2017 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

1. Το ευρωπαϊκό μας πρόγραμμα Erasmus+ “Artemotion Xpress in Europe” που αφορά στην Τέχνη και στο συναίσθημα συνεχίζεται με επιτυχία. Τον Οκτώβριο θα υποδεχτούμε και εμείς με τη σειρά μας μια ομάδα συναδέλφων από τις χώρες: Ρουμανία, Πολωνία, Γερμανία, Ισπανία και Σλοβενία.

Οι εργασίες για την υποδοχή τους έχουν αρχίσει από το Μάιο και περιλαμβάνουν θέατρο, χορό, μουσική, τραγούδι, κατασκευές, σκηνικά, καλλωπισμό των εκπαιδευτικών αλλά και των προαύλιων χώρων του σχολείου μας και τόσα άλλα!

Παρακάτω, με Τέχνη και πολύ συναίσθημα μπορείτε να δείτε φωτογραφίες των προετοιμασιών μας.

 

 

 

 2. Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 12η επίσημη δραστηριότητα του Ευρωπαϊκού μας προγράμματος Erasmus+ “Artemotion Xpress in Europe”.  Ο τίτλος της “Party time”!

Το «Party time» ήταν μια δραστηριότητα γεμάτη μουσική. Οι μαθητές αρχικά άκουσαν διάφορες μουσικές και συζήτησαν για το πώς αισθάνθηκαν. Αργότερα, χρησιμοποίησαν το σώμα τους, εκφράσεις του προσώπου, φωνές και κινήσεις για να εκφράσουν τα συναισθήματα που τους έβγαζε η μουσική.

Σε αυτή την δραστηριότητα συμμετείχε το σύνολο του σχολείου υπό την εποπτεία και καθοδήγηση των δασκάλων τους και της γυμνάστριας μας Γιάννας Γιώτα καθώς και του μουσικού μας Τάσου Ανιτόπουλου που οργάνωσαν ολόκληρη τη δραστηριότητα.

Παρακολουθήστε το βίντεο στον παρακάτω σύνδεσμο και απολαύστε τους μικρούς μας μαθητές.

Δραστηριότητα 12 “Party Time”

3. Μια μικρή ανασκόπηση στο χρόνο θα μας θυμίσει πως το σχολείο μας θεώρησε πολύ σημαντική την επαφή των παιδιών με τον πηλό, το μοναδικό αυτό υλικό που αναπτύσει τις αισθήσεις.

Η εργασία με πηλό είναι ανεκτίμητη καθώς συμβάλει στην βελτίωση της αισθητηριακής ανάπτυξης και των κινητικών δεξιοτήτων των μαθητών τόσο των λεπτών χειρισμών όσο και της αδρής κινητικότητας. 

Ο πηλός επιτρέπει  στον μαθητή να μάθει να επισκευάζει λάθη και επομένως να μην φοβάται να τα κάνει.  Ενισχύει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων: οι μαθητές αρχίζουν να κατανοούν το σχήμα, τη μορφή και την προοπτική, και ως εκ τούτου να πάρουν ένα πρώτο μάθημα στη γεωμετρία. Οι ιδιαίτεροι μαθητές μας μαθαίνουν να βλέπουν πραγματικά τον κόσμο γύρω τους και να ανακαλύπτουν τη θέση τους σε αυτόν τον κόσμο.

Οι δραστηριότητες με πηλό συμβάλλουν στην ανάπτυξη της πειθαρχίας, της φαντασίας και υπερηφάνειας που ενισχύονται μέσα απο την ολοκλήρωση ενός έργου. Τέλος, ο πηλός ηρεμεί τα παιδιά, ενισχύει την διατήρηση της προσοχής τους για πολύ ώρα και λειτουργεί τέλεια για μαθητές με αυτισμό και άλλες αναπτυξιακές αναπηρίες.

Προσπαθήσαμε επίσης, να φέρουμε τους μαθητές μας σε επαφή με γλυπτά και την τέχνη της γλυπτικής. Να ακουμπήσουν και να νιώσουν την υφή ενός αγάλματος, να το αναπαράγουν ζωγραφίαζοντας, να μιμηθούν στάσεις σώματος διασήμων γλυπτών.

Στο παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με τους μαθητές μας σε δημιουργικές στιγμές με τη χρήση του πηλού και εξερευνώντας τη γλυπτική.

Πηλός και Γλυπτική

4. Ο Οκτώβριος έφτασε και μαζί και οι εταίροι στην 6η και τελευταία διεθνική δραστηριότητα μάθησης και κατάρτισης.

Ακολουθείστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να μάθετε τα πάντα για αυτό το μοναδικό ταξίδι στην εκπαίδευση με οικοδεσπότες το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού.

6η  ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ

Αφήστε μια απάντηση