2ο Δημοτικό Χανίων – ΣΤ1 – ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΛΙΘΟΙ
Δημιουργία παρουσίασης με ελεύθερο θέμα με χρήση πολυμέσων (κίνηση, ήχος, κείμενο, βίντεο, κλπ).
Δημιουργία παρουσίασης με ελεύθερο θέμα με χρήση πολυμέσων (κίνηση, ήχος, κείμενο, βίντεο, κλπ).
Δημιουργία παρουσίασης με ελεύθερο θέμα με χρήση πολυμέσων (κίνηση, ήχος, κείμενο, βίντεο, κλπ).
Απλό προγραμματάκι, (για την εισαγωγή στην έννοια του «οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού – event driven programming») στο οποίο ο χρήστης – παίκτης κυνηγά με το ποντίκι να πατήσει ένα κουμπί … πολύ άτακτο!
Ιστότοπος στον οποίο οι μαθητές εξασκούνται στην ανάπτυξη-διαχείριση ιστοσελίδων, αλλά και στην χρήση των web 2 υπηρεσιών (google docs, google sites, youtube, picasa, google maps κλπ)
Πρόγραμμα που εξομοιώνει τις (απλές) λειτουργίες μιας αριθμομηχανής (κομπιουτεράκι). Η κεντρική φόρμα του προγράμματος θυμίζει και στην όψη απλή αριθμομηχανή. Τέλος, η εφαρμογή τεκμηριώνεται και με αρχείο βοήθειας, στο οποίο περιγράφονται οι βασικές λειτουργίες της.
Δημιουργία παρουσίασης με ελεύθερο θέμα με χρήση πολυμέσων (κίνηση, ήχος, κείμενο, βίντεο, κλπ).
Σκοπός του έργου είναι η μελέτη και αξιοποίηση πληροφοριών που σχετίζονται με τη διατροφή και την υγεία, στα πλαίσια των μαθημάτων της Γ’ Πληροφορικής (Εφαρμογές Πολυμέσων – Σχεδίαση εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον). Η έρευνα εκπονήθηκε με τη συνεργασία μαθητών και καθηγητών στα πλαίσια εκπαιδευτικής δραστηριότητας
Η κεντρική ιδέα του παιχνιδιού βασίζεται στην απλή υλοποίηση μιας πίστας όπου πρέπει να χτυπήσεις τα φρούτα κερδίζοντας πόντους, χωρίς να πέσεις στις νάρκες