1

«ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-22

1

Το Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης και Νέας Πέλλας  σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Πέλλας, την Εφορία Αρχαιοτήτων Πέλλας ,την Δ/νση Πρωτ/θμιας  και Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, και την ΕΘΝ.Ο.Α (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία), υλοποίησαν Αθλητική Πολιτιστική Γιορτή την Τρίτη  17  Μαΐου  2022 ώρα 09.00 π.μ στον Αρχαιολογικό Χώρο Πέλλας με αφορμή το  εκπαιδευτικό  πρόγραμμα της ΕΘΝ.Ο.Α (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία) «Ολυμπιακή  Παιδεία  – Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία» σχολικού Έτους 2021-2022 που  υλοποιείται    από τις 16 έως τις 20 Μαΐου 2022 στα σχολεία της Χώρας.

Ευχαριστούμε για την συμμετοχή τους στην Αθλητική Πολιτιστική Γιορτή τους μαθητές των σχολείων Α/θμιας καιΒ/θμιας Εκπαίδευσης Πέλλας και τους συνοδούς Εκπαιδευτικούς των σχολείων: Δημοτικού Σχολείου Παραλίμνης (Διευθυντή Ιωάννη Μιχόπουλο, Βενικούδη Αργύρη, Χρυσοχόου Αναστασία), Δημοτικού Σχολείου Νέας Πέλλας (Διευθύντρια Χαριτωνίδου Μαρία, Καψάλη Ιωάννη) , 6ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών( Αρβανιτίδη Παντελή, Καρακάση Εμμανουήλ), του Δημοτικού Σχολείου Πέλλας (Τυριακίδη Γεώργιο, Τζιαφτάνη Θεόδωρο) και του Γυμνασίου Πέλλας(Διευθύντρια Νομικού Ποθητή )

 

52078891592 23d1946007 o52080414405 1dd67825f7 o

Παρόντες στην Αθλητική Πολιτιστική Γιορτή  ήταν  ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς κ. Παναγιωτίδης Μιχαήλκαι ο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Πέλλας κ. Σαμόπουλος Νικόλαος.

52079930826 a951664cab o

Χαιρετισμό στην Αθλητική Πολιτιστική  Γιορτή έκανε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ  – ΠΕ11 κ. Γιώργος Ράπτης.

52079931891 4378a84c1a o

 

Στο πλαίσιο προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων: «IMPACT/ΑΘΛΟΣ” Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας (2021-2022) – 6η  Εκπαιδευτική εθελοντική Δράση για δότες αίματος και μυελού των οστών» και μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και θεματικών  του προγράμματος ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ -Ολυμπισμός σημαίνει παίΖΩ με ασφάλεια- (Ωφελούμαι ψυχικά, Ακούω και μαθαίνω, Ζητάω όρια, Ισότιμα φέρομαι, Προσέχω το σώμα μου)  οι μαθήτριες/τές του Δημοτικού Σχολείου Παραλίμνης, Δημοτικού Σχολείου Νέας Πέλλας, 6ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών, του Δημοτικού Σχολείου Πέλλας και του Γυμνασίου Πέλλας συναντήθηκαν το πρωί της Τρίτης 17  Μαΐου  2022 ώρα 09.00 π.μ στον Αρχαιολογικό Χώρο Πέλλας με τους  Έλληνες Ολυμπιονίκες

ΝΤΗΣ ΠΑΡΑΛ    ΣΤΗΣ 300x225 1

 

2Στιγμιότυπο οθόνης

Τον κ. Απόστολο  ΤασκούδηΈλληνας Ολυμπιονίκης  στο αγώνισμα της Πάλης. Ο Σερραίος Ολυμπιονίκης  κατέκτησε   την 6η θέση στα  66 κιλά της Ελευθέρας Πάλης στους Ολυμπιακούς Αγώνες που διοργανώθηκαν στην Αθήνα το 2004.Πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πάλης στην άμμο, αθλητής

 Τον κ. Γιάννη ΤσίληΈλληνας Ολυμπιονίκης  στο αγώνισμα της κωπηλασίας . Γεννήθηκε στα Ιωάννινα .Έχει κερδίσει πολλές Πανελλήνιες νίκες αλλά και Διεθνείς διακρίσεις, με σημαντικότερες την 4η θέση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου 2012 και την 8η στους Ολυμπιακούς του Ρίου 2016 .

και τους Έλληνες Πρωταθλητές

Τον κ. Θεοδόση  Παυλίδη : Προπονητής του Παλαιστικού Συλλόγου «Α.Σ Δυτικού Πέλλας». Τρίτος στον κόσμο στο  Παγκόσμιο πρωτάθλημα  ελευθέρας πάλης στην άμμο,

Τον κ. Βασίλη Τσαλικίδη ,διεθνή πρωταθλητή στο αγώνισμα της κωπηλασίας   διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό.

5α20220517 123258

Σκοπός να αναδείξουν ΌΛΟΙ μαζί τη μορφωτική και εκπαιδευτική αξία των Ολυμπιακών Αγώνων.

6

Στόχος συνδέοντας  το μάθημα της Φυσικής Αγωγής (παιχνίδι, άσκηση) με την Ιστορία της άθλησης στην Πέλλα, πρωτεύουσα  της Μακεδονίας , την  αξία του Εθελοντισμού για την ΥΓΕΙΑ  και την  δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου να αποκτήσουν  οι μαθήτριες/τές  γνώση, αθλητικών  κοινωνικών δεξιοτήτων και αξιών, να συνδυάσουν την αρχαία και σύγχρονη ιστορία των Αγώνων με την εκμάθηση δεξιοτήτων σχετικών με την ένταξη  στο σχολικό κοινωνικό περιβάλλον.

20220517 101419  ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ  20220517 090931

Στόχος Όραμα η  δημιουργία  ενός δικτύου  σχολικών μονάδων  συνεργασίας και επικοινωνίας στο μάθημα της φυσικής αγωγής με κατεύθυνση στην υγεία και την ποιότητα ζωής, για παρακίνηση σε συστηματική άθληση  εντός και εκτός σχολείου και  η δυνατότητα δημιουργίας στον Αρχαιολογικό Χώρο Πέλλας  «Κέντρου Εκπαίδευσης Ολυμπιακής Παιδείας-Δια βίου Άσκησης-Άθλησης και Αναψυχής»  σε συνεργασία με τους Φορείς Εκπαίδευσης , Πολιτισμού ,Υγείας ,Άθλησης- Άσκησης και Αναψυχής.

.jpg  5α  20220517 114044  α

Οι δράσεις του προγράμματος  μπορούν να έχουν ΤΟΠΙΚΟ, ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ μέσα από την κοινωνική διάσταση και την  Παγκοσμιότητα του Ολυμπισμού και Αθλητισμού αλλά και την δυνατότητα  ανάπτυξης  του ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ σε συνδυασμό  με τον ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ στην ΠΕΛΛΑ- γενέτειρα του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.

 

Εργαστήρια  Ολυμπισμού

«Ολυμπισμός σημαίνει ΠαίΖΩ με Ασφάλεια»

08.45-09.45  Ωφελούμαι ψυχικά

Εναλλακτικές Δραστηριότητες  Τουρισμού Αθλητικής Αναψυχής

09.50-10.30 Ακούω και μαθαίνω

Πέντε κύκλοι ένας κόσμος

10.30- 10.45 Ζητάω όρια

ΠαίΖΩ τίµιο παιχνίδι χωρίς βία, µε σεβασµό προς τους κανόνες

10.45-11.00 Ισότιμα φέρομαι

Σέβομαι τη διαφορετικότητα. Γνωρίζω τον αθλητισμό για άτομα με αναπηρία

11.00-11.45 Προσέχω το σώμα μου

Ενεργή συμμετοχή μαθητών

11.45-11.55 Τελετή Λήξης

 

https://blogs.sch.gr/chbalaskas/2022/05/18/olympiaki-paideia-olympiaki-evdomada-sta-scholeia-gia-to-scholiko-etos-2021-22/

1

2 Απριλίου. Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου : «Βιβλιοδρομέας καλλιέργειας μηνυμάτων φιλαναγνωσίας– 4 Απριλίου έως και την Παρασκευή 8 Απριλίου 2022»

1

Ο ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΕΑΣ  καλλιέργειας ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ δημιουργεί μια γέφυρα επικοινωνίας  μεταξύ των  ανθρώπων των Γραμμάτων, των Τεχνών της Άθλησης και του Ολυμπισμού μεταφέροντας ΜΥΝΗΜΑΤΑ φιλίας,  σεβασμού, ομαδικότητας και συνεργασίας.

Συνδέει την ΆΘΛΗΣΗ/ΆΣΚΗΣΗ με τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, την ΤΕΧΝΗ , τον ΕΛΕΥΘΕΡΟ  ΧΡΟΝΟ  με τον ΗΘΙΚΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ  στόχο  στο  μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Μας παρακινεί όλους   μέσα από  την άθληση , την αναψυχή, και το παιχνίδι  να  πάρουμε σημαντικά ΜΗΝΥΜΑΤΑ-  ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ

Ο Λουδοβίκος των Ανωγείων, ο παραμυθάς του ελληνικού τραγουδιού, ο υμνωδός της ομορφιάς, της ζωής και του έρωτα, στέλνει διαδικτυακά με τον ηλεκτρονικό  « ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΕΑ»  του Σχολείου μας  ΜΥΝΗΜΑΤΑ (παραμύθι, τραγούδι, ζωγραφική, μουσικές ιστορίες)

ΣΤΟΧΟΣ

-να τονώσουμε  το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για το βιβλίο

-να  ευαισθητοποιηθούνε τα παιδιά  στις Αξίες Ζωής.

-να διαμορφώσουμε ποιοτικά πρότυπα για τα παιδιά.

-να δημιουργήσουμε ερεθίσματα για διεύρυνση της σκέψης τους.

-να συνειδητοποιήσουν  οι μαθητές  ότι οι άνθρωποι των τεχνών του αθλητισμού  και του πολιτισμού μπορούν να επικοινωνήσουν με τα παιδιά και να προσφέρουν  κάτι  από τον εσωτερικό τους  πλούτο, την εμπειρία και την γνώση τους

 

Στο πλαίσιο  του  εορτασμού  της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου ο « ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΕΑΣ»  του Σχολείου μας την εβδομάδα 4-10 Απριλίου  δημιουργεί μια  διαδικτυακή  γέφυρα  επικοινωνίας από την Μακεδονία (  Δημοτικό Σχολείο Νέας  Πέλλας, Παραλίμνης) στην Κρήτη (τα Ανώγεια)

Οι  μαθητές του Σχολείου μας επικοινωνούν διαδικτυακά  με  τον κ. Λουδοβίκο των Ανωγείων. μεταφέροντας ΜΥΝΗΜΑΤΑ :

2

-Η ομορφιά είναι η κόρη της αλήθειας

3

-Ο καθένας οφείλει στον εαυτό του μια πτήση, έστω και χωρίς φτερά.

4

-«’Άκουσε καναρίνι μου, για να ελευθερωθούμε πρέπει πρώτα να αγαπήσουμε τη φυλακή μας»

 

5

–   «Υποκλοπή μιας συνομιλίας» Μια ιστορία για παιδιά και για μεγάλους από τον Λουδοβίκο των Ανωγείων

Λουδοβίκος των Ανωγείων : «Όσον αφορά την υποκλοπή μιας συνομιλίας»

Το ανάρτησα πέρυσι και είναι ένα παραμυθάκι που με αντιπροσωπεύει για όσα υποφέρει ο πλανήτης

6

-Ο Ίκαρος Εξυψώθηκε Με Την Πτώση Του

8

Λουδοβίκος των Ανωγείων :

-Πέταξε όσο ψηλά μπορείς τα ύψη δε

σκοτώνουν τα χαμηλοπετάγματα πονούνε

και πληγώνουν.

1 ΒΙΒΛΙΟΔΡ.

6η Μαρτίου Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο: «Βιβλιοδρομέας ΦΙΛΙΑΣ – 3 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022»

2 ΕΒΔ.

1 ΒΙΒΛΙΟΔΡ.

Μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού προγράμματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» ενεργοποιούμε τον Βιβλιοδρομέα  ΦΙΛΙΑΣ  με στόχο να μας ευαισθητοποίηση ΟΛΟΥΣ  για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών. Παράλληλα  να μας παρακίνηση σε συστηματικά άθληση εντός και εκτός σχολείου με  κατεύθυνση την ΥΓΕΙΑ και την ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ .

Ο Βιβλιοδρομέας ΦΙΛΙΑΣ δημιουργεί μια γέφυρα επικοινωνίας  μεταξύ των  ανθρώπων των Γραμμάτων, των Τεχνών της Άθλησης και του Ολυμπισμού μεταφέροντας ΜΥΝΗΜΑΤΑ φιλίας,  σεβασμού, ομαδικότητας και συνεργασίας.

Συνδέει την Άθληση/Άσκηση με τον Πολιτισμό, την Τέχνη , τον Ελεύθερο  χρόνο  με τον Ηθικό-Κοινωνικό  στόχο  στο  μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Μας παρακινεί όλους   μέσα από  την άθληση , την αναψυχή, και το παιχνίδι  να  πάρουμε σημαντικά ΜΗΝΥΜΑΤΑ-  ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ για τον σεβασμό, την ομάδα την συνεργασία την φιλία. Να  μάθουμε – με τον καλύτερο τρόπο- πως γεφυρώνονται οι διαφορές μεταξύ των ανθρώπων.

 -Οργανώνουμε Εβδομάδα  «Βιβλιοδρομέας ΦΙΛΙΑΣ –  3 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022»  δημιουργώντας κλίμα  παρακίνησης για δημιουργική άθληση  στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής   και  επιλογή συγκεκριμένων μεθόδων διδασκαλίας (αμοιβαίας διδασκαλίας). Το αθλητικό πνεύμα , το πάθος για προσφορά, η επικοινωνία, η συνεργασία, η αξιοπρέπεια, το ήθος καλλιεργούνται.

ΠΑΡΑΛ3

-Εμπνεόμαστε από αθλητές πρότυπα. Στιγμές που σηματοδότησαν τον αθλητισμό  και την Ολυμπιακή ιστορία  μεταφέρουν ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΗΘΟΥΣ , που μιλούν στην ψυχή  των παιδιών και γίνονται σύμβουλοι και οδηγοί του για  μια ηθική  κοινωνική συμπεριφορά. Εμείς τα παιδιά μπορούμε να πάρουμε μηνύματα ανθρωπισμού, αισιοδοξίας, θάρρους και πίστης στη ζωή. Να καταλάβουμε ότι υπάρχει κι ένας άλλος κόσμος, λαμπερός και ευτυχισμένος, ένας κόσμος χαράς και δημιουργίας.

– Ευαισθητοποιούνται οι μαθητές στις ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. Υιοθετούν και καταγράφουν προτάσεις για την υποστήριξη της ηθικής και κοινωνικής συμπεριφοράς στη Φυσική Αγωγή:

Τι είναι σωστή αθλητική συμπεριφορά;

Το “τίμιο παιχνίδι” είναι ο ευγενικός και έντιμος τρόπος συμπεριφοράς, κατά την διάρκεια του μαθήματος Φυσικής Αγωγής αλλά και όταν παίζουν ελεύθερα με τους φίλους τους.

4 ΚΟΥΔ

Σωστή αθλητική συμπεριφορά σημαίνει:

Σεβόμαστε τους κανόνες του παιχνιδιού.

Σεβόμαστε τις αποφάσεις των διαιτητών.

Σεβόμαστε τον αντίπαλο.

Σεβόμαστε τους συμπαίκτες μας και δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους να συμμετέχουν.

Ελέγχουμε το θυμό μας και δεν παρεκτρεπόμαστε.

Ενθαρρύνουμε τους συμμαθητές ή συμπαίκτες μας να παίζουν σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού.

5 ΠΑΤ

Τι αξίζει τελικά σε ένα αγώνα ή παιχνίδι;

Η νίκη και μόνο, για αυτό άλλωστε δεν αγωνιζόμαστε!!!

ή

η συμμετοχή, ο σεβασμός στον αντίπαλο και χαιρόμαστε το παιχνίδι είτε χάσουμε, είτε νικήσουμε;

6 ΖΑΓ

Γιατί σεβόμαστε τους κανόνες του παιχνιδιού

Έτσι παίζουμε πιο δίκαια, εμείς και οι άλλοι.

Έτσι δεν υπάρχουν διαφωνίες και διαπληκτισμοί.

Έτσι παίζουμε όλοι με ασφάλεια.

Αν συνηθίζουμε να παραβαίνουμε τους κανόνες, δεν θα θέλουν να ξαναπαίξουν μαζί μας οι άλλοι.

7 ΠΕΛ

Γιατί σεβόμαστε τους αντιπάλους

Έτσι γίνεται καλύτερο παιχνίδι και διασκεδάζουμε πραγματικά.

Έτσι νιώθουν και οι άλλοι καλά.

Oι καλοί παίκτες είναι πάντα καλοί, ακόμα και αν είναι αντίπαλοι.

8 ΑΝΑΣΤ

Γιατί σεβόμαστε τους συμπαίκτες μας

Αν δεν συμμετάσχουν, δεν θα δούμε ποτέ πόσο καλοί είναι.

Αν δε δώσουμε πάσες στους συμπαίκτες και τα κάνουμε όλα μόνοι μας, στο τέλος θα μείνουμε μόνοι μας όχι μόνο μέσα στο παιχνίδι αλλά κι έξω από αυτό.

Έτσι έχουν όλοι ευκαιρίες για να βελτιωθούν.

Έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να κερδίσει η ομάδα μας.

Αν κάνει ένας συμμαθητής ή συμμαθήτριά σας ένα λάθος στο παιχνίδι, δώστε του κουράγιο!

9 ΛΟΥΔ

Γιατί πρέπει να ελέγχουμε τον θυμό μας

Αν δεν καταφέρουμε να ελέγξουμε το θυμό μας, είναι πιθανό να μην ξαναπαίξουμε – δεν έχει πλάκα να θυμώνουμε.

Μάλλον θα φανεί ότι είμαστε ανόητοι, παρά νικητές – οι νικητές ξέρουν να κερδίζουν αλλά και να χάνουν.

Θα χαλάσει το παιχνίδι, όχι μόνο για μας αλλά για όλους

Αν κάνετε ένα λάθος στο μάθημα ή στο παιχνίδι, συγκρατήστε το θυμό σας! Προσπαθήστε να μάθετε απ’ αυτό που συνέβη και να είστε έτοιμοι να συνεχίσετε το παιχνίδι με αθλητικό πνεύμα.

10 ΚΛΩΚ

new purple animation

Εγγραφές μαθητών στην Α΄ τάξη

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΜΝΗΣ

 

ΕΓΓΡΑΦΗ  ΣΤΗΝ  ΠΡΩΤΗ  ΤΑΞΗ

 

  • Για το σχολικό έτος 2022-2023 η περίοδος εγγραφών ξεκινά 1 Μαρτίου   και τελειώνει  20 Μαρτίου 2022.
  • Για τη σχολική χρονιά 2022-2023,  στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες, που γεννήθηκαν από 1-1-2016  έως  31-12-2016.

 

 

Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

 

  1.  Αίτηση (δίνεται από το σχολείο).  [κλικ εδώ]

 

  1. Πιστοποιητικό γέννησης (αναζητείται από το σχολείο).

 

  1. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (το προσκομίζει ο γονέας στο σχολείο).

 

  1. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (το δίνει το σχολείο και συμπληρώνεται από γιατρό).  [κλικ εδώ]

 

  1. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (π.χ. λογαριασμός ΔΕΗ, ΟΤΕ).

 

  1. Βεβαίωση Φοίτησης στο νηπιαγωγείο (το δίνει η Νηπιαγωγός).

 

 

Τηλ. Επικοινωνίας για ραντεβού : 23820 31141

 

001

15 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου

6η Εκπαιδευτική Εθελοντική Δράση για Δότες Αίματος και Μυελού των Οστών (2021-2022)

15 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου

001

«Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ  ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ»

002

«ΈΛΑ ΚΙ ΕΣΥ! ΔΩΣΕ  ΕΛΠΙΔΑ ! ΔΩΣΕ ΖΩΗ! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ!»

003

ΠΕΤΑ…ΤΟ ΦΟΒΟ ΜΑΚΡΙΑ

ΠΕΤΑ…ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΑΚΡΙΑ

004

ΓΙΝΕ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΔΟΤΗΣ ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ

005

Μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού προγράμματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων»  βρίσκουμε την ευκαιρία να επαναλαμβάνουμε ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ανθρωπιάς , προσφοράς και αλληλεγγύης σε μαθητές , γονείς, συγγενείς και φίλους, προβάλλοντας τις ΑΞΙΕΣ της Άθλησης ως μέσω προάσπισης για την ΥΓΕΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΗΣΗ  ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ.

Εμπνεόμαστε από αθλητές πρότυπα και με αφορμή την  Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Φεβρουαρίου γινόμαστε ΟΛΟΙ Αγγελιοφόροι μηνυμάτων ΑΓΑΠΗΣ και ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.

-Οργανώνουμε Εβδομάδα Ολυμπιακής Άσκησης και Εθελοντισμού, Εβδομάδα αφιερωμένη στον Εθελοντισμό για την Αιμοδοσία και το Μυελό των Οστών.(14-20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2022)

-Οργανώνουμε εγγραφές  Δοτών Μυελού των Οστών αποστέλλοντας την αίτηση και τα δείγματα στον Σύλλογο  Όραμα Ελπίδας.

-Χρησιμοποιούμε την μουσική και το τραγούδι ευαισθητοποιώντας, κινητοποιώντας και μεταφέροντας μηνύματα ΑΓΑΠΗΣ στα παιδιά που αγωνίζονται με σοβαρές και απειλητικές ασθένειες, ενισχύοντας τον αγώνα τους για ΖΩΗ με δύναμη και ελπίδα.

Συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Make-A-Wish Greece  (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) .Γιορτάζουμε το θάρρος και το μέλλον των παιδιών που παλεύουν με τον καρκίνο και σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της υγείας και της ζωής τεσσάρων παιδιών

Διαδώστε το, καλέστε τους συναδέλφους, τους γονείς των μαθητών σας ή/ και τους μαθητές σας, και συνδεθείτε στις 18:00 μέσω Instagram ή YouTube σε μία αισιόδοξη συνάντηση ΖΩΗΣ!

τίτλο

Διαχείριση θυμού

Κάντε  κλικ  στην  εικόνα,

για να δείτε σε ασφαλές περιβάλλον το βίντεο με comics  για τη διαχείριση του θυμού

της  εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής, κυρίας Ευγενίας Βασιλείου

τίτλο
Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=Wgsr8qv21Bo

 

1

«Μεσογειακή Διατροφή & Καρδιαγγειακό Σύστημα»

1

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

Στο  Μάθημα της Φυσικής Αγωγής και στο πλαίσιο Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων και του προγράμματος  «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» ( ΙMPACΤ/ΑΘΛΟΣ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας 2021-2022 -Δίκτυο σχολικών μονάδων IMPACT/ΑΘΛΟΣ) στο σχολείο μας ερευνούμε τη δυναμική σχέση της άσκησης, της φυσικής κατάστασης και της διατροφής με την Υγεία.

Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ Sport «IMPACT – IdentificationandMotivationofinactiveyouthwhomostlyneedPhysicalACTivity» είναι ένα διεθνές καινοτόμο πρόγραμμα, το οποίο στοχεύει να υποστηρίξει επιστημονικά την προώθηση της αθλητικής συμμετοχής και της φυσικής δραστηριότητας μαθητών/τριών που δεν συμμετέχουν στον αθλητισμό και στην άσκηση και ιδίως αυτών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Για το σκοπό αυτό έχει δημιουργηθεί ένας «Ευρωπαϊκός Οδικός Χάρτης» για την ανάπτυξη συντονισμένης στρατηγικής από τους φορείς χάραξης πολιτικής.

http://iep.edu.gr/el/evropaika/impact

Παίρνουμε πρωτοβουλία επικοινωνίας/ συνεργασίας   με Φορείς εκπαίδευσης, πολιτισμού, υγείας άθλησης και αναψυχής  , με στόχο τον σχεδιασμό  δράσεων ενημέρωσης, άθλησης, αναψυχής   εντός και εκτός σχολείου.

2

Στο  Μάθημα της Φυσικής Αγωγής και στο πλαίσιο Προγράμματος( ΙMPACΤ/ΑΘΛΟΣ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας 2021-2022 -Δίκτυο σχολικών μονάδων IMPACT/ΑΘΛΟΣτο Ελληνικό Ίδρυμα Καρδιολογίας σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε (μαθητές ,γονείς) το WEBINAR: «Μεσογειακή Διατροφή & Καρδιαγγειακό Σύστημα» Διαδικτυακή Συζήτηση.

ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022
Ώρα 17:30-19:00

Για τον σύνδεσμο παρακολούθησης

https://conf.letscongress.eu/home/1210

animated santa claus image 0420

animated santa claus image 0420

IMG 20211208 182706

Our English alphabet!(Το δικό μας αγγλικό αλφάβητο!)

Μετά την ολοκλήρωση της εκμάθησης των γραμμάτων της Αγγλικής γλώσσας,οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας,έφτιαξαν τις δικές του καρτέλες με τα γράμματα κ τις λέξεις που έμαθαν,φτιάχνοντας πολύ όμορφες ζωγραφιές!Well done my dear little students!!Απολαύστε τις δημιουργίες τους!

1εικόνα Viber 2021 11 18 18 44 08 311 1

Αθλούμαστε Δημιουργικά, ΧαράΖΟΥΜΕ το Μέλλον!

7 1εικόνα Viber 2021 11 18 18 44 08 311

Αθλούμαστε  Δημιουργικά ΧαράΖΟΥΜΕ το Μέλλον

Στο  Μάθημα της Φυσικής Αγωγής και στο πλαίσιο προγράμματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» ( ΙMPACΤ/ΑΘΛΟΣ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας 2021-2022 -Δίκτυο σχολικών μονάδων IMPACT/ΑΘΛΟΣ)  το Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας και το Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης  με αφορμή την επέτειο 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση και  την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού που κάθε χρόνο γιορτάζεται στις 20 Νοεμβρίου, προσκάλεσαν την Πέμπτη 18 Νοεμβρίου  ώρα 12:35 μ.μ   την κ. Μελίνα Ασλανίδου στη διαδικτυακή δράση   με θέμα:

Αθλούμαστε  Δημιουργικά ΧαράΖΟΥΜΕ το Μέλλον

Σκοπός  της δράσης είναι  να παρακινηθούμε  για δημιουργική.  συστηματική άθληση μέσα και έξω από το σχολείο παράλληλα με την  ευαισθητοποίηση απέναντι στις Τέχνες και τον Πολιτισμό.

1εικόνα Viber 2021 11 18 18 44 08 311

Ο πολιτισμός και η τέχνη μάς δίνουν δύναμη να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες της ζωής.

Με αυτό το σύνθημα ξεκίνησε η διαδικτυακή επικοινωνία  μας με την Ελληνίδα καλλιτέχνη .

Με  την δύναμη της ψυχής της η κ. Μελίνα μας μετέφερε μηνύματα  με αφορμή την επέτειο 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση και  την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού  με στόχο

 

  • Να αναστοχαστούμε  αξίες , ιδανικά αλλά και προσδοκίες από τη ζωή μέσα από τον τίτλο τραγουδιού της “Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι”,
  • Να προβάλουμε μέσα από την σχέση  παραδοσιακό «τραγούδι-μουσική-χορός»  τη σημασία και τη διαχρονικότητα της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής.
  • Να αποκωδικοποιήσουμε τα μηνύματα των  δημοτικών τραγουδιών αναζητώντας αυτό που συνθέτει το γνήσια ελληνικό και αφορά την εθνική αυτογνωσία και ταυτότητα.
  • Να τιμήσουμε τους νεκρούς της επανάστασης του 1821 μελετώντας τα δημοτικά τραγούδια , κατανοώντας τους λόγους για τους οποίους επαναστάτησαν  οι Έλληνες  και  να προσπαθούμε να τους κάνουμε πράξη (ισότητα, ελευθερία, σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα)
  • Να υπερασπιστούμε ΌΛΟΙ  τα δικαιώματα των παιδιών .Η Ελληνίδα τραγουδίστρια  μετέφερε   μέσω των  μικρών  μαθητών και  εκπαιδευτικών προς φίλους  ,γονείς και γνωστούς   μηνύματα συμπαράστασης και αγάπης για τα δικαιώματα των παιδιών:
    στην επιβίωση
    στην προστασία
    στη συμμετοχή
    στην  ανάπτυξη

2 εικόνα Viber 2021 11 18 18 44 08 448 3 εικόνα Viber 2021 11 18 18 45 04 137

Κλείσαμε την διαδικτυακή μας επικοινωνία με την υπόσχεση να μας μεταφέρει  και μουσικά το μήνυμα  για τους σκοπούς του προγράμματος με τραγούδια σε συνεργασία με τους αδελφούς Ματθαίο και Κωνσταντίνο Τσαχουρίδη.

 Η δική μας υπόσχεση είναι στο πλαίσιο του προγράμματος να χορογραφήσουμε  το τραγούδι “Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι” και να διαβάσουμε με άλλα μάτια και να ακούσουμε  με «καθαρά» αυτιά τα δημοτικά μας τραγούδια. Ως γνήσια πολιτισμική έκφραση του Ελληνισμού που εξακολουθεί να μας αφορά και να μας εμπνέει  στο σήμερα.

Σας ευχαριστούμε κ. Μελίνα

 

1

1

rsz_mak-1

Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει:

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται

από την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου ως και το Σάββατο 27 Νοεμβρίου,

δύο συσκευασίες

με  συνολικά δέκα (10) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία,

προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 23 Νοεμβρίου μέχρι και τις γιορτές των Χριστουγέννων
και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

 

Υπενθυμίζεται ότι:

* το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο,

* ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,

* η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

Από την 1η Νοεμβρίου, η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη νέα πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση