Αρχική » 100 χρόνια μετά » «Παπαδιαμάντης – Ελύτης- Γκάτσος -Τσίρκας: 100 χρόνια μετά…»

Ιστορικό

Σαν σήμερα

29/3/1896: Ο Σπύρος Λούης ο πρώτος Έλληνας Ολυμπιονίκης στο μαραθώνιο των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο Λούης έτρεξε τον μαραθώνιο σε χρόνο 2 ώρες, 58 λεπτά και 50 δεύτερα.
   - Σχετικές αναρτήσεις

«Παπαδιαμάντης – Ελύτης- Γκάτσος -Τσίρκας: 100 χρόνια μετά…»

με τον μαθητή δημιουργό, ερευνητή, πολίτη του κόσμου!

100 χρόνια μετά, ανακαλύπτουμε ξανά το έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, του Νίκου Γκάτσου, του Στρατή Τσίρκα και του Οδυσσέα Ελύτη.

Ο πανελλαδικός μαθητικός διαδικτυακός διαγωνισμός του ΥΠΔΒΜΘ, «100 χρόνια μετά…» αποτελεί μια ευκαιρία για μια μεγάλη, συμμετοχική δράση όλων των σχολείων και όλων των μαθητών. Ένας διαγωνισμός αφιερωμένος σε τέσσερις μεγάλους λογοτέχνες, τα λόγια των οποίων ακόμη αντηχούν στην καθημερινότητά μας. Μέσα από τον διαγωνισμό μπορέσαμε να τους ανακαλύψουμε, να τους αγαπήσουμε, να συζητήσουμε δημιουργικά, να «συνομιλήσουμε» μαζί τους, να αφήσουμε το δικό μας μήνυμα στον «τοίχο τους».

Το ΥΠΔΒΜΘ γιορτάζοντας την άνοιξη και την ποίηση έδωσε τη σκυτάλη στους μαθητές. Έγιναν οι ίδιοι δημιουργοί ανακαλύπτοντας και αντλώντας έμπνευση από το έργο των τεσσάρων μεγάλων δημιουργών.

Εσείς, οι ομάδες μαθητών με τους δασκάλους και καθηγητές τους δημιουργήσατε τις δικές σας ιστορίες, μέσα σε blogs, videos, αφίσες, εκφραστήκατε μέσα από το έργο των τεσσάρων μεγάλων δημιουργών. Συνεργαστήκατε με άλλα τμήματα του σχολείου σας, ή με διαφορετικά σχολεία αξιοποιώντας τα εργαλεία των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας. Μοιραστήκατε τα έργα σας με τη σχολική κοινότητα στην πλατφόρμα μαθητικής δημιουργίας www.i-create.gr της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης. Σε αυτή τη φάση του διαγωνισμού σχολιάζετε τα έργα, ανταλλάσσετε τις απόψεις σας γι΄ αυτά και τα αξιολογείτε.

Η υποβολή των έργων από τα σχολεία ξεκίνησε στις 15 Μαρτίου και συνεχίστηκε μέχρι τις 4 Μαΐου. Όλα τα έργα των σχολείων για τη δράση “100 χρόνια μετά…” που υποβλήθηκαν έχουν ανέβει στην πλατφόρμα με σκεπτικό την προβολή της μαθητικής δημιουργικότητας και τον σεβασμό στην προσπάθεια των δημιουργών, παρόλο που κάποια μεμονωμένα έργα δεν πληρούν τους όρους του διαγωνισμού.  Τα έργα που δεν πληρούν τους όρους του, δεν θα λαμβάνονται υπόψη στην τελική κρίση.

Τα έργα των σχολείων για τη δράση “100 χρόνια μετά…” αξιολογούνται διαδικτυακά από τις 5 Μαΐου  έως τις 12 Μαΐου. Για πρώτη φορά σε σχολικό διαγωνισμό γίνεται η αξιολόγηση μέσα από την ίδια την σχολική κοινότητα. Στο πλαίσιο της ελευθερίας που προσφέρει το διαδίκτυο παρατηρήθηκαν κάποιες «διαφορετικές» συμπεριφορές. Ωστόσο παρατηρούμε τις τελευταίες ημέρες με μεγάλο ενδιαφέρον ότι η ίδια η κοινότητα προσπαθεί να «ελέγξει» τις συμπεριφορές αυτές και σε μεγάλο βαθμό «αυτορυθμίζεται». Από την πλευρά μας συμμετέχουμε και συνεργαζόμαστε με την κοινότητα ώστε η i-create να αποτελεί ένα αξιόπιστο και ασφαλές περιβάλλον  μαθητικής δημιουργίας.

Ευχαριστούμε μαθητές και εκπαιδευτικούς για την ενθουσιώδη συμμετοχή σας στον διαγωνισμό!

Σας προσκαλούμε να συνεχίσετε να βλέπετε, σχολιάζετε και να αξιολογείτε τα έργα και

  • να ανταλλάξετε, μοιραστείτε τις απόψεις σας και στη σελίδα i-create στο facebook
  • να χρησιμοποιείτε το hashtag #100xroniameta για τα tweets σας!
  • να επισκεφθείτε την i-create – IPTV, όπου θα δείτε τα έργα σας σε τηλεοπτική ροή
  • να δείτε συγκεντρωμένο περιεχόμενο των νέων στην πλατφόρμα scoopit
  • να μας ακούσετε στο European School radio σε εκπομπή κάθε Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή 12:00 και 18:00 με συνέντευξη για την i-create.

Με την i-create η Εκπαιδευτική Τηλεόραση συναντά την Ψηφιακή Γενιά στους δικούς της χώρους, γίνεται μέρος της κοινότητας της, συνεχίζοντας αυτή τη διαδρομή με άλλες δράσεις μετά από τον διαγωνισμό «100 χρόνια μετά…».

Θωρώντας τον μαθητή δημιουργό, ερευνητή, πολίτη του κόσμου η Εκπαιδευτική Τηλεόραση δίνει τη δυνατότητα στη σχολική κοινότητα να δημιουργήσει το δικό της περιεχόμενο (User Generated Content) μέσα από συγκεκριμένες δράσεις, αξιοποιώντας αυθεντικά μαθησιακά περιβάλλοντα και ενθαρρύνοντας την έκφραση και την προσωπική εμπλοκή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση