ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ

Ηaxiologisiekp 0ψυχολόγος του Κέντρου κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση της συνάντησης εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου του Κρυονερίου με τίτλο : << Ενίσχυση των εσωτερικών κινήτρων των μαθητών για την μάθηση . Αρχικά, η ψυχολόγος έδωσε τον ορισμό των εσωτερικών κινήτρων καθώς και την θετική επίδρασή τους ως προς την μάθηση των μαθητών . Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε διάλογος αναφορικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τα εσωτερικά κίνητρα των μαθητών ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε και κατάθεση ιδεών και προσωπικών εμπειριών των μαθητών. Αμέσως μετά , ο διάλογος προσανατολίστηκε στις πρακτικές και τις στρατηγικές που είναι σημαντικό να αναπτύξουν οι εκπαιδευτικοί με σκοπό την ενίσχυση των εσωτερικών κινήτρων των μαθητών. Συνοψίζοντας, η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την επισήμανση των κομβικών σημείων από τη πλευρά της ψυχολόγου.

ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΗ

sxolesgonewnlogoΤην Τρίτη στις 3 Δεκεμβρίου ΤΟΥ 2024 η ψυχολόγος του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση συνάντησης συμβουλευτικού χαρακτήρα της΄΄ Σχολής γονέων ‘’με θέμα : << Πνευματική , συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών >> στην οποία συγκεντρωθήκαν γονείς και κηδεμόνες των σχολικών βαθμίδων του Νηπιαγωγείου , του Δημοτικού και του Γυμνασίου . Αναλυτικότερα, πραγματοποιήθηκε ένας διάλογος κατευθυνόμενος από την ψυχολόγο αναφορικά με τον ορισμό της πνευματικής ανάπτυξης των παιδιών , την σημασία της καθώς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν . Στην συνέχεια , η ψυχολόγος έκανε μια εισήγηση αναφορικά με τους τρόπους αποτελεσματικής συμβολής των γονέων στην πνευματική ανάπτυξη των παιδιών τους. Αμέσως μετά , έγινε συζήτηση αναφορικά με τον ορισμό της συναισθηματικής ανάπτυξης , την σημασία της, τους παράγοντες που την ευνοούν καθώς και τους τρόπου συμβολής των ίδιων των γονέων και κηδεμόνων στην ενίσχυση της . Έπειτα , η συζήτηση προσανατολίστηκε στον ορισμό , στην αξία και στους παράγοντες που συντελούν στην κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών . Τέλος , η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ψυχολόγο να αναφέρει έντονα την στάση που ενδείκνυται να διατηρήσουν οι γονείς για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών τους .

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024 η ψυχολόγος του Κέντρου κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση της συνάντησης εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου του Κρυονερίου με τίτλο : << Εξαρτήσεις >> . Η έναρξη της συνάντησης πραγματοποιήθηκε με έναν καταιγισμό ιδεών αναφορικά με τον ορισμό της έννοιας της εξάρτισης και των διάφορων τύπων της ενώ δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινήσεις από τη ψυχολόγο. Στην συνέχεια, δόθηκε έμφαση από την ψυχολόγο στα συμπτώματα εξαρτήσεων των μαθητών καθώς και στους τρόπους αναγνώρισης τους από τους εκπαιδευτικούς. Τέλος , η συνάντηση ολοκληρώθηκε με μια καρποφόρα συζήτηση ως προς τους τρόπους εξάλειψης των εξαρτήσεων των μαθητών από την πλευρά των εκπαιδευτικών .

axiologisiekp 0

 

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

screenshot.1 1
Η σχολική μας μονάδα Δημοτικό και Νηπιαγωγείο συμμετέχει το διήμερο 24 και 25 Οκτωβρίου 2024 στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα EU Code Week – μια σημαντική ευρωπαϊκή εκδήλωση που στοχεύει να ενισχύσει τον ψηφιακό γραμματισμό και να εισάγει τους μαθητές στον προγραμματισμό με διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο.
Η δράση αυτή έχει:
– Στόχο να προωθήσει τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω του προγραμματισμού και άλλων δραστηριοτήτων του τομέα της τεχνολογίας.
– Όραμα να βοηθήσει όλο και περισσότερους νέους να εξοικειωθούν με τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού και της υπολογιστικής σκέψης, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΗΣ ΓΟΝΕΩΝ

sxolesgoneon dimiourgiko 768x427 1
Την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου έγινε η έναρξη της σχολής γονέων για 2η χρονιά.Η σχολή γονέων απυθύνεται σε όλους τους γονείς του Δήμου που έχουν παιδιά στο Δημοτικό ,Γυμνάσιο και Λύκειο.
Η ψυχολόγος του Κέντρου Κοινότητας πραγματοποίησε την 1ης επαναληπτικής συνάντησης (Β’ κύκλου ) συμβουλευτικού χαρακτήρα της΄΄ Σχολής γονέων ‘’με θέμα : << Καλλιέργεια ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ γονέα παιδιού και ανάγκες και χαρακτηριστικά των παιδιών >> στην οποία συγκεντρωθήκαν γονείς και κηδεμόνες των σχολικών βαθμίδων του Νηπιαγωγείου , του Δημοτικού και του Γυμνασίου . Η συνάντηση σηματοδοτήθηκε με έναν καταιγισμό ιδεών από την πλευρά των γονέων και κηδεμόνων αναφορικά με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των παιδιών των συγκεκριμένων αναπτυξιακών σταδίων ενώ έγιναν οι απαραίτητες διευκρινήσεις από την ψυχολόγο. Στο σημείο αυτό, η ψυχολόγος τόνισε πως είναι σημαντικό οι γονείς να αναγνωρίζουν το παιδί τους ως ξεχωριστή ανθρώπινη ολότητα η οποία χρήζει αγάπη, άνευ όρων αποδοχή , σεβασμό , ενσυναίσθηση , κατανόηση .Η ξεχωριστή αυτή ολότητα φέρνει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά: κλήσεις , ενδιαφέροντα , προτερήματα που κρίνεται απολύτως αναγκαίο οι γονείς να συντελέσουν στην καλλιέργεια τους μέσω της οικοδόμησης μιας υγιούς σχέσης με το παιδί τους που βασίζεται στην αποδοχή , τα όρια και την συναισθηματική επικοινωνία . Ενώ, στην συνέχεια, η ίδια κοινοποίησε κάποιες φράσεις οι οποίες συντελούν στην οικοδόμηση ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ γονέα παιδιού. Αμέσως μετά , ακολούθησε ένας εποικοδομητικός διάλογος αναφορικά με τον ορισμό της επικοινωνίας , τα χαρακτηριστικά της αλλά και τα είδη της . Εδώ, η ψυχολόγος διευκρίνισε πως για να αποβεί αποτελεσματική η επικοινωνία κρίνεται απαραίτητο να λαμβάνεται υπόψη από τον δέκτη ,όχι μόνο το πάνω μήνυμα, δηλαδή ,το γεγονός που συνέβη, αλλά ,και το κάτω μήνυμα, δηλαδή αυτό που υποδηλώνει την συναισθηματική κατάσταση του πομπού. Έπειτα ,ο διάλογος προσανατολίστηκε στους τρόπους καλλιέργειας ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ γονέα παιδιού στον οποίο πραγματοποιήθηκε κατάθεση προσωπικών εμπειριών σκέψεων και προβληματισμών από τα μέλη της ομάδας. Τέλος , η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ψυχολόγο να αναφέρει αναλυτικά τα βασικά χαρακτηριστικά των αποτελεσματικών σχέσεων ( σεβασμός, επικοινωνία , οικειότητα, κατανόηση , ενσυναίσθηση, εμπιστοσύνη , ειλικρίνεια , ισοτιμία , αμοιβαιότητα , διαφωνία με συζήτηση)

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

Την Παρασκευή στις 27 Σεπτεμβρίου του 2024 η ψυχολόγος του Κέντρου κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση της συνάντησης εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου του Κρυονερίου με τίτλο : << Σχολικός εκφοβισμός >>. Αρχικά , πραγματοποιήθηκε ένας καταιγισμός ιδεών από την πλευρά των εκπαιδευτικών αναφορικά με τον ορισμό , τις μορφές και τα χαρακτηριστικά του σχολικού εκφοβισμού ενώ, έγιναν οι απαραίτητες διευκρινήσεις από την ψυχολόγο. Ακολούθησε ένας εποικοδομητικός διάλογος αναφορικά με τις συνέπειες του εκφοβισμού στο θύμα , στον θύτη και στην σχολική κοινότητα . Στο σημείο αυτό πραγματοποιήθηκε κατάθεση προσωπικών εμπειριών τον ίδιων των εκπαιδευτικών. Τέλος , η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τους τρόπους αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού από την πλευρά των εκπαιδευτικών.screenshot.1

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ…

Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της!Μια χρονιά με κόπο ,δημιουργικότητα,απογοητεύσεις,λύπες και χαρές για μαθητές ,γονείς και εκπαιδευτικούς.
Έτσι την Παρασκευή 14 Ιουνίου, χτύπησε και το τελευταίο κουδούνι για φέτος. Τελευταίο κουδούνι του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου για τα παιδιά που πηγαίνουν στο Γυμνάσιο .Τα συνοδεύουν οι καλύτερες ευχές μας, για πρόοδο και επιτυχίες στη νέα βαθμίδα που θα βρίσκονται από Σεπτέμβρη.
Μαζί μας στην τελετή οι γονείς και οι φίλοι μας. Παρών και ο πρόεδρος της σχολ. επιτροπής κ Ιωάννης Κουτής. Με τους τίτλους δόθηκαν συμβολικά δωράκια για τα παιδιά μας!Ευχόμαστε σε όλους ένα καλό ,ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!20240614 0938401 20240614 0944341

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Logo horiz colour
Περιβαλλοντική δράση της σχολικής μονάδας μας, στις 19/4/2024 για τον συμβολικό καθαρισμό της πλατείας και κοινοτικών δρόμων, σε συνεργασία με φορείς όπως ο δήμος μας και ο Μορφωτικός σύλλογος .
Να είσαστε όλοι ΜΑΖΙ μας!