H πλατφόρμα i-create και «100 χρόνια μετά»

Η Εκπαιδευτική Tηλεόραση εξελίσσεται και περνά στην ψηφιακή εποχή. Δημιουργεί την πλατφόρμα νεανικής δημιουργίας i-create με την υποστήριξη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και συνδέεται με τα σημαντικότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η i-create είναι μια πλατφόρμα νεανικής δημιουργίας, ανοιχτή στην εκπαιδευτική κοινότητα και σε όλους τους νέους ανθρώπους. Προσφέρει ένα περιβάλλον συνεργασίας, δημιουργίας, προβολής, συγκέντρωσης και επιμέλειας των ατομικών ή συλλογικών ψηφιακών τους έργων: βίντεο, ιστολόγια, podcast, videocast, συμμετοχή σε διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια που αναπτύσσει η Εκπαιδευτική Τηλεόραση, αλλά και εργαλεία ελεύθερου λογισμικού ανοικτού κώδικα που υποστηρίζουν όλους τους χρήστες της πλατφόρμας.

Είναι μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν, μοιράζονται και αξιολογούν το περιεχόμενο. Ακόμα, ψηφιακά έργα θα αναπτύσσονται μέσα από διαγωνισμούς, καμπάνιες και συνεργασίες με σχολεία, Πανεπιστήμια και άλλους οργανισμούς σε εθνικό, τοπικό ή διεθνές επίπεδο.

«Παπαδιαμάντης – Ελύτης- Γκάτσος -Τσίρκας:  100 χρόνια μετά!!!»

Τι κοινό έχουν;

οι Raining Pleasure, ο Μπιθικώτσης και η Στρίγγλα Μάνα;

η Μικρή Ραλλού, η Μαρία Νεφέλη και ο Ξεπεσμένος Δερβίσης;

η Αμοργός, οι Μικρές Κυκλάδες και τα Θαλασσινά Ειδύλλια;

«100 Χρόνια Μετά…»

100 χρόνια μετά, ανακαλύπτουμε ξανά το έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, του Νίκου Γκάτσου, του Στρατή Τσίρκα και του Οδυσσέα Ελύτη. Όσο πλησιάζει η άνοιξη και οι μέρες για τις διακοπές του Πάσχα, όσο εντείνονται οι ρυθμοί και οι απαιτήσεις, έχουμε ανάγκη από πράγματα που μας κάνουν δημιουργικούς. Το σχολείο είναι σημείο συνάντησης, χώρος συναναστροφής, μια ευκαιρία να αναπτύξουμε όσα πρέπει αλλά και όσα αγαπάμε και μας αρέσουν.

Τώρα υπάρχει αυτή η ευκαιρία. Μια ευκαιρία για μια μεγάλη, συμμετοχική δράση όλων των σχολείων και όλων των μαθητών. Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων οργανώνει πανελλαδικό μαθητικό διαγωνισμό διαδικτυακά, με τίτλο «100 χρόνια μετά». Ένα διαγωνισμό αφιερωμένο σε τέσσερις μεγάλους λογοτέχνες, τα λόγια των οποίων ακόμη αντηχούν στην καθημερινότητά μας. Μπορούμε να τους ανακαλύψουμε, να τους αγαπήσουμε, να συζητήσουμε δημιουργικά, να «συνομιλήσουμε» μαζί τους, να αφήσουμε το δικό μας μήνυμα στον «τοίχο τους».

Γράψε ατομικά ή με την παρέα σου στο σχολείο, κι εσύ τη δική σου ιστορία. Φτιάξε το δικό σου μπλογκ ή τη δική σου αφίσα. Δημιούργησε το δικό σου βίντεο. Κάνε κάτι που σε εκφράζει και πάρε μέρος στο μεγάλο διαγωνισμό μαζί με τους φίλους σου, τους συμμαθητές σου προβάλλοντας το έργο σου σ’ ολόκληρη τη μαθητική κοινότητα!

Μέσα από πλατφόρμα www.i-create.gr της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης, ανέβασε τη δική σου δημιουργική δουλειά και μοιράσου τη! Γίνε μέλος στη σελίδα του διαγωνισμού στο facebook. Χρησιμοποίησε  το YouTube και το twitter. Με  τη βοήθεια του δασκάλου ή του καθηγητή σου θα καταφέρεις περισσότερα. Με την i-create η Εκπαιδευτική Τηλεόραση συναντά την Ψηφιακή Γενιά στους δικούς της χώρους, γίνεται μέρος της κοινότητας της, συνεχίζοντας αυτή τη διαδρομή και με άλλες δράσεις μετά από το πρόγραμμα.

Συνέχισε την εξερεύνηση της πλατφόρμας για να:

  • ενημερωθείς για τους όρους του διαγωνισμού
  • υποβάλλεις συμμετοχή
  • αναρτήσεις και να μοιραστείς τη συμμετοχή σου
  • δεις, να αξιολογήσεις και να μοιραστείς τις συμμετοχές των συμμαθητών σου

Στη διάθεση σου υπάρχουν όλα τα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν όπως:

  • Λογισμικό για να δημιουργήσεις, να επεξεργαστείς και να ανεβάσειςvideo
  • πηγές και συνδέσμους σε κείμενα
  • σχετικά video από το YouTube, τα αρχεία της ΕΡΤ, την Εκπαιδευτική Τηλεόραση

Ανυπομονούμε να δούμε τη δουλειά σου!

Φωτογραφία του/της Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
Κατηγορίες: i-create, Video on demand, Εκπαιδευτική ΡαδιοΤηλεόραση, ΕΡΤ, Οπτικοακουστική παιδεία, ΠΣΔ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

2 Responses to H πλατφόρμα i-create και «100 χρόνια μετά»

  1. Έχουμε δημιουργήσει με τους μαθητές μου βίντεο, που το ανεβάσαμε στο youtube. Για να συμμετάσχουμε στο διαγωνισμό θα πρέπει να το αποσύρουμε από το youtube;

  2. Πίνγκμπακ: Ανώνυμος

Σχολιάστε