Study Visit στο HUMBOLDT UNIVERSITAT στο Βερολίνο

 

040

Στα πλαίσια του προγράμματος  ενδο-σχολικής  επιμόρφωσης  εκπαιδευτικών και  για  την  ολοκλήρωση  του  σεμιναρίου  που  πραγματοποιήθηκε  το Νοέμβριο του  2013  στο  σχολείο  μας   με  θέμα  “Εκπαίδευση  και  Ειδική  Αγωγή”  δύο  εκπαιδευτικοί  του  σχoλείου μας 045

 

η  Βασιλική  Παππά –  καθηγήτρια  Αγγλικών  και  η  Δήμητρα  Χονδρού  – δασκάλα  του  Δ1 τμήματος-  παρακολούθησαν  το  study visit  που οργανώθηκε  από  την  ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ στο Humboldt Universitat του Βερολίνου  από  τις 16  έως  τις  19  Νοεμβρίου  2014, μαζί  με  άλλους  28  εκπαιδευτικούς  απ΄ όλη  την  Ελλάδα.

 

038

Οι  εκπαιδευτικοί  παρακολούθησαν  εισηγήσεις  από  καθηγητές  του Παν/ μιου για  την έννοια του  inclusion, επισκέφτηκαν  Ευρωπαϊκά  inclusive  σχολεία  στην περιοχή  του  Βερολίνου  και είχαν  την  ευκαιρία  να  ενημερωθούν για  το γερμανικό  εκπ/κό  σύστημα. Ήταν  μια  πολύ  εποικοδομητική  επίσκεψη.μαζί  με  άλλους  30  εκπαιδευτικούς  απ΄ όλη  την  Ελλάδα.

 

135

 

 

096

 

097

 

141

 

107

 

120

 

119

131

125

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Study Visit στο HUMBOLDT UNIVERSITAT στο Βερολίνο

Επίσκεψη στο Νερόμυλο Κυπαρισσίας

025

Στις  25 Νοεμβρίου  οι  μαθητές  των  Γ΄και Δ΄  τάξεων  του  σχολείου  μας επισκέφτηκαν το Νερόμυλο στην Κυπαρισσία στα πλαίσια  των  προγράμματος  της  Ευέλικτης  ζώνης  για το “Ψωμί”  και  “Νερό – πηγή ζωής” αντίστοιχα.

Τα  παιδιά και  οι  εκπαιδευτικοί  που  τα  συνόδεψαν  είχαν  την  ευκαιρία  να  δουν  πώς  δούλευε  ένας  νερόμυλος  και  να πληροφορηθούν  από  τον  υπεύθυνο  του μύλου  για  την  ιστορία  του  αναπαλαιωμένου  κτίσματος  αλλά  και  της  περιοχής.

003         029

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο Νερόμυλο Κυπαρισσίας

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο