Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-10-2024
Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 26-06-2024
Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 17-06-2024
“Δεν είμαι σαν κι αυτουνούς κυρ Μανώλη εγώ που πάνε ένα χρόνο και σου λέει τα μάθαμε όλα.
Τι να μάθεις ρε κύριε σε ένα χρόνο?! Τι να μάθεις?
Μέχρι να πας νταγνκα ντανγκ το καμπανάκι διάλειμμα, βγαίνεις όξω.”
απόσπασμα από το θεατρικό “Της Κακομοίρας” (γνωστό και ως “Ο Μπακαλόγατος”)
των Χρήστου & Γιώργου Γιαννακόπουλου
Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 15-06-2024
Πλησιάζοντας στη λήξη της φετινής σχολικής χρονιάς, την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024, τα παιδιά όλων των τάξεων συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις αθλοπαιδιές, μια δράση με διάφορες αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια, που πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Την χαρούμενη ατμόσφαιρα συμπλήρωσαν και οι μαθητές της Γ’ και Δ’ Τάξης με τα μεταλλόφωνα και τα κρουστά τους που μας τραγούδησαν καλοκαιρινούς σκοπούς.
Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-06-2024
Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-05-2024
Σε συνέχεια της ομιλίας – συζήτησης που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου & Νηπιαγωγείου Ν. Ζίχνης σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Σερρών “ΟΑΣΙΣ”, με θέμα: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ, σήμερα 30 Μαΐου 2024, πραγματοποιήθηκε μια διαδραστική παρουσίαση στα παιδιά της Ε’ και ΣΤ’ τάξης σχετικά με τους κινδύνους του Διαδικτύου και ομιλητή τον κοινωνικό λειτουργό κ. Κρυωνά Χρήστο.
Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 24-05-2024
Την Τετάρτη 22 Μαΐου 2024, το σχολείο μας πραγματοποίησε τη φετινή ημερήσια εκδρομή στον πολυχώρο αναψυχής “Αγνάντι”, μια αγροτουριστική μονάδα στο Λευκοχώρι Θεσσαλονίκης.
Τα παιδιά με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, είχαν την ευκαιρία να έρθουν κοντά στη φύση και να περιηγηθούν στον χώρο μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων, όπως βόλτα με άλογο, κανό, τοξοβολία και σκοποβολή με την καθοδήγηση έμπειρων εκπαιδευτών.
Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 21-05-2024
Την Τρίτη 21 Μαΐου 2024, είχαμε τη χαρά να πραγματοποιήσουμε στο σχολείο μας μια δράση δημιουργίας και χρωμάτων, ύστερα από πρόταση του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων για τον εξωραϊσμό του αύλειου χώρου (συντήρηση στο κιόσκι, δημιουργία παιχνιδιών δαπέδου).
Για τον σκοπό αυτό, η Σχολική Επιτροπή ανέλαβε την προμήθεια των αναγκαίων χρωμάτων, ο Σύλλογος Διδασκόντων επέλεξε και σχεδίασε τα παιχνίδια δαπέδου και τα παιδιά του σχολείου, μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους, φορώντας ρούχα εργασίας και φέρνοντας από το σπίτι πινέλα βαψίματος, ανέλαβαν το χρωματισμό αυτών των παιχνιδιών.
Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 20-05-2024
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης, συνοδευόμενοι από τη διευθύντρια του σχολείου κ. Βαΐα Σάκκου, την εκπαιδευτικό της τάξης κ. Ευαγγελία Τσανακτσή και τους γονείς τους, επισκέφτηκαν την Αθήνα, στα πλαίσια της τριήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής τους από τις 17 έως τις 19 Μαΐου 2024.
Το πρόγραμμα της εκδρομής περιλάμβανε επίσκεψη και ξενάγηση στα πιο σημαντικά σημεία της πρωτεύουσας, όπως η Ακρόπολη και το Μουσείο της Ακρόπολης, η Βουλή των Ελλήνων, το Ζάππειον Μέγαρο, το Παναθηναϊκό Στάδιο (Καλλιμάρμαρο) και το πλωτό Ναυτικό Μουσείο – Θωρηκτό Αβέρωφ, που εντυπωσίασαν μικρούς και μεγάλους.
Συγγραφέας: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΦΥΛΛΙΔΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 20-05-2024
Στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στην θεματική ενότητα Δημιουργώ-Καινοτομώ, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης μαζί με το δάσκαλό τους κ. Νίκο Ριζόπουλο, δημιούργησαν μια κατασκευή σε μακέτα μιας μικρογραφίας του χωριού τους. Η συγκεκριμένη δράση συνετέλεσε και στη σύσφιξη των σχέσεων ανάμεσα στους μαθητές του τμήματος, καλλιεργώντας το ομαδικό πνεύμα και την συνεργασία απέναντι στον κοινό σκοπό της ολοκλήρωσης της κατασκευής.