ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας, αποφασίζει ομόφωνα

    Τη συμμετοχή του Δημοτικού Αμμοχωρίου Φλώρινας στην εφαρμογή Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2021-2022 και συντάσσει το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης της σχολικής μονάδας, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

  • Ως κεντρικός στόχος του Σχεδίου Δράσης ορίζεται η εξοικείωση των μαθητών μας με τις βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως αναλυτικά περιγράφονται στο Σχέδιο Δράδης της Μονάδας.
  • Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν δράσεις και από τους 4 θεματικούς κύκλους, ενώ η διάρκεια του κάθε θεματικού κύκλου έχει οριστεί σε 7 εβδομάδες (2 μήνες).
  • Οι επιλεγμένες δράσεις αντανακλούν τη φιλοσοφία και το όραμα της Σχολικής Μονάδας, ενώ η εμπειρία των εκπαιδευτικών θα αποτελέσει μεταξύ άλλων, σημαντική βοήθεια για την πορεία των εργαστηρίων.
  • Μετά το πέρας των εργαστηρίων θα ακολουθήσει αξιολόγηση/αποτίμηση των δράσεων και σχετικός αναστοχασμός.
  • Τα βασικά πλεονεκτήματα της σχολικής μονάδας που θα βοηθήσουν στην καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος (και αναφέρονται αναλυτικά στο Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας) είναι τα εξής:

α) η πρότερη εμπειρία των εκπαιδευτικών σε καινοτόμα προγράμματα στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων

β) η συνολική ακαδημαϊκή και επιστημονική κατάρτιση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών,

γ) η διάθεση γόνιμης και ουσιαστικής συνεργασίας των εκπαιδευτικών για την επίτευξη ενός κοινού οράματος

δ) η επαρκής υλικοτεχνική υποδομή της σχολικής μονάδας σε συνδυασμό με τις ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών και

ε) η ύπαρξη ενεργούς ιστοσελίδας του σχολείου για την ευκολότερη και άμεση διάχυση των αποτελεσμάτων των δράσεων .

Ως συντονιστές του προγράμματος ορίζονται οι εκπαιδευτικοί:

  • Τσατσάνης Νικόλαος Β΄ τάξη
  • Μάινος Αθανάσιος Γ΄ τάξη
  • Καραντζούλη Ιωάννα Β΄ και Ε΄ τάξη ( Συμπλήρωση ωραρίου )

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν συνολικά 6 εκπαιδευτικοί του Δημοτικού;

Κατσάνου Σταματία Α΄ τάξη, Τσατσάνης Νικόλαος Β΄ τάξη, Καραντζούλη Ιωάννα Β΄ και Ε΄ τάξη ( Συμπλήρωση ωραρίου ), Μάινος Αθανάσιος Γ΄ τάξη, Μασώτου Αφροδίτη  Δ΄ τάξη και Πλούσκας Κωνσταντίνος της ΣΤ΄ τάξης.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα συνεργάζονται και θα αποφασίζουν από κοινού τις δράσεις προς υλοποίηση ανά θεματικό κύκλο και με την κατάλληλη προσαρμογή στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των μαθητών μας.

Συνεργασία θα υπάρξει και με επιλεγμένους φορείς του προγράμματος και τον Σύμβουλο Εκπαιδευτικού Έργου.

Η διάχυση των επιμέρους και των συνολικών αποτελεσμάτων του κάθε θεματικού κύκλου θα γίνεται κυρίως μέσω της ιστοσελίδας της σχολικής μονάδας, από την οποία θα ενημερώνονται οι γονείς σχετικά με τη διεξαγωγή των εργαστηρίων ανά ενότητα και θεματικό κύκλο.

Τα στάδια των υλοποίησης των επιμέρους εργαστηρίων θα ακολουθήσουν κυρίως τη διδακτική προσέγγιση της διαδικασίας του τεχνικού σχεδιασμού (προσδιορισμός ανάγκης, έρευνα στις ανάγκες των προβλημάτων, ανάπτυξη πιθανών λύσεων, αξιολόγηση της λύσης κ.ά.  Παράλληλα θα αξιοποιηθούν παιγνιώδης δράσεις και σύγχρονες στρατηγικές-ρουτίνες σκέψης και καταιγισμός ιδεών.

 

Απόφαση σχετικά με το Σχέδιο Δράσης ανά θεματικό κύκλο και τμήμα

ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

ΤΑΞΗ Α

Σχολείο: Δημοτικό Σχολείο Αμμοχωρίου
Τμήμα: Α΄ τάξη
Αριθμός μαθητών: 17
Όνομα εκπαιδευτικού: Σταματία Κατσάνου

 

Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
Υποθεματική: Υγεία
Τίτλος:  Ο Ρούλης ο Τροφούλης στον κόσμο της υγιεινής διατροφής.
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021

 

Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον
Υποθεματική: Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά
Τίτλος: «Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς»
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022

 

Θεματική: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Υποθεματική: Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος: Τα δικαιώματα των παιδιών
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022

 

Θεματική: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική: STEM – εκπαιδευτική ρομποτική
Τίτλος: Οι μικροί εξερευνητές
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος 2022

 

ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

ΤΑΞΗ Β

Σχολείο:  Δημοτικό Σχολείο Αμμοχωρίου
Τμήμα: Β΄
Αριθμός μαθητών: 4
Όνομα εκπαιδευτικού: Τσατσάνης Νικόλαος,  Καραντζούλη Ιωάννα(1 ώρα)

 

Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
Υποθεματική: Υγεία, Διατροφή – Αυτομέριμνα
Τίτλος: «Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά»
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021

 

Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον
Υποθεματική: Φυσικές καταστροφές Πολιτική Προστασία
Τίτλος: «Σεισμός – και τώρα τι κάνω;»
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022

 

Θεματική: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Υποθεματική: Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση
Τίτλος: «Η οικογένεια δεν είναι αριθμητική, είναι απλώς μοναδική»
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022

 

Θεματική: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: «Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης»
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος 2022

ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

ΤΑΞΗ Γ

Σχολείο:  Δημοτικό Σχολείο Αμμοχωρίου Φλώρινας
Τμήμα: Γ΄
Αριθμός μαθητών: 8
Όνομα εκπαιδευτικού: Αθανάσιος Μάινος

 

Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
Υποθεματική: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
Τίτλος: Το  ανθρώπινο σώμα
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021

 

Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον
Υποθεματική: Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά
Τίτλος: Ο σχολικός κήπος ………
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022

 

Θεματική: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
Τίτλος: Σταματώ τις διακρίσεις – Αποδέχομαι τον <Άλλο>.
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022

 

Θεματική: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική: Επιχειρηματικότητα-Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με επαγγέλματα.
Τίτλος: Στην τσέπη  ……Χαρτζιλίκι.
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος 2022

 

ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

ΤΑΞΗ Δ

Σχολείο: Δημοτικό Σχολείο Αμμοχωρίου Φλώρινας
Τμήμα: Δ΄
Αριθμός μαθητών: 10
Όνομα εκπαιδευτικού: Μασώτου Αφροδίτη

 

Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
Υποθεματική: ΥΓΕΙΑ- «Οδική ασφάλεια»
Τίτλος: «Πάω σιγά γιατί βιάζομαι»
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021

 

Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον
Υποθεματική: Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά
Τίτλος: Δάσος φυσικός πνεύμονας ζωής.
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022

 

Θεματική: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Υποθεματική: Συνεργασία/ συνεργατικότητα
Τίτλος: «Κράτα με να σε κρατώ ν’ ανεβούμε στο βουνό»
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022

 

Θεματική: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική: STEM – δεξιότητες ζωής
Τίτλος: «Θυμάμαι τα παλιά!» (παιχνίδια)
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος 2022

 

ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

ΤΑΞΗ Ε

Σχολείο:  Δημοτικό Σχολείο Αμμοχωρίου
Τμήμα: Ε΄
Αριθμός μαθητών: 6
Όνομα εκπαιδευτικού: Καραντζούλη Ιωάννα

 

Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
Υποθεματική: Ψυχική και συναισθηματική Υγεία-Πρόληψη
Τίτλος: «Νιώθω ασφαλής στο σχολείο μου»
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021

 

Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον
Υποθεματική: Κλιματική Αλλαγή-Φυσικές καταστροφές-Πολιτική Προστασία
Τίτλος: «Αλλάζουμε εμείς – όχι το κλίμα»
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022

 

Θεματική: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Υποθεματική: Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση
Τίτλος: «Μέσα από τα μάτια του άλλου»
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022

 

Θεματική: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική: STEM – εκπαιδευτική ρομποτική
Τίτλος: «Οι εποχές του έτους και το κλίμα»
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος 2022

 

ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

ΤΑΞΗ ΣΤ

Σχολείο: Δημοτικό Σχολείο Αμμοχωρίου
Τμήμα: ΣΤ
Αριθμός μαθητών: 16
Όνομα εκπαιδευτικού: Κωνσταντίνος Πλούσκας

 

4 Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον
Υποθεματική: Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά
Τίτλος: Τα πανηγύρια του τόπου μου
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος 2022

 

1 Θεματική: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
Τίτλος: Όλοι μαζί μια παρέα
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021

 

2 Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
Υποθεματική: Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση
Τίτλος: Υγιείς σχέσεις ανάμεσα στα φύλα
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022

 

3 Θεματική: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποθεματική: STEM – εκπαιδευτική ρομποτική
Τίτλος: Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022
;


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΜΟΧΩΡΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση