Χρηματιστήριο

Ανοδικές τάσεις επικράτησαν στη συνεδρίαση της Παρασκευής, με την αγορά να κλείνει σε νέα υψηλά έτους και σε νέα υψηλά 58 μηνών, υπερβαίνοντας τα επίπεδα των 920 μονάδων. Η άνοδος των τιμών των μετοχών πραγματοποιήθηκε με χαμηλό όγκο συναλλαγών. O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 920,54 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 0,88%. Είναι το υψηλότερο κλείσιμο από τη συνεδρίαση της 25ης Φεβρουαρίου 2015 (923,03 μονάδες).

Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 37,887 εκατ. ευρώ, ενώ διακινήθηκαν 15.292.104 μετοχές. Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης σημείωσε άνοδο σε ποσοστό 0,80%, ενώ ο δείκτης της μεσαίας κεφαλαιοποίησης ενισχύθηκε σε ποσοστό 0,21%. Από τις μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης, τη μεγαλύτερη άνοδο κατέγραψαν οι μετοχές του ΟΛΠ (+3,99%), της Eurobank (+3,37%), της ΓΕΚ Τέρνα (+3,05%), της Πειραιώς (+2,38%), της ΔΕΗ (+2,32%) και της Lamda Development (+2,34%). Αντιθέτως, τη μεγαλύτερη πτώση σημείωσαν οι μετοχές της Jumbo (-1,71%) και του ΟΠΑΠ (-0,68%).

Πηγή :https://www.kathimerini.gr/1057927/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/me-anodo-088-ekleise-to-xrhmatisthrio

32ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Πληροφορικής για μαθητές/τριες Δ.Ε. σχολικού έτους 2019-2020

32ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Πληροφορικής για μαθητές/τριες Δ.Ε. σχολικού έτους 2019-2020

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός για συμμετοχή στη 18η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών – EUSO 2020 – σχ. έτος 2019-2020

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός για συμμετοχή στη 18η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών – EUSO 2020 – σχ. έτος 2019-2020

Κανόνες εργαστηρίου Πληροφορικής

Δείτε παρακάτω μερικούς απλούς κανόνες για το εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου

Δείτε εδώ μια παρουσίαση για το σχολικό εργαστήριο Πληροφορικής

Δείτε το στο slideshare.net

Ενημέρωση για τον τρόπο εξέτασης των πανελλαδικών μαθημάτων με το ΝΕΟ σύστημα.

Ενημέρωση για τον τρόπο εξέτασης των πανελλαδικών μαθημάτων με το ΝΕΟ σύστημα.

Σας αποστέλλουμε τη συνημμένη Φ.251/182992/Α5/2019 ΥΑ (ΦΕΚ 4441 Β΄) (ΑΔΑ: 6ΧΒ646ΜΤΛΗ-ΤΗΝ), με θέμα «Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων Γενικού Λυκείου από το ακαδημαϊκό έτος 2020-21 κι εφεξής, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’), όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70 Α’)».
Με την εν λόγω ΥΑ, καθορίζεται ο τρόπος εξέτασης και βαθμολόγησης για κάθε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων Γενικών Λυκείων από το ακαδ. έτος 2020-21 και εφεξής, δηλαδή για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ έτους 2020 και εφεξής.
Σημειώνεται ότι αυτή η ΥΑ αφορά μόνο το ΝΕΟ σύστημα, που θα ισχύσει για πρώτη φορά στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ του 2020. Με το ΝΕΟ σύστημα, συμμετέχουν υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές της τελευταίας τάξης ΓΕΛ (Γ΄ ημερήσιου, Γ΄ τριετούς εσπερινού και Δ΄ τετραετούς εσπερινού) και όσοι παλαιοί απόφοιτοι επιλέξουν το ΝΕΟ σύστημα, δεδομένου ότι οι παλαιοί απόφοιτοι μπορούν εναλλακτικά να επιλέξουν είτε το ΝΕΟ είτε το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα (αυτό δηλαδή που ίσχυσε στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ
έτους 2019.)
Τέλος σας ενημερώνουμε ότι άμεσα θα αποσταλούν στα ΓΕΛ σχετικές εγκύκλιοι που θα ενημερώνουν αναλυτικά τόσο για το ΝΕΟ όσο και για το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα πανελλαδικών εξετάσεων.

Δείτε το ΦΕΚ εδώ σε μορφή pdf

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ / BEING ECO-FRIENDLY»

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ / BEING ECO-FRIENDLY»

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου στα πλαίσια του εγκεκριμένου στο Ηνωμένο Βασίλειο προγράμματος Erasmus+ KA201 «Colourful World- Πολύχρωμος Κόσμος» (Key Action 201 Strategic Partnerships for the Field of Education – 2018-1-UK01-KA201-048028)* καλεί μαθητές από σχολεία της Κρήτης πάρουν μέρος στον 1ο Διαγωνισμό του σχεδίου με βάση τις οδηγίες που υπάρχουν στο έγγραφο

Οι στόχοι του διαγωνισμού είναι:

  • να αυξήσει το ενδιαφέρον των παιδιών για το STEM (Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία και Μαθηματικά),
  • να προωθήσει οικολογικές συμπεριφορές και στάσεις,
  • να κερδίσουν και να εμβαθύνουν οι μαθητές στη γνώση της οικολογίας και της προστασίας του περιβάλλοντος,
  • να κινητοποιήσει τα  παιδιά να συμμετέχουν ενεργά σε περιβαλλοντικές εκστρατείες και δράσεις,
  • να προωθήσει δραστηριότητες που αποσκοπούν στην προστασία του περιβάλλοντος,
  • να αναδείξει τη δημιουργικότητα και δημιουργική προσέγγιση στο θέμα,
  • να προωθήσει το θεμιτό ανταγωνισμό και τη συνεργασία για καλό σκοπό,
  • να αναπτύξει τα ταλέντα των παιδιών.

ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ

 

https://www.youtube.com/watch?v=JVgnUMdM6ME&t=5s

 

 

 

Πληροφορική Α΄ Γυμνασίου – Προστασία από τους ιούς

Σε αυτή τη φόρμα μπορείτε να απαντήσετε σε μερικές πολύ απλές ερωτήσεις σχετικά με την προστασία των Η/Υ από τους ιούς:  Ερωτήματολόγιο

Μεταφράστε την ιστοσελίδα

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση