klhbklhbk;bkjbkvkh

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (υπεύθυνος εργαστηρίου: Κοντός Ευάγγελος ΠΕ86, Πληροφορική)

Ολοκληρώθηκε ο κύκλος για το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων στην ΣΤ’ τάξη με τίτλο: “Πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα”. Το συγκεκριμένο εργαστήριο ανήκει στη θεματική “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ” και υποθεματική “Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα”.

Οι μαθητές χρησιμοποίησαν σε μεγάλο βαθμό για την επιτυχή έκβαση του προγράμματος και τις τέσσερις δεξιότητες του 21ου αιώνα (4Cs skills) σε όλες τις δραστηριότητες.

  • Critical Thinking – Κριτική σκέψη
  • Creativity – Δημιουργικότητα
  • Collaboration – Συνεργασία
  • Communication – Επικοινωνία

Ενδεικτικά παρακάτω παρουσιάζονται, δειγματικά από τρεις μαθητές, τέσσερις από τις έξι συνολικλά δραστηριότητες:7f975a1c 8afe 4d63 a9d9 1a50b5dc4e30 25274603 6faf 492a 805c 7662d7328ef2 f37e316a 577b 4a38 9b2e 04dce188c0f1 fd81b6cb 4c36 4fa5 8fe2 5fa340dc8fbc

Υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία για το σχ. έτος 2024-25



Λήψη αρχείου

Ο 2Π πέρασε από την τάξη μας

Μετά από δική μας αίτηση η Actionaid μάς έστειλε μια ιδιαίτερη βαλίτσα. Μέσα της υπήρχε ο ανήσυχος ταξιδευτής 2Π, ο οποίος μας έκανε συντροφιά για περίπου δύο μήνες. Πρόκειται για τον Παγκόσμιο Πολίτη που ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο για να ενημερωθεί για τα προβλήματα, να ευαισθητοποιήσει για τα παγκόσμια δικαιώματα αλλά και να βοηθήσει όπου υπάρχει ανάγκη. Διαβάζοντας το ημερολόγιό του τα ανθρώπινα δικαιώματα, η φτώχεια, η ανισότητα, το περιβάλλον/ οι κλιματικές αλλαγές, η βιώσιμη ανάπτυξη, ο καταναλωτισμός, το περιβάλλον και η ανθρώπινη υγεία είναι κάποια από τα θέματα που μας υπέδειξε . Ας ελπίσουμε όλα όσα είδαμε, συζητήσαμε και μάθαμε με τον 2Π να βοηθήσουν ώστε ο κόσμος μας να γίνει λίγο καλύτερος.

2π 2π1 2π2 2π3 2π4

Αγαπημένε μου μελλοντικέ εαυτέ…

Φέτος, η χρονιά είναι δίσεκτη και η 29η Φεβρουαρίου θα ξαναέρθει σε τέσσερα χρόνια. Έτσι, αποφασίσαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Β2 να κατασκευάσουμε μια χρονοκάψουλα, η οποία θα ανοίξει σε τέσσερα χρόνια από τώρα, δηλαδή στις 29.2.2028. Τότε που πλέον θα είναι στο Στ2! Μέσα βάλαμε τις ζωγραφιές μας, ένα μικρό και αγαπημένο μας παιχνίδι και ένα γράμμα που έγραψαν τα παιδιά με παραλήπτη τον μελλοντικό τους εαυτό. Η χρονοκάψουλα σφραγίστηκε και “κρύφτηκε” στο γραφείο της κ. διευθύντριας.  εικόνα Viber 2024 03 05 15 13 52 055 εικόνα Viber 2024 03 05 15 13 53 823 εικόνα Viber 2024 03 05 15 13 54 855

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ  

12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΥΝΟΠΙΑΣΤΩΝ

Ταχ. Διεύθυνση: Κυνοπιάστες

Ταχ.Κώδικας : 49084  Κέρκυρα

Τηλέφ.: 2661056298

Fax: 2661056298

Πληροφορίες: Πουλημένου Σοφία

Ε-mail  : mail@dim-kynop.ker.sch.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Σας ενημερώνουμε πως οι εγγραφές στην Α’ τάξη Δημοτικού θα πραγματοποιηθούν στο διάστημα από 1/3/2024 έως 20/3/2024. Στην Α’ τάξη εγγράφονται οι μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί από             1-1-2018 έως και 31-12-2018 και διαμένουν στις παρακάτω περιοχές:

Κυνοπιάστες, Τζερά Κυνοπιαστών, Μηλιά Κυνοπιαστών, Παϊπόδενα Κυνοπιαστών, Σουλέικα Κυνοπιαστών (όρια Αγίου Προκοπίου), Χρυσίδα (έως Αγία Κυριακή), Βρυώνη (πρώην Δημαρχείο Αχιλλείων έως «Μετρό»), Άγιοι Δέκα, Σταυρός

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση εγγραφής (δίδεται από το σχολείο)
  2. Πιστοποιητικό Γέννησης (αναζητείται από το σχολείο)
  3. Βιβλιάριο Υγείας Παιδιού (όπου αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια)
  4. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας (λογαριασμός ΔΕΗ, ΔΕΥΑΚ ή συμβόλαιο ενοικίασης κατοικίας)
  5. Βεβαίωση φοίτησης Νηπιαγωγείου
  6. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (δίδεται από το σχολείο και επιστρέφεται)

Οι ώρες υποβολής των αιτήσεων θα γίνονται καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη Διευθύντρια του σχολείου.

Η Διευθύντρια του Σχολείου

Πουλημένου Σ. Σοφία

Κέρκυρα 29/2/2024

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Δημόσια Κεντρική και Ιστορική Βιβλιοθήκη Κερκυρας

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δυο τμημάτων της Γ ταξης του σχολείου μας επισκέπτηκαν τη Δημόσια Κεντρική και Ιστορική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας που στεγάζεται στο Παλαιό Φρούριο. Η κα Δήμητρα εξήγησε τους μαθητές/τριες την ιστορία της βιβλιοθήκης, καθώς και τον τρόπο που λειτουργεί. Ανέφερε πως η τοποθέτηση των βιβλίων γίνεται ανάλογα με το θέμα και το όνομα του συγγραφέα. Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε 4 ομάδες (κόκκινη, μπλε, κίτρινη και πράσινη) και αφού η υπεύθυνη τους διηγήθηκε τις περιπέτειες του Οδυσσέα, τους ζητήθηκε ανά ομάδα να λύσουν έναν γρίφο. Η κάθε ομάδα συνεργάστηκε με μεγάλη χαρά και διασκέδασε με τα παιχνίδια αναζήτησης.viber image 2024 02 29 19 02 39 565 viber image 2024 02 29 19 02 40 091 viber image 2024 02 29 19 02 41 279 viber image 2024 02 29 19 02 50 970 viber image 2024 02 29 19 02 51 673 viber image 2024 02 29 19 02 53 173 viber image 2024 02 29 19 02 54 629

Επίσκεψη στο εργαστήριο ποτοποιίας Lazaris

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Γ ταξης του Δημοτικού Σχολείο Κυνοπιαστών επισκέφτηκαν το εργαστήριο ποτοποιίας “Λάζαρης” (Lazaris Distillery & Artisan Sweets) . Η κα Κωνσταντίνα Σκιαδοπούλου υποδέχτηκε τους μαθητές και τις μαθήτριες με μεγάλη χαρά. Αρχικά, ανέφερε την ιστορία του φυτού κουμκουάτ, καθώς και την επεξεργασία που γίνεται στο εργαστήριο, ώστε να παραχθούν τα ποικίλα προϊόντα τους. Στη συνέχεια, αφού τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους παραγωγής και συσκευασίας των προϊόντων, κεράστηκαν από τα υπέροχα γευστικά προϊόντα παραγωγής τους (μαντολάτα, λουκούμια, μάντολα, συκομαΐδα, μαρμελάδα), στα οποία κύριο συστατικό αποτελεί το φρούτο κουμκουάτ.viber image 2024 02 20 21 07 01 705 viber image 2024 02 20 21 07 06 212 viber image 2024 02 20 21 07 14 714 viber image 2024 02 20 21 07 24 921 viber image 2024 02 20 21 07 29 888 viber image 2024 02 20 21 07 40 609 viber image 2024 02 20 21 07 40 931

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

Εκπαιδευτική εκδρομή της Δ’ τάξης στο αρχαιολογικό μουσείο και έπειτα παιχνίδι σε συνεργασία με τους προσκόπους όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε γνωριμία με ναυτικές ορολογίες και να εξερευνήσουν κάποιους χώρους στο πάλαιο φρούριο.viber image 2024 02 16 14 04 38 779 viber image 2024 02 16 14 04 39 400 viber image 2024 02 16 14 04 39 586 viber image 2024 02 16 14 04 39 780 viber image 2024 02 16 14 04 39 965 viber image 2024 02 16 14 04 40 174 viber image 2024 02 16 14 07 44 744 viber image 2024 02 16 14 09 40 801

Μια φορά κι έναν καιρό στο λαογραφικό μουσείο…

Με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας “Μες στο μουσείο”, η Β τάξη αποφάσισε να επισκεφτεί το Λαογραφικό Μουσείο Σιναράδων. Εκεί μας υποδέχτηκε ο κ.Μάκης, και μας ξενάγησε σε έναν χώρο πολύ προσεγμένο, όπου ο χρόνος είχε σταματήσει σε μια αλλοτινή εποχή.  Οι μαθητές και οι μαθήτριες “ταξίδεψαν” χρόνια πίσω και είδαν πώς ήταν η καθημερινή ζωή τότε, όταν δεν υπήρχε ούτε καν ο ηλεκτρισμός. Μόλις τελειώσαμε, μας περίμεναν στο σχολείο τους με πολλή χαρά οι μαθητές της Β΄ τάξης από το Δ.Σ. Σιναράδων. Με τη βοήθεια της κυρίας Σοφίας μάς παρουσίασαν τη δική τους λαογραφική έκθεση που είχαν ετοίμασαν. Στο τέλος μας έδωσαν ένα όμορφο αναμνηστικό. Μετά από όλα αυτά δεν ήταν δυνατόν να μην κάνουμε κι εμείς στην τάξη το δικό μας αυτοσχέδιο λαογραφικό μουσείο… Έτσι, συλλέξαμε αντικείμενα της παλιάς αλλά και της “νεότερης” εποχής και δημιουργήσαμε μια μικρή λαογραφική γωνιά. Ευκαιρία λοιπόν και για τους υπόλοιπους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου να το επισκεφτούν!

 

εικόνα Viber 2024 02 12 00 22 07 178 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 593 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 314 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 267 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 228 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 38 888 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 38 822 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 36 479 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 36 413 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 35 602 lao 7 lao 3 εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 39 922lao 8lao 6lao 5lao 2

εικόνα Viber 2024 02 11 23 53 40 295 lao 1

Επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

Την Αστυνομική Διεύθυνση Τροχαίας Κέρκυρας και συγκεκριμένα το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής επισκέφτηκαν οι μαθητές/τριες των δύο τμημάτων της Γ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κυνοπιαστών. Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία μέσα από διάφορα διαδραστικά και βιωματικά παιχνίδια να μάθουν τη σημασία της σήμανσης και των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Έμαθαν με βιωματικό τρόπο πώς να κινούνται στην πόλη σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. παίζοντας διάφορους ρόλους όπως αυτών: του τροχονόμου, των αυτοκινήτων, των πεζών. Το πρόγραμμα ενθουσίασε τους μαθητές/τριες και σε αυτό συνέβαλαν οι κυρίες Ρωμάντζα Μαρίνα και Τάσση Μαριάνθη, τις οποίες ευχαριστούμε θερμά.

viber image 2024 02 07 22 35 35 214 viber image 2024 02 07 22 35 38 930 viber image 2024 02 07 22 35 39 237 viber image 2024 02 07 22 35 39 552 viber image 2024 02 07 22 43 22 581

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση