ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Δελτίο τύπου για ανοιχτή ημέρα για το 3ο Διακρατικό εργαστήριο στη Σλοβενία

Συγγραφέας: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ στις 22 Νοεμβρίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ       

                                                                      Σχηματάρι,  21/11/2017

 

clip_image002

 

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σχηματαρίου στα πλαίσια του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ 2016-2018, με τίτλο “Through artistic abilities to developed basic skills“ (Ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων μέσα από καλλιτεχνικές ικανότητες), διοργανώνει ποικίλες εκδηλώσεις.Στις αρχές Οκτωβρίου και

συγκεκριμένα από τις 9 ως τις 14 Οκτωβρίου, 8 μαθητές και 3 δάσκαλοι από το σχολείο μας συμμετείχαν στο 3ο Διακρατικό Εργαστήριο στο Κάμνικ της Σλοβενίας μαζί με μαθητές και εκπαιδευτικούς από την Πολωνία, Σλοβενία και Κροατία.Έτσι διοργανώσαμε μια ανοιχτή ημέρα την Παρασκευή , 5 Νοεμβρίου,  για τους μαθητές, εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς του σχολείου μας ώστε όλοι όσοι συμμετείχαν στο εργαστήριο να μοιραστούν μαζί μας τις εμπειρίες τους, τα οφέλη από τη συμμετοχή τους και τα επιτεύγματά τους.Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης η συντονίστρια του προγράμματος κα Θεοδωρίδου Μαρία παρουσίασε τις προγραμματισμένες δράσεις για το σχολικό έτος 2017-2018 και στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν , η κα. Αλεξάκη Ελένη, η κα Νότη Στασινή και η διευθύντριά μας κα Στρατή Ευγενία, μας παρουσίασαν τους στόχους του εργαστηρίου και την αξιολόγηση του όπως αυτή διαμορφώθηκε μέσα από το ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε από όλους τους συμμετέχοντες από κάθε χώρα. Έπειτα οι μαθητές Κωνσταντίνος Χαντζής, Δούκας Νικόλαος, Βεζυργιάννης Νικόλαος – Μάριος, Κατσιφή Αθηνά Μαρίνα, Μάρκου Μαρίνα, Μαστρογίαννη Νεφέλη, Κουνάδη Δήμητρα και Παναγούλια Μαρία Αθηνά μας παρουσίασαν το πρόγραμμα κάθε μέρας, τις εκδρομές και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν. Στο τέλος μοιράστηκαν μαζί τους τα συναισθήματά τους για όλη αυτή την πρωτόγνωρη εμπειρία.

Μιας και το εργαστήριο στη Σλοβενία είχε ως κύριο θέμα του τα μαθηματικά στην τέχνη , στο δεύτερο μέρος της Ανοιχτής Ημέρας, οι 8 μαθητές με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών έδωσαν στοιχεία και καθοδήγησαν μαθητές και γονείς να λύσουν μαθηματικούς γρίφους έτσι ώστε να βγουν σε συγκεκριμένο χρόνο από τα “κλειδωμένα” δωμάτια όπου είχαν μπει (escape rooms).

Τόσο οι γονείς όσο και οι μαθητές που παρακολούθησαν τις παρουσιάσεις και συμμετείχαν στις δραστηριότητες δήλωσαν ενθουσιασμένοι και τώρα όλοι θα συνεχίσουμε τις εργασίες μας στις λέσχες έτσι ώστε να προετοιμαστούμε για τις επόμενες προγραμματισμένες δράσεις μας.

 

Αφήστε μια απάντηση