Μαθησιακή διαδικασία και εκπαιδευτικό παιχνίδι

Η χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην μαθησιακή διαδικασία δημιουργεί κίνητρο ενασχόλησης των μαθητών, προκαλώντας πρόσθετο ενδιαφέρον. Απώτερος σκοπός των μαθησιακών αντικειμένων είναι ο εμπλουτισμός των ήδη υπαρχόντων γνώσεων μέσα σε ευχάριστο και διασκεδαστικό πλαίσιο.

204 12
15 882

Διδασκαλία Μαθηματικών

Το εποπτικό υλικό, όταν συνδυάζεται με τη διδασκαλία των μαθηματικών, παρέχει πρακτικές εμπειρίες και πειράματα, ενθαρρύνοντας την περιέργεια και την εξερεύνηση των μαθητών. Το εποπτικό υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί ως μέσο διερεύνησης μαθηματικών ιδεών, ανάπτυξης στρατηγικών και επίλυσης προβλημάτων.

4.1 3.1
11 10
2

Χριστουγεννιάτικες Κατασκευές

Τα Χριστούγεννα είναι η εποχή του χρόνου που οι μαθητές σχεδιάζουν και δημιουργούν τις δικές τους κάρτες για να τις χαρίσουν σε φίλους και συγγενείς. Μερικές φορές όμως η κατασκευή της χριστουγεννιάτικης κάρτας γεμίζει με μεγαλύτερη χαρά τα παιδιά. Τα νοσηλευόμενα παιδιά της Ψυχιατρικής Κλινικής Παιδιών – Εφήβων, επιστρατεύοντας τη δημιουργικότητά τους, κατασκεύασαν χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες γεμάτες αγάπη.

01 2
3 4
6 7 1

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

1 400x224 11 ος Θεματικός Κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην ( Οκτώβριος – Νοέμβριος)
Θέμα: Διατροφή

Τίτλος: «Η τροφή μου, η δύναμή μου»
Στόχος: Η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σε θέματα υγιεινής διατροφής και
η υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών για τη διατήρηση καλής σωματικής,
πνευματικής και ψυχικής υγείας.

 

2 ος Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον (Δεκέμβριος – Ιανουάριος)
Θέμα: Πολιτιστική κληρονομιά

Τίτλος: «Από την ιστορία στο υφάδι»
Στόχος: Η καλλιέργεια της κοινωνικής ευθύνης όσον αφορά την προστασία και τη
διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από δράσεις που προάγουν την
ιδιότητα του ενεργού πολίτη.

 

3 ος Θεματικός Κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση
και ευθύνη (Φεβρουάριος – Μάρτιος)
Θέμα: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός – Διαφορετικότητα

Τίτλος: Όλοι μαζί μπορούμε
Στόχος: Η αναγνώριση, η αποδοχή της διαφορετικότητας, ο αλληλοσεβασμός και η
αλληλοβοήθεια μέσα από βιωματικές και συνεργατικές δράσεις.

 

4 ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και
πρωτοβουλία (Απρίλιος – Μάιος)
Θέμα: STEM/Εκπαιδευτική ρομποτική

Τίτλος: Μικροί κατασκευαστές
Στόχος: Η διερεύνηση των γνώσεων και η απόκτηση δεξιοτήτων που σχετίζονται με
τον τεχνολογικό γραμματισμό.