Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης

Η e-φημερίδα του σχολείου μας… με πολλή διάθεση και φαντασία!!!

Το ψωμάκι μας. (Βιωματική Προσέγγιση).

Μαρ 20179

Όπως γνωρίζουμε το ψωμί, είναι ένα από τα βασικότερα είδη της διατροφής του ανθρώπου  από την αρχαιότητα ως σήμερα και ειδικότερα των Ελλήνων. Σε δύσκολους καιρούς, όταν κάθε άλλη τροφή έλειπε, το ψωμί ήταν αυτό που κρατούσε τους ανθρώπους στη ζωή.

Οι μαθητές και οι δάσκαλοι –ες, του Δημοτικού Σχολείου Παραλίμνης Γιαννιτσών, προσέγγισαν και επεξεργάστηκαν βιωματικά το θέμα, με στόχο να μάθουν και να κατανοήσουν την διατροφική αξία του  ψωμιού και να γνωρίσουν το ζύμωμα και το φούρνισμα σε παλιότερες εποχές, αλλά και στη σύγχρονη εποχή. Τελικά μετά από την επίσκεψή μας στα εργαστήρια αρτοποιίας  Demis Bakery του κυρίου Χαχούδη, οι μαθητές μας, μέσα από τη βιωματική μάθηση, κατάφεραν να πλάσουν και να δημιουργήσουν τα δικά τους ψωμιά.

Ευχαριστούμε πολύ τα Demis Bakery, την υπεύθυνη κα Γαβριέλα Παπαβασιλείου για την ξενάγηση στους χώρους, καθώς και τους εργαζόμενους για την κατατοπιστική τους ενημέρωση!

Τα παιδιά ζυμώνουν το ζυμάρι.

Τα παιδιά ζυμώνουν το ζυμάρι.

Τα παιδιά ζυμώνουν το ζυμάρι.

Τα παιδιά ζυμώνουν το ζυμάρι.

Τα παιδιά ζυμώνουν το ζυμάρι.

Τα παιδιά ζυμώνουν το ζυμάρι.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

15

 

Παρουσίαση, πως γίνεται το κουλούρι.

Παρουσίαση, πως γίνεται το κουλούρι.

Τα κουλούρια στα ταψιά έτοιμα για ψήσιμο.

Τα κουλούρια στα ταψιά έτοιμα για ψήσιμο.

Τα ψωμάκια των παιδιών στον φούρνο.

Τα ψωμάκια των παιδιών στον φούρνο.

Τα παιδιά παρακολουθούν πως ψήνεται το ψωμί

Τα παιδιά παρακολουθούν πως ψήνεται το ψωμί

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών.

 

από κάτω από: 1. Ανακοινώσεις, 5. Διαθεματικά Προγράμματα, 7. Εκπαιδευτικές Επισκέψεις, 9..Δράσεις| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το ψωμάκι μας. (Βιωματική Προσέγγιση).    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Μάρτιος 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ   Μαΐ »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ποιος Γιορτάζει;

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
·
Νέο Σχολείο Πρώτα ο μαθητής
·
Ψηφιακό Σχολείο
·
elearning awards 2010
·
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
·
e-yliko
·
ΑΡΙΣΤΕΙΑ και ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ στην Εκπαίδευση
·
eΤwinning
·
Ευρωπαϊκό Δίκτυο ΕΥΡΙΔΙΚΗ
·
Επιμόρφωση Εκπ/κών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη
·
Ολοήμερο Νηπιαγωγείο
·
Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
·
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
·
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
·
η-Τ@ξη
·
Ινστιτούτο Επιμόρφωσης
·
Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς
·
Πύλη Περιβαλλοντικής Εκπ/σης
·
Ομάδα Δράσης για την Ψηφιακή Ασφάλεια
·
Μετεγγραφές
·
Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπ/κών Δράσεων
·
Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης
·
Δικτυακός Χώρος Υποστήριξης Επιμορφωτικών Δράσεων
·
Εκμάθηση της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία
·
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Το σχολείο μας βρίσκεται στο συνοικισμό Παραλίμνη που ανήκει στο Δήμο Γιαννιτσών του Νομού Πέλλας. Η περιοχή που απέχει 5 χιλιόμετρα από την πόλη των Γιαννιτσών ήταν γνωστή με το όνομα «Τσέκρι», λέξη που προέρχεται από την αλβανική «τσεκ» και σημαίνει ρηχά. Πραγματικά η Παραλίμνη μέχρι το 1935 είναι το κέντρο του βασιλείου των υδάτων, του έλους και των κουνουπιών, καθώς στον τόπο αυτό υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών. Μετά την αποξήρανση της λίμνης, αρχίζει να κατοικείται το μέρος, κυρίως από Σαρακατσαναίους βοσκούς. Στη συνέχεια εγκαθίστανται κάτοικοι από την Ανατολική και Δυτική Μακεδονία. Ο αγώνας για την εγκατάσταση του χωριού αρχίζει κυρίως μετά τη φυγή των Γερμανών και κρατά μέχρι το 1952.
Το σχολείο για πρώτη φορά άρχισε να κτίζεται την περίοδο 1947 – 48 από τους ίδιους τους κατοίκους με αυτοσχέδια πλιθιά. Είχε στην αρχή μια μόνο αίθουσα, στην οποία τα παιδιά μάθαιναν τα πρώτα τους γράμματα. Για θέρμανση είχαν μια σόμπα μέσα στην οποία τα παιδιά έφερναν και έριχναν με τη σειρά βαμβακόξυλα.
Το σημερινό κτίριο του σχολείου κτίστηκε σε δύο φάσεις.Οι δύοπρώτεςτάξειςθεμελιώθηκαν το 1954, με συνεισφορές των κατοίκων της Παραλίμνης και τη φροντίδα του δασκάλου Πάττα Δημητρίου.
Το 1964 εκπονήθηκε μελέτη και άρχισαν οι εργασίες αποπεράτωσης του σημερινού σχολείου.  Ο δάσκαλος Παναγιώταρος Ιωάννης ήταν ο πρωτεργάτης και είχε το γενικό συντονισμό του έργου.
Μέχρι το κράτος να ιδρύσει Δημοτικό Σχολείο οι κάτοικοι της Παραλίμνης πλήρωναν ιδιωτικό δάσκαλο για να μάθουν τα παιδιά τους γράμματα. Ο δάσκαλος έπαιρνε 5 δραχμές το μήνα για κάθε παιδί και βρίσκονταν από το πρωί μέχρι το βράδυ στο χωριό.
Για πολλά χρόνια  το Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης λειτούργησε ως τετραθέσιο, ενώ από το 1998 έχει προαχθεί και λειτουργεί ως εξαθέσιο.

Ένα Ταξίδι στα Γιαννιτσά του Περασμένου Αιώνα

Το τραγούδι του Απρίλη

Το τραγούδι του Σεπτέμβρη

Αρχείο δημοσιεύσεων

Ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Μάρτιος 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ   Μαΐ »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Μετρητής Επισκεπτών

Από 16/2/2011

Η IP σας είναι:

Η ώρα είναι…

Ο Καιρός



Top
...