Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και με άξονα την ψυχική και συναισθηματική υγεία, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης σε μια προσπάθεια γέννησης συναισθημάτων, ενδυνάμωσης της φαντασίας και ανάπτυξης των γλωσσικών ικανοτήτων, εκφράστηκαν με ένα ποίημα ή έναν ποιητικό στίχο.
Η ποίηση φωτίζει όλα τα σκοτάδια. Ας ενισχύσουμε την ποιητική φλέβα των παιδιών, ας αφήσουμε την ευαισθησία και την αγνότητα του ψυχοσυναισθηματικού τους κόσμου ν’ αναπνεύσει ελεύθερα!
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μάρθα Παπαδοπούλου
Ο ήλιος ζωγραφίζει τη ζωή
μέσα από τα γαλανόλευκα σύννεφα.
Χρηστοφάνης Μ.
******
Φεύγει
κρατώντας στην αγκαλιά
τα ψέματα.
Μαραίνεται
σαν τριαντάφυλλο
στην άκρη του φεγγαριού.
Μαρία Β.
*****
Το νυχτοπούλι
έκλεψε την ηλιαχτίδα.
Στέφανος Μπ.
*****
Κάθε μέρα
συζητούσε με τη θάλασσα.
Ένα κύμα άφριζε στην ακτή.
Αλμυρό σαν τη ζωή του.
Άννα Μ.
*****
Έχει μάτια μπλε
σαν θάλασσα
κόκκινα χείλη σαν φωτιά
και μια καρδιά χρυσή.
Έχει κερδίσει το δάκρυ
την αγάπη
τη ζωή.
Μαρία Π.
*****
Αρμενίζεις στο πέλαγος
φωτίζεις
τα λευκά σπίτια των νησιών
τα ηφαίστεια
τα βουνά
με το φλεγόμενο σώμα σου.
Νικόλας Μ.
*****
Η πανσέληνος
μπαίνει στο ποτάμι.
Ο άνεμος
παίρνει τα φύλλα.
Η μελωδία του πιάνου
μας νανουρίζει.
Σαλώμη Ξ.
*****
Μαρμάρινο άλογο
σκυμμένο
λυπημένο μέρα νύχτα
κάτω από μια καστανιά.
Αλεξάνδρα Β.
*****
Ένα τριαντάφυλλο στη βροχή.
Αρνήθηκε τον ήλιο
το φεγγάρι
τα σύννεφα
τη ζωή.
Ριάνα Π.
*****
Ζωγράφιζε πίνακες.
Έλεγε λέξεις
και το μολύβι έγραφε μόνο του.
Ήταν μάγος αλλά δεν το ήξερε.
Γεράσιμος Α.
*****
Η θάλασσα είναι χρυσή.
Έγραψε ιστορία.
Παρέσυρε χιλιάδες θησαυρούς
με εκατομμύρια νομίσματα.
Αντώνης Π.
*****
Είμαι ένα σκυλί πληγωμένο
φοβισμένο από τις αστραπές
μα έχω φίλο τον Θεό.
Κίρα Κ.
*****
Έχω φίλους μου
το πιάνο και την κιθάρα.
Ένα θλιμμένο μουσικό όργανο
είμαι κι εγώ.
Κωνσταντίνα Χ.
*****
Τα φύλλα
ταξιδεύουν με τον άνεμο
στο φεγγάρι
για να γράψουν ένα ποίημα.
Άγγελος Μ.
*****