ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α ΤΑΞΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α ΤΑΞΗΣ
Σας γνωρίζουμε ότι οι εγγραφές στην Πρώτη ( Α΄ ) τάξη του Δημοτικού Σχολείου της Άνοιξης για το σχολικό έτος 2013 – 2014 πραγματοποιούνται από

1- 06 – 2013 έως 21 – 06 – 2013 καθημερινά από: 8:25 έως 13:50

Δεκτά γίνονται τα παιδιά που γεννήθηκαν
από 1-01-2007 έως 31 – 12 – 2007

Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή (σύμφωνα με την παρ.3 του άρθρου 7 του Π.Δ. 201/1998 (ΦΕΚ 161Α) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του Ν.3687/2008 (ΦΕΚ 159Α) .

1. Αίτηση εγγραφής .
2. Πιστοποιητικό Γέννησης Δήμου ή Κοινότητας.
(Μπορεί να αναζητηθεί αυτεπάγγελτα. ΠΡΟΣΟΧΗ όχι ληξιαρχική πράξη γέννησης ούτε Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης).
3. Βιβλιάριο Υγείας του παιδιού. (Σ’ αυτό ελέγχεται εάν έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια).
4. Πιστοποιητικό Οδοντολογικής εξέτασης.
5. Πιστοποιητικό οφθαλμολογικής εξέτασης.
6. Πιστοποιητικό καρδιολογικής εξέτασης.
7. Ατομικό Δελτίο Υγείας Δημοτικού Σχολείου.(δίνεται από το Διευθυντή του Σχολείου και ισχύει για δύο χρόνια – για να συμμετέχει το παιδί στη Γυμναστική).
8. Αποδεικτικό στοιχείο της διεύθυνσης κατοικίας .(απόδειξη ΔΕΗ).
9. Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου. (Όπου δεν είναι δυνατή η προσκόμιση βεβαίωσης παρακολούθησης νηπιαγωγείου ,οι γονείς των νηπίων υποβάλλουν σχετική αίτηση προς το Δντή Εκπαίδευσης στην οποία αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης. Ο Δντής εκπαίδευσης αφού εξετάσει την εν λόγω αίτηση εγκρίνει την εγγραφή του μαθητή. Αν ο Δντής εκπαίδευσης δεν κάνει δεκτή την αίτηση των γονέων, τότε εφαρμόζονται οι διατάξεις της περίπτωσης 26, της παρ. 4 του άρθρου 94 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ87Α)).

Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ-ΜΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΞΥΠΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΚΟΣΜΙΑ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

Σε μια μοναδική εκδήλωση – θεατρική παράσταση,τα παιδιά του γυμνασίου Κρυονερίου, έφεραν το βράδυ της 27ης Απριλίου,το άχρονο φως ,του μηχανισμού των Αντικυθήρων στη σκηνή του πολιτιστικού κέντρου Κρυονερίου.
Εμπρός σε μια κατάμεστη αίθουσα ,βούτηξαν στα βαθιά νερά του αρχαιότερου μηχανικού σύμπαντος της ανθρωπότητας και δίδαξαν σε όσους τυχερούς κατάφεραν να παρευρεθούν ,τα άρρητα μυστικά του πρωτότυπου ,αναλογικού υπολογιστή των Ελλήνων Πανεπιστημόνων.
Αυτή η εαρινή, θεατρική μυσταγωγία, ήταν το ευτυχές αποτέλεσμα ,ενός πρωτοποριακού εκπαιδευτικού προγράμματος έρευνας και γνωριμίας των μαθητών με τον μηχανισμό ,που συνέλαβε η γυμνασιάρχης κ. Ευαγγελία Μπασέα και εκπόνησε η μαθηματικός του σχολείου κ. Πούλιου Χριστίνα.
Τα θεατρικά δρώμενα, προλόγισε ο συγγραφέας του έργου ,διευθυντής του δημοτικού σχολείου της Άνοιξης κ.Παγανόπουλος Γεράσιμος. Στο τέλος της εκδήλωσης , μίλησε στο κοινό, ο καθηγητής Φυσικής Διαστήματος, του Πανεπιστημίου Αθηνών, συνεργάτης της NASA και κύριος μελετητής του Μηχανισμού των Αντικυθήρων κος Ξενοφών Μουσάς,ο οποίος είχε μαζί του ένα ακριβές ομοίωμα του μηχανισμού, που φυλάσσεται στο Αρχαιοελληνικό Μουσείο Αθηνών.Αφού δε αποχώρησαν όλοι οι θεατές, έμεινε για αρκετή ώρα στο χώρο και απάντησε σε όλες τις απορίες των παιδιών , αποτελώντας απτό παράδειγμα κορυφαίου πανεπιστημιακού διδασκάλου.
Την πραγματικά , μαγευτική αυτή βραδιά ,του αρχέγονου ελληνικού φωτός, τίμησαν με την παρουσία τους, η αντιδήμαρχος Παιδείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Θεοδώρα Σαραντάκη ,ο πρόεδρος του οργανισμού Νεολαίας, Άθλησης και Πολιτισμού, ο ΘΕΣΠΙΣ κ. Νίκος Καρυστινός ,ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών κ. Φιλντίσης Παναγιώτης, η γυμνασιάρχης του γυμνασίου της Άνοιξης κ. Ελένη Κρεμύδα,σύσσωμο το δ.σ. του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του δ. σχ. Άνοιξης,ο πρόεδρος του δ.σ. του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του γυμνασίου Άνοιξης κ. Μάριος Λουκάτος, αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι κι ένα μεγάλο πλήθος κόσμου ,που έφυγε σαγηνευμένο από τον θεατρικό λόγο των μαθητών ,γιατί τους σημάδεψε σαν αλάθητη, ομηρική σαΐτα και ξύπνησε μέσα στις καρδιές τους την ιερή φλόγα της πανάρχαιης, συμπαντικής μας παράδοσης.

ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ

Στις 27-4-2013 και ώρα 7.00μ.μ. ο διευθυντής του δημοτικού σχολείου της Άνοιξης θα προλογίσει το θεατρικό δρώμενο που έχει συγγράψει σχετικά με τον υπολογιστή των Αντικυθήρων.Επίσης οι μαθητές του γυμνασίου Κρυονερίου, ενδιαμέσως θα παρουσιάσουν τη σημαντική εργασία που εκπόνησαν στη διάρκεια της χρονιάς με την καθοδήγηση της μαθηματικού κ. Πούλιου Χριστίνας.Στο τέλος της εκδήλωσης θα μιλήσει ο επίσημος προσκεκλημένος τους ,κ. Ξενοφών Μουσάς ,καθηγητής Φυσικής Διαστήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών ,που έχει συγγράψει ένα εξαιρετικό βιβλίο σχετικά με τον μηχανισμό.

ΧΟΡΩΔΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες η συμμετοχή του σχολείου μας στο χορωδιακό φεστιβάλ του δήμου ,υπό την εξαιρετική καθοδήγηση της μουσικού κ. Μπέσυ Νώτης.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΧΟΡΩΔΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Την Κυριακή 21-4-2013 η χορωδία του σχολείου μας με επικεφαλής την κ. Νώτη Μπέσυ θα μας εκπροσωπήσει και πάλι στο χορωδιακό φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο των Αρσακείων σχολείων στις 18.30,με τιμώμενο πρόσωπο την τραγουδίστρια Άλκηστη Πρωτοψάλτη.Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως για την χορωδία μας δεν γίνεται ιδιαίτερη επιλογή,αλλά συμμετέχουν όλα τα παιδιά της Έκτης τάξης,αλλά και άλλων τάξεων ,ώστε να έχουν τη χαρά και την ικανοποίηση της συμμετοχής τους σε μια τέτοια εκδήλωση.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Πιστοί στο ραντεβού τους ,οι μαθητές και ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας θα παραδώσουν αύριο τα τρόφιμα και τα είδη πρώτης ανάγκης που συγκέντρωσαν για τα παιδιά που φιλοξενούνται στο χαμόγελο του παιδιού.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

Ο όρος «φιλαναγνωσία» ορισμικά παραπέμπει στη θετικά προσδιορισμένη σχέση του αναγνώστη με το βιβλίο ως το κατεξοχήν είδος και έκφραση της γραπτής ύλης και εμπεριέχει ταυτόχρονα τις εξειδικευμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, οι οποίες στοχεύουν στην διαμόρφωση αυτής της σχέσης μέσα από την ανάπτυξη αναγκαίων γνωστικών δεξιοτήτων κυρίως αλλά και κοινωνικών δεξιοτήτων και αισθητικών κριτηρίων (Markidis K., 2011).
Η φιλαναγνωσία είναι η πολυδύναμη και πολυδιάστατη σχέση παιδιού και βιβλίου, καθώς και τις εξειδικευμένες φιλαναγνωστικές δραστηριότητες και εκπαιδευτικές πρακτικές. Αυτό το κομμάτι φαίνεται να έχει το πρακτικό του ενδιαφέρον, εφόσον μπορεί να συνδεθεί άμεσα με το εκπαιδευτικό σύστημα και το σύστημα των Βιβλιοθηκών.
Όλες οι έρευνες πιστοποιούν ότι εκεί όπου ο εκπαιδευτικός σε τακτά χρονικά διαστήματα οργανώνει αναγνωστικές εμψυχώσεις, παιγνίδια και απλές δράσεις φιλαναγνωσίας, εκεί τα παιδιά αναπτύσσουν φιλαναγνωστικές συμπεριφορές• και μάλιστα από το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού είναι κυρίως τα αδιάφορα παιδιά που κινητοποιούνται και ωφελούνται περισσότερο. Αυτό που θεωρείται ως βασικό εργαλείο ανάπτυξης και προώθησης της φιλαναγνωσίας (και αυτό που ενδιαφέρει σε πρώτο επίπεδο τον/την εκπαιδευτικό σε σχολικό περιβάλλον) είναι η σωστή χρήση των φιλαναγνωστικών πρακτικών και ιδιαίτερα των αναγνωστικών εμψυχώσεων.
Η ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων περιβάλλεται από μια βαθιά δημοκρατικότητα: διάφοροι αναγνώστες διαβάζουν το ίδιο κείμενο κι έτσι «συνομιλούν» μεταξύ τους στα πλαίσια μιας ευρείας άτυπης κοινότητας, όπου ο καθένας ανάλογα με το βίωμά του και την ιδιαίτερη κουλτούρα του αντιδρά όπως ειπώθηκε διαφορετικά. Αυτή η άτυπη φανταστική κοινότητα μπορεί να λάβει σάρκα και οστά με το χαρακτήρα της άμεσης υπαρκτής αναγνωστικής κοινότητας στην τάξη (Tompkins, 2006, Nodelman, 1996, Αποστολίδου, 1997). Σε μια τέτοια «κοινότητα» με χαρακτηριστικά των μελών την υπευθυνότητα, το ομαδοσυνεργατικό πνεύμα, την ποικίλη δημιουργική και ενθουσιαστική δραστηριοποίηση, την πολυμορφία στους τρόπους και στο ύφος ανάγνωσης, την ανεξαρτησία και την αυτονομία μέσα από τη συνεργασία στις δραστηριότητες, σε ένα πλαίσιο ισοτιμίας και λειτουργικής συνεργασίας μπορούν να εισέλθουν ο μικρός αναγνώστης/ η μικρή αναγνώστρια αλλά και ο/η εκπαιδευτικός. (Γιάννης Παπαδάτος)
Έτσι το ένα τμήμα της Τετάρτης τάξης και όλα τα τμήματα της Πέμπτης και της Έκτης έλαβαν μέρος φέτος στο 2ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης των εκδόσεων Μεταίχμιο, με θέμα το έργο του Αριστοφάνη σε κόμικς, αλλά και την Ομήρου Οδύσσεια σε graphic novel. Η μαθητοκεντρική διδακτική προσέγγιση που επιτάσσει το Νέο Σχολείο ,απαιτεί και την αναβάθμιση των μεθόδων διδασκαλίας με την εισαγωγή πρωτότυπων μέσων. Τα κόμικς συνηγορούν σε μεγάλο βαθμό στην πραγμάτωση αυτού του στόχου. Η προστιθέμενη αξία των κόμικς στην εκπαίδευση έχει γίνει αντικείμενο πολλαπλών μελετών σε παγκόσμιο επίπεδο οι οποίες καταγράφουν πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα από πιλοτικά προγράμματα σε σχολεία διάφορων βαθμίδων.
Τα κόμικς μπορούν με τις κατάλληλες προϋποθέσεις να ενταχθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία και να αξιοποιηθούν παιδαγωγικά όχι μόνο στο πρόγραμμα φιλαναγνωσίας αλλά και ως εναλλακτικός τρόπος διδασκαλίας σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα. Η αποτελεσματικότητά τους έγκειται:
• στην πρωτοτυπία και την ελκυστικότητά τους,
• στην ψυχαγωγία που προσφέρουν,
• στην αφύπνιση της φαντασίας και των συναισθημάτων των παιδιών,
• στην πρόοδο και την εξέλιξη της γνώσης,
• στην καλλιέργεια των καλλιτεχνικών τάσεων,
• στη δημιουργική συνεργασία μεταξύ μαθητών, αλλά και μαθητών-εκπαιδευτικών,
• στην αυτενέργεια και τη βιωματικότητα,
• στην οικειότητα με το διδασκόμενο μάθημα.
Η εικονογραφηγηματική μορφή τόσο των κωμωδιών του Αριστοφάνη όσο και της Οδύσσειας από τους δημιουργούς Τάσο Αποστολίδη (κείμενα) και Γιώργο Ακοκαλίδη (εικόνες) μπορεί να αποτελέσει ερέθισμα, ώστε οι νεαροί αναγνώστες να αναζητήσουν στο μέλλον το πρωτότυπο ή μια λογοτεχνική μετάφραση των έργων, για να απολαύσουν και τις δικές τους αρετές.
Το πρόγραμμα του Μαραθωνίου δεν περιορίστηκε μόνο στην ανάγνωση, αλλά έγινε αφορμή και κίνητρο στους δασκάλους/ες να εργαστούν με την ομάδα τους διαθεματικά, να καθοδηγήσουν τα παιδιά να εξετάσουν το θέμα από πολλές πλευρές, να ερευνήσουν, να μοιραστούν και να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο με στόχο να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες. Επιπλέον, έδωσε τη δυνατότητα γνωριμίας με τον συναρπαστικό κόσμο των κόμικς και υποστήριξε διδακτικά τα μαθήματα της Ιστορίας και της Μυθολογίας.
Τα παιδιά της Δ1 τάξης με το δάσκαλό τους κύριο Κατσουλίδη Νικόλαο έπέλεξαν να διαβάσουν τις κωμωδίες: 1. Νεφέλες, 2. Αχαρνείς.και να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση «Ειρήνη» μαζί με τα άλλα δύο τμήματα της Δ τάξης του σχολείου μας. Τα παιδιά της Ε΄ Δημοτικού, επέλεξαν να διαβάσουν τις κωμωδίες του Αριστοφάνη,: 1. Ειρήνη, 2. Όρνιθες, 3. Πλούτος με τον συντονισμό των δασκάλων τους ,κυριών Τζωάννου Πηνελόπης και Τσογγίδου Ελένης. Τέλος, τα παιδιά της ΣΤ΄ Δημοτικού επέλεξαν να διαβάσουν την Ομήρου Οδύσσεια σε graphic novel και συγκεκριμένα τα έξι βιβλία της Οδύσσειας του Ομήρου: 1. Αναζητώντας τον πατέρα, 2. Στο νησί των Φαιάκων, 3. Από τους Κίκονες στην Κίρκη, 4. Επιστροφή στην Ιθάκη, 5. Η αναγνώριση, 6. Η εκδίκηση του Οδυσσέα με το συντονισμό της αναγνωστικής κοινότητας από τις δασκάλες τους, κυρίες Μπιτάκου Γωγώ και Καφαντάρη Μαρία. Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης έγινε αφορμή της θεατρικής παράστασης «Οδυσσεβάχ» του οργανώνεται από τους μαθητές της Στ΄ τάξης και με τη βοήθεια των δασκάλων των τάξεων και των εκπαιδευτικών των Εικαστικών, Νεμπεγλέρη Μαρίας και της Θεατρικής Αγωγής, Νικολετοπούλου Νάσης που θα «ανεβεί» στο Πνευματικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου στις 30 Μαϊου 2013 και αποσπάσματά του θα «παιχτούν» στη σκηνή του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου κατά την επίσκεψη των Ε και ΣΤ τάξεων την 31η Μαϊου 2013. Οι μαθητές της ΣΤ2 έχουν αναρτήσει στο site του σχολείου.μια παρουσίαση στο PREZI με θέμα τον Αριστοφάνη και το αρχαίο θέατρο .Οι μαθητές των τάξεων που συμμετέχουν στο Μαραθώνιο, έχουν συμπληρώσει τα έντυπα με τις ερωτήσεις και τις εικονογραφήσεις σχετικά με το περιεχόμενο των βιβλίων, τις έχουν στείλει στις εκδόσεις Μεταίχμιο και περιμένουν τα αποτελέσματα της κλήρωσης ανάμεσα στα παιδιά που απάντησαν σωστά στις ερωτήσεις. 10 παιδιά από κάθε τάξη (συνολικά 40 παιδιά) από όλη την Ελλάδα θα κερδίσουν πλούσια δώρα σε κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο και θα είναι ανοιχτή στο κοινό. Σε όλα τα σχολεία που θα συμμετάσχουν, θα δοθούν τιμής ένεκεν για τη βιβλιοθήκη του σχολείου τους από πέντε παιδικά βιβλία, τα οποία θα επιλέξουν από ειδική λίστα.
Παράλληλα, το Γ3 τμήμα πραγματοποιεί δημιουργική ανάγνωση του βιβλίου «Η Βαλίτσα με τις Τρεις Τσαγιέρες» του Βαγγέλη Ηλιόπουλου όπου εφαρμόζονται δημιουργικές πρακτικές από τη δασκάλα διαμεσολαβήτρια/εμψυχώτρια, Σοφία Σκλαβούνου , στο χώρο της δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου μας
Επίσης το Β2 τμήμα άκουσε βιβλία από τη δασκάλα των Εικαστικών, Νεμπεγλέρη Μαρία και εκφράστηκε εικαστικά με θέμα τους ήρωες και τις ιστορίες τους. Το διάβασμα συνοδευόταν από απαλή μουσική. Στη συνέχεια συζητούσαν για την υπόθεση. Τα παιδιά αναφέρονταν σε ό,τι τα εντυπωσίασε. Στο τέλος ζωγραφίζαν εικόνες από την ιστορία και τις αναρτούσαν στον ΠΙΝΑΚΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ της τάξης τους.
Τα τμήματα Δ2 και Δ3 στήριξαν με τη πρόθυμη και εθελοντική συμμετοχή των μαθητών τους, ως «Υπαλλήλων της Δανειστικής Βιβλιοθήκης» ,τη διακίνηση περίπου 400 βιβλίων που δανείστηκαν οι μικροί και οι μεγάλοι μαθητές του σχολείου μας από την αρχή του σχολικού έτους μέχρι αυτή τη στιγμή. Οι ίδιοι μαθητές αναλάμβαναν να φέρνουν στην τάξη το βιβλίο του οποίου το απόσπασμα συναντούσαν στα σχολικά εγχειρίδια και να το παρουσιάζουν στην αναγνωστική κοινότητα της τάξης τους. Οι μαθητές/μαθήτριες μιλούσαν για ένα βιβλίο που έχουν διαβάσει στο παρελθόν και τους άρεσε για διάφορους εξωκειμενικούς και ενδοκειμενικούς λόγους (π.χ. πότε το διάβασαν, ποιος τους το χάρισε, σε ποιο μέρος το διάβασαν, αν μίλησαν γι’ αυτό σε φίλους τους κλπ. Επίσης μιλούσαν για το περιεχόμενο του αγαπημένου τους βιβλίου.
Τέλος, με εμψυχώτρια την δασκάλα του Τμήματος Ένταξης και υπεύθυνη του Προγράμματος Φιλαναγνωσίας του Σχολείου μας, Φωτεινή Νταρακλίτσα, τα διάφορα τμήματα των μικρών τάξεων απόλαυσαν ακουστικά από «Το Μικρό Αναγνώστη» , όμορφες ιστορίες που γίνονται ακαταμάχητες όταν ζωντάνευαν στα χείλη χαρισματικών αναγνωστών. Στα πλαίσια αυτής της δράσης, άκουσαν αποσπάσματα ή ολόκληρες ιστορίες αγαπημένων συγγραφέων διαβασμένες από γνωστούς ταλαντούχους ηθοποιούς, ενώ τα παιδιά τις διάβαζαν γυρνώντας τις σελίδες του ψηφιακού βιβλίου! Στη συνέχεια προτεινόταν στα παιδιά να συζητήσουν για τους ήρωες της ιστορίας. Μιλούσαν για το χαρακτήρα τους. Έλεγαν σε ποια σημεία της ιστορίας ο τάδε ήρωας παρουσιάζεται και τι κάνει. Απαντούσαν ελεύθερα σε ερωτήσεις για παράδειγμα: αν ήσασταν εσείς ο ήρωας τι θα κάνατε; ή νομίζετε, ότι εσείς μοιάζετε στον ήρωα; ή ο ήρωας σας μοιάζει; Τέλος γινόταν συζήτηση με βάση τις συγκεκριμένες ή άλλες σχετικές ερωτήσεις.
Οι δράσεις της Φιλαναγνωσίας βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη και θα ενημερώνεστε για τα αποτελέσματά τους.
Φωτεινή Νταρακλίτσα

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ Δ ΤΑΞΗΣ

Οι μαθητές: Νίκος Μιχιώτης, Κάρολος Αναστόπουλος, Φιλίππα Λεοντζάκου και Αναστασία Μιχιώτη έγραψαν και κυκλοφόρησαν τη δική τους εφημερίδα: Το σχολικό βήμα.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Στην ιστοσελίδα http://dikimasanoixi.weebly.com/index.html θα δημοσιεύονται οι εργασίες των μαθητών μας!

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Στις 16 Δεκεμβρίου 2012 οι μαθητές της περσινής Ε και ΣΤ τάξης βραβεύθηκαν στα πλαίσια του 6ου διαγωνισμού<> στο αμφιθέατρο Καραθεοδωρή του Μαθηματικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, παρουσία των γονέων τους.Το Δ. Σ. της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ήταν αυτό που διοργάνωσε την τελετή της απονομής.Την επιτροπή διαγωνισμού αποτελούσαν δάσκαλοι,μαθηματικοί και σχολικοί σύμβουλοι με πρόεδρο τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών Γεώργιο Δημάκο.Οι μαθητές του σχολείου μας που βραβεύτηκαν ήταν οι εξής Αδαμόπουλος Γεώργιος,Αντωνάκη Εμμανουέλα,Βαλαντάση Αλεξάνδρα,Γιαννούτσου Βιβιάννα,Ζωμένου Δανάη,Κυριακάκη Ιωάννα,Κωτσιοπούλου Λουκία,Μάνταλος Μάριος,Μαρτίνου Ζωή,Ορφανού Σταυρούλα,Παντελής Ανδρέας,Παπασταθοπούλου Νεφέλη,Τζίκας Σταύρος.

Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΞΗΣ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top