ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΡΩΝΗΣ

Δεκεμβρίου 17, 2015

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η/Υ & ΣΥΝΑΦΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Ενημερωτικό Κείμενο
των Πράξεων «Πρόγραμμα Εισαγωγής Η/Υ και Συναφούς Εξοπλισμού σε Δημοτικά Σχολεία για μια Ψηφιακά Υποστηριζόμενη Διδασκαλία» ΑΠ 1,2,3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Το έργο είχε ως στόχο την προμήθεια και τον εξοπλισμό 1022 Δημοτικών Σχολείων, ως εξής:
Εξοπλίστηκαν 198 Δημοτικά Σχολεία τα οποία είναι ενταγμένα στο Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), με ένα κινητό εργαστήριο πληροφορικής, το οποίο λειτουργεί ως κινητή τάξη, για όλα τα μαθήματα. Ο εξοπλισμός του αποτελείται από δέκα φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ένα ειδικό τροχήλατο ερμάριο για την αποθήκευση και φόρτιση των Η/Υ, δομημένη καλωδίωση, τοπικό δίκτυο για τη σύνδεση των Η/Υ με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καθώς και τα λογισμικά λειτουργίας.
Οι υπόλοιπες σχολικές μονάδες, δηλαδή 174 μονοθέσια, 426 διθέσια και 224 τριθέσια δημοτικά σχολεία εξοπλίστηκαν με έναν φορητό υπολογιστή και τον σχετικό εξοπλισμό (λογισμικά λειτουργίας, τοπικό δίκτυο, απαραίτητη δομημένη καλωδίωση).
Ο συνολικός π/υ του έργου ανέρχεται σε 2.522.227,62 €, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος της «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (Ε.Κ.Τ.).

 

Ιουνίου 7, 2012

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα Εναλλακτικού Τουρισμού

Το σχολείο μας, στα πλαίσια του δικτύου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο: «Τουρισμός και Περιβάλλον» του ΚΠΕ Αρχανών, αποφάσισε να ασχοληθεί με τον εναλλακτικό τουρισμό και πιο συγκεκριμένα με τον ορειβατικό τουρισμό.

Έτσι πραγματοποιήθηκαν πολλές δραστηριότητες γύρω απ’ αυτό:

Αρχικά, θέλοντας να δούμε τι γνωρίζουν τα παιδιά γύρω από τον τουρισμό και τι άποψη έχουν γι” αυτόν, τους δόθηκε ένα φύλλο εργασίας το οποίο περιελάμβανε σχετικές ερωτήσεις. Τα παιδιά απάντησαν σε όλες και έδειξαν ότι γνωρίζουν πολλά καθώς η Τορώνη είναι τουριστικός προορισμός μαζικού τουρισμού λόγω μιας υπέροχης παραλίας 2 χιλιομέτρων.

Έτσι αποφασίσαμε και κατασκευάσαμε και έναν χάρτη με πληροφορίες και φωτογραφίες για την Τορώνη αλλά και το Πόρτο Κουφό (απ” όπου έρχονται κάποιοι μαθητές μας).

.

.

Μιας και τα παιδιά γνώριζαν πολλά για τον μαζικό τουρισμό, ήταν πιο χρήσιμο να ασχοληθούμε και με άλλους εναλλακτικούς τουρισμούς και ειδικότερα με τον ορειβατικό τουρισμό.

Με προβολή από προτζέκτορα διαβάσαμε για τον τουρισμό και τους διάφορους εναλλακτικού είδους τουρισμούς που υπάρχουν, για την πεζοπορία, την ορειβασία και την αναρρίχηση που περιλαμβάνονται στον ορειβατικό τουρισμό αλλά και την εκμετάλλευση του προς οικονομικό όφελος των κατοίκων της γύρω περιοχής.

Επίσης τονίστηκε και η προσοχή και ο σεβασμός στο περιβάλλον που πρέπει να συνοδεύει κάθε μας δραστηριότητα στη φύση.

Τέλος προβλήθηκε και ένα ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ με τη Μάγια Τσόκλη σε ορειβασία της στον Όλυμπο, όπου φαινόταν όλη η ομορφιά της ορειβασίας και της περιήγησης στη φύση.

Μετά από όλο αυτό τον καταιγισμό γνώσεων ήταν η ώρα να βιώσουν και οι ίδιοι ένα κομμάτι του ορειβατικού τουρισμού. Έτσι ανεβήκαμε σε ένα κοντινό λόφο που οι ντόπιοι τον λένε Κόρακα. Την προσπάθειά μας βοήθησε ένας δασικός δρόμος που υπήρχε και φτάσαμε σχεδόν μέχρι την κορυφή του.

Εκεί, πέρα από την υπέροχη θέα και το όμορφο πευκόδασος, είδαμε πως είναι και η υπαίθρια διαβίωση στήνοντας και μία σκηνή.

.

.

.

Έπειτα ήταν ώρα για παιχνίδι. Το παιχνίδι του «κρυμμένου σκουπιδιού» όπου ένας έκρυβε ένα κομμάτι πλαστικής σακούλας και οι υπόλοιποι έπρεπε να το βρουν για να κάνουν κάτι καλό για το περιβάλλον.

.

.

Φεύγοντας, μαζεύαμε ένα κομμάτι από κάθε διαφορετικό δέντρο ή λουλούδι που βλέπαμε στο διάβα μας, ώστε να θυμόμαστε το υπέροχο φυσικό κάλλος που συναντήσαμε στο βουνό.

Κλείνοντας το πρόγραμμα αυτό, χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και σε ένα ντιμπέιτ που κάναμε, τα παιδιά αντιπαρατέθηκαν πολιτισμένα και με επιχειρήματα στο ποιος τουρισμός είναι καλύτερος και ποιος σέβεται περισσότερο το περιβάλλον, ο μαζικός τουρισμός στη θάλασσα ή ο εναλλακτικός στο βουνό; Και τα δύο είναι καλά καταλήξαμε, το καθένα για διαφορετικούς λόγους.

Ο προϊστάμενος του σχολείου

Πατέρας Χρήστος

Μαΐου 16, 2012

Επίσκεψη στο σχολείο μας από το Δημοτικό Σχολείο Ν. Μαρμαρά

Το σχολείο μας επισκεύθηκαν οι Α΄, Β΄ και Γ΄τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Νέου Μαρμαρά.

Αφού μας δώρισαν 2 επιτραπέζια παιχνίδια περιηγήθηκαν στους χώρους του σχολείου.

Ύστερα πήγαμε στην παραλία της Τορώνης όπου τα παιδιά έπαιξαν όλα μαζί στην παιδική χαρά αλλά και ποδόσφαιρο τα μεγαλύτερα παιδιά.

Οι μαθητές μας χάρηκαν πολύ απ΄αυτήν την επίσκεψη και εξέφρασαν την επιθυμία τους να ξαναέρθουν κι άλλη φορά, όπως και άλλα σχολεία. Και η αλήθεια είναι πως το σχολείο μας δεν ξανάδε τόσα πολλά παιδιά!

Ευχαριστούμε πολύ τους συνοδούς δασκάλους για την πρωτοβουλία τους και την άψογη συνεργασία μας.

Ο προϊστάμενος του σχολείου

Πατέρας Χρήστος

Απριλίου 29, 2012

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα Βιομηχανικής κληρονομιάς

Το σχολείο μας, στα πλαίσια του δικτύου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο: «Βιομηχανική Κληρονομιά: αξίες από το παρελθόν – παρακαταθήκη για το μέλλον» του ΚΠΕ Νάουσας, αποφάσισε να ασχοληθεί με τους ανεμόμυλους της Συκιάς Χαλκιδικής.

Έτσι πραγματοποιήθηκαν πολλές δραστηριότητες γύρω απ” αυτό:

Ανακαλύψαμε την δύναμη του ανέμου και τρόπους που μπορούμε να τον αξιοποιήσουμε.

.

.

.

.

Είδαμε φωτογραφίες και βίντεο από διάφορους ανεμόμυλους στην Ελλάδα, πως ακριβώς λειτουργούν και τι παράγουν.

.

.

.

.
Μάθαμε για τη Συκιά χαλκιδικής και τους 2 πέτρινους ανεμόμυλους του 1890 που βρίσκονται στην Παραλία Συκιάς.

.

.

.

.
Κατασκευάσαμε μικρούς ανεμόμυλους από χαρτόνι.

.

.

.

.

.

Επισκευθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στους ανεμόμυλους της Συκιάς και είδαμε από κοντά την κατάσταση στην οποία βρίσκονται και θελήσαμε να κάνουμε κάτι καλύτερο γι” αυτούς.

.

.

Έτσι τελικά αποφασίσαμε να στείλουμε και ένα γράμμα στο δήμαρχο όπου τα παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία τους να αξιοποιηθούν καλύτερα οι ανεμόμυλοι και ο χώρος γύρω απ” αυτούς και πρότειναν και διάφορους εύκολους και οικονομικούς τρόπους αξιοποίησης τους ώστε να γίνουν περισσότερο επισκέψιμοι από τους τουρίστες.


Να ευχαριστήσουμε πολύ την κυρία Πάργα Μαρία για την πολύτιμη βοήθειά της, όπως και τον κύριο Μάνθο Φίλιππο για την υπέροχη ξενάγηση που μας έκανε.


Ο Προϊστάμενος του σχολείου

Πατέρας Χρήστος

Απριλίου 9, 2012

Εκδρομή στον Παρθενώνα Χαλκιδικής

Την Πέμπτη 5 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η 1η Συνάντηση Δημοτικών Σχολείων της Σιθωνίας στο Νέο Μαρμαρά Χαλκιδικής.

.

.

.

Από εκεί ξεκινήσαμε και αφού αναμειχθήκαμε όλοι μαζί, περπατήσαμε 5 χιλιόμετρα μέσα σε ένα πανέμορφο δάσος από πεύκα και ελιές με θέα τη θάλασσα.

.

.

.

Μετά από μιάμιση ώρα φτάσαμε στον παραδοσιακό οικισμό του Παρθενώνα. Εκεί μας περίμεναν οι άνθρωποι του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και του Πολιτιστικού Συλλόγου «Παρθενών» που μας έδωσαν νεράκια να πιούμε και διάφορα τοπικά εδέσματα να γευτούμε.

Επίσης μας ξενάγησαν στο παλιό δημοτικό σχολείο και σε άλλα μέρη του χωριού.

.

.

.

.

Επιστρέφοντας αυτά που κρατήσαμε ήταν ότι σ” αυτήν την εκδρομή κοινωνικοποιηθήκαμε, γνωρίσαμε νέα μέρη και αθληθήκαμε.

Αναμένουμε και άλλες συναντήσεις των δημοτικών σχολείων της περιοχής.

.

Ευχαριστούμε θερμά το Δημοτικό Σχολείο Ν. Μαρμαρά και τον διευθυντή του για την άψογη διοργάνωση όπως και τον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Παρθενών» για την βοηθεία τους και την φιλοξενία τους.

Ο Προϊστάμενος του Δημ. Σχολείου Τορώνης
Πατέρας Χρήστος

Μαρτίου 25, 2012

Γιορτή 25ης Μαρτίου

Φεβρουαρίου 24, 2012

Αποκριάτικη γιορτή

Αποκριάτικη γιορτή πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή στο Δημοτικό Σχολείο. Τα παιδιά φόρεσαν τις στολές τους και αφού φάγαμε και ήπιαμε τα αναψυκτικά μας, ρίξαμε και έναν αποκριάτικο χορό.

Ιανουαρίου 26, 2012

Επίσκεψη στο κάστρο της Τορώνης

Το κάστρο της Τορώνης επισκέφθηκε σήμερα το σχολείο μας.

Το Κάστρο της Τορώνης ή Κάστρο της Ληκύθου βρίσκεται σε μια μικρή και απότομη βραχώδη χερσόνησο, στη νότια άκρη της παραλίας και αποτελούσε μέρος της οχύρωσης της αρχαίας Τορώνης από τους Σπαρτιάτες, στον Πελοποννησιακό Πόλεμο. Στα ρωμαϊκά και τα βυζαντινά χρόνια η πόλη απέκτησε ισχυρότατα τείχη, τα οποία την προστάτευαν και από τη στεριά και από τη θάλασσα. Χτίστηκαν με ότι είχε απομείνει από την αρχαία Λήκυθο. Σήμερα φαίνεται μέρος από τα τείχη και λείψανα από την ακρόπολη. Ακόμα στο βυθό της θάλασσας βρέθηκαν οι αποβάθρες του λιμανιού, φτιαγμένες από μεγάλες γρανιτένιες πέτρες.

Επίσης επισκεφθήκαμε και το μέρος όπου κάποτε υπήρχε η παλαιοχριστιανική εκκλησία του Αγίου Αθανασίου, τρίκλιτη βασιλική του 5ου αιώνα.

Στο τέλος ήταν η ώρα του παιδιού…

Δεκεμβρίου 23, 2011

Γιορτή Χριστουγέννων 2011

Νοεμβρίου 7, 2011

Τορώνη Χαλκιδικής

Η Τορώνη είναι χωριό στα νοτιοδυτικά της χερσονήσου Σιθωνίας του νομού Χαλκιδικής και ομώνυμο Δημοτικό διαμέρισμα του Δήμου με την ίδια ονομασία, με 233 κατοίκους στο σύνολο (2001). Η κύρια ασχολία των κατοίκων είναι ο τουρισμός, όπως επίσης η γεωργία και η αλιεία. Η Τορώνη παρουσίασε τουριστική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η απόσταση του οικισμού από το Νέο Μαρμαρά είναι 23 χιλιόμετρα. Ανάμεσα στα άλλα λειτουργεί Δημοτικό σχολείο. Έπειτα από την ακτή Τριστινίκα και την Τορώνη, οι επισκέπτες μπορούν να φτάσουν στην τουριστική περιοχή του Πόρτο Κουφό. Ο εν λόγω οικισμός αναπτύχθηκε επίσης τα τελευταία χρόνια και δημιουργήθηκε προβλήτα. Έξω από το λιμάνι, το οποίο είναι το μεγαλύτερο και ασφαλέστερο στη Βόρεια Ελλάδα συναντούμε την τοποθεσία καρτάλια , με βραχώδεις ακτές. Το όνομά τους οφείλεται στους γυπαετούς που οι ντόπιοι τους ονομάζουν «καρτάλια».

Ιστορικά στοιχεία

Μυθολογία
Κατά τη Μυθολογία, η Τορώνη ήταν σύζυγος του Πρωτέα, γιου του Ποσειδώνα. Τα παιδιά της σκοτώθηκαν όταν προκάλεσαν σε μάχη τον Ηρακλή.

Αρχαιολογία
Στην περιοχή έχουν βρεθεί από τους αρχαιολόγους ίχνη από προϊστορικό οικισμό. Οι σημαντικότερες ανασκαφές έγιναν το 1975. Η πόλη δημιουργήθηκε από εποίκους με καταγωγή από τη Χαλκίδα, τον 8ο αιώνα π.Χ. και σύντομα κατέστη μια από τις σημαντικότερες πόλεις όχι μόνο στη Σιθωνία αλλά και σε ολόκληρη τη Χαλκιδική. Έλαβε μέρος ενεργά στους Περσικούς Πολέμους , καθώς επίσης και στον Πελοποννησιακό Πόλεμο.

Παρακμή
Το 348 π.Χ. την κατέλαβε ο Φίλιππος Β΄και το 168 π.Χ. οι Ρωμαίοι. Από εκείνη την περίοδο έχασε τη σημασία της και κατέληξε να είναι μικρός οικισμός, που και αυτός καταστράφηκε κατά τη διάρκεια επιδρομών τον 6ο και το 15ο αιώνα. Στη δεύτερη περίπτωση, οι κάτοικοι εξαιτίας των πειρατικών επιδρομών εγκατέλειψαν την Τορώνη και κατέφυγαν στη γειτονική Συκιά. Στα βυζαντινά χρόνια η περιοχή ήταν Μετόχια Αγιορείτικων Μονών. Σήμερα σώζονται ερείπια και τα τείχη της παλιάς πόλης (στη Βίγλα).

Μνημεία
Επίσης, μνημεία της Τορώνης αποτελούν το κάστρο της Ληκύθου και η παλαιοχριστιανική εκκλησία του Αγίου Αθανασίου, τρίκλιτη βασιλική του 5ου αιώνα. Η εκκλησία καταστράφηκε από φωτιά τον 6ο αιώνα και στη θέση της οικοδομήθηκε άλλος, μικρότερος ναός. Κατά την περίοδο της γερμανικής Κατοχή, το λιμάνι στο Πόρτο Κουφό χρησιμοποιήθηκε από τους Ναζί για πολεμικούς σκοπούς.

Επόμενη σελίδα: »

© 2017 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΡΩΝΗΣ   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων