Στιγμιότυπα από την καλοκαιρινή μας γιορτή!

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ | , στις 27-06-2019

Με στιγμιότυπα από την καλοκαιρινή μας γιορτή οι μαθητές/τριες, οι Εκπαιδευτικοί και η Διευθύντρια του Σχολείου σας ευχόμαστε:

“Καλό καλοκαίρι!”

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!!!

eTwinning: My little homeland- my local heritage από τους/τις μαθητές/τριες της Ε΄τάξης

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ε΄ΤΑΞΗΣ | , στις 07-06-2019

Ένα συναρπαστικό ταξίδι διάρκειας εννέα μηνών, με οδηγό την πολιτιστική κουλτούρα και  κληρονομιά επτά χωρών της Ευρώπης ολοκληρώθηκε.

Κάθε μήνα οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ τάξης  είχαν αναλάβει να διεκπεραιώσουν συγκεκριμένους στόχους σε θεματικές οι οποίες ορίζονταν από την συντονίστρια του προγράμματος,  Edyta Imos , δασκάλα σε δημόσιο σχολείο της Πολωνίας.

Πιο συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο οι μαθητές  του προγράμματος γνωρίστηκαν  μεταξύ τους παρουσιάζοντας την τάξη τους,  το σχολείο τους και την πόλη στην οποία ζουν.

Τον Οκτώβριο δημιουργήσαμε το Logo (αφίσα) του προγράμματος και με δημοκρατικές διαδικασίες ψηφίστηκε η καλύτερη αφίσα που θα αντιπροσώπευε το εν λόγω Project.

Το Νοέμβριο παρουσιάστηκε η πόλη, το χωριό στο οποίο ζουν οι μαθητές καθώς και κάποια σημαντικά αξιοθέατα  της κάθε χώρας.

Το Δεκέμβριο οι μαθητές  αποχαιρέτησαν τη χρονιά τραγουδώντας  τα παραδοσιακά κάλαντα  στα ελληνικά, στα αγγλικά αλλά και στα γαλλικά.

Τον Ιανουάριο επιστρέψαμε ξεκούραστοι με περισσότερη όρεξη για δουλειά και δημιουργήσαμε τρία εκπληκτικά e-books (στα ελληνικά και στα αγγλικά) παρουσιάζοντας την ελληνική μυθολογία στους συνεργάτες του προγράμματος.

Το Μάρτιο ταξιδέψαμε με την παραδοσιακή μαγειρική κάθε χώρας. Αποφασίσαμε να γίνουμε κι εμείς μικροί μάγειρες μαγειρεύοντας  το παραδοσιακό ρυζόγαλο , το οποίο ξετρελαίνει μικρούς και μεγάλους.

Τον Απρίλιο ζωγραφίσαμε ,βάψαμε αυγά και κοτούλες περιμένοντας με χαρά τον ερχομό των διακοπών του Πάσχα!

Το Μάιο δημιουργήσαμε και πάλι e –books (στα ελληνικά και στα αγγλικά) παρουσιάζοντας τις φυσικές ομορφιές της χώρας μας.

Ήταν ένα ξεχωριστό ταξίδι . Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και στους γονείς τους,  οι οποίοι εργάστηκαν με περίσσια αγάπη και ζήλο για την υλοποίηση του προγράμματος.

Μερικές δημιουργίες των μαθητών

Επίσκεψη του Νηπιαγωγείου Αμαξάδων στο Μουσείο του Σχολείου μας!

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ | , στις 30-05-2019

Το Νηπιαγωγείο Αμαξάδων αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας και μας επισκέφτηκε σήμερα (Πέμπτη 30/05/2019) για μια ξενάγηση στο Μουσείο μας! Οι μικροί/ές μαθητές/τριες γνωρίστηκαν και έπαιξαν με τους/τις μαθητές/τριες του Σχολείου μας και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά! Πολλές ευχαριστίες και πολλά συγχαρητήρια στις υπέροχες Νηπιαγωγούς για την οργάνωση της εκδρομής!

Ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαρώνεια

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ | , στις 30-05-2019

Την Τετάρτη 22/05/2019 πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας. Οι μαθητές/τριες των τάξεων Α΄, Β΄, Γ΄και Δ΄επισκέφτηκαν το Λαογραφικό Μουσείο του Πολιτιστικού Ομίλου Ξυλαγανής, όπου τους/τις υποδέχτηκε η υπεύθυνη του Μουσείου κ. Σουλτάνα Παπαδημητρίου και ακολούθησε μια υπέροχη ξενάγηση στους χώρους του Μουσείου. Οι μαθητές/τριες των μεγαλύτερων τάξεων (Ε΄και ΣΤ΄) ξεναγήθηκαν στο Αρχοντικό Ταβανιώτη στη Μαρώνεια το οποίο φιλοξενεί μια διαχρονική έκθεση αρχαιοτήτων και εποπτικού υλικού με θέμα τη Μαρώνεια και τον Ίσμαρο. Τελικός μας προορισμός οι Πέτρινες Κατασκηνώσεις Μαρώνειας για φαγητό και παιχνίδι!!

“Αξί-ζω” από τους/τις μαθητές/τριες του Δ1

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δ΄ΤΑΞΗΣ | , στις 29-05-2019

Κατά το τρέχον σχολικό έτος υλοποιήθηκε το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “Αξί-ζω”  από τους/τις μαθητές/τριες του Δ1. Τα παιδιά υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικότητας προσέγγισαν το θέμα με ενδιαφέρον, πραγματοποίησαν δραστηριότητες και παρήγαγαν σχετικό υλικό που παρατίθεται παρακάτω.

Συμμετέχουμε στο “Λούνα Παρκ της Ανακύκλωσης”!

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 23-05-2019

Οι μαθητές/τριες της Γ΄, Δ΄ και Ε΄ τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος σε δραστηριότητες-παιχνίδια με θέμα «Λούνα Παρκ της Ανακύκλωσης» που διοργάνωσαν η Αναπτυξιακή Εταιρεία Διαχείρισης Απορριμμάτων Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Ανακύκλωσης Α.Ε. και τον Δήμο Ιάσμου. Οι δράσεις έλαβαν χώρο στο προαύλιο χώρο του πρώην Δημοτικού Σχολείου Ιάσμου και περιελάμβαναν αρχικά ενημέρωση και ερωτήσεις αλληλεπίδρασης σχετικά με την ανακύκλωση. Ακολούθως οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και έπαιξαν τα εξής παιχνίδια που αφορούσαν τα ανακυκλώσιμα υλικά:

1. Ψάρεμα γυάλινων, χάρτινων, πλαστικών, αλουμινένιων και λευκοσιδηρών ψαριών.

2. Φιδάκι με πλακίδια με κάδους ανακύκλωσης και σκουπιδιών.

3. Παιχνίδι μνήμης με αναδιπλούμενες κάρτες χάρτινων κουτιών, γυαλιού, λευκοσίδηρου, tetrapak και συσκευασίες από γαριδάκια.

4. Κορίνες με τα ανακυκλώσιμα υλικά τις οποίες οι μαθητές/τριες έπρεπε να στοχεύσουν.

5. Τσουβαλοδρομίες με σάκους ανακύκλωσης.

Τέλος, στους μαθητές/τριες δόθηκε σχετικό ενημερωτικό φυλλάδιο.

Οι Μαθητές/τριες του Δ. Σ. Φαναρίου επισκέπτονται το Μουσείο μας!

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ | , στις 23-05-2019

Τη Δευτέρα 20-05-2019 ξεναγήθηκαν στο Μουσείο μας οι μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου Φαναρίου! Ευχαριστούμε θερμά τον Δ/ντη κ. Θωμά Τσιάμη και τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου για την επίσκεψή τους!

Όλοι μαζί για ένα σχολείο όμορφο και χαρούμενο!

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ | , στις 23-05-2019

Σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και την Σχολική Επιτροπή του Δήμου Ιάσμου την Παρασκευή 17-05-2019 βελτιώσαμε αισθητικά τον αύλειο χώρο του σχολείου μας, βάφοντας τις κερκίδες, τα παγκάκια και τις βρύσες. Συμπαραστάτες μας σε αυτή τη δράση οι ίδιοι οι γονείς και οι μαθητές/τριες του σχολείου. Συγχαρητήρια σε όλους τους/τις μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς για το υπέροχο αποτέλεσμα! Θέλουμε ένα σχολείο όμορφο και χαρούμενο και σιγά σιγά τα καταφέρνουμε!Η προσπάθεια συνεχίζεται…

Οι δημιουργίες μας για τη γιορτή της μητέρας!

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 13-05-2019

Εγγραφές μαθητών/τριών στην Α΄δημοτικού για το Σχολικό Έτος 2019-2020

Συγγραφέας: Δ.Δ.ΣΧΛ.ΙΑΣΜΟΥ | Κατηγορία ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ | , στις 06-05-2019

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές των μαθητών στην Α΄ Τάξη στο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Ιάσμου θα πραγματοποιηθούν από 06/05/2019 έως 20/05/2019 στο γραφείο της Διευθύντριας, καθημερινά από τις 9:00 – 13:00.

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Ή ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑ.