Ηψυχολόγος του Κέντρου κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση της συνάντησης εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου του Κρυονερίου με τίτλο : << Ενίσχυση των εσωτερικών κινήτρων των μαθητών για την μάθηση . Αρχικά, η ψυχολόγος έδωσε τον ορισμό των εσωτερικών κινήτρων καθώς και την θετική επίδρασή τους ως προς την μάθηση των μαθητών . Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε διάλογος αναφορικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τα εσωτερικά κίνητρα των μαθητών ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε και κατάθεση ιδεών και προσωπικών εμπειριών των μαθητών. Αμέσως μετά , ο διάλογος προσανατολίστηκε στις πρακτικές και τις στρατηγικές που είναι σημαντικό να αναπτύξουν οι εκπαιδευτικοί με σκοπό την ενίσχυση των εσωτερικών κινήτρων των μαθητών. Συνοψίζοντας, η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την επισήμανση των κομβικών σημείων από τη πλευρά της ψυχολόγου.
ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΗ
Την Τρίτη στις 3 Δεκεμβρίου ΤΟΥ 2024 η ψυχολόγος του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση συνάντησης συμβουλευτικού χαρακτήρα της΄΄ Σχολής γονέων ‘’με θέμα : << Πνευματική , συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών >> στην οποία συγκεντρωθήκαν γονείς και κηδεμόνες των σχολικών βαθμίδων του Νηπιαγωγείου , του Δημοτικού και του Γυμνασίου . Αναλυτικότερα, πραγματοποιήθηκε ένας διάλογος κατευθυνόμενος από την ψυχολόγο αναφορικά με τον ορισμό της πνευματικής ανάπτυξης των παιδιών , την σημασία της καθώς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν . Στην συνέχεια , η ψυχολόγος έκανε μια εισήγηση αναφορικά με τους τρόπους αποτελεσματικής συμβολής των γονέων στην πνευματική ανάπτυξη των παιδιών τους. Αμέσως μετά , έγινε συζήτηση αναφορικά με τον ορισμό της συναισθηματικής ανάπτυξης , την σημασία της, τους παράγοντες που την ευνοούν καθώς και τους τρόπου συμβολής των ίδιων των γονέων και κηδεμόνων στην ενίσχυση της . Έπειτα , η συζήτηση προσανατολίστηκε στον ορισμό , στην αξία και στους παράγοντες που συντελούν στην κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών . Τέλος , η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ψυχολόγο να αναφέρει έντονα την στάση που ενδείκνυται να διατηρήσουν οι γονείς για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών τους .
Ενημερωτική Ομιλία «Σχέσεις Εκπαιδευτικών, Γονέων και Μαθητών»
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024 η ψυχολόγος του Κέντρου κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση της συνάντησης εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου του Κρυονερίου με τίτλο : << Εξαρτήσεις >> . Η έναρξη της συνάντησης πραγματοποιήθηκε με έναν καταιγισμό ιδεών αναφορικά με τον ορισμό της έννοιας της εξάρτισης και των διάφορων τύπων της ενώ δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινήσεις από τη ψυχολόγο. Στην συνέχεια, δόθηκε έμφαση από την ψυχολόγο στα συμπτώματα εξαρτήσεων των μαθητών καθώς και στους τρόπους αναγνώρισης τους από τους εκπαιδευτικούς. Τέλος , η συνάντηση ολοκληρώθηκε με μια καρποφόρα συζήτηση ως προς τους τρόπους εξάλειψης των εξαρτήσεων των μαθητών από την πλευρά των εκπαιδευτικών .
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΗΣ ΓΟΝΕΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
