ακούω κι εγώ.)

Ουφ, θα τελειώσει, ελπίζω σύντομα!

Μόνο που φοβάμαι μήπως εθιστούμε. Μήπως όταν τελειώσει η επιμόρφωση, αναρωτηθούμε κι εμείς… σαν τον Καβάφη.

Περιμένοντας τους Bαρβάρους   http://www.kavafis.gr/poems                            

 Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;        

Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.

 Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
Τι κάθονται οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
        

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν

…………     

    Γιατί ν αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
κ η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν).
Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ η πλατέες,
κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;
         

Γιατί ενύχτωσε κ οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.
__
Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.
(Από τα Ποιήματα 1897-1933, Ίκαρος 1984)

Μαθηματικές Ιστοσελίδες

 Ενδιαφέρουσα πρόταση που έλαβα στο mail μου από την Ειρήνη!http://users.ira.sch.gr/iriniper/  http://mathforum.org/mathtools/cell/m4,ALL,tool,hp/ με πολλές εφαρμογές σε Sketchpad, Cabri, Java Applets, Power Point.

Στη διεύθυνση: http://mathforum.org/mathtools/πληκτρολογούμε  στα τρία πλαίσια επιλογών που εμφανίζονται στην σελίδα επάνω δεξιά      

α) τα μαθηματικά ανά επίπεδο τάξης,      

β) τον τύπο εφαρμογών και γ) το λογισμικό που τρέχει η εφαρμογή.

Πατάμε GO και …ταξιδεύουμε!

Π.χ. για διαθέσιμα εργαλεία (tools) για τη Γεωμετρία με το πρόγραμμα Cabri πάμε στην ιστοσελίδα
http://mathforum.org/mathtools/cell/g,ALL,tool,hg/

……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 

κι άλλες…

Το Πυθαγόρειο θεώρημα

Μια ιστοσελίδα για μεγάλα ταξίδια … http://www.geom.uiuc.edu/~demo5337/Group3/promenu.html

 ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

Επιμόρφωση Β Επιπέδου

http://homepages.pathfinder.gr/smayroudis/

Μια ιστοσελίδα που μας ενδιαφέρει. Έχει πολλά καλούδια… όπως:

και αυτοματοποιημένο σύστημα ερωτήσεων (γεν. μέρος) για ΠΑΚΕ!

και πολλά άλλα χρήσιμα και ενδιαφέροντα πράγματα. Ας είναι καλά ο συνάδελφος και συνεπιμορφούμενος.

———————————————————————————————————

Μόλις τελείωσα το σενάριο στο Ταξινομούμε!

Είμαι έτοιμη να καταρρεύσω. Τι λογισμικό, αλήθεια!

Ατέλειεεεεεςςςςςςςς………………………

κάτω από: Γενικά

18 σχόλια

  1. Από: ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ στο 25 Νοεμβρίου, 2010 στις 01:13      

    Απόσπασμα από μήνυμα που έστειλα προς τους υπεύθυνους της επιμόρφωσης, τους συμβούλους Β’ Αθήνας, και κάποιους συναδέλφους, μόνο 2-3 από τους τελευταίους μου έστειλαν σχόλια… :

    …….Θέλω να διατυπώσω κάποιες προσωπικές απόψεις (ίσως συμφωνούν και άλλοι) για το πρόγραμμα της επιμόρφωσης β’ επιπέδου…

    Σε μεγάλο ποσοστό πελάγωσα και απογοητεύθηκα ως προς την “πιστοποίησή” μου.
    Και δεν φταίνε οι επιμορφωτές…
    (Για το μόνο που μπορείτε να τους “κατηγορήσετε” είναι ότι δεν μπόρεσαν να με πείσουν να προσπαθήσω).
    Φταίει το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και η αδυναμία ΜΟΥ να το ακολουθήσω, αν και παρακολούθησα ανελιπώς τα “μαθήματα” (πλην μίας ημέρας, που πήγα ημερήσια εκδρομή)…

    1) Είχαμε “βομβαρδισμό” πληροφοριών, που δυσκολεύομαι να συγκρατήσω και να εξασκηθώ στα 52 μου.
    Από την 1η μέρα πήραμε πολύ υλικό, πάρα πολύ “γενικό μέρος”, που δεν άντεξα να έχω την περιέργεια να κοιτάξω, δεν κάνω μεταπτυχιακό στην διδακτική…
    Ίσως πριν αρκετά χρόνια, αν ήταν υποχρεωτικό για πτυχιακή ή μεταπτυχιακή εργασία, να προσπαθούσα κάτι περισσότερο…

    Πιστεύω ότι θα ήταν προτιμότερο να είχαμε μία σύντομη ενημέρωση για όλα αυτά τα λογισμικά, και να επιλέξουμε 1 ή το πολύ 2 με τα οποία και να ασχοληθούμε αναλυτικότατα… Και δημιουργικότερα…
    Εγώ θα επέλεγα το Sketchpad και το Geogebra για μαθήματα,
    και ίσως τον χελωνόκοσμο για “ελεύθερο χρόνο”, αν βρισκόταν ποτέ για/με τους μαθητές…
    ……………..
    2) (και χειρότερο)… Αμάν πιά με αυτά τα “σενάρια”… Να επαναλάβω ότι δεν κάνουμε μεταπτυχιακές εργασίες σελίδων και σελίδων.
    Νομίζω ότι χρειάζονται, σχεδόν πάντα, φύλλα εργασίας, και κάποια μικρά σχέδια μαθήματος για μας, να μη “χανόμαστε”…
    Αυτά τα επαναλαμβανόμενα κατεβατά με τους μεγαλόσχημους χαρακτηρισμούς
    (π.χ. “κοινωνική ενορχήστρωση”) απομακρύνουν αντί να ελκύουν όσους “φοβούνται” τις νέες τεχνολογίες. Η πράξη θα τους πείσει, όχι τα ατέλειωτα μπλα μπλα…
    Εγώ τουλάχιστον αρνούμαι να αναλωθώ με τέτοια κατασκευάσματα…

    Δεν πειράζει, ας μη με “πιστοποιήσετε”…
    ……………………………………

  2. Από: ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ στο 25 Νοεμβρίου, 2010 στις 01:26      

    Ξέχασα να βάλω και το τελείωμα :

    ……………Συγνώμη αν σας κούρασα (αν αντέξατε να τα διαβάσετε), αλλά ήθελα να δικαιολογήσω (ίσως πρώτα στον εαυτό μου) γιατί ΔΕΝ αισθάνομαι την ανάγκη να με πιστοποιήσετε με “σενάρια” και θεωρίες “γενικού μέρους”…

    Δεν ισχυρίζομαι ότι έχω τελείως δίκιο, αλλά μήπως πρέπει να ξανασκεφτείτε την όλη διαδικασία της επιμόρφωσης…;
    …………………….

  3. Από: dzaxar στο 25 Νοεμβρίου, 2010 στις 19:44      

    Στο μεγαλύτερο ποσοστό συμφωνώ μαζί σου. Τις σκέψεις αυτές έκανα και τις δυσκολίες αυτές αντιμετώπισα ως επιμορφούμενη επιμορφώτρια Β Επιπέδου.
    Έτσι προέκυψε και η ονομασία του blog μου! Είναι αλήθεια ότι αυτές οι σκέψεις και οι αμφιβολίες με κάνουν να διστάζω, τώρα που αναγκαστικά κλήθηκα να επιμορφώσω, άλλους συναδέλφους. Αναρωτιέμαι συχνά πως θα στηρίξω υλικό που δεν πιστεύω και η ίδια ότι χρειάζεται ή εφαρμόζεται. Ατελείωτο Γενικό Μέρος, “Βερμπαλιστικά” Σενάρια, Λογισμικά, όπως Modellus και Ταξινομούμε…
    Το βλέπω μόνο ως μια προσπάθεια να δώσω στους άλλους κάποιο υλικό και ιδέες που ίσως βελτιώσουν τη δουλειά τους… Σε αυτό ελπίζω…

Αφήστε μια απάντηση

Κατηγορίες